سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۸Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 8 اسفند 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 1 اسفند 1398 قدس آنلاین 2 اسفند 1398 قدس آنلاین 3 اسفند 1398 قدس آنلاین 4 اسفند 1398 قدس آنلاین 5 اسفند 1398 قدس آنلاین 6 اسفند 1398 قدس آنلاین 7 اسفند 1398 قدس آنلاین 8 اسفند 1398 قدس آنلاین 9 اسفند 1398 قدس آنلاین 10 اسفند 1398 قدس آنلاین 11 اسفند 1398 قدس آنلاین 12 اسفند 1398 قدس آنلاین 13 اسفند 1398 قدس آنلاین 14 اسفند 1398 قدس آنلاین 15 اسفند 1398 قدس آنلاین 16 اسفند 1398 قدس آنلاین 17 اسفند 1398 قدس آنلاین 18 اسفند 1398 قدس آنلاین 19 اسفند 1398 قدس آنلاین 20 اسفند 1398 قدس آنلاین 21 اسفند 1398 قدس آنلاین 22 اسفند 1398 قدس آنلاین 23 اسفند 1398 قدس آنلاین 24 اسفند 1398 قدس آنلاین 25 اسفند 1398 قدس آنلاین 26 اسفند 1398 قدس آنلاین 27 اسفند 1398 قدس آنلاین 28 اسفند 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۶    
شهردار منطقه 13 تهران که پیش از این به بیماری کرونا دچار شده بود پس از بهبود از بیمارستان مرخص شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۷    
عکسی که یک نوزاد را لحظاتی پس از تولد در حالی که به پرستار خیره شده نشان می دهد به عکسی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
وزیر ارشاد درگذشت حجت الاسلام سیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
سرپرستی 45 کودک در شهرستان سبزوار به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی سپرده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
کارشناس اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز دوشنبه 12 اسفندماه، خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه بارشی جدید قرار خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۵    
بخش های مختلف حرم مطهر توسط دستگاه های مه پاش و ماشین آلات مکانیزه به صورت مستمر چند نوبت در طی روز ضد عفونی گسترده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار روز جمعه بیماران کرونا در کشور را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۳    
قم-معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم از آغاز عملیات گندزدایی معابر و سطوح شهر مقدس قم با مشارکت سپاه و شهرداری خبرداد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۰    
مازندران-دادستان مازندران با اشاره به جزئیات مجازات کسانی که ماسک و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، تصریح کرد: مجازات این محتکران، بازداشت و حبس از دو تا پنج سال حبس و شلاق است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۷    
قم –قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم از احتمال نیاز این شهر به برپایی بیمارستان صحرایی و ورود ارتش و سپاه به این موضوع، در صورت اوج گیری کرونا در قم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
البرز-معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، از آمادگی این مجموعه برای انجام تحقیقات تشخیصی در مورد کروناویروس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۸    
مازندران-مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ضرر حاصل از تلفات پرندگان را از شکارچیان مطالبه می کنیم و اگر آن ها این موضوع را کتمان هم کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
تهران- سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پزشکان و پرستاران داوطلب خواست که در امر مراقبت از افراد بی خانمان و کارتن خواب های مستقر در گرمخانه های پایتخت به آن ها کمک کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۹    
گیلان-فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه 150 نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی مستقر هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
خراسان شمالی-رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت نمازگزاران، نماز جمعه امروز نهم اسفند در بجنورد و شهرستان های استان برگزار نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
خراسان شمالی- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی بدهی معوقه بانکی واحدهاط تولیدی، نوسانات قیمت مواد اولیه و عدم ثبات بازار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۸    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از اتمام نشست مطبوعاتی امروز از حرفهای مطرح شده علیه پرسپولیس انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۲    
کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مثبت اعلام شدن تست کرونای دو نفر در نیشابور خبر داد و گفت: هر دو نفر فوت کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۸    
یک کارشناس داوری فوتبال می گوید پنالتی اعلام شده به سود شاگردان گل محمدی درست نبوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۲    
شورای سیاستگذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه ای را صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۹    
ملکه رنجبر پس از مدت ها تحمل بیماری، ساعتی پیش در سن 81 سالگی در بیمارستان کسری درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۰    
پرسپولیس با شکست دادن شهرخودرو جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: فعالیت های آموزشی این دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا پایان سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۶    
نخستین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه خواهران در موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
شهرام مرصعی گفت: چه دلیلی دارد نرخ دلار کم شود؟ شما اگر می ببینید در سال های گذشته نرخ تا 19 هزار تومان هم آمده و بعد یا کنترل شد یا تدبیری بود که برگردد وقتی که نرخ ها به صورت هیجانی تغییر پیدا می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۸    
استاد حوزه علمیه خراسان و سخنران حرم مطهر رضوی گفت: فرشتگان پس از مشاهده نزول فراوان رحمت های الهی به زمین در اولین شب ماه مبارک رجب، با شوق و رغبت فروان به زمین سمت سرازیر می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۰    
دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد و شاگردان فکری با نتیجه 3 بر صفر پایان رسیدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
استقلال در ورزشگاه خالی سیرجان پذیرای شکست شد تا از رویای قهرمانی این فصل بیشتر فاصله بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۰    
طی مراسمی از دانش آموزان برگزیده مدارس امام رضا(ع) شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه تبادکان تقدیر به عمل آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۴    
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتیجه آزمایشاتی که از بیماران مشهدی مشکوک به کرونا به تهران ارسال شده بود، منفی بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۴    
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بردسکن گفت: سه دستگاه اتوبوس زیارتی از قم به شهرستان بردسکن پس از غربالگری دررابطه با ویروس کرونا هیچ گونه علائمی ازاین ویروس را نداشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل موسسه بذر و نهال رضوی از تولید 100 هزار اصله نهال روی پایه رویشی توسط این موسسه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نیشابور گفت: خانه تاریخی رئیس التجار که مربوط به دوره قاجاریه و اوایل پهلوی بود، در نیشابور تخریب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
نهاد نماز جمعه استان قم با صدور اطلاعیه ای از برگزاری مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه نهم اسفندماه در قم و سایر شهرهای استان با رعایت مراقبت های ویژه بهداشتی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
دانش آموزان مقاطع دبستان و دبیرستان مدارس امام رضا(ع) عناوین برتر رقابت های ورزشی منطقه ای و کشوری را از آن خود کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
ستاد نمازجمعه تهران اعلام کرد: نماز جمعه این هفته تهران - 9 اسفندماه - در تهران به دلیل ملاحظات بهداشتی مربوط به شرایط اخیر کشور برگزار نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
مدیرروابط عمومی و مشاور رسانه ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابتلای معصومه ابتکار به ویروس کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
با افتتاح رسمی فاز نخست تصفیه خانه چرمشهر مشهد با حضور معاون وزیر صمت و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، نخستین گام در مسیر ساماندهی کشف رود برداشته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۵    
پس از ابتلای شماری از مدیران قم به ویروس کرونا، صفحات شخصی نماینده مجلس نیز اعلام کردند که حجت الاسلام ذوالنور نماینده قم نیز به ویروس کرونا مبتلا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) درباره اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع کرونا گفت: براساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود کلیه اتباع چین به کشور ممنوع اعلام شده است و هر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۶    
علاوه بر بیمارستان دکتر علی شریعتی که دو روز قبل برای بستری بیماران مشکوک به کرونا در مشهد تعیین شده بود، امروز بیمارستان علوی هم برای این موضوع در نظر گرفته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۰    
رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان خراسان رضوی گفت: کودکان به میزان بیشتری در معرض آسیب استرس فراگیر شدن کرونا قرار دارند بنابراین بهداشت روانی خردسالان زیر 6 سال در مواجه با بحران کرونا از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۱    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: برخی از صاحبان صنوف فروش تجهیزات پزشکی در خیابان چمران مشهد در اقدامی خودجوش از دیشب اقدام به توزیع دستکش و ماسک رایگان بین مردم کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به 245 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 26 نفر رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیلی تمام برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور به مدت یک هفته دیگر تا تاریخ 16 اسفندماه تمدیدمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی از وزیر بهداشت و همکاران، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا تشکر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۷    
ایلام- بارش های سیل آسا که از ساعت های اولیه سه شنبه ششم اسفندماه در استان ایلام به طغیان رودخانه ها منجر شد خسارات فراوانی به زیرساخت های شهری و روستایی وارد آورد وزندگی روزمره مردم به ویژه در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
اصفهان- بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا روز چهارشنبه به 139 نفر و موارد فوت ناشی از آن به 19 نفر رسیده است که سهم اصفهان از میزان آلودگی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۹    
فراخوان شعر شمیم بهشت ویژه انجمن های شعر رضوی سراسر کشور از سوی مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۳    
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از بسیج تمامی امکانات اعم از زیرساختی و انسانی استان برای مقابله با کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۴    
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه این هفته مطابق معمول در 53 نقطه خراسان رضوی و البته با رعایت تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۱    
معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری تربت جام گفت:از ابتدای امسال 47نفردر جاده های تربت جام و صالح آباد براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
خراسان شمالی-با توجه به بروز برف و کولاک شدید همچنین احتمال گیر افتادن مسافرین در محورهای مواصلاتی استان تیم های عملیاتی به صورت آماده باش در آمدند و در طی 24 ساعت گذشته تاکنون 1614مسافر در راه مانده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رشت - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: آمار فوتی های ناشی از کرونا ویروس در گیلان سه نفر اعلام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۹    
مدیر روابط عمومی فرودگاه های خراسان رضوی با بیان اینکه شب گذشته سه پرواز از تهران به مشهد به دلیل کاهش دید مجبور به بازگشت شدند، گفت: هم اکنون پروازها در فرودگاه مشهد درحال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بامداد امروز به یک خانواده گرفتار در برف و کولاک در محور باغچه به مشهد توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب 85 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان این نهاد طی 11 ماهه امسال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
ساری- با وجود اینکه تعطیلی مراکز آموزشی در سراسر کشور باهدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در دستور کار مسئولان بهداشتی قرار گرفته اما متأسفانه آمار سفر به مناطق شمالی کشور حاکی از آن است که برخی این ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
گیلان - استاندار گیلان به بارگیری و ارسال تجهیزات موردنیاز توسط وزارت بهداشت به استان گیلان اشاره کرد و گفت: با پیگیری صورت گرفته از وزارت بهداشت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۱    
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۴    
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از توقف برنامه اسکان نوروزی در مدارس این استان با هدف پیشگیری از شیوع ابتلای به بیماری کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۵    
یزد - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد، اجرای طرح خاموشی زمستانه چاه های کشاورزی طی سال های گذشته را مقدمه ای برای انجام طرح تحویل حجمی آب و مدیریت مصرف توسط کشاورزان عنوان کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت: خانواده ها باید الگوی مناسبی برای اقدامات پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۷    
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: صبح امروز در سانحه تصادف پژو 405 با پیکان وانت در مسیر جاده سبزوار به بردسکن، سه نفر جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه خطر سیل از این استان تا حدودی دور شده است و تاکنون نیز هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۱    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تردد تریلر و خودروهای مفصل دار در مسیر قوچان- درگز به دلیل بارش برف و کولاک ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: مهلت پنج ساله مقرر در قانون برای تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به سند تک برگ حدنگار، پایان امسال به اتمام می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ستاد تنظیم بازار کشور هزار و 600 تن گوشت منجمد مرغ و قرمز برای این استان اختصاص داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۲    
باران و برف از شب گذشته تاکنون بیشتر شهرستان های خراسان رضوی را فرا گرفته است و طبق تازه ترین آمارهای اداره کل هواشناسی استان بارش باران در 18 شهرستان و برف در 6 شهرستان خراسان رضوی طی این مدت گزارش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۶    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به دلیل شرایط جوی و کاهش دید افقی دو پرواز از تهران به مقصد مشهد به مبدا بازگشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۳    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهیدان مدافع حرم نقشه شوم غرب و صهیونیست را در برافروختن آتش جنگ های صلیبی میان مسلمانان خنثی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این موضوع که امام هادی علیه السلام به شیعیان آموخت که در مقابل دسیسه ها و برنامه های دشمنان نباید مرعوب شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۷    
رییس اداره تعاون روستایی سبزوار گفت: با پرداخت 20 میلیارد ریال حدود 30 درصد از مطالبات زعفرانکاران غرب خراسان رضوی به حساب آنان واریز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در این استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۴۶    
قرار بود بر اساس برنامه از پیش تعیین شده تصفیه خانه فاضلاب شهرک چرمشهر مشهد حدود یک سال پیش یا حتی زودتر با 18 میلیارد تومان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته شده بود به بهره برداری برسد تا فاضلاب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۳۴    
سرهنگ مهدی شدّه، متولد 1342از مشهد و دانش آموخته گرافیک از دانشگاه سوره است. وی آخرین مسئولیتش معاون فرهنگی - اجتماعی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۳۱    
بیماری کرونا علاوه بر اینکه بازارهای تجاری دنیا را تحت تأثیر قرار داده، بسیاری از بازارهای خرد و کلان تا معاملات اصناف محلی را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۲۸    
پس از پایان جلسه مجمع باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان کاملاً قابل پیش بینی بود که سرنوشت مدیرعامل باشگاه مشخص شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۲۵    
کارم در روزنامه تمام شده بود و داشتم در شروع شب مشهد، رکاب زنان به سمت خانه می رفتم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۲۲    
دو پاداش میلیون دلاری برای دو خدمتکار درجه یک! خدمتکار نخستین، کرمیت روزولت بود که طراح و نقشه ریز کودتای 28 مرداد بود و خدمتکار دوم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۱۶    
انیمیشن بنیامین با فروش بالای 5میلیارد تومان به عنوان دومین انیمیشن پرفروش سینمای ایران شناخته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۱۰    
شاخص بورس رکورد شکست و از مرز نیم میلیون گذشت. رکوردشکنی که از نگاه کارشناسان، ناشی از جوگیری مردم و ورود هیجان زده سرمایه های خرد و کلان به این بازار است و زیاندهی غیرحرفه ای ها را در پی خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۴    
سفر دو روزه ترامپ به هند سرانجام در میان جنجال ها، هیجان ها و اعتراضات بسیار زیاد به پایان رسید. نارندرا مودی، نخست وزیر هند مراسم استقبال باشکوه و بی نظیری برای رئیس جمهور آمریکا مهیا کرده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۱    
معلم مدرسه که بودم، به دانش آموزان کلاسم گفتم هرکس هر کار نیکی که درهفته انجام داده است برایم نقل کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۲:۴۰    
از چه افرادی باید احساس خطر کرد و دوری نمود؟ از چه کسانی امید خیر نمی رود و شرّ در آنان جاری است؟ در احادیث اهل بیت(ع) پاسخ این پرسش وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۲:۳۷    
از خلفای معاصر امام هادی(ع)، متوکل عباسی بود که یکی از جنایت کارترین خلفای تاریخ به شمار می رود و عقاید فاسد و مخالف قرآن از جمله دشمنی و تحقیر اهل بیت(ع) را در میان مردم ترویج می کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۲:۳۱    
اهل بیت(ع) اسوه های بی بدیلی در تمام ساحات زندگی بشریت هستند و بی تردید مشکلاتی که انسان امروز با آن دست به گریبان است، با مراجعه به سیره و سبک زندگی معصومین(ع) حل شدنی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۲:۲۸    
گاهی عبارت هایی مانند روزی هر کس مشخص است یا به روزی ات قانع باش و جملاتی از این دست، انسان را به این فکر فرو می برد که احتمالاً آنچه موجب تنبلی اقتصادی و مصرف گرا شدن عده ای از ما شده همین روحیه های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۲:۱۹    
قطعی شدن نتایج انتخابات و تعیین تکلیف حدود 250 کرسی پارلمان آینده نشان از تغییر اساسی در ترکیب مجلس یازدهم دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۴    
مدیرعامل باشگاه سپیدرود می گوید چهار نفر از اعضای تیم فوتبال سپیدرود در وضعیت حادی قرار دارند و خودش نیز به علت آنفولانزا چند روز است از خانه بیرون نیامده است.