پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 5 آذر 1399 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 31 فروردین 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1399 قدس آنلاین 31 خرداد 1399 قدس آنلاین 31 تیر 1399 قدس آنلاین 31 مرداد 1399 قدس آنلاین 31 شهریور 1399 قدس آنلاین 30 مهر 1399 قدس آنلاین 30 آبان 1399 قدس آنلاین 30 دی 1399 قدس آنلاین 30 بهمن 1399 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 1 آذر 1399 قدس آنلاین 2 آذر 1399 قدس آنلاین 3 آذر 1399 قدس آنلاین 4 آذر 1399 قدس آنلاین 5 آذر 1399 قدس آنلاین 6 آذر 1399 قدس آنلاین 7 آذر 1399 قدس آنلاین 8 آذر 1399 قدس آنلاین 9 آذر 1399 قدس آنلاین 10 آذر 1399 قدس آنلاین 11 آذر 1399 قدس آنلاین 12 آذر 1399 قدس آنلاین 13 آذر 1399 قدس آنلاین 14 آذر 1399 قدس آنلاین 15 آذر 1399 قدس آنلاین 16 آذر 1399 قدس آنلاین 17 آذر 1399 قدس آنلاین 18 آذر 1399 قدس آنلاین 19 آذر 1399 قدس آنلاین 20 آذر 1399 قدس آنلاین 21 آذر 1399 قدس آنلاین 22 آذر 1399 قدس آنلاین 23 آذر 1399 قدس آنلاین 24 آذر 1399 قدس آنلاین 25 آذر 1399 قدس آنلاین 26 آذر 1399 قدس آنلاین 27 آذر 1399 قدس آنلاین 28 آذر 1399 قدس آنلاین 29 آذر 1399 قدس آنلاین 30 آذر 1399 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۸    
پروژه بافت اطراف حرم مطهر و میدان شهدا، نمونه ای از شکست مطلق اقتصادی پروژه هایی است که با نگاه تجاری توسعه یافته اند و هر کدام دارای واحدهای تجاری بدون مشتری و ترازهای منفی هستند. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۵    
من میان بسیج و رسانه، یک "این همانی" آشکار می بینم. کار رسانه نیازمند روحیه بسیجی است و کار بسیج هم به نوعی تولید پیام و انتقال آن در کمترین زمان و با کمترین هزینه است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۸    
در حالی که اوایل آذرماه ثبت احوال اعلام کرد محدودیتی برای ثبت تاریخ 1399/9/9در شناسنامه ها وجود ندارد اما مراجعه مردم به این اداره عکس این موضوع را مشخص کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۸    
مهاباد-معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: 14 سری جهیزیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اختیار نوعروسان بی بضاعت این شهرستان قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۰    
اصفهان - میدکل کمیته امداد اصفهان گفت: تعداد 1400 تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و لب تاپ از ابتدای سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت اهدا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۹    
فارس- مدیرکل تأمین اجتماعی فارس گفت: به کارفرمایان کسب و کارهای حوزه گردشگری برای پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی مهلت داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۸    
جلسه رسیدگی به وضعیت نابسامان مرغ با حضور وزاری جهاد کشاورزی و صمت در مجلس شورای اسلامی که روز چهارنشبه به دلیل عدم حضور وزرای مربوطه لغو شد امروز برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۷    
یک طلبه جوان بسیجی با کمک مرکز نیکوکاری امام حسن عسگری (ع) نیشابور بانی خرید 55 جفت کفش کتانی برای فرزندان اقشار آسیب پذیر نیشابور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۳    
خادم حرم حضرت معصمومه(س) به نقل از آیت الله بهجت گفت: گاهی حضرت رضا علیه السلام مشکلات برخی افراد را به همشیره مکرمه خود ارجاع می دهند تا این بانوی گرامی گره از کار ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۴    
خوزستان-نماینده ویژه شهردار اهواز در پیگیری امور بانوان از نام گذاری خیابان های اهواز به نام شهیده های دفاع مقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۷    
قزوین- مرگ مرتضی حداد روزنامه نگار، طراح، گرافیست و فعال رسانه ای قزوین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا موجی از تالم و تاثر را میان اصحاب رسانه استان به وجود آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۱    
زنجان-شهردار زنجان گفت: 142 دستگاه ماشین استیجاری و ملکی شهرداری در فرآیند برف روبی خیابان ها در زمستان بکار گرفته خواهدشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۸    
همدان - سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان از شروع سال تا پایان آبان ماه دو هزار و 484 عملیات اطفای حریق، امداد و نجات و احتیاط حریق و حوادث انجام دادهاند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۸    
همدان - سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت : ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران کرونایی ممنوع شد، و استعلام کرونا برای مسافران اجباری شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۵    
اصفهان - فرمانده انتظامی برخوار گفت: فردی که با بستن دست و پای یک زن میانسال طلاجات وی به ارزش یک میلیاد و 500 میلیون ریال را از منزلش سرقت کرده و متواری شده بود در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۱    
برنامه تلویزیونی امین الله با توجه به محدودیت های جدید در حرم رضوی با حضور مداحان و شاعران آئینی از شبکه سه سیما پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گزارش ها مبنی بر حل اختلافات میان مذاکره کنندگان در دوحه را رد کرده و تاکید کرد که این گفت وگوها با بن بست مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از کاهش 20 تا 30 درصدی مسافران ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۴    
ارتش یمن اخیرا همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان، شرکت آرامکو را که از مهمترین تاسیسات نفتی جهان محسوب می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۱    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: نیروهای آمریکایی با اشغال بخش هایی از سوریه، تحت پوشش مبارزه با تروریسم، از برخی گروه های تروریستی حمایت کرده و مشغول غارت نفت و ثروت مردم سوریه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۷    
هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) می گوید: برنامه اتم قطعا فضای جدیدی برای مخاطب ایجاد خواهد کرد، با شروع این برنامه باید روی وایرال کردن ویدیوها کار شود؛ برای این کار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۲    
به مناسبت گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی، سلسله نشست های تحلیل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۰    
حجت الاسلام سیدی نسب گفت: مهمترین ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه(س) ویژگی امام شناسی و تقید نسبت به امام و نیز مقام شفاعتی است که از زبان امام معصوم برای ایشان نقل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۱    
آندرانیک اسکندریان تنها بازیکن ایرانی است که رودر روی مارادونا بازی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۴    
تعطیلی 2 هفته ای اصناف سبب شده تا در سطح شهر معاملات خودرو انجام نشود و اگر هم خرید و فروشی انجام می شود به شکل مجازی و آنلاین است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۰    
رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به برخی گمانه زنی ها درباره احتمال بازگشت دولتی آتی آمریکا به برجام مدعی شد شرم آور است که ببینیم از روند صلح جوانه زده با بازگشت به مماشات ممانعت شود
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۹    
رئیس پلیس راهور ناجا: خودروهایی که پلاک استان های دیگر دارند، ولی صاحبان آن ساکن تهران هستند، در صورت اثبات مدارک ساکن بودن در پایتخت جریمه نمی شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۸    
در پی درخواست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا برای پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی، وزیر بهداشت در نامه ای به این شبهات، پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهور روابط تهران – دوحه را دوستانه و رو به توسعه دانست و تاکید کرد که اراده جمهوری اسلامی ایران گفت و گو، تفاهم و روابط برادرانه با کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: اساس بسیج بر آگاهی است که باعث می شود چشم بسته و کورکورانه کار نکنند و با دشمن شناسی و موقعیت شناسی حافظ ارشهای انقلاب اسلامی باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۹    
شی جین پینگ رئیس جمهور چین با ارسال پیامی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۹    
اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد گفت: این ناحیه تاکنون 26 هزار بسته معیشتی طی چهار مرحله بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در حاشیه شهر مشهد توزیع کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۳    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران می گوید دولت این کشور تحریم های جدیدی را علیه نهادهای مرتبط با برنامه موشکی ایران وضع خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۹    
یک شرکت هواپیمایی از آغاز مجدد پروازهای تهران-نجف-تهران و مشهد-نجف-مشهد در روزهای دوشنبه و پنج شنبه با حفظ پروتکل های بهداشتی در پرواز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۶    
وزرای صمت و جهاد کشاورزی امروز حاضر نشدند برای توضیح درباره گرانی سرسام آور مرغ در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس حاضر شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بنابر سلیقه ای ناهمخوان و مغایر با وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۴    
یک فعال اقتصادی و دو شهروند ایرانی که به اتهامات واهی، در خارج از کشور بازداشت شده بودند، با یک جاسوس دو تابعیتی که برای رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد، تبادل و آزاد شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۲    
دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران گفت: کاهش مقطعی نرخ ارز تاثیری بر قیمت مسکن ندارد؛ هر چه دامنه زمانی رشد قیمت ارز طولانی تر باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۹    
این طب باید وجود داشته باشد، قبولش هم داریم اما به جای خودش. یکی از کشورهایی که خیلی روی فیتوترامی (گیاه درمانی) کار می کند، آلمان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۹    
رییس اداره امور حمایتی و آسیب های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شهروندان برای اطلاع از چگونگی طرح حمایت معیشت خانوار در محدودیت های کرونایی نیاز به مراجعه حضوری به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
با وجود تعطیلی اصناف، نرخ ها در بازار مجازی سکه و طلا با نوسان فراوان همراه بود و تحت تاثیر نرخ جهانی طلا و ریزش قیمت ارز در بازار داخلی کاهش قیمت سکه و طلا رقم خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بابت حرف هایی که زدم و مردم آنها را شنیدند عذرخواهی می کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۱    
مور گیلبرت با پوشش فرصت مطالعاتی دانشگاه ادیان و مذاهب به منظور دسترسی به اطلاعات نظامی و اقتصادی ایران و جبهه مقاومت به ایران سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۸    
مصاف استقلال و ماشین سازی تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۸    
شرکت امنیت دریایی اعلام کرد، یک نفتکش یونانی در مقابل سواحل عربستان هدف انفجار مین قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۵    
تیم فوتبال سایپا با گلزنی بازیکن جدیدش برابر نساجی مازندران، اولین پیروزی خود را در لیگ بیستم به دست آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بیشترین مطالبه و مراجعه ایثارگران این استان به این اداره کل برای اشتغال فرزندان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۲    
رئیس پیشین سازمان سی آی اِی گفت، سرنوشت رئیس جمهور آمریکا را به نظام قضایی، بدنامی او را به تاریخ و میراث او را به سطل زباله می سپارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۳    
منابع خبری روز چهارشنبه از انفجار یک مین در یک فروند نفتکش یونانی در بندر عربستان خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۳    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی، درگذشت مولانا کلب صادق نقوی، رهبر برجسته شیعیان هند را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰    
وزارت کشور بحرین اعلام کرد که گشتی های قطر دو قایق وابسته به گارد ساحلی این کشور را توقیف کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: موشک های نقطه زن و دوربرد نیروی دریایی قادرند اهدافی تا صدها کیلومتر جلوتر از یگان های شناوری که دورترین دریاها را پیموده، منهدم کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۹    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای دو کشور را مرزهای صلح، دوستی و همکاری خواندند و بر امنیت آن تاکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۶    
رئیس مرکز پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا: در بسیاری از موارد خرید از اینستاگرام و تلگرام پس از پرداخت پول کالایی دریافت نشده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۶    
کلیپ زیارت حضرت معصومه (س) توسط گروه همخوانی معراج
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۰    
یک عضو فراکسیون الصادقون مجلس عراق اعلام کرد که سفارت آمریکا در بغداد مانع ارسال نتایج تحقیقات درباره پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به پارلمان می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۷    
رئیس انجمن ویروس شناسی ایران با بیان اینکه ویروس کرونا مانند ویروس های تنفسی دیگر رفتار نکرد، گفت: انتظار داشتیم کرونا همانند ویروس های تنفسی دیگر در فصل گرما ناپدید یا حداقل کم شود ولی اینگونه نشد و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۴    
کسانی مثل ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان همواره تلاش می کنند تا در مثلث خشونت و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بر یکدیگر پیشی بگیرند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۴    
واجدین شرایط میتوانند وام های خود را به روش ذکر شده ثبت نام و دریافت کنند
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۴    
مسئول تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای برجام، در مصاحبه ای برخی موانع بر سر راه احیای این توافق را یادآوری کرد و گفت این توافق یک شبه احیا نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۴    
قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص مرد قصاب را که دو سال قبل با همدستی شاگرد نوجوانش 2 زن را به قتل رسانده بود تأیید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: برای واریز سود سهام عدالت ، افراد باید دارای کد بورسی باشند و صرفا داشتن کد بورسی سرپرست خانوار کفایت نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۳    
وزارت امور خارجه آمریکا برای اطلاعاتی از سرکرده جبهة النصرة، پاداش 10 میلیون دلاری اختصاص داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۳    
آثار منتخب راه یافته به فهرست نامزدهای نهایی جایزه عکاسی آگورا با عنوان بهترین عکس 2020 معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۰    
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران در جلسه امروز کارگروه تنظیم بازار استان تهران مقرر شده که مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 15 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۰    
هرمزگان-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اقدام به موقع دستگاه قضایی در ممانعت از ترخیص محموله 400 کانتینری لوازم خانگی خارجی با هدف حمایت از تولید ملی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۰    
وزیر خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای عراقی خود بر آمادگی مسکو برای پاسخگویی به خواسته های تسلیحاتی عراق تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۰    
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: تراز بازرگانی خارجی گمرکات خراسان رضوی طی هشت ماه ابتدایی سال 99 مثبت و معادل 637 میلیون دلار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۷    
وزیر امور خارجه ایتالیا در یک کنفرانس گفت که کشورش قصد دارد همراه با شرکای اروپایی اش اجرای برجام را احیا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۴    
وفات حضرت معصومه در غریبی و در روزگاری که امام و برادرش از او، شهر و خاندانش دور افتاده بود، قصه زندگی دختری را روایت می کند که فارغ از همه بایدهای عرفی فرهنگ روزگار خود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۸    
هرمزگان- مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان گفت: رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم، بندرعباس - هرمز، و قشم - هرمز و بالعکس ممنوع شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۵    
حکم بازداشت مهاجم سابق پرسپولیس به خاطر درگیری و ضرب و شتم در دوبلین توسط پلیس ایرلند صادر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۲    
شیراز-فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: 50 هزار بسته معیشتی همزمان با سالروز تشکیل بسیج در فارس توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۲    
نمره و رتبه خراسان رضوی در مولفه های موثر بر فضای کسب و کار خراسان رضوی بررسی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 42 میلیون دوز واکسن کرونا برای واکسیناسیون 21 میلیون نفر از کمپانی های خارجی خریداری می کنیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۹    
لرستان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان می گوید: در صورت مشاهده مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از بارش شدید باران و بارش برف در بیشتر مناطق کشور طی چهار روز آینده خبر داده و توصیه هایی به کشاورزان، باغداران، عشایر و... کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۳    
قم-استاندار قم با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: در طول اعلام محدودیت های جدید کرونایی برگزاری هرگونه همایش و تجمعی در قم مطلقا ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۱    
چهار سریال انیمیشن از تولیدات مشترک صداوسیما و سازمان هنری رسانه ای اوج روی آنتن تلویزیون می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۲    
بوشهر -یادواره 25 شهید دانش آموز شهرستان دیر با عنوان طرح "لاله های روشن "به صورت مجازی با حضور مدیران مدارس و تشکل های دانش آموزی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۳    
شماره جدید ماهنامه نقش صحنه منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۰    
انجام آزمایش کرونا برای کودکان در بیمارستان فوق تخصصی اکبر ویژه اطفال از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد میسر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۷    
کتاب صوتی کرونا و دلمشغولی های ذهنی اثر جدید معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در روزهای شیوع ویروس کرونا منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۶    
شاهرود - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: 50 سری جهیزیه شامل 21 قلم کالای اساسی بین زوج های جوان مناطق کم برخوردار توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۷    
کشت دانه روغنی کاملینا برای نخستین بار در 180 هزار متر مربع زمین های شهرستان جوین استان خراسان رضوی کشت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، سند راهبردی بین ایران و افغانستان را یکی از اسناد خیلی مهم در روابط دو کشور عنوان و تاکید کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۷    
یک مدرس دانشگاه گفت: در سال 99 بسیاری از پژوهش ها نشان داده که خط فقر در تهران به 10 میلیون تومان رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۱    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی بیان کرد: تاسیسات گردشگری قبل از ثبت نام در سیستم کارا باید به دو وبسایت معرفی شده سر بزنند و اطلاعات خود را تکمیل کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۸    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی گفت: طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر در قالب 20 هفته برگزار می شود و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۲    
صاحب نظران، استدلال های پژوهشی اتاق ایران و مخالفت اتاق های سه گانه بازرگانی، تعاون و اصناف با تصویب و اجرایی شدن قانون مالیات بر عایدی سرمایه را مردود و قانونی شدن این پایه مالیاتی را در شرایط ناخوش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۴    
نامزدهای بخش نقد ادبی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۸    
قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، نسبت به هرگونه کوتاهی در توزیع کالاهای مورد نیاز مردم که منجر به ایجاد صف و تجمعاتِ بر هم زننده فاصله گذاری اجتماعی شود، هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۷    
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از توافق رئیس جمهور و رئیس مجلس به عضویت ستاد ملی مقابله با کرونا درآمد
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۱    
مراسم خاکسپاری کامبوزیا پرتوی در پنجمین روز آذرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۵    
دهها نفر از اعضای پلیس برلین بعد از برخورد یک خودرو به در ورودی دفتر صدراعظم آلمان، برای کنترل اوضاع، به محل حادثه اعزام شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۲    
گوشی هوشمند جدید شیائومی با کد M2012K11C و با پردازنده SNAPDRAGON 875 SOC در GEEKBENCH ظاهر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 13843 بیمار مبتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۹    
تیم فوتبال پرسپولیس به رکورد 500 برد در تاریخ ادوار لیگ های فوتبال ایران رسیده است.
  • ۱