چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۰:۱۱Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 7 مرداد 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 مرداد 1400 قدس آنلاین 2 مرداد 1400 قدس آنلاین 3 مرداد 1400 قدس آنلاین 4 مرداد 1400 قدس آنلاین 5 مرداد 1400 قدس آنلاین 6 مرداد 1400 قدس آنلاین 7 مرداد 1400 قدس آنلاین 8 مرداد 1400 قدس آنلاین 9 مرداد 1400 قدس آنلاین 10 مرداد 1400 قدس آنلاین 11 مرداد 1400 قدس آنلاین 12 مرداد 1400 قدس آنلاین 13 مرداد 1400 قدس آنلاین 14 مرداد 1400 قدس آنلاین 15 مرداد 1400 قدس آنلاین 16 مرداد 1400 قدس آنلاین 17 مرداد 1400 قدس آنلاین 18 مرداد 1400 قدس آنلاین 19 مرداد 1400 قدس آنلاین 20 مرداد 1400 قدس آنلاین 21 مرداد 1400 قدس آنلاین 22 مرداد 1400 قدس آنلاین 23 مرداد 1400 قدس آنلاین 24 مرداد 1400 قدس آنلاین 25 مرداد 1400 قدس آنلاین 26 مرداد 1400 قدس آنلاین 27 مرداد 1400 قدس آنلاین 28 مرداد 1400 قدس آنلاین 29 مرداد 1400 قدس آنلاین 30 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۱    
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، گفت: شبهات همانند ویروس به جان مردم می افتد، ولی سلامت ایمانی و اعتقادی آنان را متزلزل و بعضا مختل می سازد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۱    
معاون ساخت و توسعه راه آهن گفت: با افتتاح پروژه راه آهن یزد- اقلید مدت زمان سفر از استان های جنوب غربی به استان های شمال شرقی تا 4 ساعت کاهش می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۱    
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: حضرت علی (ع) هر چه صبغه غیر خدایی داشت و از دنیا محسوب می شد، آن را طلاق بائن داد که مجالی برای رجوع مجدد نخواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۷    
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد که صفحه رییس قوه قضاییه در اینستاگرام از دسترس خارج شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید تیمش نسبت به پرسپولیس از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۱    
مراسم تشییع پیکر و خاک سپاری محمدسرور رجایی فردا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۱    
مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فروش فصلی کتاب طی 17 دوره آن دستکم 23 برابر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۳    
در پایان روز هفتم رقابت های المپیک توکیو کاروان ایران با یک مدال طلا در رده سی و یکم قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۱    
مرکز پژوهش های مجلس به سوالات مربوط به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۸    
نظرسنجی ها نشان می دهند، با گذشت شش ماه از عمر دولت جدید آمریکا، کامالا هریس از میزان محبوبیت کمتری به نسبت جو بایدن برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۴    
کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد پدیده غالب در نقاط مختلف استان است که در برخی نقاط همراه با گرد و غبار خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۱    
همزمان با اعلام زمان پخش، جدیدترین تصاویر سریال قبله عالم با نزدیک شدن به زمان پخش رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۲    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 25 تا 30 درصد از بیماران بستری شده در بیمارستانهای مشهد مسافر و اغلب از استان سیستان و بلوچستان هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۴    
یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت: در بازی فردا از بازیکنان پیکان می خواهم بهترین روز خود را داشته باشند و بیشترین تلاش را انجام دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر واردات واکسن به خوبی انجام می شود و موانع مرتفع شده است، گفت: واکسیناسیون اصحاب رسانه و خبرنگاران را از امروز آغاز کردیم و انشاالله در طول هفته آینده تمام خواهیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۳    
کارن خاچانوف با پیروزی 2 بر یک مقابل اوگو اومبر از فرانسه به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۱    
علی محمدی با اشاره به بخشی از فعالیت های قرآنی این دانشگاه در ایام کرونا گفت: بسیاری ار رویدادها مجازی برگزار شد و نه تنها شاهد کاهش رویدادها و مشارکت دانشجویان نبوده ایم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۳    
یک پژوهشگر حوزه دین با اشاره به خطبه 34 نهج البلاغه اظهار کرد: امام در اینجا می فرمایند من حقی بر گردن شما دارم که مرا نصیحت کنید؛ نمی گویند این حق شماست که مرا نصیحت کنید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۷    
باشگاه استقلال از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در 72 ساعت آتی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام ساجدی با بیان اینکه ولایت مداری از جمله شروط و مراتب پذیرش غدیر محسوب می شود، گفت: ولایت دژ مستحکم پیوند و اتصال میان امام و امت و اتصال میان امت با یکدیگر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۱    
حجت الاسلام کاشانی گفت: اگر می خواهیم به کسی هدیه دهید، آن را در روز غدیر انجام دهیم. باید سعی کنیم در عید غدیر حداقل به همان اندازه که به فرزندان در عید نوروز هدیه می دهیم، عیدی بدهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری درگذشت محمدسرور رجایی نویسنده و شاعر افغانستانی را طی پیامی تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۹    
رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی برای حل مسائل پیچیده و نوظهور نیازمند کار بیشتر در حوزه و حمایت علماست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۳    
همزمان با عید غدیرخم رییسی رییس جمهوری منتخب از خانه کودکان کار یاسر که به همت خیرین اداره می شود بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت:یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت هویج مصرف زیاد این محصول به دلیل بیماری کرونا است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۵    
با اعلام یوفا گل قیچی برگردان مهدی طارمی به چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گل فصل اروپا معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش از واکسینه شدن 1 میلیون و 250 هزار معلم در سراسر کشور تا پیش از آغاز سال تحصیلی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور گفت: یکی از کارهایی که می خواستم در دولت انجام بدهم اما نشد، ورود قطار سریع السیر به کشور بود و اگر تحریم نبود، قطعا این پروژه افتتاح می شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۱    
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: خشکسالی و تنش آبی، گرمای شدید هوا، بارندگی بد موقع و... خسارت زیادی به باغات انگور وارد کرده و پیش بینی خسارت 40 تا 50 درصدی به این محصول را داریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۰    
مرکز هشدار سونامی آمریکا پس از وقوع زمین لرزه ای قدرتمند به بزرگی 8.2 ریشتر در نزدیکی سواحل آلاسکا ، هشدار وقوع سونامی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۰    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: واکسیناسیون گروههای هدف تا یک یا دو ماه آینده تمام می شود و بعد واکسیناسیون مردم عادی که هیچ مشکلی ندارند و سن بالا هم نیستند آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۱    
در حالی کشورها با کرونا دست و پنجه نرم می کنند که گونه جدیدی از آن به نام لامبدا در 29 کشور شناسایی شده و این گونه علاوه بر اینکه کشنده تر از گونه دلتا بود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۸    
شاعر ونویسنده برجسته افغانستانی سحرگاه امروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۱    
امروز، روز عید است و چه وقتی مبارک تر از صبح عید غدیر برای پیوند بستن و ازدواج. روزی که زوج های جوان با رخصت گرفتن از حضرت رضا(ع) ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۸    
نیروهای مقاومت عراق با صدور بیانیه ای به مذاکرات راهبردی بغداد و واشنگتن واکنش نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۵    
قدس آنلاین : حضرت امیرالمؤمنین شخصیتی بزرگ و بی بدیل است که در طول تاریخ همواره مورد مدح و ستایش بزرگان اعم مذاهب گوناگون قرار گرفته و حتی کسانی که به امامت حضرتش باور ندارند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۴    
به همت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، طرح پخت و توزیع حدود 7 هزار قرص نان صلواتی به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم بین ساکنان محلات حاشیه شهر مشهد اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: رژیم صهیونیستی از همان ابتدای امضای برجام علاقه داشت تا آمریکایی ها امتیازات بیشتری را از ایران دریافت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر به زودی بسته می شود، گفت: عمده واحدهای مسکن مهر در دولت تدبیر و امید احداث شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۵    
قدس آنلاین : انتخاب هیات دولت و وزرای دولت سیزدهم انتخاب های حساسی است چرا که جمهوری اسلامی ایران در پیچ حساسی قرار گرفته که باید به سلامت از آن عبور کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: سهم دستگاه های اجرایی دست اندرکار برق رسانی به چهار شهرک صنعتی خراسان رضوی در قالب تفاهمنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۷    
رییس مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورهای محور مقاومت پس از نبرد 10 ساله اخیر با تروریست ها، ارتقای روابط تجاری و اقتصادی و حمایت از فعالان بخش خصوصی را از نیازهای اصلی جنگ اقتصادی برشمرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۲    
بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون گفت: خیلی نقش ها هستند که هنوز بازی نکرده ام. به دلیل اینکه شخصیت ها برای من بالا و پایین نیستند و بازی کردن به جای همه آن ها جزو آرزوهای من مطرح می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر لزوم تدوین راهبرد هسته ای کشور، از اعمال سلیقه های شخصی و حزبی در فعالیت های هسته ای انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۸    
مدیر بورس اوراق بهادار استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: شاخص کل قیمت سهام در این بورس طی تیر ماه امسال نسبت به خرداد ماه 142 هزار و 641 واحد افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۱    
گمرک ایران از ترخیص اولین محموله واکسن کرونای وارداتی توسط بخش خصوصی از گمرک فرودگاه امام خمینی( ره) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۵    
شاخص کیفیت هوای مشهد در 24 ساعت گذشته بر روی عدد 75 و شاخص فعلی بر روی عدد 72 در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۷    
ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: من به خاطر اینکه عصبی شدم، شروع بدی داشتم، اما کم کم بهتر شدم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۱    
مسابقات هفته سی ام لیگ برتر فوتبال روز جمعه در حالی برگزار می شود که دو تیم پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند و هر دو تیم در تهران به مصاف حریفان خود می روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۱    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه و مذاکره کننده ارشد هسته ای و موشکی روسیه اعلام کرد که در گفت و گو با آمریکا در باره تسلیحات دفاعی و تهاجمی به توافق نرسیدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۲    
چند سناتور آمریکایی طی نامه ای به رئیس جمهوری این کشور خواستار ممانعت از ورود رئیس جمهوری منتخب ایران به ایالات متحده برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۷:۴۳    
اگر این روزها کرونا بگیری و نیاز به بستری شدن داشته باشی، باید قید پیدا کردن تخت خالی را بزنی، مگر پارتی بیمار در حد معاون وزیر و ...، باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۷:۰۴    
افکارسنجی جدید در آمریکا نشان داد که 60 درصد از مردم این کشور، رئیس جمهور کنونی خود را مقصر بیشترین تورم در 13 اخیر می دانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۵    
دختر قایقران ایران راهی مرحله فینالB مسابقات روئینگ سی و دومین دوره بازیهای المپیک در توکیو شد.