جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۶:۰۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 2 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 3 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 4 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 5 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 6 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 7 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 8 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 9 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 10 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 11 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 12 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 13 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 14 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 15 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 16 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 17 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 18 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 19 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 20 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 21 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 22 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 23 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 24 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 25 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 26 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 27 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 28 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 29 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 30 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 اردیبهشت 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
رادیو گفت و گو در آستانه ماه مبارک رمضان با تهیه ویژه برنامه هایی از افطار تا سحر همراه شنوندگان فرهیخته این شبکه رادیویی خواهد بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
معاون فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفان گفت : مشکلات آبان ماه 98 و روزهای اخیر نشان می دهد پیشرفت 80 درصدی شبکه ملی اطلاعات که از سوی دولت مطرح می شود گزارش درستی نیست .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۴    
مهدی عزیزی گفت: عربستانی ها از شرایط کنونی که بحران کرونا بسیاری از رویدادها را تحت تأثیر قرار داده اند سوء استفاده کردند و حملات علیه یمن را افزایش داده اند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
جعفر صادق تبریزی اشاره کرد: تمام بهورزان و مراقبان سلامت از ساعت 7 صبح تا 12 شب بدون وقفه کار مراقبت و غربالگری را انجام می دادند؛ آن ها در تمام ایام تعطیلات عید و روزهای تعطیل مشغول به خدمت بودند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
شفیعی گفت: یکی از سمن ها برای اولین بار در کشور، تونل های ضدعفونی کننده را راه اندازی کرده بود که در تلاشیم تا در بقیه استانها نیز استفاده شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۴    
معاون سیاسی سپاه پاسداران اسناد منتشر شده از سوی امریکا در ماجرای 27 فروردین خلیج فارس را نادرست و ناظر بر اشتباه استراتژیک آن ها دانست و گفت ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۴    
نماینده اسبق ایران در صندوق بین المللی پول، وام های این صندوق را ربوی خواند و افزود: شاید مراجع ذی صلاح تشخیص دهند که استفاده از این وام در شرایط اضطرار اشکال ندارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۹    
مدرس ادبیات گفت: ما باید قطعات بسیار کوتاه و پرنفوذ زبان و ادبیات فارسی را در فضای مجازی بارگذاری کنیم تا گوش جامعه به مفاهیم بلند و ضرب آهنگ و لحن پرشکوه زبان فارسی عادت کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
رییس قوه قضاییه با اشاره به گزارش دیوان محاسبات گفت: وضعیت همه دلارهای پرداختی باید شفاف شود، اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه بافساد و بازگشت بیت المال را داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۹    
نائب رئیس سابق هیئت مدیره سازمان بورس با اشاره به مزیت های سرمایه گذاری مردم در بخش های مختلف بورس اظهار کرد: صندوق های سهمی برای بازار و سرمایه گذاران ریسک کمتری دارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
آرمین زارعیان گفت: اکثر بهورزان، بومی های همان مناطق و مورد اعتماد و وثوق روستائیان برای ارائه آموزش به خانواده ها هستند و لذا نقش جدی در شکستن زنجیره انتقال کرونا در این مناطق خواهند داشت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۴    
ابوالفتح گفت: دولت آمریکا بر خلاف تصور، نتوانست امکانات را بسیج کند و دچار کمبود شدید به ویژه در نقاط کانونی این بحران شد و این مسئله در کنار واکنش دیر هنگام دولت برای حفاظت از شهروندان ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
محمدرضا میر گفت: ملخ های صحرایی از حاشیه دریای سرخ و کشورهای عربستان، عمان، یمن و امارات تقریبا از هفت هشت روز آینده تا 15 روز آینده وارد ایران خواهند شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۴    
مجید رضا حریری با اشاره به اینکه صادرات غیر نفتی ایرن به حد کفایت نیست، گفت: بیش از 70 درصد از صادرات غیر نفتی که در حال حاضر انجام می دهیم ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۴    
سردار عبدالله پور گفت: به محض صدور فرمان ولی امر مسلمین جهان مجموعه نیروهای انقلابی و مسئولان و مردم استان، ساختارهای رزمایش مواسات همراهی و کمک به خانوارهای آسیب دیده از کرونا را ایجاد کردند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
نورالدینی گفت: ما برای ماه مبارک رمضان جشنواره ویژه ای تدارک دیدیم تا اقلام مورد نیاز روزانه از جمله خرما، زولبیا و بامیه و آش و حلیم و مواد غذایی و شوینده را در اختیار مردم قرار دهیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
علیرضا محرابی گفت: ایران و سوریه در روابط استراتژیک نیازمند تفاهم و مباحث جدی برای آینده غرب آسیا هستند و از این نظر، سفر ظریف مقدمه ای برای توسعه روابط پس از پایان حیات گروهک های تروریستی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
یزدی زاده با اشاره به راهکارهای تأمین کسری بودجه در سال 99 بیان کرد: تغییرات نظام مالیاتی حتماً باید بر عهده شورای سران قوا گذاشته شود تا معطّل تغییر قوانین و فرآیند طولانی آن نباشیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
سیدمصطفی انتظاری بیان کرد: کانال خبر فوری تلاش دارد همدلی ها و مهربانی و همچنین کمک های مردم به یکدیگر را رسانه ای کند و آن را تحت عنوان پویش رزمایش همدلی منتشر کنیم که تاکنون با اقبال خیلی خوبی از ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
حجت الاسلام عادل گفت: 110 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندانِ مجاور امامزادگان توزیع خواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۴    
پژوهشگر حوزه اقتصادی گفت: برخی کارگران یا بازنشستگان برای دریافت مستمری بازنشستگی پولی را سالیان سال پرداخت می کنند و در حقیقت در سهام شستا سهیم هستند ولی این عده هم اینک نتوانسته اند صاحب سهام شوند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۹    
معاون اول رئسی جمهور گفت: ارز 4200 تومانی برای حفاظت از زندگی و معیشت مردم و فقط برای تامین چند قلم کالای اساسی اختصاص پیدا می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۹    
الهام فلاح گفت: اهالی ادب در عصر ارتباطات باید با فضای مجازی آشتی و با زمانه خود حرکت کنند و هدایت مخاطبان خود را به این سمت و سوی ارزشمند بر عهده گیرند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۹    
حسینی بیان کرد: دولت برای تأمین کسری بودجه ناچار باید پول و اسکناس چاپ کند اما در عین حال باید به دنبال تعریف پشتوانه جدی برای آن نیز باشد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۴    
حجت الاسلام محسن کرمانی اظهار داشت: تصمیم ما بر این که شد که از ماه رمضان نهایت استفاده را داشته باشیم و در دوران شیوع ویروس کرونا بیشترین کمک رسانی را انجام دهیم و هزینه های افطاری ها را در قالب ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
برنامه گفتگوی اقتصادی، یکم اردیبهشت با حضور کارشناسان موضوع اهداف سیاست های حمایتی در مقابله با آثار کرونا را بررسی می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
برنامه "بی قاب، بی نقاب" کاری از رادیو گفت و گوست که به شفاف سازی چالش های موجود در حوزه های گوناگون با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
برنامه گفتگوی فرهنگی یکم اردیبهشت با حضورکارشناسان به بررسی امکانات و چالش های نمایشگاه مجازی بین المللی کتاب می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
محسن خدابخشی با تصریح بر اینکه با توجه به مولد محوری بودن بازار بورس، سرمایه ها به سمت تولید هدایت می شود، عنوان کرد: حجم نقدینگی در نظام مالی بسیار بالا است و به سمت بازار سرمایه سوق داده شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
حجت الاسلام آقابابا اظهار کرد: هدف از زندگی اجتماعی کمک افراد به یکدیگر برای آسان تر شدن زندگی و رسیدن به کمال است و برای رسیدن به این کمال ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
عبدالرضا سپنجی اظهار داشت: این نرم افزار در حالی فیلتر است که همه مردم به آن دسترسی دارند، علاوه بر این که ما برای فیلتر این شبکه توجیه فنی هم نداشتیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی از حمایت کانون وکلا در قضیه طرح شکایت جامعه کارگری از دو شریک کارفرمایی و دولت خبر داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
رحیمی با اشاره به ویژگی ماهوی فرهنگ و لغت نامه در زبان فارسی گفت: امروز با واژه کرونا روبرو هستیم که ابتدا ناشناخته بود ولی در آینده وقتی به لغت نامه مراجعه شود، تعریفی از این بیماری ارائه شده است.