چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 مرداد 1399 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 31 فروردین 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1399 قدس آنلاین 31 خرداد 1399 قدس آنلاین 31 تیر 1399 قدس آنلاین 31 شهریور 1399 قدس آنلاین 30 مهر 1399 قدس آنلاین 30 آبان 1399 قدس آنلاین 30 آذر 1399 قدس آنلاین 30 دی 1399 قدس آنلاین 30 بهمن 1399 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 1 مرداد 1399 قدس آنلاین 2 مرداد 1399 قدس آنلاین 3 مرداد 1399 قدس آنلاین 4 مرداد 1399 قدس آنلاین 5 مرداد 1399 قدس آنلاین 6 مرداد 1399 قدس آنلاین 7 مرداد 1399 قدس آنلاین 8 مرداد 1399 قدس آنلاین 9 مرداد 1399 قدس آنلاین 10 مرداد 1399 قدس آنلاین 11 مرداد 1399 قدس آنلاین 12 مرداد 1399 قدس آنلاین 13 مرداد 1399 قدس آنلاین 14 مرداد 1399 قدس آنلاین 15 مرداد 1399 قدس آنلاین 16 مرداد 1399 قدس آنلاین 17 مرداد 1399 قدس آنلاین 18 مرداد 1399 قدس آنلاین 19 مرداد 1399 قدس آنلاین 20 مرداد 1399 قدس آنلاین 21 مرداد 1399 قدس آنلاین 22 مرداد 1399 قدس آنلاین 23 مرداد 1399 قدس آنلاین 24 مرداد 1399 قدس آنلاین 25 مرداد 1399 قدس آنلاین 26 مرداد 1399 قدس آنلاین 27 مرداد 1399 قدس آنلاین 28 مرداد 1399 قدس آنلاین 29 مرداد 1399 قدس آنلاین 30 مرداد 1399 قدس آنلاین 31 مرداد 1399 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۹    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بردسکن گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت 4000 پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۲۵    
مازندران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ایمن سازی محور ساری - فرح آباد در راستای طرح ارتقا کیفیت راهداری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی هنگام ثبت نام مجاز به دریافت هیچ هزینه ای حتی هزینه مشارکت های مردمی داوطلبانه نیستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
عضو هیئت علمی پژوهشی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح مشترک تجویز کروتین در جهت مبارزه با کرونا به زودی در مشهد به مرحله اجرا در می آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۷    
بوشهر-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: 130 دست جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان به زوج های جوان کم برخوردار و بی بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی اهدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۲    
مسابقات جودو خراسان رضوی در رده سنی نوجوانان و نونهالان به صورت مجازی برگزار و افراد برتر معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۷    
نشست کمیسیون ملی یونسکو با مسوولان شهری برای برگزاری دوسالانه عطار با هدف پاسداشت شخصیت این شاعر و عارف ایرانی، مردادماه امسال در نیشابور برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۱    
انتخابات هیأت رئیسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار و بر این اساس سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۸    
طرح های ملی وزارت جهاد کشاورزی در استان های یزد، هرمزگان و لرستان از طریق ویدئو کنفرانس توسط حجت الاسلام حسن روحانی به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۷    
معاون امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: طرح زیارت نیابتی بارگاه منور رضوی به صورت پایلوت در وزارت کشور و در ایام عید غدیر انجام می شود و در صورت موفق بودن ادامه می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی بااشاره به گفتگوهایش با نخست وزیر عراق نوشت که ثبات سیاسی و رشد اقتصادی پایدار، بی شک درگروی اخراج جنایتکاران کت وشلواری آمریکا از منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۳    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: توسعه فضای سبز، تنظیف و زیباسازی شهرک شهید بهشتی و پردیس به صورت ویژه انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۴    
ساعت کار مراکز تعویض پلاک در استان خراسان رضوی افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۱    
با دستور دادستانی مرکز استان خراسان رضوی، کارگروه اجرایی ساخت واحدهای مسکونی برای جذامیان تشکیل می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۵    
مدیر عامل آتش نشانی شهر مشهد از نجات 9 نفر از جمله سه کودک از میان شعله های آتش و دود توسط آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی در پی وقوع حریق، یک منزل مسکونی پنج طبقه در منطقه طلاب این شهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۳    
دومین مسابقه از مجموعه مسابقات در محضر قرآن با محوریت سوره قیامت از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و به صورت مجازی در بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۵    
خرم آباد- بی آبی در گرمای طاقت فرسای تابستان، داد اهالی روستاهای روستای چم کبود گاو زرده را روز گذشته درآورد و موجب شد تا این روستائیان با انسداد جاده ارتباطی معمولان-پل دختر خواستار حضور مسئولان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۰:۱۶    
سردار آزمون عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه را به خود اختصاص داد تا درخشش را تکمیل کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۰:۱۳    
در 24 مردادماه 1398، جمعی از تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه ی خانواده، با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران تاکنون هزار و 246 تفاهمنامه در قالب پروژه های سرمایه گذاری با مبلغ 2 هزار و 120 میلیارد ریال در شهرستان های این استان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۲    
رییس مرکز بهداشت منطقه ثامن مشهد گفت: در بازرسی های انجام شده در این منطقه، سه تن مواد غذایی و بهداشتی فاقد صلاحیت مصرف کشف و از رده مصرف انسانی خارج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۳    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: متأسفانه در هفته اخیر به طور میانگین روزانه جواب آزمایش قریب به 20 نفر مثبت اعلام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۴    
دولت برزیل تأئید کرد که نتیجه جدیدترین تست کرونای بولسونارو هم مثبت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۹    
به گفته مینو محرز، تنها دارویی که در حال حاضر در روند درمان بیماری کووید مؤثر واقع شده و مجوز تولید دریافت کرده همین رمدسیور است که به میزان مورد نیاز در اختیار مراکز درمانی قرار دارد و هیچ کمبودی در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: بازی روز دوم مرداد با تیم تراکتورسازی تبریز برای ما حکم یک بازی فینال را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۸    
برنامه پیش رو مجله سیاسی رو در رو شبکه چهار پنجشنبه 2مرداد ماه ساعت 19 میزبان دکتر یحیی آل اسحاق وزیر سابق بارزگانی خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تأکید بر اینکه دو ملت ایران و عراق تا انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را از تروریست های آمریکایی نگیرند آرام نخواهند گرفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۰    
به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) از زوجین فعال در طرح زندگی به سبک رضوی با حضور خادمان بارگاه منور رضوی تقدیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۴    
وزارت خارجه آلمان در بیانیه ای مدعی شده سه کشور اروپایی طرف توافق هسته ای با ایران به حفظ این توافق متعهد هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۲    
نمایندگی کوبا در سازمان ملل متحد از رویکردهای ظالمانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و طرح اشغال بخشهایی از کرانه باختری انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۲    
رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیانیه ای ضمن متجاوز خواندن کسانی که حق اعتراض را از مردم سلب می کنند، تأکید کرد که مقاومت در برابر رژیم بحرین ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۹    
ترکیه اعلام کرد که این کشور توانسته با روسیه بر سر تنش در لیبی به توافق دست یابد و دو طرف بر برقراری آتش بس در لیبی تاکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۵    
فرماندار زاوه گفت: با وجود اینکه 11 سال از شهرستان شدن این منطقه می گذرد اما هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و به دلیل برخی کمبودها رشدی لاک پشتی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۷    
گلستان -رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان از تعقیب و گریز نیروهای جنگلبانی با متخلفین حین آتش زدن جنگل در قرق خبرداد و گفت: در درگیری با متخلفان 2 نفر از نیروهای منابع طبیعی مصدوم شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۹    
اولین یاعلی برای ایجاد پایه های زندگی مشترک را زوج های مشهدی در حرم مطهر رضوی بالاسر حضرت به هم می گویند تا به مدد اقا در بهشت ایران با هم پیمان ببندد که در نیک بد روزگار پشت و پناه هم باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۴    
کرمانشاه- مجری طرح راه آهن غرب کشور با اشاره به پیشرفت 80 درصدی مسیر راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب، گفت: در صورت تامین اعتبار این احتمال وجود دارد که قطار تا سال 1401 به اسلام آبادغرب برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رییس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: از پنجم آذر ماه سال گذشته تاکنون 420 سری جهیزیه در این استان توزیع شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۶    
قزوین –فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه برای تکمیل 81 طرح ملی با استفاده از راهکار تهاتر دارایی های غیر مولد دولت در سال جاری آمادگی لازم را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۶    
فعال اصلاح طلب گفت: مشکل و نگرانی اصلاح طلبان به هیچ وجه شورای عالی سیاست گذاری و ریاست آن نیست؛ بلکه اصلاح طلبان در برزخ بعد از انتخابات اسفند قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بسیار به توافق با چینی ها در خصوص سند همکاری 25 ساله نزدیک هستیم، تصریح کرد: احساس ما این است که بعد از چند ماه می شود این سند را نهایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 156 نفر از کارکنان ادارات در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۴    
مسئولان عراقی سفر نخست وزیر کشورشان به تهران و دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران را مثبت ارزیابی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: در حال حاضر شهرداری توان اضافه کردن ناوگان جدید به اتوبوس رانی درون شهری را ندارد اما بازسازی و رفع برخی مشکلات فعلی در دستور کار قرارگرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۴    
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای طرقبه شاندیز گفت: مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راهی و حمل ونقل جاده ای این شهرستان نیست و ما تعهدی نسبت به آن نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۴    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از انتقال جسد قاضی منصوری به این سازمان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۹    
یک کارشناس خانواده مهم ترین عامل در داشتن یک زندگی پایدار را کفّیت و تناسب بین زوجین دانست و گفت: مهریه های سنگین در شرایط سخت زندگی، به اهرمی برای فشار به طرف مقابل تبدیل می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۹    
البرز-مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز گفت: طبق اقدامات و پیگیری مجلس شورای اسلامی شرایط برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سه الی چهار ماه آینده فراهم خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۷    
وزیر کشور گفت: برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم با همکاری وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی تدوین می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۷    
سمنان-جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: نماز جمعه این هفته در سه شهرستان سمنان، دامغان و گرمسار به علت وضعیت قرمز کرونایی این مناطق برگزار نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۴    
زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: به منظور جبران کمبود تخت به همت خیرین بیمارستان 144 تختخوابی ولیعصر مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۶    
وکیل محسن حجاریان از شکایت موکل خود از علی خضریان، نماینده تهران در مجلس یازدهم به دلیل انتشار مطالب خلاف واقعیت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۷    
نسخه های خطی و چاپ سنگی نفیسی با موضوع ازدواج در مخزن کتب خطی کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی نگهداری می شود که قدمت برخی نسخه ها به قرن ششم قمری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به جمع بندی صورت گرفته در این کمیسیون درباره حادثه کلینیک سینا اطهر، تاکید کرد: در این حادثه کم کاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران محرز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۵    
همدان- سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : از نیمه دوم سال گذشته تا کنون اسناد تک برگی اخذ شده به نام دولت توسط این اداره کل حدود 3176 فقره است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۶    
پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبائی شیرازی از اساتید باسابقه حوزه علمیه مشهد و مدیر مدرسه علمیه الحجه (ع)، امروز در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: زنگ خطر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس همه گیر کرونا در مناطق مختلف این استان بسیار جدی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۳    
نماینده پارلمان عراق اعلام کرد شرط عربستان سعودی برای نپذیرفتن وزیر خارجه ایران توسط مصطفی الکاظمی باعث لغو سفر وی به ریاض شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با مرتفع سازی اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) مخالف بوده و هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از موفقیت آمیز بودن آزمایش "واکسن کرونا"ی ساخته شده توسط این ستاد خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و مشاغل از مهر 99 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۳    
برخی اخبار دریافت شده از انتقال جسد غلامرضا منصوری قاضی پیشین دستگاه قضایی از رومانی به کشور طی شب گذشته حکایت دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲    
احتمالاً شما هم در این روزها خبری که فضای مجازی را در سرتاسر جهان تحت تأثیر قرار داده، شنیده اید؛ ساخت واکسن کرونا توسط دانشگاه آکسفورد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان از به روز شدن قرارداد همکاری راهبردی ایران و روسیه خبر داد. این اتفاق در کنار مذاکرات نهایی برای امضای از قرارداد همکاری همه جانبه 25 ساله میان ایران و چین یک شوک دیگر را به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۶    
کرونا که شیوع پیدا کرد همه مسائل را تحت تأثیر خودش قرار داد. از کوچک ترین مسائل روزمره تا بزرگ ترین اتفاقات در جریان زندگی همه ما. اسفند 98 بود که این موضوع رسماً در ایران خودنمایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۴    
یکی از وجوه اسناد تاریخی، اسناد شرعی است. این نوع اسناد که برآمده از مباحث فقهی (معاملات، احکام و عبادات) هستند، توسط شخص یا اشخاصی ذی صلاح و مطابق با رسم سندنویسی هر دوره تنظیم شده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
عقب گرد دلار از رشد خیره کننده ماه های اخیر، تحلیل های مختلفی را در خصوص آینده بازار در پی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر مدیرکل این اداره از هنرمند نوجوان، مبین درپور تقدیر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۵    
روزهای منتهی به تیر 66 بود که قطعنامه 598 شورای امنیت صادر شد و دو روز مانده به سالگرد صدور آن، ایران آن را پذیرفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۵    
براساس اطلاعاتی که خبرگزاری مهر منتشر کرد قرار است وام ودیعه مستأجران در هفت مدل 10، 20، 30، 40، 50، 60 و 70 میلیون تومانی بوده و افراد مشمول این تسهیلات از محل سامانه اطلاعات یارانه بگیران تعیین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
یزد - رئیس دادگاه اصل 49 قانون اساسی در استان یزد، گفت: باند قمار بازی در فضای مجازی با رصد اطلاعاتی، شناسایی و 32 میلیارد ریال و چندین کیلو طلای تحصیل شده از این راه به نفع بیت المال ضبط شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
همدان- مدیر امور آبفای شهرستان همدان گفت: کیفیت آب آشامیدنی روستای حیران با نصب دستگاه کلریناتورگازی افزایش یافت ومورد استفاده قرارگرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
لرستان-رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان از آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
قم- پرداخت تسهیلات به منظور حمایت از کسبه وعده ای است که بالاخره پس از مدت ها به ایستگاه عمل رسیده اما بسیاری از فعالان اقتصادی که حالا برای دریافت این کمک ها به بانک ها مراجعه می کنند با موانع ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
همدان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: حمایت از تولید با ایجاد اشتغال و درآمد باعث کاهش فساد خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۹    
استقلال یکی از نمایندگان ایران در آسیاست که حالا برای ارسال فهرست آسیایی اش به مشکل خورده است. با توجه به اینکه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا پس از پایان لیگ برتر نوزدهم آغاز می شود مسئولان استقلال برای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۳    
سالروز پیوند آسمانی و مبارک حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) را در تقویم رسمی ایران روز ازدواج نامیده اند و هر ساله بسیاری از زوج های جوان این روز را به عنوان روز ازدواجشان در اولویت قرار می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰    
فکر کنید وسط یک جاده رؤیایی از ساقه های بی قرار شالی، در پس زمینه یک آسمان هفت رنگ که کوه های سبز به آن تکیه داده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۷    
یکم ذی الحجه سالروز زیباترین پیوند آسمانی در جهان اسلام و نمونه ای تکرار نشدنی در تاریخ، ازدواج امام علی(ع) با حضرت زهرا(س) است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۷    
فرمانده سپاه بردسکن گفت: طرح خانه به خانه توزیع ماسک در شهر انابد اجرا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۶    
شاخص کل بورس که وارد کانال یک میلیون و 900 هزار واحد شده بود، امروز با بیش از 22 هزار واحد کاهش به کانال یک میلیون و 800 هزار واحد برگشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
معاون گمرک با بیان اینکه صادرات عمده کالاهای اساسی اعلام شده از سوی مراجع ذیربط، ممنوع است، گفت:صادرات محصولات کشاورزی در 4 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 30.4 درصد رشد داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۷    
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: از حدود 18 هزار زندانی استان 6 هزار و 600 زندانی می توانند با بهره گیری از قانون مجازات جایگزین حبس آزاد شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
وزیرامور خارجه کشورمان اظهار کرد: پیام آقای روحانی در ارتباط با موضوع برجام و برخی مسائل دوجانبه را به پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کردم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۵    
اگر سیل بیاید، زلزله یا کرونا، برایشان فرقی ندارد، مهم نیت شان است، جهاد در راه خدا با کمک به مردم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۷    
نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مطالبات زعفران کاران را از طریق تذکر و سؤال از وزیر در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
وزیر دفاع اسبق آمریکا طی مصاحبه ای گفته که این کشور تقریبا در تمامی جبهه ها در برابر ایران شکست خورده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی از افزایش تولید مرغ در استان در مرداد ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۵    
طرح ساماندهی کارگران طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از اردیبهشت ماه سال جاری در تعدادی از مناطق شهری شروع شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۲    
رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام 648 واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۷    
قاضی مسعودی مقام در سومین دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی تاکید کرد که محاکمه این افراد به معنای زیرسوال بردن زحمات بی شائبه کارکنان بانک مرکزی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۱    
سفر نخست وزیر عراق به تهران و سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به مسکو و تمدید همکاری با روسیه به مدت 20 سال، نشانگر ترسیم نقشه جدیدی برای مقابله با یکجانبه گرایی آمریکاست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۱    
سازمان جغرافیایی آمریکا از وقوع یک زمین لرزه 7.8 ریشتری در آلاسکا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۹    
مهرداد بذرپاش با رای نمایندگان مجلس به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۳    
تجمع هزاران صهیونیست در برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمله نیروهای پلیس به معترضان همراه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهور از اعطای وام 50 میلیون تومانی ودیعه اجاره مسکن به مستاجران تهرانی از هفته آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۷    
بنده با انتشار هیچ کتابی در حوزه علوم و فنون مخالف نیستم . خدا را شکر کتاب های زیادی در این زمینه منتشر شده و می شود و اکنون صدها نوع از این کتاب ها در ویترین کتاب فروشی ها وجود دارند.
  • ۱