پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۵:۱۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 5 خرداد 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 خرداد 1398 قدس آنلاین 2 خرداد 1398 قدس آنلاین 3 خرداد 1398 قدس آنلاین 4 خرداد 1398 قدس آنلاین 5 خرداد 1398 قدس آنلاین 6 خرداد 1398 قدس آنلاین 7 خرداد 1398 قدس آنلاین 8 خرداد 1398 قدس آنلاین 9 خرداد 1398 قدس آنلاین 10 خرداد 1398 قدس آنلاین 11 خرداد 1398 قدس آنلاین 12 خرداد 1398 قدس آنلاین 13 خرداد 1398 قدس آنلاین 14 خرداد 1398 قدس آنلاین 15 خرداد 1398 قدس آنلاین 16 خرداد 1398 قدس آنلاین 17 خرداد 1398 قدس آنلاین 18 خرداد 1398 قدس آنلاین 19 خرداد 1398 قدس آنلاین 20 خرداد 1398 قدس آنلاین 21 خرداد 1398 قدس آنلاین 22 خرداد 1398 قدس آنلاین 23 خرداد 1398 قدس آنلاین 24 خرداد 1398 قدس آنلاین 25 خرداد 1398 قدس آنلاین 26 خرداد 1398 قدس آنلاین 27 خرداد 1398 قدس آنلاین 28 خرداد 1398 قدس آنلاین 29 خرداد 1398 قدس آنلاین 30 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۷    
لرستان- مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف لرستان اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۳    
خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: مردم نیکوکار این استان بیش از دو میلیارد 813 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان اهدا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
گیلان- سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گفت: پدیده سگ گردانی به لحاظ تهدید علیه بهداشت عمومی، ایجاد مزاحمت و حساسیت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۵    
یکی از نفیس ترین نسخه های قدیمی نهج البلاغه در موزه آستان قدس رضوی رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷    
البرز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر این استان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۳    
یزد- مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد گفت: پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در استان باید دراولویت باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۳    
خراسان شمالی- اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با پیش بینی بارش باران و کاهش 12 درجه ای دما با توجه به رگباری بودن بارش ها، درخصوص احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در منطقه هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۲    
خراسان شمالی-به دلیل وصل گرم خط تغذیه 8 اینج روستای پیربز طی امروز ساعت 10 صبح الی 18 جریان گاز 23 روستای استان قطع خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۳    
وزیر کشور گفت: با توجه به مهلت تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساختار جدید بودجه ریزی کشور تا دو ماه آینده کامل می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۲    
ستاره ایرانی زنیت در دیدار با ینسی جزو برترین ها انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بردسکن گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و دراجرای طرح ضیافت بیش از 110 تن قندو شکر با قیمت مصوب دراین شهرستان توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۹    
سازمان هواشناسی از وقوع طوفان های "بعدازظهری" طی امروز، فردا، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 10 خرداد در برخی استان های کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بارها تاکید کرده ایم خصوصی سازی را در رسانه مطرح کنید تا مردم نیز در خریدها سهیم شوند ولی برخی ها می خواهند در خفا خصوصی سازی را پیش برند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: 185 پروژه در خراسان رضوی به صورت نیمه تمام است که باید به بخش های خصوصی واگذار شود، اما مشکلاتی مانند نرخ بالا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۳    
مدیرنمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی گفت: بیش از 700 زندانی نیازمند غیرعمد استان در انتظار هجدهمین جشن گلریزان زندانیان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۲    
معاون وزیر خارجه که برای رایزنی درباره اوضاع منطقه به عمان سفر کرده است؛ در همان کشور توئیتی متشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۶    
شب گذشته مراسم سوگواری امیر مومنان و سرور متقیان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۴    
همدان _مدیر کل زندان های همدان در بازدید ازکانون اصلاح وتربیت بر تقویت برنامه های فرهنگی وقرآنی تاکید کرد وگفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۴    
انا انزلناه فی لیلة القدر دست ها را می برم بالا. رو به شما که پدرید، مادرید، در خواب و بیداری ام سهیم اید، در نگاهم، در نفسی که می کشم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه اخبار منتشر شده به نقل از یک مقام کویتی مبنی بر آغاز گفتگوی ایران و آمریکا را قویاً رد کرد و گفت: هیچ گفتگوی مستقیم یا غیرمستقیمی بین ایران و آمریکا وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: بنی صدر با در اختیار داشتن اختیارات تام نیز نتوانست عملیات ها را مدیریت کند و هر سه عملیاتی که با دستور او انجام گرفت با عدم الفتح مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۶    
دولت ترامپ پیشنهاد افزایش 25 درصدی تعرفه را در کنسول های بازی، کنترل کننده ها و دیگر واردات چین می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۴    
شهروندان آلمانی امروز در ایستگاه پایانی انتخابات اروپایی به پای صندوق های رای رفتند تا در انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز که آینده دولت ائتلافی هم به آن وابسته است شرکت کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۹    
رئیس بنیاد مسکن با اشاره به نوسازی و بازسازی 70هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده گفت: 2هزار و 500میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه و همچنین حدود یک هزار و 300میلیارد تومان کمک بلاعوض پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۶    
حمید حاج اسماعیلی کارشناس بازار کار در گفت و گو با قدس آنلاین گفت: اصلی ترین نیاز امروز اقتصاد کشور ایجاد شرایط لازم برای اصلاحات ساختاری است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۳    
بورس تهران پس از یک روز استراحت در آغاز هفته، امروز با رشد 3260 واحدی همراه شد و به میانه کانال 217 هزار واحدی صعود کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۴    
همدان _ رئیس کمیسیون شهر سازی معماری شورای اسلامی شهر همدان از حمایت مدیریت شهری برای ساخت 《بام سبز》با تاکید بر اصول وضوابط شهرداری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۴    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تدوین سیاست های کلان در جهت ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت مطلوب در انتخابات در دستور کار معاونت سیاسی است و به زودی به ستادهای انتخاباتی استان ها ابلاغ می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۹    
در پی قصور صورت گرفته در پخش صحبت های مداح هتاک در یکی از ضیافت های مذهبی از شبکه پنج سیما با دستور رئیس رسانه ملی مدیر شبکه پنج سیما و مدیر پخش این شبکه برکنار شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۴    
طبق شایعات گفته می شود که اپل در سال 2020 به تکنولوژی اثر انگشت آکوستیک در صفحه نمایش مجهز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۵    
سردسته مخالفان دولت ونزوئلا در پیامی توئیتری اعلام کرد مخالفان به کمتر از برکناری رئیس جمهور قانونی این کشور از قدرت راضی نمی شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۹    
البرز - یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر کرج درحالی برگزار شد که اعضای شورا در خصوص تدوین آیین نامه از سوی شورای شهر کرج برای قانونمند کردن پرداخت ها از ردیف ماده 17 به توافق رسیدند و مقرر شد تا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام امیر علی حسنلو گفت: علاوه بر قرآن کریم، درکتب مقدس پیامبران گذشته نیز به کمالات و خصوصیات علی(ع) نیز اشاره شده است که این را می توان از کلمات خود آن حضرت فهمید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۰    
وزارت اطلاعات درباره مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها و تریبون ها در خصوص کشف تخلفات مالی در دفتر وزیر نفت اطلاعیه ای منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۷    
همدان- فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در2 روز گذشته پلیس نهاوند در بازدید از اصناف این شهر موفق به کشف 7 هزار و 821 عدد داروی غیر مجاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۷    
قزوین_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مراسم شب قدر در بیش از 173 امامزاده و بقعه متبرکه در قزوین برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان در حوزه های مختلف انتخابیه مخالفت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۵    
دیرزوهای ما با کوله باری از گناه و پشیمانی گذشت و امروز باران رحمت بر سفال ترک خورده تنهایی ما باریدن گرفت چرا که دیروز نخواستیم و امروز خواستیم و چه می شد که به فکر فردا و فرداها باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۳    
فیلم سینمایی تگزاس 2 با فروش هفتگی بیش از 2 میلیارد تومان در صدر جدول قرار دارد و رتبه دوم این جدول به فیلم سامورایی در برلین اختصاص پیدا کرده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۰    
Asus Zenfone 6 با قیمت 500 یورو عرضه خواهد شد تا با امکانت مناسبی که دارد طرفداران خود را بیشتر کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۰    
ارتش یمن، یک پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در حال گشت زنی در جازان هدف قرار داد و ساقط کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۱    
البرز- شهردار کرج با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری 212 درصد نسبت به مدت مشابه سال 97 رشد درآمدی داشته ایم، گفت: شهرداری کرج 126 میلیارد تومان در مجموع نقد و تهاتر درآمد کسب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۱    
پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده علیرضا زیبا حالت منفرد صبح امروز در شعبه پانزده دادگاه انقلاب برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۸    
البرز - رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج با اشاره به دستورالعمل وآئین نامه اجرایی مبارزه با پولشویی خواستار ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پولشویی شهرداری کرج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۵    
همدان- فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: پلیس این شهرستان در روزهای اخیر موفق به کشف 26 تن و 400 کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۹    
مومنان علاوه بر رعایت و آداب شب های قدر که نسبت به انجام آنها سفارش شده است باید به معنای واقعی، این شب را درک کرده و به اهمیت ان پی ببرند و به راحتی از این شب گذر نکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱    
قزوین_ مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: طرح مانا برای نخستین بار در 12 پایگاه سطح استان اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱    
خوزستان- هواشناسی از رسیدن زودهنگام دمای اهواز به 46 درجه در روزهای نخست خردادماه خبر داد و اعلام کرد که ثبت چنین دمایی در 30 سال گذشته در این روز بی سابقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۷    
وزیر خارجه عراق بار دیگر بر مخالفت کشورش با تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۱    
قزوین_ مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: آمار اهدای خون در این استان طی دو ماه گذشته سالجاری افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۱    
شاید باورتان نشود اما محمدحسین زاهدی فر به عنوان داور دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فقط 234 هزار تومان دستمزد می گیرد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۱    
رئیس مجلس نمایندگان بحرین با بیان اینکه کسی تمایلی به جنگ در منطقه ندارد، مدعی شد، ایران و قطر به شروط حسن همجواری در منطقه پایبند نیستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۱    
لژیونر والیبال ایران در آستانه سفر به چین می گوید امیدوار است امسال تیم ملی از همان هفته اول با قدرت استارت بزند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۵    
مارک ویلموتس اگر چه هنوز با فدراسیون فوتبال قرارداد نبسته اما فردا وارد تهران می شود و با اعلام لیست تیم ملی دور جدید تمرینات را استارت خواهد زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۹    
خوزستان- بنابر قوانین توزیع عادلانه آب، در سیل اخیر که منجر به وقوع خسارت های جانی و مالی فراوان به مردم و اموال عمومی شد، قصور و مسئولیت حقوقی و کیفری دولت تاثیر گذار و محرز است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۷    
خراسان شمالی- رئیس پلیس راه چمن بید از کشف یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در این محور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۷    
سازمان هواشناسی از بارش رگبار باران و صاعقه طی امروز و روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه در 20 استان کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۲    
سامانه صدور گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیات های مستقیم برای تسهیل و تسریع مودیان اصناف عملیاتی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۹    
غادة السمان با انتقاد از سینمای جهان عرب و اسلام، به چهره مخدوش مسلمانان در فیلم های هالیوودی و غربی پرداخت و این فیلم ها را مملو از توهین به مسلمانان و زنان دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۹    
قیمتی سبد نفتی اوپک به 68.56 دلار در هر بشکه کاهش یافت که از بالاترین قیمت این نوع نفت در سال جاری 3.01 دلار کمتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۳    
دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: 55 درصد منابع بانکی خراسان رضوی در داخل مصرف می شود و مابقی منابع به دیگر استان ها می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۷    
گیلان- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: به جهت کاهش تراز آب دریای خزر و ورود حجم زیاد رسوبات معدنی و آلی به تالاب انزلی این اکوسیستم با کاهش عمق قابل توجهی مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۷    
امشب ده ها امدادگر جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات اورژانسی به زائران امام هشتم علیه السلام در حرم رضوی همکاری دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۷    
یزد - رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خاتم گفت : در اثر واژگونی یک خودروی حمل گوشت در شهرستان خاتم هفتصد کیلوگرم گوشت منجمد از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۴    
حجم آب ذخیره در سدهای خراسان رضوی افزایش 170 درصدی یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۴    
گزارش میزان رشد تورم در اردیبهشت ماه که توسط مرکز آمار ایران منتشر شد علی رغم جهش نرخ تورم به 51.2 درصد نشان از کاهش سرعت رشد این شاخص در ماه های آتی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۹    
خوزستان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با تاکید بر تسریع در ترمیم کانال اصلی آبرسانی به کانون های ریزگرد، گفت: طرح فعلی مقابله با ریزگرد شهرهای پایین دست را از آب شرب محروم می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۹    
همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اعزام 30 دستگاه کامیون این اداره کل به استان خوزستان برای حمل چغندرقند به کارخانه قند همدان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۳    
چیزی توی مایه های معدن و معدنچی... توی مایه های گوهرشناسی که هر زرق و برقی اگرچه دلربا و کورکننده، چشمش را نمی گیرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۳    
جمعی از لغات، بی دعوت و بی خبر می آیند خانه ام... سروقتم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۷    
پس از هفت هفته حضور مردم در پای صندوق های رأی، سرانجام نارندرا مودی، نخست وزیر کنونی بیش از نیمی از کرسی های پارلمان را تصاحب کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۴    
امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(ع) تجسم اسلام است؛ وجود آن حضرت با خلق و خوی نبوی سرشته شد و از همان لحظه که فرشته وحی بار رسالت را بر دوش حضرت مصطفی(ص) گذاشت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۴    
خداوند در سوره عنکبوت می فرماید: أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لاَ یُفْتَنُونَ (عنکبوت:2) ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۵    
رییس اداره محیط زیست سلامت و ایمنی خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در اردیبهشت هزارو 810 نفر در منطقه 3 و 8 مشهد غربالگری شدند که از این تعداد 204 نفر دیابت شناخته شده داشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 155 رأی علی لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس ابقا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۲    
عضو شورای شهر مشهد از برنامه ریزی در راستای حذف کارمزد شارژ حضوری من کارت ها در مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۶    
کارشناسان علوم رفتاری وقتی از مرزبندی میان زن و مرد، کودک و بزرگسال و یا حتی تفاوت های رفتاری میان کهنسالان با دیگر گروه های سنی در یک جامعه صحبت می کنند در پی ایجاد محدودیت های سلیقه ای نیستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۳    
مجازات زندان اگر چه به عنوان یک راهکار برای اصلاح، درمان، پیشگیری و رعایت عدالت در جامعه در مواجهه با قانون شکنان و مجرمان پذیرفته شده، اما به طور حتم اگر فرد زندانی دارای خانواده باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۰    
پس از خودروسازان و قطعه سازان این روزها نوبت به تولیدکنندگان لاستیک رسیده تا با تمسک به بحران ارزی و افزایش قیمت مواد اولیه از قیمت های مصوب سازمان حمایت گلایه کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۰    
در پی سخنان مداحی که به اهل سنت توهین کرده و برنامه آن از شبکه پنج پخش شد، مدیر شبکه و مدیر پخش آن توبیخ شده و سه نفر نیز اخراج شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۷    
دیدار وزیر خارجه کشورمان با دایان فینشتاین سناتور مطرح دموکرات، تبدیل به یک جنجال سیاسی در دو کشور شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۷    
حرفه ای های سینما او را با اعترض و سگ کشی به خاطر دارند. کلاسیک پسندها شمایلش را در ذهن با ناخدا خورشید ثبت کرده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۴    
خراسان شمالی-سرپرست مرکز بهداشت بجنورد گفت: از آزار و اذیت و نگهداری حیوانات در منزل بخصوص سگ و گربه خودداری کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۴    
همدان- رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه های استان برای چندمین سال متوالی در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۱    
خراسان شمالی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از ثبت نام بیش از 60 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان در طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۲    
مقام سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: 8ماه پس از ورود خاشقجی به کنسولگری استانبول و مرگ وحشتناکش به دستور بن سلمان، هنوز هیچ کسی پاسخگو نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۹    
مقامات مراکشی از کشف چهار مهاجر که خود را در بخش های مختلف خودروها پنهان کرده بودند، خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۰    
رییس کلینیک خواب بیمارستان امام رضا (ع) گفت: این کلینیک در درمان اختلالات و مشکلات ناشی از خواب، موفقیت های چشمگیری داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۰    
مسعود پزشکیان و مصری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه جدید مجلس انتخاب شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۵    
دونالد ترامپ که روز گذشته به ژاپن سفر کرد با نخست وزیر این کشور در یک زمین گلف در توکیو عکس سلفی گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۹    
یگان پهپادی ارتش یمن برای چهارمین بار طی یک هفته گذشته، فرودگاه های جنوب عربستان سعودی را هدف حمله پهپادی قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۹    
البرز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با بیان این که این استان به لحاظ سرانه آموزشی جزء محروم ترین استان های کشور است گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۹    
قزوین_ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از افزایش کرایه 20 درصدی تاکسی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۳    
تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز سه شنبه هفتم خرداد، از محورهای کرج-چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۰    
در پی تحریم هواوی توسط دولت آمریکا انتظار می رود چینی ها در واکنش به آن شرکت اپل و نیز برخی شرکت های فناوری این کشور مانند گوگل، خرید گوشی های تولیدی اپل را تحریم کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۷    
علی لاریجانی با کسب 155 رأی مجدداً در کُرسی ریاست برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم ابقا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۴    
در پی تحریم هواوی توسط کاخ سفید و برخی شرکت های فناوری آمریکا مانند گوگل، اقبال کاربران امریکایی و اروپایی به تولیدات این شرکت کاهش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۱    
زنجان- افزایش قیمت مرغ از سال گذشته تاکنون با فرازوفرودهای بسیاری همراه بوده است. اعتراضات در خصوص قیمت مرغ از سال گذشته با تحصن های مرغداران در برابر استانداری و فرمانداری در زنجان رقم خورد زیرا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۱    
استان مرکزی: با وجود اینکه مقام معظم رهبری سال 98 را سال رونق اقتصادی نامگذاری فرمودند و اولویت بسیاری از دولتمردان حول این محور برنامه ریزی شده است اما ناحیه صنعتی خمین با ظرفیت قابل توجه در تولید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۵    
گیلان - مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ابتدای خرداد ماه، دو هزار و 881 واحد خون در پایگاه های انتقال خون استان جمع آوری شده است.
  • ۱