پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 17 دی 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 دی 1398 راهبرد معاصر 2 دی 1398 راهبرد معاصر 3 دی 1398 راهبرد معاصر 4 دی 1398 راهبرد معاصر 5 دی 1398 راهبرد معاصر 6 دی 1398 راهبرد معاصر 7 دی 1398 راهبرد معاصر 8 دی 1398 راهبرد معاصر 9 دی 1398 راهبرد معاصر 10 دی 1398 راهبرد معاصر 11 دی 1398 راهبرد معاصر 12 دی 1398 راهبرد معاصر 13 دی 1398 راهبرد معاصر 14 دی 1398 راهبرد معاصر 15 دی 1398 راهبرد معاصر 16 دی 1398 راهبرد معاصر 17 دی 1398 راهبرد معاصر 18 دی 1398 راهبرد معاصر 19 دی 1398 راهبرد معاصر 20 دی 1398 راهبرد معاصر 21 دی 1398 راهبرد معاصر 22 دی 1398 راهبرد معاصر 23 دی 1398 راهبرد معاصر 24 دی 1398 راهبرد معاصر 25 دی 1398 راهبرد معاصر 26 دی 1398 راهبرد معاصر 27 دی 1398 راهبرد معاصر 28 دی 1398 راهبرد معاصر 29 دی 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس جمهوری، گفت: آقای روحانی تا کی باید شاهد خرد شدن استخوان های اقشار کم درآمد زیر فشار گرانی و تورم باشیم؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۶    
ملی پوشان والیبال ایران موفق به شکست دادن قزاقستان شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با همتای اماراتی خود، مدعی شده است که واشنگتن دنبال جنگ با ایران نبوده و خواهان کاستن از تنش هاست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۲    
مذاکرات باشگاه پرسپولیس با گابریل کالدرون به بن بست رسیده و این مربی دورتر از هر زمان دیگری به سرخپوشان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در دفتر خود در کاخ سفید گفت که دوست دارد یک روزی نیروهای آمریکایی را از عراق خارج کنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۱    
اولین عکس جانباختگان تشییع کرمان منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۲    
جمعی از دانشجویان و طلاب چهار روز است که با لباس رزم در فرودگاه مهرآباد تحصن کرده اند و منتظر هستند تا در صورت نیاز به میدان نبرد با جنایتکاران آمریکایی اعزام شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۰    
ستار همدانی سرپرست تیم فوتبال استقلال از سمت خود استعفا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۷    
پیکر شهید ابو مهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی برای تدفین و انجام مراسم خاکسپاری در قبرستان وادی السلام به نجف اشرف منتقل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۲    
اسامی جانباختگان تشییع کرمان توسط اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت که اخبار واکنش ایران به ترور شهید سپهبد سلیمانی به زودی در آمریکا شنیده خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۶    
مراسم شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش غروب سه شنبه 17 دی 1398 با حضور مردم شهید پرور تهران در میدان فلسطین برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۰    
وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه گفت که واشنگتن به دنبال آغاز جنگ با ایران نبوده و می خواهیم که تنش ها کاهش یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۱    
وضعیت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تا شنبه مشخص خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۷    
یک مقام آمریکایی از احتمال یک حمله بزرگ نظامی از سوی ایران طی 48 ساعت آینده خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۱    
نخست وزیر عراق با اعلام دریافت نامه رسمی ائتلاف آمریکایی درباره خروج نیروهایش از عراق گفت : باید برای رسیدن به بهترین راه ها برای اجرای مصوبه عقب نشینی دست یابیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۱    
عامل اصلی حادثه امروز کرمان مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۵    
وزیر دفاع انگلیس امروز سه شنبه گفته در صورتی که نیروهای انگلیسی در صورت درخواست دولت عراق خاک این کشور را ترک خواهند کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۰    
منابع عراقی گفتند که نیروهای آمریکایی در حال خروج از پایگاه های خود در مناطق شیعه نشین عراق هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تأمین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۲    
رئیس اورژانس کشور به تشریح آخرین آمار کشته شدگان مراسم تشیع سردار سلیمانی در کرمان پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۷    
یکی از نامزدهای پیشتاز دموکرات در مصاحبه ای تأکید کرد که ترور سردار قاسم سلیمانی غیرقانونی بوده و دولت آمریکا با این اقدام سناریویی خطرناک آغاز کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۱    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی در وین از ارسال نامه ای به مدیران کل سازمان های بین المللی و سفرای مقیم درباره اقدام تروریستی آمریکا و اینکه این اقدام در تناقض ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۲    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با تأکید بر ضرورت خروج فوری نظامیان امریکایی از منطقه، تصریح کرد که پاسخ امپراطوری مقاومت، قدرتمند و هماهنگ خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور قانون اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۶    
در محل خاکسپاری سردار سلیمانی نماز جماعت اقامه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۶    
بعد از اعلام تعویق زمان تدفین پیکر شهیدان سلیمانی و پور جعفری، به علت ازدحام جمعیت در گلزار شهدای کرمان و احتمال بروز اتفاقی برای مردم در این محل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران قطعا ترور سردار قاسم سلیمانی را پاسخ می دهد، گفت آمریکا اقدامی جنگی علیه ایران انجام داده و باید برای تبعات این کار آماده باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۱    
دبیرکل ناتو امروز (سه شنبه) در گفت وگو با نخست وزیر مستعفی عراق تاکید کرد که از نیروهای عراقی حمایت می کند و به ماموریت ائتلاف در عراق پایبند است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۲    
با وجود وقفه چند ساعته همچنان به علت ازدحام جمعیت امکان خاکسپاری سردار حاج قاسم سلیمانی وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۶    
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تعیین مالیات برای واحدهای مسکونی خالی و همچنین مالیات خودروهای سواری با قیمت بیش از یک میلیارد تومان و واحدهای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۱    
رییس مرکز اورژانس کرمان گفت: تعداد مصدومان حادثه ظهر امروز مراسم تشییع کرمان 212 نفر بوده است که تعداد انگشت شماری از مصدومان حال وخیمی دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۲    
رئیس دانشگاه پیام نور با توجه به تاخیر مراسم تدفین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امتحانات روز چهارشنبه 18 دی را لغو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۶    
رئیس جمهور روسیه در سفری از پیش اعلام نشده وارد دمشق شد و با همتای سوری خود دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۱    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رشد 6 درصدی تولید محصولات کشاورزی در سال جاری گفت: هیچ مشکلی در تامین و توزیع نهاده های تولید نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی افزایش حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی فرهنگیان توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۵    
تصاویر هوایی منتشر شده از آتش سوزی گسترده در استرالیا نشان می دهد که چگونه حریق بیش از 8 میلیون هکتار را در سراسر این کشور طعمه خود کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۲    
بعد از ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس و هشت شهید دیگر جبهه مقاومت به دست تروریست های شرور آمریکای جنایتکار، خواست عمومی ملت ایران انتقام سخت است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان به معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۰    
وکیل مدافع فریبا عادلخواه و رولاند مارشال گفت: خانم عادلخواه از اتهامات جاسوسی و تشویش اذهان عمومی تبرئه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۶    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار در ادامه اقدامات طرح نگهداشت شهر از ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر خبر داد و گفت: رعایت ضوابط تبلیغات در محدوده منطقه چهار الزامی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۶    
آمریکادر پی اقدام آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی در بغداد، ایالات متحده تدابیر امنیتی را در شهرها و بناها و یادبودهای مشهور این کشور افزایش داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۰    
وزیرخارجه انگلیس در ادامه موضع گیری های خود در ارتباط با تحولات در غرب آسیا، خواستار کاهش تنش در این منطقه شد و جنگ با ایران را تنها به نفع داعش عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۰    
شبکه تلویزیونی الجزیره در یک خبر فوری گزارش داد: مرکز فرماندهی ائتلاف بین المللی که آمریکا فرماندهی آن را برعهده دارد به صورت موقت از عراق به کویت منتقل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۶    
قیمت خودرو امروز سه شنبه 17 دی 98 در بازار آزاد نسبت به یکشنبه 15 دی با افزایش متوسط 2 میلیون تومانی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون حدود 40 نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده اند و تعدادی نیز مصدوم شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
یک کاربر عرب زبان در صفحه توئیتر خود سخنان محرمانه نخست وزیر عراق در پارلمان این کشور در روز رأی گیری برای خروج نیرو های تروریستی آمریکا از عراق را بازگو کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
یک سال پس از اعلام عدم پایبندی ترامپ به برجام و خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک، و از طرفی عدم اجرای مفاد برجام توسط سایرکشورهای عضو، ایران در راستای ایجاد موازنه در تعهدات طرفین معاهده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفته است: سردار سلیمانی به اسرائیل پیام داد که به والله اگراسرائیلی ها بخواهند حملات را جواب بدهد، فردا تل اویو و اورشلیم را با موشک هایم با خاک یکسان خواهم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
نمونه های دوپینگ دو فوتبالیست دیگر مثبت از آب در آمد و توسط نادو احکامی انضباطی برای آنها صادر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۰    
بر اثر ازدحام جمعیت کرمان تعدادی از تشییع کنندگان جان باختند. رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۱    
پوریا فیاضی در بازی تیم های ایران و چین تایپه. عکس از فدراسیون والیبال.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۱    
مهدی صدفی، مسئول کمیته تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان اعلام کرد، با توجه به ازدحام جمعیت امکان خاکسپاری پیکر شهدا وجود ندارد و زمان مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۶    
محمدباقر قالیباف گفت: حضرت آقا عبای نماز شب خود را دادند تا حاج قاسم را با آن دفن کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
بر اثر ازدحام جمعیت کرمان تعدادی از تشییع کنندگان جان باختند. رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۱    
معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان با اشاره به گام پنجم ایران در راستای کاهش تعهدات برجام گفت: این موضوع به این معنا نیست که ما از برجام خارج شده ایم و یا برجام تمام شده است بلکه ما به یک تعادل معقول در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵    
فرزند شهید ناصری گفت: یک ماه دیگر مراسم ازدواج من بود، سردار به شدت پیگیر برگزاری مراسم ما بودند و قول دادند به جای پدرم به مراسم بیایند، اما این اتفاق تلخ افتاد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
مربی آرژانتینی طبق قراردادی که با قرمزها امضا کرده حالا باید 300 هزار دلار از این باشگاه بگیرد. پول تامین شده و شاید در یکی دو روز آینده به حسابش واریز شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به بررسی، تصویب و تأیید طرح امروز مجلس در راستای انتقام سخت از تروریسم آمریکایی اعلام کرد هم اکنون این قانون توسط رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
از پایه های اساسی بازارها اقتدار موجود در حوزه سیاسی شان است، به عبارت بهتر بازارها همواره آیینه دولتهایشان هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰    
تولسی گابارد گفت:جنگ های قبلی آمریکا در افغانستان و عراق در مقام مقایسه با ایران، چیزی شبیه به رفتن به گردش است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۷    
فراخوانی با هماهنگی مرکز ملی فضای مجازی به منظور احقاق حقوق کاربران ایرانی و انجام پیگیری های حقوقی جهت مسدود شدن صفحات مجازی صورت گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۲    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز سه شنبه 17 دی 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی در این کشور بار دیگر به دفاع از عملیات تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
شورای نگهبان طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران را تائید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۳    
آئین تشییع این شهید سرافراز از آبادان آغاز می شود و تا خرمشهر و شلمچه ادامه پیدا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۳    
اسماعیل شریفات،به عضویت شاهین شهرداری بوشهر درآمد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۷    
دریادار علی شمخانی اعلام کرد: فعلاً براساس برخی ملاحظات، نمی توانیم اطلاعات بیشتری به رسانه ها ارائه کنیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۷    
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد که هنوز درباره صادر نشدن ویزای ظریف برای شرکت در جلسه شورای امنیت از نمایندگی آمریکا یا سازمان ملل پاسخ رسمی دریافت نکرده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱    
یک منبع امنیتی عراقی از پرواز بالگردهای آمریکایی در آسمان بغداد خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرف آخر را اول می زنم، انتقام می گیریم؛ انتقام می گیریم، سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده، مطمئنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۰    
شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان چهره های تلویزیونی و سینمایی واکنش های زیادی را به دنبال داشت و هر کس سعی کرد به شیوه خود برای او بنویسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۰    
13 دی در تقویم به عنوان روز جهانی مقاومت ثبت شد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۱    
آئین تشییع این شهید سرافراز از آبادان آغاز می شود و تا خرمشهر و شلمچه ادامه پیدا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی بعد از ظهر فردا (18 دی ماه) خبرداد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۵    
باشگاه اصفهانی در گیر و دار انتخاب سرمربی جدید برای پوشش ضعف های خود درون دروازه بار دیگر به سراغ بازیکنان لبنانی رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی متناقض با دونالد ترامپ، حمله به اماکن دارای اهمیت فرهنگی ایران را تائید نکرد و بر رعایت قوانین درگیری های مسلحانه تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
برنامه دورهمی با توجه به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی این هفته پخش نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۶    
ظریف در مجمع گفتگوی تهران اظهار داشت: ایالات متحده برای چندمین بار نشان داد که چگونه می تواند با سوء محاسبات و برداشت های غلط از اوضاع داخلی ایران و منطقه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنا آمریکا ضمن تأکید بر اینکه ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، یک اقدام جنگی بوده گفت که شهادت این سردار ایرانی، مرگ دیپلماسی با ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
رئیس مجلس گفت: در دو ماه باقیمانده 200 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای حمایت از نیروی قدس اختصاص می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۰    
موافقت رئیس جمهور آمریکا با ترور سرشناس ترین فرمانده نظامی ایران در منطقه، برای واشنگتن چه توجیهی داشت و آیا بر اساس طرحی از پیش تعیین شده بوده یا خطایی محاسباتی؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۷    
ما کمتر می توانیم منتظر بحث مذاکره باشیم. امکان مذاکره به نهایت خود رسیده است از این لحاظ نمی توان انتظاری داشت. باید دید ایران چه پاسخی به این شهادت دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
کلیات طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر جنایات آمریکا با اتفاق آراء همه نمایندگان مجلس به تصویب صحن علنی پارلمان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۵    
نشریه آمریکایی فارن پالیسی دوشنبه شب در توئیتی گزارش داد که دولت آمریکا ورود محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران به نیویورک به منظور شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل را ممنوع کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۲    
هر بار که سردار سلامی نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را می آورد مردم در میدان آزادی کرمان به گریه افتاده و شعارهای ضداستکباری سر می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۷    
چندی قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه اش خبر داد. او گفت چند ساعت قبل در حال بازگشت به خانه زن جوانی را دیدم که کنار خیابان به انتظار تاکسی ایستاده بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم در تشییع با شکوه سردار سلیمانی آمده بودند که بگویند راه سردار ادامه دارد گفت: خاورمیانه امروز مدیون حاج قاسم سلیمانی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۶    
هنوز اهالی فوتبال یادشان نرفته تنها یک ماه پس از حضور ویلموتس در تهران تاج و علوی سخنگوی این فدراسیون چطور از معرفت و منش این بزرگ مرد بلژیکی گفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۷    
مراسم تشییع پیکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری از ساعت 7:30 صبح از میدان آزادی شهر کرمان آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۱    
مراسم تشییع پیکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری از ساعت 7:30 صبح از میدان آزادی شهر کرمان آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۵    
کرمانی ها با دلی خون و چشمانی اشک بار با سردار عزیزشان وداعی تلخ کردند و شهر غرق در اندوه و ماتم شده است.