پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 18 خرداد 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 خرداد 1398 قدس آنلاین 2 خرداد 1398 قدس آنلاین 3 خرداد 1398 قدس آنلاین 4 خرداد 1398 قدس آنلاین 5 خرداد 1398 قدس آنلاین 6 خرداد 1398 قدس آنلاین 7 خرداد 1398 قدس آنلاین 8 خرداد 1398 قدس آنلاین 9 خرداد 1398 قدس آنلاین 10 خرداد 1398 قدس آنلاین 11 خرداد 1398 قدس آنلاین 12 خرداد 1398 قدس آنلاین 13 خرداد 1398 قدس آنلاین 14 خرداد 1398 قدس آنلاین 15 خرداد 1398 قدس آنلاین 16 خرداد 1398 قدس آنلاین 17 خرداد 1398 قدس آنلاین 18 خرداد 1398 قدس آنلاین 19 خرداد 1398 قدس آنلاین 20 خرداد 1398 قدس آنلاین 21 خرداد 1398 قدس آنلاین 22 خرداد 1398 قدس آنلاین 23 خرداد 1398 قدس آنلاین 24 خرداد 1398 قدس آنلاین 25 خرداد 1398 قدس آنلاین 26 خرداد 1398 قدس آنلاین 27 خرداد 1398 قدس آنلاین 28 خرداد 1398 قدس آنلاین 29 خرداد 1398 قدس آنلاین 30 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۴    
سریال کیف انگلیسی به کارگردانی سیدضیاءالدین درّی هر شب ساعت 12 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۰    
خراسان شمالی-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فاز دوم و مرحله غربالگری بسیج ملی کنترل فشارخون بالا در استان آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۸    
خراسان شمالی-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: میزان تردد در محورهای استان در تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 40 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۰    
خراسان شمالی- مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راز و جرگلان از کشف یک دستگاه فلزیاب در روستای باغلق این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۳    
همدان-معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: جهت نظافت، رفت و روب معابر و حمل زباله در مناطق 4 گانه شهرداری همدان به صورت ماهیانه نزدیک به 30 میلیارد ریال هزینه می شود که می طلبد با رعایت مدیریت پسماند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
یزد - رییس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذر با بیان این که برداشت بی رویه از منابع آبی علاوه بر تهدید آبخوان ها و تخریب اراضی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
همدان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از جریمه 637 میلیون ریالی یک کارگاه ساخت یخچال صندوقی توسط تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
همدان-رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: طبق قانون کار باید پاکبانانی جزو مشاغل سخت و زیان آور لحاظ شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۰    
یزد – استانداریزد گفت : بحث گردشگری برای شهرجهانی یزد بسیار مهم و حیاتی است و در این مسیر بافت تاریخی جایگاه ویژه ای دارد که لازم دارد به آن درستی پرداخته شود
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۳    
طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۰    
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: یک کشتی گیر فرنگی کار این استان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۰    
بیش از 1100 میلیارد ریال به جبران خسارت های سیل در بخش کشاورزی خراسان رضوی ابلاغ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۶    
بازار طلا و ارز روزهای آرام و باثباتی را تجربه می کند، قیمت ها در بازار سکه و طلا اندکی نسبت به هفته گذشته کمتر شده اند و در بازار ارز هم ثبات فعلا حرف اصلی را می زند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت را موظف کرد تا ضمن پیگیری اقدامات فوق، پاسخ نامه سازمان بازرسی کل کشور را نیز ارسال کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۳    
محسن تنابنده بازیگر ایرانی با انتشار پستی در اینستاگرام به اظهارات موهن یکی از بازیکنان تیم ملی لهستان پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۵    
طی روزهای اخیر دوباره مشکلی از مشکلات مشهد سرباز کردو به تیتر رسانه ها کشیده شد، هرچند که بعید به نظر میرسد این بارهم به نتیجه برسد و سرنوشت پارکهای حاشیه ای شهر و دریافتهای بی حساب وکتاب آن سامان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۵    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی کشف 99 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از تهران هنگام خروج از مرز دوغارون توسط یک تبعه خارجی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۴۴    
فیلم یادم تو رو فراموش ساخته علی عطشانی در فصل تابستان روی پرده سینماها می رود. داستان این اثر سینمایی، از روی زندگی بازیکن پیشکسوت تیم پرسپولیس ساخته شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۳    
نشریه مادرجونز نوشت: دولت ترامپ در ماه های اخیر تحریم های اقتصادی علیه ایران را تشدید کرده است و مقامات آمریکایی نیز با لحن خصمانه و تهدید آمیزتری در مقایسه با گذشته صحبت می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۰    
طبق اطلاعات به بیرون درز شده زمان زیادی تا انتشار فصل بعدی Gears of War نمانده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۷    
90درصد کارکنان گروه بهداشتی فیروز را معلولین تشکیل می دهند
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: آمار داوطلبانی که برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده اند در خراسان رضوی تا کنون به 15 نفر رسیده است که دو نفر از این افراد در خارج از استان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۵۸    
پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل عمد همسر دومش متهم شده، برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۴۹    
وزارت خزانه داری آمریکا هم چنین اعلام کرده است این وزارت خانه در سال گذشته 1.3 تریلیون دلار اوراق بدهی صادر کرده که از سال 2010 تاکنون بی سابقه محسوب می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۴۳    
فصل جدید FIFA 20 طبق تایید کمپانی EA در حال آمدن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۴۰    
رهبر انقلاب اسلامی با همسر شهید قربانی و زینب مولایی نویسنده کتاب دلتنگ نباش دیدار کردند؛ کتاب دلتنگ نباش شامل خاطرات شهید قربانی از زبان همسرش است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۵    
مدیر روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی گفت: تعداد داوطلبان و اهدا کنندگان خون در مشهد طی روزهای عید سعید فطر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 130 درصد افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۵    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده مشهد به تربت حیدریه راننده آن جان خود را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۲    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پیوند اعضای بدن بیمار مرگ مغزی 58 ساله در بیمارستان منتصریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۳    
شایعات و اطلاعات لو رفته در E3 2019 تمامی ندارد و هرچه به این رویداد نزدیک تر می شویم بیشتر هم می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۱    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: توسعه در تولید گیاهان دارویی، می تواند یکی از زمینه های رونق تولید و رشد اقتصادی باشد که ایجاد ارزش افزوده در زمینه ضایعات گل زعفران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۱    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: 20 تن گوشت غیرقابل مصرف در این استان طی 2 ماهه اول سال جاری معدوم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۵۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نحوه واگذاری شرکت ایران ایرتور ، گفت: این شرکت 500 میلیارد تومان می ارزد، اما 43 میلیارد تومان آن هم به صورت اقساط واگذار می شود!
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۳    
مربی ایتالیایی استقلال قرارداد خود را با آبی ها امضا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: مقاومت ملت ایران ، در 40سال گذشته همواره آمریکا را وادار به عقب نشینی کرده است و در ادامه راه و مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب این مقاومت و پیروزی اراده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۳    
رسول خادم طی نامه ای از رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خواست کرد تا معابر پایتخت را به نام خالقان سرود ای ایران نامگذاری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۷    
باشگاه تراکتورسازی چهار بازیکن جدید برای نوزدهمین دوره لیگ برتر به خدمت گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۰    
در حالی که استقبال از سینما در ایام ماه مبارک رمضان چنگی به دل سینماداران و صاحبان فیلم نمی زد، این روزها با اکران فیلم های تازه عید فطر شوک جدیدی به سینما وارد شده و مخاطبان با علاقه و اشتیاق فیلم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۰    
گوگل تنها برخی از بازی های عرضه شده در سرویس Stream game Google Stadia را همراه با اولین جزئیات جامع در مورد خدمات اشتراک نشان داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدرسه مختلطی که در مشهد فعالیت دارد یک مجتمع آموزشی ویژه اتباع کشورهای خارجی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۶    
رئیس انجمن هیپنوتیزم آسیا گفت: برای نخستین بار در دنیا از هیپنوتیزم برای کاهش درد مبتلایان به بیماری "پروانه ای" در مشهد استفاده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۰    
خوزستان- تجمع معلم های پیش دبستانی، رو به روی درب اداره کل آموزش پرورش و بعد از دریافت نکردن پاسخ مورد نظر، مقابل استانداری خوزستان در هوای گرم اهواز، به وضوح گوینده وضعیت شغلی نامناسب این قشر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۷    
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از تشکیل ستاد برگزاری بازی های جام باشگاه های آسیا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۴    
فشارخون، نیرویی است که به علت پمپ خون در سراسر بدن، توسط قلب بر دیواره شریان ها ایجاد می شود. فشارخون بالا ترکیبی از دو فشارخون سیستولی 140 میلی متر جیوه یا بیشتر و فشارخون دیاستولی 90 میلی متر جیوه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۴    
خوزستان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: با ارایه طرح های پیشگیری از جرایم و مطالبه رییس قوه قضاییه در این زمینه علاوه بر کاهش طلاق در بحث ضرب و جرح و تیر اندازی نیز در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
هواشناسی خراسان رضوی طی 48 ساعت آینده افزایش ابرناکی و رگبار پراکنده باران را برای استان پیش بینی می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
البرز- طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در حالی همزمان با سراسر کشور در استان البرز آغاز شده که بررسی های میدانی از استقبال مردم از آن برای مقابله با بیماری خاموش وکشنده فشار خون بالا حکایت دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدرسه بین المللی برای فرزندان اتباع خارجی در مشهد وجود دارد که از طریق شورای عالی آموزش و پرورش کشور نظارت و ارزیابی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
البرز- رییس هیئت ورزش های کارگری استان البرز از حضور 3 ورزشکار این استان در مسابقات جهانی کارگران در کشور اسپانیا خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به تفویض اختیاری استانداری به شرکت شهرک های صنعتی برای عارضه یابی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در استان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج گفت: تا این لحظه در بازار لوازم خانگی شاهد افزایش قیمت نبودیم و البته مردم هم تمایلی برای خرید ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۹    
بانوان آتش نشان در مشهد قریب به 8 سال است که به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند و البته شرایط خاص خود را دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۷    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با بیان در ازای هر یک کیلوگرم تولید، تا 8 برابر استاندارد جهانی مصرف انرژی داریم، گفت: لازم است الگویی در صنایع تعریف شود که با راهکارهای میان مدت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۴    
وزیر نفت گفت: هنوز پرونده کرسنت زنده است به همین دلیل مایل نیستم درباره آن حرف بزنم، هرچند حرف های جالب و شنیدنی هم در این مورد دارم اما بیان آن ها را به مصلحت کشور نمی دانم، اگر ناچار بشوم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۱    
جاده شهرستان گناباد به قاین تبدیل به جاده مرگ شده و شاهد تصادفات متعددی در طول مسیر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به دیدار آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۸    
با موافقت مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو، قرارداد 3 بازیکن کلیدی پدیده شهر خودرو تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۵    
مالک باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: برای فصل جدید لیگ برتر قرارداد 70 درصد بازیکنان تیم به صورت دو تا سه ساله تمدید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه دست اندرکاران قانون امر به معروف و نهی از منکر در سطوح مختلف نسبت به این قانون استنکاف داشتند که ما گزارش آن را به صحن علنی ارجاع دادیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: 400 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره از 500 صندوق در مشهد جمع آوری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۸    
اپل و مایکروسافت راه های مختلفی را دنبال کرده اند اما آخرین جایگزین های لپ تاپ آنها به طور قابل توجهی مشابه یک دیگر هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۵    
قدس آنلاین- روزانه یک هزار تن زباله شهر اهواز به سایت پسماند اهواز منتقل می شود که حجم وسیعی از زمین های اطراف این شهر و به ویژه روستاهای مجاور آن را آلوده می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۵    
تنش میان واشنگتن و آنکارا بر سر تصمیم ترکیه برای استفاده از سامانه موشکی اس400 ساخت روسیه بار دیگر بالا گرفته و بر تیرگی روابط این دو کشور افزوده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۲    
تیم ملی والیبال ایران توانست در یک بازی نفسگیر آرژانتین را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تحارت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات غیر نفتی، از بخش "صادرات" در کنار برنامه "نهضت ساخت داخل" به عنوان برنامه محوری "رونق تولید" یاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۷    
صنعت نشر کشور در چند سال گذشته با مشکلات بسیاری مواجه است. از مساله بحران مخاطب و فعالیت ناشران سودجو گرفته تا کتابسازی و قاچاق کتاب و حالا هم بحران کاغذ ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۱    
رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی، قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی را ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۲    
حسام عقبایی نایب رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: آنچه می تواند مشکل مسکن مردم را در ابعاد گسترده ای حل کند توجه دولت به ساخت مسکن استیجاری واعطای تسهیلات ویژه به مستاجران در شهرهای بزرگ است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۲    
اپل دوباره توجه خود را به مسائل بهداشتی که ما معمولا با استفاده از ساعت اپل کنار گذاشته بودیم، توجه کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۹    
ایالات متحده در حالی تحریم های جدید علیه صنعت پتروشیمی ایران وضع کرده است که به گفته تحلیلگران این تحریم ها فقط جنبه سمبلیک دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۳    
وزیر دفاع با اشاره به ادعای آمادگی آمریکایی ها برای مذاکره مستقیم با جمهوری اسلامی ایران بدون پیش شرط، گفت: این نوع اظهارات مقامات کاخ سفید دروغین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۳    
طبق استانداردهای موجود، در شهر مشهد به 3500 آتش نشان نیاز داریم که هم اینک، 1400 نیرو در این حوزه فعالیت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸    
رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: امسال پیست دوچرخه سواری مجموعه ثامن الائمه مشهد تکمیل می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۲    
سی و هشت و هفت دهم درصد دانش آموزان خراسان رضوی در شاخه فنی- حرفه ای و کار و دانش تحصیل می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۹    
سالانه 500هزار تن اقلام حمایتی در بین کشاورزان روستایی خراسان رضوی توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت در پرداخت حقوق ها قانون بودجه 98 را دور زده که اگر این رویه را اصلاح نکند، سؤال از رئیس جمهور را کلید خواهیم زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اختلافات میان وزارت آموزش و پرورش با دولت را عامل استعفای بطحایی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۴    
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال رای نهایی خود را در پرونده شکایت ایران از بازیکن لهستان اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۴    
بهمن ماه گذشته بود که فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سفری به شهرستان مه ولات داشت تا از نزدیک در جریان فعالیت های ورزشی این شهرستان قرار بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۸    
سرمربی جوان ایتالیایی در آستانه امضای قرارداد و سفر به تهران قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۸    
پس از مدت ها انتظار و حرف و حدیث های بسیار، سرانجام باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی خبر از جذب ادن هازارد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۵    
محسن کوهکن ریزی گفت: قطعاً اگر مجوز واردات بی حساب خودروی خارجی صادر شود، در اینصورت هر فردی به واردات خودرو با برندهای مختلف اقدام می کند که همین موضوع سبب خروج ارز از کشور می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۵    
منابع موثق خبر می دهند که احتمال اعلام اسم مجتبی زینی وند که رئیس مدارس غیردولتی آموزش و پرورش را به عهده دارد به عنوان سرپرست آموزش و پرورش قوت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۵    
زاهدان- سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان و دارا بودن بیش از 600 کیلومتر مرز مشترک آبی و خاکی همواره مرزهای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۱۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرحله اجرایی طرح غربالگری فشار خون در خراسان رضوی از امروز آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۱۰    
مازندران- استان مازندران در روزهای آینده همزمان شاهد برگزاری 3 نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در شهرهای ساری و قائم شهر است که این اجرای موازی مورد سردرگمی و سوال برخی برگزار کنندگان شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۲    
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: در مجموع 7520 فقره بازرسی در ماه مبارک رمضان صورت گرفت که تعداد 922 فقره فرم گزارش تخلف از واحدهای صنفی تنظیم کردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۹    
استاندار خراسان رضوی گفت :تلاش برای تبدیل پارک ملی تندوره به الگوی موفق ملی و فراملی اکوتوریسم آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحریم شرکت های پتروشیمی ایران گفت: تنها یک هفته صبر نیاز بود تا پوچ بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران ثابت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای با ایجاد جنگ روانی در جامعه باعث افزایش درخواست مردم برای خرید و گرانی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تربت جام از کشف سنگ های عتیقه متعلق به دوره سلجوقی در این شهرستان مرزی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۱    
خیلی نیاز به ذکاوت یا علم اقتصادی خاصی نبود که افزایش شدید اجاره بها در سال جاری را پیش بینی کرد، فقط باید فصل نقل وانتقالات فرا میرسید تا بشود درصد این افزایش را دقیقتر تخمین زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۸    
افراد سودجو با استفاده از جملاتی همچون دریافت فطریه یا کفاره روزه برای کمک به سیل زدگان یا افراد آسیب دیده در حادثه زلزله، اعتماد کاربران را جلب می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۵    
در روایات تأکید شده به کودکانتان شنا، سوارکاری و تیراندازی بیاموزید، طبعاً این سه ورزش بسیار به کار انسان در هر دورانی می آیند و جزو مفیدترین ورزشها هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۶    
البرز- نزدیک به 40 روز از پایان لیگ یک فوتبال ایران می گذرد وبرخی تیم ها تحرکات خود را برای جذب بازیکنان و مشخص کردن کادر فنی جهت فصل جدید آغاز کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۶    
خراسان جنوبی _ امام جمعه بشرویه گفت: نباید دشمن را بی اندازه بزرگ کنیم /مشکل اصلی جامعه ما مشکل اقتصادی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۳    
حسن احمدیان، استادیار دانشگاه تهران در تحلیلی برای اندیشکده بلفر، با اشاره به مواضع خصمانه اخیر دولت آمریکا در قبال کشورمان نوشته است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۳    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حضرت آیت الله خامنه ای نه تنها فرمانده کل قوای ایران، بلکه فرمانده دفاع از بلاد اسلامی در عراق، سوریه، فلسطین، یمن و بحرین است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۷    
مقام معظم رهبری در دیدار با استادان و مسئولان دانشگاه های کشور یک تعریف صحیح از دانشگاه در تراز جمهوری اسلامی ارائه داده و به همه ما تذکر داده اند که دانشگاه حاضر در تراز جمهوری اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کارده (روستای آل) در کمتر از دو ساعت خبر داد.
  • ۱