شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 25 خرداد 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 خرداد 1398 قدس آنلاین 2 خرداد 1398 قدس آنلاین 3 خرداد 1398 قدس آنلاین 4 خرداد 1398 قدس آنلاین 5 خرداد 1398 قدس آنلاین 6 خرداد 1398 قدس آنلاین 7 خرداد 1398 قدس آنلاین 8 خرداد 1398 قدس آنلاین 9 خرداد 1398 قدس آنلاین 10 خرداد 1398 قدس آنلاین 11 خرداد 1398 قدس آنلاین 12 خرداد 1398 قدس آنلاین 13 خرداد 1398 قدس آنلاین 14 خرداد 1398 قدس آنلاین 15 خرداد 1398 قدس آنلاین 16 خرداد 1398 قدس آنلاین 17 خرداد 1398 قدس آنلاین 18 خرداد 1398 قدس آنلاین 19 خرداد 1398 قدس آنلاین 20 خرداد 1398 قدس آنلاین 21 خرداد 1398 قدس آنلاین 22 خرداد 1398 قدس آنلاین 23 خرداد 1398 قدس آنلاین 24 خرداد 1398 قدس آنلاین 25 خرداد 1398 قدس آنلاین 26 خرداد 1398 قدس آنلاین 27 خرداد 1398 قدس آنلاین 28 خرداد 1398 قدس آنلاین 29 خرداد 1398 قدس آنلاین 30 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۹    
خراسان شمالی-نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در نشست با شماری از مسؤولان فرهنگی استان، بر همت متولیان فرهنگی و اجتماعی برای فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۶    
رئیس ایستگاه 13 و 48 آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در ساختمان 5 طبقه مسکونی در منطقه سیدی خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 4 نفر از ساکنان این ساختمان نجات یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۳    
گیلان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: در هفته گذشته مصرف برق به شدت افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۸    
البرز- مدیرکل انتقال خون استان البرز گفت: در سال گذشته به تعداد 62 هزار و 500 واحد خون 135 هزار پلاسما، پلاکت و گلبول قرمز توسط مردم البرز اهدا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۱    
خراسان شمالی- نماینده مردم فاروج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدمت 50 ساله تولید و فروش آجیل در این شهرستان و وجود آجیل پزی های متعدد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۵:۰۹    
در روزهای پایانی بهار 98 تماشاخانه های مشهد رنگ و بوی تابستانه ای به خود گرفته اند و با اجراهایی جدید به سراغ این فصل گرم رفته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۷    
گیلان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران این جمعیت پیکر یک جوان غرق شده در منطقه کوهستانی رحیم آباد شهرستان رودسر را پیدا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۴    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار کرد: در راستای رفاه حال زائران سالمند و معلول و انجام زیارتی توام با آرامش اقدامات مناسبی در حرم مطهر رضوی انجام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۳    
باحضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان و معاون آموزش ابتدایی و همچنین معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۳    
گیلان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گیلان را بواسطه مواهب طبیعی دارای پتانسیل های بسیار بالا دانست و افزود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۳    
خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتالی با عنوان بیت کوین به ارزش 5 میلیارد ریال در مانه و سملقان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۸    
خراسان شمالی- معاون تولید و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر که در بجنورد برگزار می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۲    
وزیر امور خارجه ژاپن در توئیتر خود نوشته است آنچه نخست وزیر این کشور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته است تنها نکات صحبتش بود و نه پیام ترامپ.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۹    
گیلان- نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه قانونگذار نقش نظارتی را برای دولت در فرآیند انتخاب شهردار مشخص کرده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۶    
همدان- شهردار همدان گفت: پس از گذشت 15 ماه تلاش شبانه روزی ، مرکز 137 رسیدگی به درخواست های مردمی شهرداری همدان به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان راه اندازی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۶    
خراسان شمالی-رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان شمالی از آمادگی پذیرش 245 کلاس در این استان برای اسکان مسافران در تابستان امسال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۲    
عضو پیشین سیا در یادداشتی با برشمردن دلایل عصبانیت و ناخرسندی رئیس جمهور آمریکا از مواضع جان بولتون ، مشاور امنیت ملی این کشور درباره مسائلی چون ایران تصریح کرد: روزهای بولتون به شماره افتاده است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۷    
مشکل در منبع تغذیه روشنایی ایستگاه سید رضی خط یک قطارشهری عامل دود گرفتگی این ایستگاه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۱    
ارتش یمن از حمله پهپادهای تهاجمی قاصف K2 به فرودگاه های أبها و جیزان واقع در جنوب عربستان سعودی و متعاقب آن، تعطیل شدن این فرودگاه ها خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۲    
قدس آنلاین : مسابقه والیبال بین دو تیم ایران و لهستان با نتیجه 3بر 2 به سود ایران پایان یافت تا ایران همچنان مسابقات را بدون شکست ادامه دهد. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۴    
یک دهم درصد از دانش آموزان خراسان رضوی به مصرف انواع مواد مخدر اعتیاد دارند که از این تعداد 51 درصد دختر و 49 درصد پسر هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۳    
اغراق نیست اگر بگوییم با برخی بی تدبیری ها در گفتار و اعمال نادرست برخی مسئولین دولتی درنوع مواجه با ترامپ و سیاست های دولت جدید آمریکا، تصحیح خطاهای ذهنی مقامات آمریکا درباره ایران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۳    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسانات اندک قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۵    
سرپرست شرکت مخابرات استان خراسان رضوی گفت: اینترنت خراسان رضوی فردا قطع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۲    
قزوین-عضو انجمن هوش ایران گفت: کودکان و نوجوانانی که در در ردۀ سنی 5 تا 8 سال و 9 تا 18 سال موفق به کسب ضرایب هوشی بالا می شوند به روش های مختلف مورد حمایت انجمن هوش ایران قرار خواهند گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۲    
علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس در بییمارستان بستری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۹    
البرز - رئیس اتاق بازرگانی البرز با اعلام اینکه آمادگی همکاری برای جذب سرمایه گذار خارجی در حوزه بازیافت پسماند در منطقه حلقه دره را داریم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۷    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: معبر بسکابادی با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان بازگشایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۴    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: یک دانش آموزی که دچار تکرار پایه می شود هزینه اقتصادی 4 تا 6 میلیون تومان برای خانواده و دولت برجای می گذارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۴    
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد گفت: در شهرها بحث پدافند غیرعامل بسیار حائز اهمیت است؛ بدین معناکه یک شهر چند مسیر خروجی و تخلیه فوری دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۱    
باقی ماند ایران در برجام، حمایت اروپایی ها حتی در حرف از این توافق، دست برتر ایران در تنگه هرمز و خلیج فارس و رد پیشنهاد رسمی و مکتوب ترامپ از سوی رهبر ایران در مقابل دوربین های خبری نشان داد ایران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۳    
اصلا کاری به این ندارم که سرمایه گذاری درشرایط امروز کشور چه قدر سخت است؟ اصلا کاری به این ندارم که سرمایه گذار یک مشهدی است که سالها خارج از کشور بوده و حالا مدعی است میخواهد به شهرش خدمت کند؟ کاری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۲    
فدراسیون فوتبال درباره زمان دومین دیدار تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 که مصادف با عاشورای حسینی است، توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که این دیدار خارج از خانه برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تفویض چند مورد از اختیارات وزیران و دستگاه های اجرایی به استان خراسان رضوی، پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۸    
دولت آمریکا مجبور شد برای سومین بار عراق را از تحریم های تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران در زمینه برق و گاز معاف کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۲    
عبدالله بن زاید مدعی شد در حمله ماه مه به چند نفتکش در فجیره، رد پای ایران مشخص است اما مدارک کافی در دست نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۲    
قزوین_ بچه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی عملیات جهادی خود در برخی از روستاهای دور افتاده الموت غربی آغاز کرده و حیات تازه را به روستا و روستائیان بخشیدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۹    
نخست وزیر عراق در بازدید از یادبود فاجعه اسپایکر از نیروهای امنیتی خواست تا عناصر خفته داعش را تعقیب کرده و در خصوص تحولات هوشیار باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۰    
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ گفت: هماهنگی های لازم انجام شده و به زودی ظرف چند روز آینده محدودیت های ترافیکی اطراف پل گیشا آماده خواهد شد و پل گیشا بسته می شود و مردم باید با توجه به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی نیروی هوایی یمن با بیان اینکه موشک ها و پهپادها توانست معادله جنگ علیه یمن را تغییر دهد، گفت، ائتلاف سعودی-اماراتی بزودی مجبور به توقف جنگ خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۴    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: تمام اعضا اتحادیه مکلف به اجرای بخشنامه ها و قوانین اتحادیه هستند و با افرادی که این موارد را رعایت نکنند برخوردهای قانونی صورت می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۴    
همدان-رئیس اداره مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از اجرای سیستم مدیریت فشار در45 روستای تحت پوشش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۷    
برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که جایگاه تماشاگران تالار چهارسو نیز به صندلی های نو مجهز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۴    
در حالی که مقامات شهرداری شیراز اعلام کرده اند المان سعدی را به دلیل عدم شباهت به تصویر شاعر شیرین سخن شهرشان جمع آوری می کنند، این تندیس باعث شوخی های زیادی در فضای مجازی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل محمدعلی کشاورز به عیادت این بازیگر پیشکسوت کشور رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۱    
منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار مهیب در موگادیشو پایتخت سومالی خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۸    
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: 120 کیسه آرد دولتی به هنگام فروش به قیمت آزاد در یک نانوایی در مشهد توقیف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۵    
شرکت مخابرات خراسان رضوی اعلام کرد فردا یکشنبه در ارتباط اینترنتی این استان اختلال ایجاد می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۰    
شاخص سهام تهران امروز(شنبه) با رشد 815 واحدی (معادل 0.35 درصد) در ارتفاع جدید 234 هزار و 168 واحدی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۰    
سفر محمدباقر نوبخت به نیشابور در حالی اتفاق افتاد که هیچ کدام از رسانه های رسمی استان از آن مطلع نبودند و به برنامه های بازدید دعوت نشدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۷    
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هزینه ارزی تنها مشکل تجار در نمایشگاه های خارجی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۸    
مکس آبرامز در رابطه با حادثه حمله به نفتکش های در دریای عمان گفت: در صورت عدم موفقیت و عدم دستیابی مقامات آمریکایی به اهدافشان ، بازهم شاهد وقوع حوادث مشابه خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۵    
اصغر زارعی گفت: قطعا آمریکا از فشارهای تحریمی علیه ایران به دستاورد مورد نظر خود نرسیده لذا سفر نخست وزیر ژاپن و وزیر امور خارجه آلمان به ایران بیانگر ناامیدی آمریکاییها از سیاست های افراطی و تند خود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۹    
رییس جمهور، گسترش روابط با کشورهای همسایه و دوست بویژه قطر را از اولویت های ثابت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
گیلان- مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: تامین مصالح از مسائل و مشکلات پروژه های استان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
مازندران- مدیرکل بیمه سلامت مازندران از آغاز انتقال اسناد پزشکی در مازندران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
گیلان- مدیر امور دام جهاد کشاورزی گیلان گفت: استقبال مردم از خرید گوشت بوقلمون افزایش یافته است و توسعه این صنعت در گیلان علاوه بر اشتغالزایی می تواند در افزایش تولید گوشت سالم نقش موثری ایفا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
گیلان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران این جمعیت در جستجوی دو جوان گمشده در منطقه کوهستانی رحیم آباد شهرستان رودسر هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
البرز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه آسیب های اقتصادی نباید گریبانگیر خانواده ها شود گفت: مسؤولان باید راه های شکستن فشارها را به مردم نشان دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۴    
فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم ساخته پرحاشیه و گران کمال تبریزی در حالی سوژه میز نقد برنامه هفت شد که هیچ منتقدی حاضر به دفاع از آن نشد و فراستی آن را اثری ضد مردمی و نمونه یک سقوط کامل خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۴    
پژوهشگر هنر و استادنگارگری، گفت: دیدن آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه آسوده باش، من ملکه ام نشان می دهد که تا چه اندازه هنرمندان ما آگاه هستند اما بیش از این نباید به خباثت های انگلیس پرداخت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۵    
رئیس قوه قضائیه در فراخوانی درباره مشارکت جویی از مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضایی اعلام کرد: آسیب های فضای مجازی نباید موجب شود که خود را از فرصت کم نظیر ارتباط با مردم محروم کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۰    
عضو نظام مهندسی معدن خراسان رضوی گفت: در معدن کاری ماشین آلات نقش اساسی را ایفا می کند و تمامی ماشین آلات سنگین معدنی وارداتی هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۰    
دستیار وزیر امور خارجه کشورمان به وضعیت حال حاضر ائتلاف شرقی که در حال تحکیم است اشاره کرده و سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را عاملی مهم در تسریع روند آن دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۷    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان آموزش و پروش استثنایی خراسان رضوی یک فرصت طلایی یکساله برای مداخله بهنگام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۵    
رئیس دپارتمان مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد جزئیات جدیدی از نانوداروی درمان سرطان مغز را که در مشهد رونمایی شده بیان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور از قهرمانی تیم خراسان رضوی در مسابقات چندجانبه قهرمانی موتور کراس شرق کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۶    
روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد طی اطلاعیه ای از تعطیلی خط 2 قطار شهری مشهد در روزهای پنچشنبه و جمعه این هفته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۵    
در این گزارش فهرست گوشی های موجود در بازار و قیمت های آنان در به روزرسانی شنبه 25 خرداد 98 را می خوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۵    
البرز- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ظرفیت های بالای گردشگری در استان البرز مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده است گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۵    
البرز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اعلام اینکه البرز دومین تولیدکننده داروهای فاکتور 7 در دنیا است، گفت: این استان تنها تولیدکننده توربین های نیروگاهی کشور محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۵    
گیلان- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: 3 کارگاه تولید زنبور تریکوگراما در استان فعالیت می کنند که برای مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج از آنها استفاده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۵    
گیلان- رئیس اداره امور فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای خرید ماشین آلات کشاورزی به کشاورزان استان تسهیلات داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۲    
دهیار روستای ارداک گفت: سد ارداک یکی از منابع آبی است که آب مورد نیاز مشهد را تامین می کند. اما روستای ارداک که درمجاورت این سد است، آبی برای آشامیدن ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۴    
یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس تأکید کرد، سیاست های رئیس جمهور آمریکا منجر به ویرانی در هر مکانی شده و این سیاست ها، شکست خواهد خورد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۳    
شهردار مشهدمقدس گفت: اجرای پروژه های عمرانی در مناطق کم برخوردار مشهد نیازمند توازن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۳    
رئیس کمیته هسته ای مجلس معتقد است که هیئت رئیسه پارلمان قرائت گزارش برجامی این کمیته را متوقف کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا در حالی ایران را به دست داشتن در قضیه حمله به دو نفتکش در دریای عمان متهم می کند که بارها در مسائل مختلف به دروغگویی متهم شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۳    
خراسان شمالی- اجرایی نشدن مصوبات و اعلام بهانه های مختلف مدیران برای اجرایی نشدن مصوبات جلسات گذشته باعث گلایه شدید استاندار خراسان شمالی از عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک ها در این زمینه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۳    
خراسان جنوبی-حجت الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین باید تدبیر کنند تا این مشکلات و سختیها به حداقل برسد ولی اگر تلاش مسئولین کم باشد مردم وظیفه دارند که صبر و شکیبایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۰    
در هفته اخیر سینما روزهای پرهیاهویی را پشت سر گذاشت و از کم فروغی ماه پیش بیرون آمد؛ افتتاحیه بی سابقه و نزدیک به دو میلیاردی فیلم با همه با هم هستیم و اعتراض به حضور بازیگر هندی در فیلم دختر شیطان و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۰    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری و پراکنده خراسان رضوی را فرا می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۷    
خوزستان- افتتاح همزمان مسیر ارتباطی جنوب به شمال بلوار پاسدارن و فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف با حضور استاندار، شهردار منتخب و مسئولان استانی انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۴    
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با خبرنگاران برگزار شد و کدخدایی در این نشست به تشریح آخرین بررسی و اقدامات شورای نگهبان پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۴    
طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۴    
البرز- رییس حوزه هنری استان البرز از برگزاری یادواره کشوری شهدای تکاور به میزبانی شهر کرج در مردادماه سال جاری خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۶    
عباس عبدی از چهره های شناخته شده جریان اصلاح طلب در یادداشتی به ماجرای پرستو سازی از میترا استاد واکنش نشان داده و آنرا در دسته تحلیل های زد و رفتاری ناجوانمردانه و غیر اخلاقی و با هدف لکه دار کردن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۸    
دولت هند در نظر دارد در اقدامی تلافی جویانه بر روی کالاهای وارداتی از آمریکا تعرفه وضع کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۸    
خوزستان- تکه ای از اهواز و سبک دیگری از زندگی که شاید در هیچ شهری نمونه اش را نبینی، کودکان پابرهنه با صورتهای گل انداخته از گرما میان خروار خروار وسیله ای که داشتنش آرزوی خیلی هاست اما برای هیچ کدام ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۲    
یک حساب توئیتری منتسب به یک افسر اداره اطلاعات امارات، از نقش این کشور در قضیه حمله به نفتکش ها در دریای عمان پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۹    
البرز- رییس هیئت کاراته استان البرز از حضور نماینده استان در فصل جدید لیگ برتر کاراته کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۶    
همدان-مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه 4 خطه کردن محور خلعت آباد –کبودرآهنگ – شرین سو به سمت قیدار بیان کرد: 11 کیلومتر از این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۶    
البرز- رئیس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد با گلایه از شرکت عمران شهرهای جدید کشور درخصوص اجرایی نشدن ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب گفت: فضای سبز شهر هشتگرد از این خلف وعده دچار آسیب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۶    
گیلان- رئیس سازمان سازمان بهزیستی کشور در حکمی حسین نحوی نژاد را به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان گیلان منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۶    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور به دنبال ایجاد اجماعی بین المللی درباره حمله روز پنجشنبه به نفتکش ها در دریای عمان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۳    
لرستان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: میزان مصرف آب برای هر شهروند لرستانی 250 لیتر در ثانیه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۳    
لرستان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: 14 هزار دستگاه پل دراستان وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۳    
همدان - معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: اولین همایش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اماکن آموزشی با هدف ایجاد آمادگی مواجهه با حوادث و بحران های محتمل درمدارس برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۰    
خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب هزار و 318 حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین این استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۴    
مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته گردشگران سلامت از 56 ملیت برای درمان به بیمارستان های مشهد مراجعه کرده اند.
  • ۱