سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 فروردین 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 فروردین 1400 قدس آنلاین 2 فروردین 1400 قدس آنلاین 3 فروردین 1400 قدس آنلاین 4 فروردین 1400 قدس آنلاین 5 فروردین 1400 قدس آنلاین 6 فروردین 1400 قدس آنلاین 7 فروردین 1400 قدس آنلاین 8 فروردین 1400 قدس آنلاین 9 فروردین 1400 قدس آنلاین 10 فروردین 1400 قدس آنلاین 11 فروردین 1400 قدس آنلاین 12 فروردین 1400 قدس آنلاین 13 فروردین 1400 قدس آنلاین 14 فروردین 1400 قدس آنلاین 15 فروردین 1400 قدس آنلاین 16 فروردین 1400 قدس آنلاین 17 فروردین 1400 قدس آنلاین 18 فروردین 1400 قدس آنلاین 19 فروردین 1400 قدس آنلاین 20 فروردین 1400 قدس آنلاین 21 فروردین 1400 قدس آنلاین 22 فروردین 1400 قدس آنلاین 23 فروردین 1400 قدس آنلاین 24 فروردین 1400 قدس آنلاین 25 فروردین 1400 قدس آنلاین 26 فروردین 1400 قدس آنلاین 27 فروردین 1400 قدس آنلاین 28 فروردین 1400 قدس آنلاین 29 فروردین 1400 قدس آنلاین 30 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۸    
گیلان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از بازگشایی موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی گیلان در روزهای نوروز 1400 خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۸    
اراک -معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: 63 وقف جدید به ارزش بیش 300 میلیارد ریال پارسال در نقاط مختلف این استان به ثبت رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۸    
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با توجه به عدم امکان حضور چند لژیونر در اردوی فروردین ماه، 4 بازیکن جوان را برای بازی با سوریه به لیست اضافه کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
بجنورد- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش حدود 50 درصدی ترددهای ورودی و خروجی استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۹    
مجتمع فولاد خراسان سال 1400 را درحالی آغاز کرده که در پایان اسفندماه 99 توانست با شکستن سه رکورد تامین و تولید دیگر، علی رغم چالش های تولید کشور روی نوار موفقیت پا به سال نو بگذارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۳    
اگرچه از همان نخستین ساعاتی که وضعیت شهرهای ایران رنگ آبی و زرد به خود گرفت برای همگان روشن بود که این وضعیت پایدار نخواهد ماند و به احتمال زیاد خیلی زود تغییر رنگ خواهد داد حالا با گذشته چند روز از ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۷    
سیستان و بلوچستان- مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود بخش دوم تجهیزات استراتژیک توسط شرکت هندی به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۹    
دزفول-رئیس امور آب شمال غرب خوزستان نسبت به تخلف در زمینه بهره برداری از منابع آب های سطحی و زیرزمینی در نوروز 1400 در این منطقه هشدار داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۸    
زاهدان-مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: موزه ها و سایت های باستانی استان در تعطیلات نوروز 1400 فعال بوده و با کیفیت بهتر و بیشتری خدمات ارائه می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۲    
عضو شورای سیاسی یمن وابسته به انصارالله ضمن تاکید بر عزم نیروهای مسلح این کشور برای "آزادسازی کامل کشور" گفت، در صورت ادامه تجاوزات و محاصره، صدها هدف حیاتی و حساس در عمق عربستان برای آنها وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۹    
حاکم دبی عید نوروز را به فارسی زبانان تبریک گفت و خواستار صلح و ارامش شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۶    
همزمان با زادروز شهید حاج قاسم سلیمانی، برای نخستین بار تصویری از کارت ملی این شهید والا مقام را در این خبر ببینید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۳    
برای خرید آپارتمان های کوچک متراژ و بالای 15 سال پایتخت حداقل باید متری 15 میلیون تومان هزینه کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۷    
جنگنده های روسیه و سوریه مخفیگاه و پناهگاه گروه های تروریستی در نزدیکی مرز ترکیه با سوریه هدف قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
یک افسر وابسته به دستگاه اطلاعاتی عراق در غرب بغداد پایتخت این کشور ترور شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: هردولتی بعد از ما موفق خواهد شد چون زیرساخت های خوبی ساختیم
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۹    
مدیر روابط عمومی فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پروازها از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و سایر فرودگاه های استان طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت ها انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار درباره تلاش نخست وزیر این رژیم برای فرار از محاکمه شدن در جریان دادرسی پرونده های فساد، وعده داد که مانع او خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۵    
اهواز - رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: یک هزار و 280 بیمار کرونایی در پیک سوم بیماری، از طریق اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های اهواز منتقل شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۵    
نخستین تیتر یک سایت رهبر معظم انقلاب در قرن جدید منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۷    
مرکل و مکرون رهبران آلمان و فرانسه از نقشه اتحادیه اروپا برای مسدودسازی صادرات واکسن آسترازنکا به انگلیس حمایت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۴    
پایان سال 1399 نیز با افزایش تورم همراه بوده و نرخ تورم سالانه به 36.4 درصد رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۱    
به گفته دفتر سیاسی طالبان در دوحه، این گروه طرحی را برای کاهش خشونت در افغانستان آماده و با آمریکا در میان گذاشته است اما تاکنون نهایی نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۹    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از رشد 15 درصدی بستری کرونایی ها در بیمارستان های پایتخت طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی دولت از بررسی روند افزایش تولید و الزامات آن در جلسه ستاد اقتصادی دولت نوشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۲    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از کاهش چشمگیر ورود و خروج مسافرین به استان دربازه زمانی 5 روزه 25 تا 30 اسفند سال 99 نسبت به سال 97 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۹:۲۹    
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوای استان از فردا آغاز می شود و تا پایان هفته ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۹    
معاون آموزش سلامت بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: در ایام نوروز تمام بخش های این مرکز فعال و آماده خدمت رسانی به بیماران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در توییتی تاکیدکرد: منطقه ما اکنون، بیش از هر زمان دیگر به گفتگو و شکل دهی ترتیبات منطقه ای فراگیر نیازمند است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۴    
تمهیدات ویژه بانک مرکزی که پیش از این با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ شده بود، در سال 1400 نیز ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۴    
هنرمند مشهدی گفت: اساسا هنر مغوله یا پیشه درآمدزایی نیست مخصوصا در وضعیت بحران زده فعلی کشور، اما خوب یکی از بهترین هنرها برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت جوانان مستعد مشهدی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۱    
دکتر داوری گفت: با انتقال آب از چابهار به مشهد، تنها نیاز به آب برطرف می شود اما طرز تفکری که باعث شده سفره های آب زیرزمینی تا این حد کاهش پیدا کنند تغییر نمی کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۱    
جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در جای جای مرزهای کشور مثال زدنی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۰    
رهبر انقلاب فرمودند: آمریکایی ها باید تمام تحریم ها را لغو کنند، بعد از این ما راستی آزمایی خواهیم کرد و سپس به برجام برمی گردیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ائتلاف سعودی در طول شش سال گذشته بیش از 260 هزار بار و از ابتدای سال جاری میلادی بیش از هزار بار مناطق مختلف یمن را بمباران کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۹    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک در خروجیهای مشهد به سمت مسیرهای غرب، جنوب و شمال استان پُرحجم است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۷    
حداقل قیمت پراید 111 مدل 99 در شهرهای مختلف برابر با 120 میلیون و حداکثر 123.5 میلیون تومان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۴    
ارتش ترکیه ادعا کرد که نیروهایش در داخل خاک سوریه توسط شبه نظامیان پ ک ک مورد حمله قرار گرفتند و به تلافی آن، حمله هوایی شب گذشته به مناطقی از سوریه انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۸    
دراگان اسکوچیچ خبر از مذاکرات چندباره باشگاه استقلال در چند مقطع زمانی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۲    
نیروی دریایی آمریکا از قصد خود برای برگزاری رزمایش بزرگ دریایی به همراه بلژیک، فرانسه و ژاپن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
بعضی ها منفی بافی و آیه یاس می خوانند که هیچ کاری نمی توان کرد، به هیچ وجه اینگونه نیستم. ما در برجام عجله کردیم. رئیس جمهور باید جهادی باشد و اقتصاد را بشناسد
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۶    
نه تنها قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نکرده است بلکه بسیاری از پروازهای نوروزی به دلیل کمبود مسافر حتی تا 50 درصد سقف قیمت های اعلام شده فروخته نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در بابل واقع در مرکز عراق هدف قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۷    
مادر علی انصاریان بر سر مزار پسرش حاضر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۴    
خبرگزاری تاس گزارش داد، سفیر روسیه در آمریکا امروز (یکشنبه) برای بحث و گفتگو در مورد چگونگی رسیدگی به روابط متغیر واشنگتن-مسکو پس از آنکه جو بایدن پوتین را "قاتل" خواند، وارد مسکو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۱    
نتایج یک بررسی علمی که در ووهان چین انجام و در نشریه معتبر لنست منتشر شده نشان می دهد حدود 40 درصد از مبتلایان به کرونا در ووهان تا 9 ماه در برابر ابتلای مجدد به آن مصونیت داشته اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۹    
دویست و دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه و در نخستین روز از سال 1400 با حضور رئیس جمهور و کلیه اعضای ستاد برگزار و در این جلسه بر تلاش همه جانبه دولت تا روز پایانی فعالیت خود برای ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
جدیدترین لیست اسامی شهرهای قرمز و نارنجی از نظر وضعیت کرونا از سوی وزارت بهداشت منتشر شد که بر این اساس در حال حاضر 12 شهرستان قرمز و 39 شهرستان نارنجی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از هشت هزار مسافر خارجی ورودی به استان تب سنجی و پایش سلامتی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه آمار کرونا در اولین روز سال نو پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته 7260 بیمار جدید شناسایی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۹    
رییس بیمارستان رازی شهرستان سراوان گفت: وضعیت عمومی سه نفر از افرادی که در حادثه تروریستی انفجار امروز در این شهرستان زخمی شدند رضایت بخش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۶    
گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo Legion 2 به یک شارژ سریع سیمی 130 وات مجهز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون در قالب هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری چند طرح عمرانی و خدماتی در پایانه مرزی دوغارون شهرستان تایباد در دست اجراست و چند طرح دیگر نیز در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۹    
معاون استاندار خراسان رضوی از ورود قریب به یک میلیون و چهارصد هزار مسافر به مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۸    
سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری امروز یکم فروردین از 53 تلویزیون پهن پیکر حرم مطهر حضرت رضا(ع) به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۴    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس تهران گفت: سارقان و افراد سودجو همیشه منتظر فرصتی هستند تا بتوانند اهداف مجرمانه خود را عملی کنند و برای جلوگیری و پیشگیری از وقوع جرم باید هشدارهای پلیس را جدی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۹    
شرکت نفت سعودی آرامکو اعلان کرد که سود سالانه 2020 آن با کاهش نزدیک به 50 درصدی نسبت به سال پیش از آن، در پی همه گیری گسترده ویروس کرونا به 49 میلیارد دلار رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۶    
وزارت کشور عراق اخذ ویزا برای شهروندان 37 کشور را لغو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
او نه ماسک می زد و نه اعتقادی به اعمال محدودیت و فاصله گذاری فیزیکی داشت و معتقد بود ویروس کرونا در کشورش ریشه کن شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از عملیات کور گروهک تروریستی وابسته به استکبار جهانی در سراوان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
فرماندار ویژه سبزوار گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان تا پایان فروردین برنامه عملیاتی خود را برای تحقق شعار سال جدید ارائه دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رییس دانشگاه تربت حیدریه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "تولید؛ پشتیبانی ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۸    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و دفن اموات کرونایی در غربت، طلاب مشهدی در یک اقدام جهادی شروع به تغسیل اموات کرونایی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۳    
قم-مدیر منطقه پنج شهرداری قم اقدامات این منطقه برای ایام نوروز را تشریح کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن مسجد مقدس جمکران در این منطقه شهری، تمام تمهیدات لازم برای ایام نوروز اندیشیده شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۲    
زاهدان-مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان(آبهای داخلی) گفت: تکثیر ماهیان بومی و گرمآبی در مرکز تکثیر ماهی زهک در شمال این استان آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
جانشین معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن اشاره به اینکه طی سال 1399، بیش از 21 هزار هکتار از جنگل ها و اراضی جنگلی ایران درگیر حریق بودند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۴    
رهبر انقلاب اسلامی امروز یکشنبه؛ اول فروردین 1400 به مناسبت فرارسیدن سال نو بصورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن خواهند گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۴    
با بررسی اجمالی، براحتی متوجه میشویم که حضرت آقا در 27 سخنرانی رسمی که در سال 99 برگزار شد، در 13 سخنرانی از فضای مجازی سخن گفتند و 31 بار کلیدواژه فضای مجازی را بیان کردند. ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۴    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل قتل های خانوادگی کنگان توسط پلیس کشته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
به دلیل خروج قطار از ریل، حرکت قطارها در محور جنوب متوقف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
رجب را ماه خدا و شعبان را ماه رسول خدا و ماه رمضان را ماه بندگان خدا نامیده اند و چه سیر و سلوک درست و بجایی است این حرکت و سیر از خدا به رسول و از رسول الله به عباد الله. ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۳    
بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: 18 موزه استان در ایام نوروز امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای بازدید علاقه مندان باز است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت:بر اساس عملکرد دستگاه های تردد شمار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
کرج -مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز از گردشگران خواست به حریم رودخانه های خروشان کرج و طالقان ورود نکنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضائیه امروز با سفر به شهرستان تایباد خراسان رضوی از ناحیه مرزی دوغارون همجوار با کشور افغانستان بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۸    
قزوین -رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین گفت: نانوایی های استان از دومین روز نوروز 1400 باید فعالیت خود را آغاز کنند و براساس ساعات همیشگی به دست مردم نان برسانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۵    
بوشهر- معاون سیاسی استاندار بوشهر از ایجاد محدودیت در رفت و آمد به مرکز استان به دلیل رنگ بندی جدید کرونایی توسط ستاد کرونای کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
مردم سبزوار در چارچوب جشن نیکوکاری در اسفند 99 مبلغ 26 میلیارد و 520 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه پنج میلیارد ریال بیشتر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
فرماندار خواف گفت: وضعیت این شهرستان از لحاظ رنگ بندی شیوع کرونا زرد اما شکننده است از این رو مسافران برای جلوگیری از شیوع ویروس همه گیر کرونا از سفر به این شهرستان طی تعطیلات نوروزی بپرهیزند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۴    
چهارمحال و بختیاری- فرماندار سامان با تاکید بر اینکه ورودی و خروجی شهرستان سامان توسط نیروهای انتظامی کنترل می شود ...