شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 6 مهر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 مهر 1400 قدس آنلاین 2 مهر 1400 قدس آنلاین 3 مهر 1400 قدس آنلاین 4 مهر 1400 قدس آنلاین 5 مهر 1400 قدس آنلاین 6 مهر 1400 قدس آنلاین 7 مهر 1400 قدس آنلاین 8 مهر 1400 قدس آنلاین 9 مهر 1400 قدس آنلاین 10 مهر 1400 قدس آنلاین 11 مهر 1400 قدس آنلاین 12 مهر 1400 قدس آنلاین 13 مهر 1400 قدس آنلاین 14 مهر 1400 قدس آنلاین 15 مهر 1400 قدس آنلاین 16 مهر 1400 قدس آنلاین 17 مهر 1400 قدس آنلاین 18 مهر 1400 قدس آنلاین 19 مهر 1400 قدس آنلاین 20 مهر 1400 قدس آنلاین 21 مهر 1400 قدس آنلاین 22 مهر 1400 قدس آنلاین 23 مهر 1400 قدس آنلاین 24 مهر 1400 قدس آنلاین 25 مهر 1400 قدس آنلاین 26 مهر 1400 قدس آنلاین 27 مهر 1400 قدس آنلاین 28 مهر 1400 قدس آنلاین 29 مهر 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۲    
شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم به همت شورای عالی قرآن برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۰    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به موج بازگشت زائران اربعین، از آن ها خواست تا از تردد با خودروهای شخصی مسافربری خودداری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۱    
نخستین اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد امید ایران برای حضور در رقابت های جهانی 2021 صربستان از روز 10 مهرماه برپا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
هافبک جوان فصل گذشته سایپا به جدیدترین خرید فرهاد مجیدی برای استقلال تبدیل شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۲    
سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات فهما از تولید بازی رایانه ای با عنوان کودکان اربعین خبر داد و گفت: این بازی روایت گر تجربه و حال و هوای بچه های مسجد از پیاده روی اربعین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی گفت: راه آهن جمهوری اسلامی آماده حمل و نقل رایگان زائرین اربعین حسینی از مرز شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز به صورت کاملا رایگان را دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۶    
همزمان با آغاز موج بازگشت زائران از کربلا، امکانات حمل و نقل و انجام امور مربوط به تست کرونا در مرز شلمچه تدارک دیده شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۳    
امام جمعه قم گفت: مردم قم در کمک به محرومان یک سابقه بسیار دیرینه دارند و بسیار با شخصیت و نوع دوستی و پافشاری بر اصالت دینی و ولایی خود مردمانی مثال زدنی هستند و اگر کسی این واقعیت را ببیند و درک ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۵    
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از امشب سوگواره آیینی زخم عتیق را برگزار می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۹    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) 20 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافر از استان زنجان به مرز مهران اعزام شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۷    
دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی جاماندگان گروه اول و دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، در روز سه شنبه 20 مهر ماه جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: مرکز قرنطینه بیماران کرونایی به منظور بستری زائران مبتلا به کرونا در مرز شلمچه راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۵    
فرمانده نزاجا یکی از اهداف ایجاد نمایشگاه های دفاع مقدس را جلوگیری از تحریف تاریخ و وقایع دفاع مقدس عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۰    
نماینده همدان گفت: لایحه نظام رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی باید تعیین تکلیف و نهایی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۹    
ریاست سازمان سینمایی در دولت سیزدهم به محمد خزاعی تهیه کننده سینما، سپرده شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۳    
آستان قدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد که مطابق با داده های سامانه های شمارنده نصب َشده در ورودی های اصلی کربلای معلی، تعداد زائران اربعین امسال از 16 میلیون نفر عبور کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهوری فرانسه امروز، سه شنبه اعلام کرد، اروپایی ها باید بی عرضگی را کنار بگذارند و از راهکارهای استراتژیک جدید آمریکا که متمرکز با خصومتش با چین درس عبرت بگیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۲    
دعوا میان کی یف-بوداپست از بابت قرارداد گازی منعقد شده میان مجارستان و روسیه که حق ترانزیت اوکراین را زیر سوال می برد؛ به شدت بالا گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۲    
ترکیه اعلام کرده که قصد دارد صدها هزار قبضه مین کارگذاشته شده در مرز با ایران را پاکسازی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۶    
کاخ کرملین با انتشار بیانیه ای رسمی از دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۳    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی ادعا کرد که این کشور از روسیه به منظور استفاده در عملیات های افغانستان پایگاه نظامی مطالبه کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۳    
رهبر جبهه پنجشیر با اشاره به اینکه مبارزه این جبهه به خاطر استقلال، آزادی و عدالت در افغانستان است، هر گونه اهداف جغرافیایی یا قومیتی خاص را شدیدا رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۰    
اسکای نیوز در گزارشی از ورود نیروهای جدید ارتش ترکیه به ادلب و خطر رویارویی احتمالی میان دمشق و آنکارا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۰    
نوید شمس به واسطه کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات استارکانتندر پرتغال در رده بندی جدید فدراسیون جهانی 63 پله صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۷    
تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر مالدیو به پایان رساند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۱    
علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که آنها دیگر نیاز به جذب بازیکن جدید ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۹    
تست کرونای انگولو کانته مثبت اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۳    
شرکت اماراتی دانا گاز امروز اعلام کرد دیوان داوری بین المللی، شرکت ملی نفت ایران را به علت اختلاف بر سر تامین گاز با این شرکت به پرداخت جریمه 607.5 میلیون دلاری محکوم کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۳    
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به عضویت تیم فوتبال نساجی در آمد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۰    
درحالی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در وضعیت نامناسبی به سر می برد که مدیرعامل ایرلاین ملی طی نامه ای به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی استعفا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه انقلاب کربلا، راهبرد انجام وظیفه در قبال اسلام را آموخت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۷    
هافبک آلمانی رئال مادرید بعد از چند بازی غیبت در فهرست تیم برای دیدار امشب برابر نماینده مولداوی در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۷    
طبق گفته های یک اقتصاددان، صنعت لوازم خانگی در سال گذشته سهم حدود نیم درصدی در صادرات کشور داشته، بازاری به بزرگی 400 میلیون نفر در کشورهای منطقه و همسایگان برای آن مهیاست و به گفته دبیرکل اتاق مشترک ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۴    
مهاجم ایرانی الاهلی امارات دوست دارد که حضور در لیگ جزیره را تجربه کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۴    
از مجموع کالاهای اساسی وارد شده در سال جاری بیش از 86 درصد با ارز 4200 تومانی تامین ارز و وارد شده که البته محدود به هفت قلم است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۸    
معاون مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش ها گفت: افزایش هزینه های جاری مانند افزایش حقوق، تحمیل کسری بودجه و به تبع آن انتشار اوراق و افزایش نرخ سود، در مجموع اقتصاد کشور را به لبه پرتگاه می برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۵    
پیشکسوت داوری از اقدامات اخیر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران برای توسعه داوری تمجید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۲    
برخی اندیشمندان هندوستان در وبینار پیام انسانیت که (6 مهرماه) به همت خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی برگزار شد، تأکید کردند: امام حسین(ع) الگوی تمام آزادیخواهان جهان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال از دل مسابقات می آید و متاسفانه باید با بازی های تدارکاتی و دوستانه به مصاف این تیم برویم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۶    
فرهنگسرای اندیشه با برگزاری ویژه برنامه قلم های مقدس نویسندگان شاخص حوزه جنگ ودفاع مقدس را معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۳    
مدرس دانشگاه و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی با تاکید بر بازخوانی تاریخ و فرهنگ ایران با رویکرد توسعه گردشگری مذهبی و زیارتی گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۰    
مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به ابلاغیه سرلشکر باقری درباره برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فقط در استان هایی با رنگ بندی آبی و زرد مجاز است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۰۷    
ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی با شعار سیاه پوش گشت فلک از برای حسین(ع) از 31 مهرماه همه روزه از ساعت 10 الی 17 در فرهنگستان هنر میزبان علاقه مندان بود که به تازگی به کار خود پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تکذیب خبر بازگشایی مرز چذابه برای بازگشت زائران اربعین گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۶    
اگرچه پوشاک خارجی به وفور در بازار وجود دارد اما طبق اعلام مسئولان، اغلب این محصولات تولیدات داخلی هستند که منقش به مارک و برچسب برند خارجی شده اند تا با تعداد و قیمت بالاتری فرش بروند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۶    
ثبت نام متولدین 1388 و قبل از آن برای دریافت واکسن کرونا آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: در صورت تأمین منابع مالی و رفع مشکلات موجود سه هزار و 554 مگاوات نیروگاه جدید حرارتی برای پیک مصرف برق تابستان سال آینده وارد مدار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۰    
در صورت درخواست مشترک برای راه اندازی مودم از اپراتور خدمت دهنده، هزینه آن به عهده مشترک و سقف تعرفه راه اندازی خدمت، 15 هزار تومان است اما ارایه کننده خدمت مجاز به فروش اجباری مودم به مشترکان نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۴    
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: پیش بینی می شود سطح صادرات غیرنفتی کشور با حضور شرکت ها و استان های مختلف در این رویداد بزرگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به بیش از 100 میلیارد دلار برسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۱    
آمارهای موجود نشان می دهد که قیمت گاز طبیعی برای نخستین بار در تاریخ اروپا در این کشور از هزار دلار عبور کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۸    
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی با تاکید بر لزوم اصلاح قیمت مصوب مرغ، گفت: قیمت واقعی مرغ برای مصرف کنندگان بین 29 تا 30 هزار تومان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد بانوان شهید در این استان 97 نفر است و بیش از 17 هزار مادر شهید نیز در این استان حضور دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۸    
اگرچه شرکت بورس اوراق بهادار تهران ورود به حوزه رگولاتوری رمزارز را به عنوان یک دارایی دیجیتال و در قالب یک پروژه تحقیقاتی دنبال کرده بود، نظر به انتشار شایعه ای مبنی بر وجود ماینر شخصی در این شرکت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۲    
معاون سابق دفتر برنامه ریزی آب و آبفای کشور با اشاره به حجم پایین منابع آبی در سدهای خوزستان، گفت: متأسفانه در این چند ماه اقدام اساسی برای جلوگیری از تنش مجدد آبی در استان انجام نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی در دوره کرونا اظهار کرد: آستان قدس رضوی از همان ابتدای شیوع کرونا و با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۶    
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت کاهش دغدغه های مردم در حوزه سلامت تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۶    
عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با انتشار صورت های مالی سازمان بورس در سال 1400 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از کاهش 85 درصدی خرید گندم از کشاورزان استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۳    
پس از حدود پنج سال توقف خرید برق شرکت های توزیع از بورس انرژی، مجددا این معاملات از سوم مهرماه سال جاری آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۰    
پپ گواردیولا پیش از دیدار منچسترسیتی مقابل پاری سن ژرمن مدعی شد که نمی داند که چگونه مقابل مثلث تهاجمی مسی، نیمار و امباپه ایستادگی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۰    
در این گزارش هزینه های لازم برای پرورش قارچ را به صورت کامل شرح داده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل منابع طبیعی مازندران- نوشهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای اطفای حریق گفت: امسال 16 فقره حریق در عرصه های طبیعی رخ داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۷    
معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: کشتارگاه صنعتی دام مکلف شده است که سیستم تصفیه خانه را تا دی ماه امسال راه اندازی و فعال کند و در غیراین صورت با آن برخورد قانونی می ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۷    
نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه با طرح مجلس، انحصاری در واردات خودرو ایجاد نمی شود، گفت: قیمت خودروهای خارجی واقعی می شود و داخلی ها نیز بین 20 تا 30 درصد ریزش قیمت خواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: اربعین امسال 53 نفر از مردم مومن و نوعدوست استان موفق به اهدای خون شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال 165 درصد افزایش دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی در قوه قضائیه، یک شبه 50 قاضی را برکنار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۹    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت در دستور پزشکی آمده که ستاره تیم ملی کشورمان ظرف 21 روز می تواند بازی کند، اما او با گذشت 30 روز هم نتوانست به میدان برود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برگزاری رزمایش در مناطق مرزی شمال غرب یک موضوع حاکمیتی است که برای آرامش و ثبات کل منطقه انجام می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۰    
با دستگیری 10 عضو یک باند سرقت در مشهد، راز دستبردهای مسلحانه سریالی به مزارع رمزارز فاش شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۹    
11 میراث دفاع مقدس از استان های خوزستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در فهرست آثار واجد ارزش تاریخی فرهنگی ثبت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اعتراف می کنم در ابتدای کار و بعد از حضور مربیانی چون کی روش و ویلموتس فشار زیادی را تحمل کردم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۴    
چهل دسته گل سفارشی روایت هایی کوتاه از ارادت های شهدا به حضرت زهرا(س) توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۸    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: این استان روزانه با کمبود 25 تنی تولید تخم مرغ مواجه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۸    
عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران، کناره گیری خود را از این تشکل سیاسی تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به تبیین ظرفیت های گردشگری کرمان پرداخت و گفت: ظرفیت های گردشگری استان کرمان نیاز به تقویت دارند و باید باغ شاهزاده ماهان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تالش گفت: کشاورزان تالشی بازارهای خوبی را در کشور روسیه برای فروش سبزیجات کسب کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۳    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می گوید نگرانی های سرمربی تیم ملی باعث لغو بازی سوپرجام باشگاه های کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۰    
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه لبیک یا امام با حضور نیروهای مسلح در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیش از 50 نیرو آموزش دیده دانشگاه در سه شیفت و 24 ساعته در پایانه مهران مستقر و از تمامی زائران ورودی به مرز مهران تست کرونا می گیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه مطالبات کوین کنستانت و پاتریک دی وایلد را پرداخت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی تورم را خط قرمز دولت دانست و گفت: دستگاه های اجرایی از هرگونه اقدامی که منجر به افزایش تورم می شود، پرهیز کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۵    
سردار غلامرضا جلالی گفت: جبهه های غرب و شمال غرب در دفاع مقدس تنگه احد انقلاب بودند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۵    
باشگاه پرسپولیس به دو دلیل نمی تواند اسپانسر جذب کند و همین باعث شده تا روز به روز به بحران نزدیک تر شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۵    
مهتاب کرامتی به عنوان تنها بازیگر و یکی از تهیه کنندگان فیلم کوتاه ورای سکوت علاقه مند است که در کنار کارگردان های مستعد با ایده های نو قرار بگیرد و از آن ها حمایت کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۲    
وزارت بهداشت آمار فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته را 239 نفر اعلام کرد که بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 119 هزار و 888 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۱    
مجری تلویزیون: خادم امام رضا(ع) شاخصه هایی دارد که باید از وجودش بدرخشد. اگر نمیتوانیم کمکی به نام امام رضا(ع) انجام دهیم،حداقل گردی در دامن مطهر امامان نپاشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۸    
امیر رزاق زاده گفت: صیاد شیرازی در قرارگاه قدس به حسین خرازی اعلام کرد، به دلیل وخامت اوضاع در جبهه شمال غربی عقب نشینی کند تا نیروهایش اسیر نشود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: رزمایش توزیع 8 هزار بسته تحصیلی در استان فردا با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار و یک مرکز نیکوکاری نیز افتتاح می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۳    
حجت الاسلام شرافتی گفت: درس هایی که از اربعین حسینی می گیریم، ما را در یاری امام زمان (عج) یاری می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۰    
فرزند مرحوم آیت الله حسن زاده آملی از رهبر معظم انقلاب، مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان های مختلف کشور، مردم غیور استان ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار از قم و سایر شهرها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۷    
کتاب اقتصاد مقاومتی در قرآن ، به قلم علی بیرانوند توسط دفتر نشر معارف به چاپ رسید؛ کتابی که تلاش دارد در پنج فصل اقتصاد مقاومتی، راهکارها و موانع را از منظر قرآن بررسی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۱    
روابط عمومی ریاست جمهوری در پاسخ به یکی از روزنامه ها مبنی بر شکایت دولت سیزدهم از نشریه مورد نظر، اعلام کرد: سیاست از رسانه ها در دستور کار نیست و سیاست مبنایی دولت مردمی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۸    
کارشناسان دینی با تاکید بر حضور بانوان در پیاده روی اربعین بیان کردند که اربعین در عمیق ترین لایه های وجود انسان نفوذ می کند و اینگونه تمدن نوین اسلامی شکل می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۹    
مجری تلویزیون: خادم امام رضا(ع) شاخصه هایی دارد که باید از وجودش بدرخشد. اگر نمیتوانیم کمکی به نام امام رضا(ع) انجام دهیم،حداقل گردی در دامن مطهر امامان نپاشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۳    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش : واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان کاملاً اختیاری است و هیچ شرطی برای واکسینه شدن دانش آموزان به منظور حضور در مدرسه وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۰    
همزمان با اربعین حسینی دو نمایشگاه عکس تکیه ها، هیات ها، تعزیه و عزاداری دوره قاجار و پهلوی و رهروان تربت پاک در گالری پردیس ملت برپا شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۷    
ملت عراق که اربعین امام حسین (ع)، نماد مظلومیت را هر ساله پرشور برگزار می کنند، هرگز راضی نمی شوند که بخشی از توطئه دشمن باشند و به دنبال عادی سازی رابطه با رژیم غاصب و ستمگر نخواهند بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۴    
پیکر علامه حسن حسن زاده آملی روز سه شنبه در زادگاهش در روستای ایرا شهرستان آمل به خاک سپرده شده و برای همیشه آرام گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۴    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: باید فارس و شیراز را چهارراه ریلی کشور کنیم که روی این مسأله تمرکز کردیم که راه آهن شیراز اقلید و شیراز بوشهر و شیراز به گل گهر از جمله آنها است.
  • ۱