پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۶:۳۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۸    
زاهدان- مردمان سیستان و بلوچستان از گذشته تا کنون زیبایی های طبیعت را با ذوق و هنر خود آمیخته و با خلق آثاری زیبا توسط سر انگشتان هنرمندشان توشه مسافران و گردشگران را زینت بخشیده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۷    
خرم آباد- استان لرستان را به دلیل جریان 33 رودخانه دائمی و همچنین تعدد آبشار های بی نظیر و طبیعی می توان به عنوان کلکسیونی از آبشار دانست که سمفونی آب و صخره را برای گردشگران و مسافران اجرا می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۹    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه 40 میلیارد دلار صادرات کالا به دنیا داشته ایم، گفت: می توانیم صادرات غیر نفتی کشور را افزایش دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت زیرمیزی پزشکان کاهش یافت، گفت: عدم پرداخت به موقع مطالبات پزشکان، دریافت های خارج از عرف برخی را پزشکان شاهد هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۸    
فرمانده کل سپاه در کتاب "کالک های خاکی" خاطره ای را از روز 22 بهمن و آزادی اش از بازداشتگاه رژیم شاه بیان می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۰    
محققان دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو در مطالعات جدید خود به یک گسل شدیدا فعال برخورده اند که توانایی ایجاد زمین لرزه هایی تا 7.5 درجه را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۸    
بسیاری ازچهره های سرشناس کشورمان به مناسبت فرا رسیدن نوروز 96 این سال را در صفحات شخصی شان تبریک گفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۵    
قم- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، گفت: 10 مکان تاریخی و موزه با حضور کارشناسان میراث فرهنگی در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید مسافران نوروزی آماده سازی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۵    
سمنان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمسار گفت: نمایشگاه آثار نگارگری از گنجینه نفیس موزه ملی ملک در موزه اقوام گرمسار برپا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۲    
ساری- مسئول ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سه هزار و 591 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی به تعداد 12 هزار و 927 نفر در مدارس این اداره کل اسکان یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۱    
ایلام- به علت نفوذ موج دوم بارش زا با تعجیل یک روزه انتظار می رود مجددا از بامداد پنجشنبه هفته جاری در سطح استان شاهد بارندگی مناسب و قوی باران باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۲:۲۱    
فیلمبرداری پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم از 13 فروردین در قبرس آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۷    
نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با اذعان به شکست سیاست این کشور در مبارزه با داعش گفت: فرانسه در کنار ایران و روسیه به مبارزه با داعش ادامه دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۶    
گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از پذیرش بیش از 21 هزار نفر روز مسافر و گردشگر نوروزی در مراکز اسکان نوروزی در مدارس سراسر استان گلستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت:فردا ایران به مدت سه روز بارانی می شود و در بیشتر نقاط کشور باران می بارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۸    
سیدامیر پروین حسینی تهیه کننده سورنا از ساخت این فیلم توسط منوچهر هادی در اردیبهشت ماه سال آینده گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۶    
گرگان- مدیر کل محیط زیست گلستان گفت: محیط بانان علی آباد کتول دو توله خرس قهروه ای را که یکی از چوپانان محلی ناآگاهانه آن ها را از جنگل خارج کرده بود، به دامان طبیعت بازگرداندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب به نظام بانکی توصیه کرد اولویت را در هدایت منابع تسهیلاتی به سمت فعالیتهای مولد و اشتغالزای دارای توجیه فنی و اقتصادی قرار دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۱    
لوکاس پودولسکی، در بازی دوستانه آلمان و انگلیس، رسما از تیم ملی آلمان خداحافظی خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۱    
بیرجند-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کارخانه سیمان باقران امروز با حضور رئیس جمهور در شهرستان درمیان به بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۱    
معاون وزیر نیرو با اشاره به راه اندازی 5 نیروگاه تولید برق از زباله در کشور گفت: سال 96 میزان ظرفیت تولید انرژی های تجدیدپذیر در کشور به حدود 700 تا 850 مگاوات می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۴    
هر گونه واکنش سیستمیک به نیش حشرات، باید بلافاصله توسط پزشک بررسی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
استفاده نکردن از تیغ برای اصلاح صورت، بهترین راه درمان جوش است و اگر کنار گذاشتن آن برای افراد سخت است می توان از یک سوزن پاک و استریل برای بیرون آوردن موها از زیر پوست استفاده کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۸:۲۴    
در اثر تبخیر دوباره آب و بالارفتن غلظت مواد سمی، ترکیبات خطرناکی در آب جوش انباشته می شود که مهمترین آنها نیترات است. نیترات یک ماده شیمیایی و سمی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۳    
محققان به تازگی دریافتند که وجود برخی مواد در برنامه صبحانه آقایان می تواند سبب درمان ناباروری و یا افزایش قدرت باروری آنان شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۸:۰۶    
بریتانیا نیز همچون ایالات متحده آمریکا، برای حمل برخی لوازم الکترونیکی برای مسافران برخی کشورهای خاورمیانه محدودیت هایی در نظر گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۷:۰۶    
عطسه و آبریزش بینی، واکنش طبیعی بدن است اما اگر ادامه دار باشد باعث اختلال در انجام کارهای روزمره می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۶:۱۵    
یک ناو هواپیمابر آمریکایی برای اولین بار در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ وارد آب های خلیج فارس شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۵:۰۶    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت 2 روستای دیگر را در ریف جنوبی حلب آزاد کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۳:۳۰    
در دوران بارداری مواد غذایی مصرفی نه تنها انرژی مورد نیاز بدن مادر را تامین می کنند، بلکه در رشد نوزاد نیز نقشی کلیدی دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۴:۰۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران طی سال گذشته، دو بار به نقض تعهداتش از طریق تولید آب سنگین نزدیک شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۳۶    
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 11 هزار و 694 خانوار تا پایان امروز یکم فروردین ماه 96 در ستادها و پایگاه های اسکان نوروزی پذیرش شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۱۸    
وزیر کشور فرانسه بخاطر استخدام دختران نوجوانش به سمت دستیاران پارلمانی خود، استعفا داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۸    
سعید سهیلی گفت: فیلم سینمایی گشت 2 در 10سالن سینما در تهران به سانس فوق العاده رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۱    
مشاور ترامپ در امور هسته ای می گوید واشنگتن تا زمانی که به سیاست دیگری در خصوص برجام نرسیده است، به آن پایبند بوده و بر اجرای سخت گیرانه آن تاکید دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۴    
سرگوئی چمزوف ، مدیر عامل شرکت روستک ، سازنده تانک های تی - 90 گفته است که عربستان سعودی به شدت به دریافت تانک های تی - 90 علاقمند است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۸    
ایلام- بارش برف و کولاک در محور های ارتباطی و کوهستانی استان ایلام در نخستین روز فرودین موجب شد تا بسیاری از گردشگران از ادامه مسیر باز بمانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
گرگان- رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در دو روز نخست ثبت نام نامزدها در انتخابات شوراهای شهر و روستا تعداد 1570 نفر در استان گلستان ثبت نام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
گرگان- جشن نوروزگاه عصر سه شنبه با حضور جمع زیادی از گردشگران و مسئولان در محوطه برج قابوس در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان با بیان اینکه بارش باران تاثیری در حضور گردشگران نداشته است بیان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
قزوین- وزیر کشور در ادامه سفر به استان قزوین عصر سه شنبه از قلعه تاریخی حسن صباح الموت بازدی کرد و اظهارداشت: جای خالی موزه خالی است زیرا ایجاد موزه نقش بسزایی در جذب گردشگران و معرفی تاریخ دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۸    
مجله "ووگ" در گزارشی که به زبان ایتالیایی منتشر شده است به مخاطبان خود پیشنهاد کرد تا نوروز را در تهران سپری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۰    
بیتا سحر خیز بازیگر تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام، ثبت نام خود در انتخابات شورای شهر را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۷    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به 10 تصادف مهم طی 2 روز گذشته گفت: 23 کشته و 39 مجروح حاصل واژگونی و تصادف 26 دستگاه اتوبوس، سواری، کامیون و مینی بوس بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۹    
خرم آباد- استاندار لرستان در جلسه ستاد خدمات سفر و ستاد انتخابات بر احیای دو کارخانه سیمان و چرم خرم آباد در سال آینده وعده داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۹    
اهواز- فرماندار اندیمشک گفت: از ابتدای تعطیلات سال نو بیش از 9 مرکز برای اسکان کاروان های راهیان نور سراسر کشور در این شهرستان راه اندازی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۹    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران آخرین جزییات وضعیت خط 8 مترو را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
دزفول-در نخستین روز از آغاز سال نو ، سوت اولین قطار گردشگری خوزستان در اندیمشک طنین انداز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
قم- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم از افزایش تردد در محور های این استان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
شهرکرد- در راستای معرفی صنایع دستی استان به مسافران 14 بازارچه صنایع دستی در استان ویژه ایام نوروز راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
زاهدان -فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 16 محور زاهدان- زابل و مجروحیت یک مسافر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
مشهد- معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: واحدهای اقامتی رسمی استان و مشهد مقدس به صورت کامل تکمیل و ضریب اشغال آن به 100 درصد رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۳    
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال آبگرفتگی معابر در پی بارش های روز پنجشنبه در استان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۳    
اهواز- مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: تصادف های به وقوع پیوسته روز سه شنبه در مسیرهای شهرستان اندیمشک، سه فوتی و 7 مصدوم برجای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۰    
بجنورد- رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از استقبال گسترده داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دومین روز نام نویسی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
لوپز روز سه شنبه به عنوان مربی دروازه بانهای جدید تیم ملی فوتبال ایران در دوحه معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
استاندار کردستان گفت: رئیس جمهور روز پنجم فروردین ماه با هدف بهره برداری از چندین پروژه اقتصادی و عمرانی در سفری یک روزه به استان کردستان سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۸    
ژانویه گذشته باشگاه لیورپول علاقه مند بود تا سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف را به خدمت بگیرد اما در نهایت این انتقال ممکن نشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۷    
وزیر امورخارجه کشورمان که پیش از این نیز تنها در توئیتر صفحه شخصی داشت، وارد اینستاگرام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۵    
امروز نشریه سان ادعا کرد که آرسن ونگر در پایان فصل هدایت آرسنال را رها کرده و به پاری سن ژرمن خواهد پیوست؛ ولی سرمربی توپچی ها این خبر را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۸    
مدافع هافبک تیم ملی می گوید امیدوار است که با حضور هواداران ایرانی قطر را در کشورش شکست دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۵    
سرمربی تیم ملی از خبرنگاران خواست که تصمیم او مبنی بر عدم انجام مصاحبه را بپذیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۹    
بسیاری فکر می کردند ژوزه مورینیو از منچستریونایتد تیمی قدرتمند در فاز حمله همچون رئال مادرید سال 2012 خواهد ساخت؛ ولی چنین نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۹    
ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا قرار است بطور غیر رسمی بعنوان مشاور پدرش در بخش غربی کاخ سفید مستقر شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۲۶    
همانطور که قبلا پیش بینی شده بود مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروز افزایش پیدا کرد به طوری که مصرف این حامل انرژی پرطرفدار در 28 اسفند ماه به رکورد مصرف 105 میلیون 300 هزار لیتر رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۸    
به اعتقاد کارشناس روابط بین الملل، نظم جدیدی در سوریه در حال شکل گیریست و آمریکایی ها نیاز به تغییر وضعیت موجود دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۰    
در سال 95 شاهد رونمایی از دستاوردهای جدیدی در حوزه دفاعی امنیتی بودیم. موشک ذوالفقار، تانک کرار، بالگرد صبا، سلاح دوش پرتاب میثاق3 و . . . در این سال رونمایی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد ایران را اصلی ترین تهدید برای اسرائیل توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 7950 تومان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۹    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه از 25 اسفند تاکنون بیش از 41 هزار مأموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام گرفته است، گفت: حدود 7 هزار مصدوم در مأموریت های ترافیکی به بیمارستان ها منتقل شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۴    
تولیت آستان قدی رضوی گفت: در ابتدای سال جاری دو هزار و 500 شغل توسط آستان قدس ایجاد خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای سال 96 را سالی مهم برای کشور از لحاظ نیاز به تحرک اقتصادی و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانستند و قبل از ورود به این دو مقوله ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۸    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه سمت و سوی فعالیت اقتصادی ما باید گره گشایی باشد، گفت: یکی از نکاتی که همواره ما را رنج داده تقاضای اشتغال از آستان قدس است و درصدد هستیم 1000 شغل از طریق لایروبی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
در حال دور بعدی نشست مسکو در کمتر از یک ماه آینده برگزار می شود با وجود تاکید مشاور شورای امنیت افغانستان بر عدم مشارکت طالبان در نشست مسکو،مقامات سیاسی طالبان از آمادگی برای حضور در این نشست خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۷    
داریوش فرضیایی با تاکید بر اینکه تنها راه رقابت با شبکه های خارجی، ایستادگی پای اصول، عقاید و باورهای اجتماعی است، گفت: باید فضایی ایجاد شود که کار کودک دست کمی از پروژه های سینمایی نداشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۹    
رئیس جمهور سوریه با تأکید بر تلاش آمریکا برای عدم مبارزه با تروریستها در سوریه، اظهار داشت که اگر دمشق برای مبارزه با تروریسم نیازمند کمک نظامی بیشتری باشد، روسیه آن را ارائه خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۷    
در نیمه های شب من را با زنجیرها روی زمین می کشیدند و با اقدامات تروریستی خود، من را به زندان دیگری منتقل کردند. آنها با وحشیگری با من رفتار می کردند و هرگز توجه نداشتند که من یک زن حامله هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۸    
مسافران نوروزی شیراز برای بازدید از مجموعه حافظیه و مقبره حافظ در صف طولانی ایستاده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۸    
شبکه های تلویزیونی امروز علاوه بر برنامه ها و سریالها، 6 فیلم سینمایی را به روی آنتن می برند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد داور ایرانی بازی تدارکاتی با عراق، گفت: بازیکنان تیم ملی به شوخی می گفتند بجامین ویلیامز را برگردانید!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۶    
مسئولان باشگاه پرسپولیس درنظر دارند با تیم فوتبال بارسلونا بازی کنند!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۳    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از توافق با یک مدافع جدید برای دو فصل خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
بیرجند- قطار مسافربری مشهد- طبس روز سه شنبه بر اثر برخورد با گله شتر در مسیر خود موجب تلف شدن 20 نفر شتر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
کرمان- بارندگی های سیل آسا موجب جاری شدن سیلاب در 12 شهرستان استان کرمان و انسداد بسیاری از راه های روستایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای سال 96 را سالی مهم برای کشور از لحاظ نیاز به تحرک اقتصادی و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانستند و قبل از ورود به این دو مقوله ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وساطتش برای بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس توضیحاتی داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۷    
گناباد- بخشدار کاخک گناباد گفت: بارش شدید باران و سیل در شب گذشته افزون بر هفت راه روستایی این بخش را مسدود کرد که تاکنون بازگشایی نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
رشت- کارشناس هواشناسی از افزایش ابر و بارندگی پراکنده در برخی نقاط گیلان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
مشهد- بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر هفته جاری بارش باران و هوای سرد خراسان رضو ی را در بر می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
یزد-19 تعداد طرح مخابراتی روز سه شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میبد افتتاح و به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
کرمان- معاون اول رئیس جمهور اطهار داشت: سرمایه گذاران به محض دیدن اینکه فضای تنبیه کننده است رغبت خود را از دست داده و به سایر کشورها می روند لذا باید کاری کنیم که ایرانی های پولدار از اقصی نقاط دنیا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
تبریز- حوادث جاده ای در طی روز های گذشته متاسفانه لحظات غمباری را برای برخی خوانواده ها رقم زد و موجب جان باختن تعداد 15 نفر از هموطنان ما در محور های ارتباطی آذربایجان شرقی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
مدافع تراکتوسازی تبریز می گوید امسال در یک صورت از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
آستارا- بارش برف در نخستین روز از سال 96 گردنه حیران در استان گیلان را سپید پوش کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
دومین روز ثبت نام شورای شهر تهران که از ساعت 8 صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز شد، با حاشیه هایی همراه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
اهواز_مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از انفجار سیلندر گاز و مصدومیت 2 نفر و همچنین جان باختن یک شهروند در شهرستان هفتکل خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
برخی معلمان حق التدریس از عدم دریافت مطالبات خود با ورود به سال 96 خبر می دهند که در این رابطه آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای سال 96 را سالی مهم برای کشور از لحاظ نیاز به تحرک اقتصادی و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانستند و قبل از ورود به این دو مقوله ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۹    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات تصادف اتوبوس "مان" با مینی بوس حامل اتباع ترکیه را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۹    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: 16 فروردین فرصت برای اظهار نظر درباره صلاحیت ها به اتمام رسیده و هیئت اجرایی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراها وارد فرایند رسیدگی به صلاحیت ها می شود.
  • ۱