جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۱:۱۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 25 فروردین 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 فروردین 1400 قدس آنلاین 2 فروردین 1400 قدس آنلاین 3 فروردین 1400 قدس آنلاین 4 فروردین 1400 قدس آنلاین 5 فروردین 1400 قدس آنلاین 6 فروردین 1400 قدس آنلاین 7 فروردین 1400 قدس آنلاین 8 فروردین 1400 قدس آنلاین 9 فروردین 1400 قدس آنلاین 10 فروردین 1400 قدس آنلاین 11 فروردین 1400 قدس آنلاین 12 فروردین 1400 قدس آنلاین 13 فروردین 1400 قدس آنلاین 14 فروردین 1400 قدس آنلاین 15 فروردین 1400 قدس آنلاین 16 فروردین 1400 قدس آنلاین 17 فروردین 1400 قدس آنلاین 18 فروردین 1400 قدس آنلاین 19 فروردین 1400 قدس آنلاین 20 فروردین 1400 قدس آنلاین 21 فروردین 1400 قدس آنلاین 22 فروردین 1400 قدس آنلاین 23 فروردین 1400 قدس آنلاین 24 فروردین 1400 قدس آنلاین 25 فروردین 1400 قدس آنلاین 26 فروردین 1400 قدس آنلاین 27 فروردین 1400 قدس آنلاین 28 فروردین 1400 قدس آنلاین 29 فروردین 1400 قدس آنلاین 30 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
اگر حوالی افطار، شبکه افق را روی آنتن داشته باشید، تصویر جوان لاغری را وسط دکوری با رنگ غالب آبی می بینید که با صدایی آرام خطاب به شما می گوید: سلام به ماه ترین ماه خدا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۳    
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های قرآنی متنوعی با حضور محدود زائران و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همه روزه در صحن و سرای نورانی علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۹    
سر و کله هشتگ نه به امتحانات حضوری دوباره در شبکه های اجتماعی پیدا شده و انتظار می رود که این اعتراضات طی هفته پیش رو و همراه با وخامت بیشتر وضعیت شیوع کرونا در کشور اوج بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
رساله نماز و روزه مشتمل بر تازه ترین فتاوای رهبر معظم انقلاب در سه باب فقهی نماز، روزه و اعتکاف توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۴    
کیوسک خبری قدس آنلاین 29 فروردین ماه را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۹    
گیلان- یک بسیجی مجاهد و رزمنده دوران دفاع مقدس حین انجام وظیفه در محل گیت ورودی رامسر به منظور اجرای طرح کنترل تردد در شرایط قرمز کرونایی جان خود را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۹    
کارشناس مسئول اداره امور بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیماران دیالیزی سرپایی مبتلا به کرونا می توانند در دوران نقاهت خود برای انجام دیالیز به درمانگاه عالم آل محمد(ص) مراجعه کنند و بعد از ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۴    
رشت - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: 88 بقعه متبرکه گیلان برای برگزاری برنامه های طرح ضیافت الهی آمادگی دارند اما به دلیل شرایط قرمز و نارنجی کرونایی این تعداد به 30 بقعه متبرکه کاهش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تحلیل اساسی از علل بالا برفتن نزاع و درگیری در استان صورت گیرد تا بر اساس عوامل بروز این امر اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۴    
یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ازتهیه سبدهای غذایی با همت و مشارکت داوطلبان و خیرین استان جهت افراد کم برخوردار و نیازمند استان در قالب طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۴    
کیوسک خبری قدس آنلاین پنجشنبه 26 فروردین 1400 را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۳    
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار کرونا از بعد اظهر چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه برابر با 24 تا 25 فروردین 1400 را شامل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۴    
یکی از معتبرترین رسانه های انگلیسی از گل مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به آبی پوشان لندنی تمجید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۰    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:در پایتخت برای اولین بار تمام شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفتند و گسترش بیماری به صورت همگن در تمامی مناطق رخ داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۹    
دادستانی مرکز خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه ای برای پیشگیری از تظاهر به روزه خواری و دیگر جرایم مربوط در این زمینه، خطاب به متخلفان احتمالی هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۷    
برنامه های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با عنوان در مسیر امام که ویژه زائران عرب، اردو، آذری، انگلیسی و فارسی زبان برنامه ریزی شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۲    
کرمان- نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی منطقه جنوب کرمان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۹    
مربی تیم پدیده گفت: بازی با ذوب آهن می تواند سکوی پرتاب خوبی به رده های بالای جدول رده بندی لیگ برتر باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۶    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با برتری مقابل الوحده امارات، گام نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را محکم برداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۳    
بازار خودرو حال در اواخر هفته سوم فروردین 1400 با به حداقل رسیدن معاملات وارد رکود شده است و نوسانات قیمتی نیز در این بازار به حداقل رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۵    
در بیانیه رئیس جمهور آمریکا که روز چهارشنبه ایراد شد، آمده است که خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان دیگر نمی تواند به تعویق بیفتد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۹    
یافتن محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در بازار لوازم خانگی، تقریبا کار سختی است البته در این بازار ، برخی از برندهای ایرانی توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۹    
یک رسانه عبری زبان در یادداشتی نسبت به وضعیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد و اعلام کرد که وی دچار جنون شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۳    
مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: نبود شفافیت یکی از عوامل مهم نوسان در بازار مسکن است و متأسفانه عموماً افراد تمایلی به ارائه اطلاعات اموال خود ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۷    
چند روز پیش خبر ابتلای رحمانی فضلی به کرونا منتشر شده بود ولی مشاور وزیر کشور این خبر را تکذیب کرده بود
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۴    
روحانی در ادامه این گفت و گو با اشاره به شیوع گسترده موج جدید بیماری کووید 19 در کشورها از جمله ایران و ترکیه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۸    
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه فرسایشی شدن مذاکرات برای کشور ضرر دارد، فرمودند: آمریکا مذاکره نمی کند که حرف حقی را قبول کند بلکه آمریکا می خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرکس مباحث خوبی را در پاسخ به مسائل کشور مطرح می کند، باید به او کمک کنید و مطالب او را بازنشر کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه غنی سازی در سایت نطنز متوقف نشده است، افزود: بر اساس اظهارات کارشناسان و متخصصان سایت نطنز سانتریفیوژهای جدید حداکثر تا اواسط اردبیهشت جایگزین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۹    
دیوان داوری ورزش پرونده شکایت ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا را به علت اهمیت موضوع، با سه داور بررسی خواهد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۳    
وزارت خارجه عربستان نسبت به افزایش سطح غنی سازی اورانیوم در ایران ابراز نگرانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
رییس جمهوری گفت: سامانه تجارت است که مبارزه با فساد را امکان پذیرتر می سازد، همیشه که نمی شود با بگیر و ببند کار را پیش برد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۱    
سخنران حرم رضوی گفت: خطبه شعبانیه نگاه پیامبراکرم (ص) به ماه رمضان را برای ما ترسیم می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۵    
انس با قرآن کریم آثار بی شماری در زندگی انسان دارد. احادیث زیادی بر این واقعیت تأکید دارند و خود قرآن کریم نیز در آیات زیادی به این موضوع اشاره می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاه های اهدای خون در این استان پس از افطار دایر هستند و اهداکنندگان خون در ساعات منع رفت و آمد جریمه نمی شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی طی بیانیه ای خواستار برخورد قاطع و عاجل با مدیر هتاک به خبرنگار مطالبه گر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی کرملین، کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت پیشنهاد جو بایدن برای دیدار ب پوتین در مسکو در حال بررسی است اما صحبت کردن از این دیدار هنوز زود است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۷    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به رد صلاحیت 13 درصد از ثبت نام کنندگان شوراهای شهر در این استان گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۵    
تفاوت اصلی بین روزه در سبک زندگی اسلامی با ریاضت های غیر دینی، این است که روزه دار در عین حال که از خوردن و آشامیدن اجتناب می کند، از گناه هم دوری می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۹    
تهیه کننده "خندوانه" هرگونه خبر توقف ضبط این برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد و گفت ساخت برنامه ادامه دارد و تا محرم و صفر روی آنتن خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۶    
با افزایش تعداد مبتلایان و مراجعان، خراسان رضوی اینک در شرایط حاد و سیاه کرونایی قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۳    
مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) راهکارهای بهره گیری از فرصت ماه رمضان برای خودسازی فردی و اجتماعی را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۷    
تهران- تعداد 1100 بسته معیشتی در اولین روز از ماه مبارک رمضان در امامزاده صالح (ع) بین نیازمندان توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به رعیت در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
یاسوج- مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری جشن گلریزان امسال در این استان اردیبهشت ماه بوده و با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۵    
محصول روزه داری صرفاً گرسنگی و تشنگی کشیدن نیست بلکه محصول آن، مفهومی به نام تقوا است. ماه رمضان فرصتی برای اصلاح و ارتقای سبک زندگی فراهم می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۲    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نام گذاری سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۹    
تروئیکای اروپایی پس از رایزنی با آمریکادر بیانیه ای مشترک به تصمیم ایران برای آغاز غنی سازی 60 درصدی واکنش نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۷    
باران کوثری بازیگر سینما که مبتلا به کرونا شده است، این روزها مراحل درمان را در خانه سپری می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
رییس سازمان تبلیغات اسلامی مشهد گفت: در ماه رمضان پویش محله همدل طراحی شده که بر همین اساس فعالان هر منطقه همراه با ائمه جماعات با کمک ظرفیت محله خود، مشکلات محله را حل خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۴    
بازیکنان آنکارا کوچیرنگوگو در دیدار روز گذشته سوپرلیگ ترکیه در اولین روز ماه مبارک رمضان در جریان مسابقه و پس از مصدومیت یک بازیکن، افطار کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۴    
دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام کرد: مراجع انتظامی موظفند در صورت مشاهده هرگونه روزه خواری علنی با ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
یک وبسایت اسپانیایی در مقاله ای فاش کرد که صدها بانک و موسسات مالی آمریکایی و اروپایی در تامین بودجه مالی ارتش عربستان و امارات در جنگ یمن مشارکت دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۱    
میزان افزایش ضریب حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان دولت بر اساس مصوبه هیئت وزیران به میزان 25 درصد افزایش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۱    
در شرایط قرمز کرونایی که مشهد در تعطیلی به سر می برد ورود 350 مسافر خارجی به مشهد چه توجیهی دارد؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۳    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هیئت 5 نفره ای از اعضای کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ابعاد خرابکاری نطنز به این نیروگاه هسته ای اعزام شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۴    
پایگاه میدل ایست آی به نقل از منابع گزارش کرد، مقام های اطلاعاتی اردن به رهگیری و رمزگشایی از یک سری پیام های رمزنگاری شده میان باسم عوض الله ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۱    
رئیس مجلس با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچگونه فاصله ای میان کارگزار و مردم باشد، گفت: حتی به دلایلی همچون آسیب دیدن از مسائلی کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی توان از مردم فاصله گرفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۳    
المان عطار نیشابوری همزمان با روز بزرگداشت این شاعر شهیر نیشابوری در مشهدمقدس رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
ترجمه رمان کلیدر نوشته محمود دولت آبادی به زبان بلوچی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۷    
گفتگوی قدس آنلاین با ابوالفضل نازدار، قاری و مؤذن حرم مطهر رضوی را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
بیش از 90 درصد روغن خوراکی مورد استفاده در کشور وارداتی است در حالی که فرصت برای خودکفایی در تولید دانه های روغنی مهیاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۰    
دفتر محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای ادعای مطرح شده از طرف فائزه هاشمی رفسنجانی را قویا تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
بازرس سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است که خرابکاری در نطنز نمی تواند مانع پیشرفت ایران شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۴    
پخش مجموعه مناسبتی رعد و برق با یک روز تأخیر از 26 فروردین ماه آغاز می شود. بر این اساس در جدول پخش شبکه، امشب نام سریال خارجی هشدار برای کبری 11 در ساعت پخش رعد و برق دیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۱    
رییس جمهوری در گفت و گو با همتای عراقی خود، ضمن تاکید بر ضرورت توسعه و تعمیق روابط دو کشور، تصریح کرد: امنیت عراق را امنیت خود می دانیم و با هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی کشورهای منطقه مخالفیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخلاف مطالب منتشر شده در برخی از شبکه های اجتماعی شهرستان، فوت 2 تن از کادر درمانی سبزوار طی چند روز گذشته ارتباطی به تزریق واکسن کرونا نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه از شعار انتخاباتی عارف خبر ندارم، گفت: اما از آمادگی او برای کاندیداتوری و آغاز فعالیت های انتخاباتی شان اطلاع دارم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۲    
مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از کاهش 9 درصدی ذخایر آبی سدهای استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۰    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه دهکده طبیعت و خانواده، واقع در محدوده کوه پارک مشهد، حدفاصل کوه پارک و پارک خورشید خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۷    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: 13 مرکز معاینه فنی متخلف خودرو در خراسان رضوی طی یک سال اخیر شناسایی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۹    
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست که چه زمانی مرحله بعدی توزیع واکسن انجام می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نشانه هایی ادر اتفاق اخیر نطنز داریم که تایید می کند رژیم صهیونیستی پشت آن بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۴    
کارشناس بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: برخی قیمت گذاری ها توسط واحد تولیدی صورت می پذیرد و مراتب تابع سیاستهای کلی از سوی ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت می باشد
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۸    
همزمان با موج جدید کرونا در کشور که به تعطیلی تمام بسیاری از مشاغل منجر شده، درخواست ها برای تغییر کاربری سینماها نیز افزایش یافته چرا که گویا شکست اکران نوروزی وضعیت سینماها را وخیم تر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۸    
خلیفه از امام میخواست که خلافت را بپذیرد. به خوبی روشن بود که او در دادن این پیشنهاد جدی نیست. امام نیز نمی پذیرفت. چندین بار پافشاری کرد و امام نپذیرفت....
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۲    
25 فروردین باشد و روز عطار باشد و تو یاد استاد سپیدموی خوش سیمای خوش لهجه ات نیفتی که در کلاس های پاساژ تنباکوچی نیشابور در سال های 70 تا 74 وقتی از عطار حرف می زد پرده اشکی از شوق و علاقه در چشمانش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۲    
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی از امروز شروع می شود که 3 نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود می روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: 120 گروه دامپزشکی بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در طول ماه مبارک رمضان نظارت ویژه دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۳    
یکی از راه های مؤثر رونق تولید و ثمردهی آن در اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق کالاست که می تواند مانند موریانه بر تنه مقاوم اقتصاد هر کشوری نفوذ کرده و آن را از درون از بین برده و خالی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۰    
پس از اعلام دولت بایدن مبنی بر خروج 3500 نیروی آمریکایی از افغانستان تا 11 سپتامبر، و در حالی که قرار است نشست استانبول تا یک هفته دیگر برگزار شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۰    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در هفتمین جلسه کمیته برنامه ریزی اقامتگاه های بوم گردی و سنتی استان با راه اندازی پنج اقامتگاه سنتی در استان خراسان رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۰    
بررسی اطلاعات میدانی از بازار مسکن تهران بیانگر آن است که عرضه واحدهای مسکونی ملکی و اجاره ای در سال جدید بیشتر از گذشته شده و این امر می تواند زمینه کاهش قیمت مسکن را مهیا کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۷    
ایران و روسیه دو کشور تأثیرگذار در عرصه تحولات بین المللی و با توجه به نزدیکی جغرافیایی دارای منافع مشترک بسیار هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۷    
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی مشهد گفت: 60 واحد صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به جمع آوری و تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند که این اتفاق منجر به بیکاری تعداد زیادی از کارگران که در این مجموعه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۷    
خرما فواید زیادی برای سلامتی دارد، توصیه می شود که خرما را در وعده های غذایی خود بگنجانید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
روزنامه تایمزگزارش داد، در پی طرح آمریکا برای خارج ساختن نیروهایش تا 11 سپتامبر 2021 از افغانستان، انگلیس هم تقریبا تمام نیروهایش را از این کشور خارج خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: پیش بینی درباره آینده بازار مسکن بستگی به وضعیت سیاسی کشور و چگونگی اوضاع برجام دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گروه هم خوانی لیله القدر از مجموعه های فعال حوزه موسیقی مذهبی اثر متفاوت اسماء الحسنی را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
رئیس اتحادیه صنف عمده فروشان مواد غذایی مشهد با اشاره به اینکه به تازگی زمزمه هایی در زمینه افزایش هزینه تولید لبنیات (شیر و مشتقات آن) به وجود آمده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: براساس اعلام شورای اقتصاد این استان با گازرسانی به هزار و 168 واحد تولیدی طی دولت دوازدهم در این زمینه رتبه نخست را در بین سایر استان های کشور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۸    
سنای آمریکا وندی شرمن گزینه جو بایدن برای تصدی قائم مقامی وزارت خارجه آمریکا را تایید کرد. شرمن یکی از اعضای اصلی تیم مذاکرات هسته ای آمریکا در جریان تدوین و امضاث برجام بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
کنسول دستی محبوب نینتندو نیز به مانند سایر کنسول ها مشکلات زیادی مانند کمبود قطعات دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۲    
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که اقدام ایران برای تولید اورانیوم تا غنای 60 درصد بر اساس قانون اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم هاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
خبرنگار یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابعی خبر داد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به سایت هسته ای نطنز می روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۱    
در گام نخست کانون به ثبات مدیریتی احتیاج دارد. متأسفانه طی سال های اخیر شاهد تغییرات مدیریتی مکرر در کانون بوده ایم که این اصلاً به صلاح نیست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۵    
حجت الاسلام شهامت گفت: ماه رمضان ماهی است که خداوند همه چیز را برای سعادت و مغفرت ما و زدودن ویروس گناه از تن و جان در آن فراهم کرده است.
  • ۱