پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 شهریور 1399 راهبرد معاصر 2 شهریور 1399 راهبرد معاصر 3 شهریور 1399 راهبرد معاصر 4 شهریور 1399 راهبرد معاصر 5 شهریور 1399 راهبرد معاصر 6 شهریور 1399 راهبرد معاصر 7 شهریور 1399 راهبرد معاصر 8 شهریور 1399 راهبرد معاصر 9 شهریور 1399 راهبرد معاصر 10 شهریور 1399 راهبرد معاصر 11 شهریور 1399 راهبرد معاصر 12 شهریور 1399 راهبرد معاصر 13 شهریور 1399 راهبرد معاصر 14 شهریور 1399 راهبرد معاصر 15 شهریور 1399 راهبرد معاصر 16 شهریور 1399 راهبرد معاصر 17 شهریور 1399 راهبرد معاصر 18 شهریور 1399 راهبرد معاصر 19 شهریور 1399 راهبرد معاصر 20 شهریور 1399 راهبرد معاصر 21 شهریور 1399 راهبرد معاصر 22 شهریور 1399 راهبرد معاصر 23 شهریور 1399 راهبرد معاصر 24 شهریور 1399 راهبرد معاصر 25 شهریور 1399 راهبرد معاصر 26 شهریور 1399 راهبرد معاصر 27 شهریور 1399 راهبرد معاصر 28 شهریور 1399 راهبرد معاصر 29 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 شهریور 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۷    
در این تصویر الهام چرخنده و همسرش را با ست ماسک می بینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۲    
طرح موضوع حضور سعید جلیلی در انتخابات 1400 و معرفی وی به عنوان نامزد نهایی جبهه پایداری به شکل همزمان در رسانه های اعتدال گرا و اصلاح طلب در حال پیش روی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان کرونا در ایران تا امروز 1 مهر 99 و آمار کل مبتلایان به کرونا را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۶    
اردکی که سربه سر تمساح ها گذاشت را در فیلم زیر ببینیند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۲    
مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار نامه ای در شبکه های اجتماعی با هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: پرسپولیس را خانه خود می دانم و در روز بازگشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۷    
پرداخت یارانه خرید کالا تا سقف 120 هزار تومان از نیمه دوم سال جاری از سوی یکی از نمایندگان مجلس مطرح شده است، آیا این یارانه در مهر ماه پرداخت می شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تمام تحرکات دشمن را رصد می کنیم، گفت: ما وضعیت توان رزمی دشمن را در منطقه و فرامنطقه ارزیابی می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۶    
در این مقاله ابتدا به معرفی کلی مفهوم بروکر و یا کارگزاری می پردازیم. هر بروکر برای معاملات از پلتفرم هایی استفاده می کند؛ پلتفرم های معاملاتی هم در این مقاله مورد توجه قرار می گیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۶    
مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) گفت: اینترنت استفاده از شاد برای دانش آموزان، معلمان و مدیران و همه کاربرانی که به نحوی با آن در ارتباط هستند و احراز هویت شده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۵    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد تأکید کرد که تحریم هایی که امروز دولت آمریکا علیه ایران وضع کرد، در عمل هیچ اثری نخواهند داشت و صرفاً نشان دهنده استیصال و ناامیدی کاخ سفید است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۷    
قیمت ربع سکه امروز سه شنبه 1 مهر 99 را در جدول زیر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۶    
عکسی در فضای مجازی منتشر شده که رسانه ها مدعی هستند تصویر الهام چرخنده و و همسرش در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
پس از شیوع کرونا دولت طرح ترافیک را لغو کرد اما پس از مدتی آن را بازگرداند. لغو طرح ترافیک به خاطر کرونا به دلایل بسیاری امکانپذیر نیست که در ادامه جزئیات آن را میخوانیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
ازدواج الهام چرخنده با یک روحانی و اقامت آنها در کربلا امروز خبرساز شده است در این میان اما عکس های متفاوتی از همسر وی منتشر می شود که تفاوت های فاحشی با یکدیگر دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۵    
فروش سهام عدالت در بانک ها و کارگزاری ها مقدور است در این خبر راهبرد معاصر نحوه فروش سهام عدالت در بانک سپه را بررسی می کند و در اختیار مخاطبان قرار میدهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
جدول پخش برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه در روز 1 مهر 99 که از طریق شبکه آموزش و شبکه چهارم سیما پخش می شود، اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تفکر انتقام سخت که از مدرن ترین پایگاه نظامی شروع شد تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۱    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که آمریکا درک نمی کند که امکان بازگرداندن تحریم ها علیه ایران وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۵    
خبر یارانه سه برابری توسط یک نماینده مجلس به مردم داده شد اما یارانه سه برابری و یارانه 120هزارتومنی برای تمامی اقشار مردم است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
وزیر خارجه کشورمان از آمادگی ایران برای تبادل زندانیان با آمریکا خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد ممکن است با صدور دستوری اجرایی، مانع از پیروزی رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار: اگر نرخ 14،500 تومانی تخم مرغ اعمال نشود مجبوریم تخم مرغ 2 دلاری از ترکیه وارد کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۱    
پادشاه بحرین در سخنرانی در کابینه این کشور مدعی شد که توافق با رژیم صهیونیستی علیه کسی در منطقه نیست و تنها برای احقاق حقوق فلسطینیان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت مدعی شده بازگشت تحریم ها علیه ایران نیازمند اجماع میان اعضای این شورا نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۰    
امروز بازار سهام دوباره به کانال یک میلیون و 595 هزار واحدی برگشت و اکثر سهم های شاخص ساز روند نزولی داشتند، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۵    
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی شهرستان اصفهان بر اجرای همسان سازی در سازمان تامین اجتماعی از سال آغاز برنامه ششم توسعه تاکید کرد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۶    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان ایران برای دیدار برابر العین امارات در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۶    
به عقیده عموم مردم تنها رشته های حقوق، پزشکی و مهندسی از بازار کار خوبی برخوردار هستند اما رشته های دیگری هم وجود دارند که از بازار کار خوبی برخوردار هستند و می توان در آن ها ادامه تحصیل داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۷    
لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم های ایرانی در این لیگ آغاز شد و ساعت 18:30 امشب 31 شهریور 99 تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف الدحیل قطر رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۲    
شعر و مداحی آهنگران در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در حضور مقام معظم رهبری را مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۲    
قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف افزایش بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به سیزده میلیون و 95 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرد که در راستای محدود کردن برنامه هسته ای، موشک های بالستیک و سلاح های متعارف ایران فرمان اعمال تحریم های جدیدی را علیه 27 شخص حقیقی و حقوقی صادر کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۷    
اخیرا یکی از کاربران توییتر به نام l0vetodream پستی را در این پلتفرم منتشر و اسامی گوشی های جدید آیفون 12 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را طرف نقض کننده برجام دانست و گفت: ایران هرگز تردیدی برای مذاکره ندارد اما برای آنچه که مذاکره شده است، دوباره گفت وگو نخواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
بر اساس نتایج یکی از جدیدترین نظرسنجی های ایسپا، بیش از 20 درصد خانواده هایی که دانش آموز دارند اعلام کرده اند امکانات آموزش غیرحضوری در خانواده آن ها وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۷    
دولت آمریکا تحریم های جدیدی علیه برخی نهادها و اشخاص جمهوری اسلامی ایران از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
رهبر انقلاب در سخنان امروز خود قبول قطعنامه 598 را که امام جام زهر خواندند، کار عاقلانه و مدبرانه ای دانستند که در آن مقطع باید انجام می گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
محسن حاجیلو: عد از فعال شدن اسنپ بک، ایران باید اجرای تعهدات هسته ای خود را به طور کامل منتفی کند تا امتیازی داشته باشد. ادراک هم پیمانان ما بسیار مهم است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۵    
رهبر انصارالله یمن به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر (2014) به بررسی شرایط یمن پیش از آن تاریخ پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۲    
استاندار تهران گفت: با توجه به تعطیلات ابتدای محرم و اوج گیری مسافرت ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۶    
به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مشکل نسخه وب و دسکتاپ واتس اپ از سمت سرورهای آنهاست و ارتباطی به شبکه ایران ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۰    
با مصدومیت سعید آقایی، علی شجاعی شانس زیادی دارد مقابل الدحیل برای اولین مرتبه پیراهن پرسپولیس را بپوشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: داوطلبان با مشاهده پاسخنامه خود و تطابق با کلید سؤالات اگر اعتراضی به نتیجه آزمون داشتند، می توانند از طریق سایت سازمان سنجش اعتراض خود را پیگیری کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۱    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه بیش از هشت هزار فقره جهیزیه به مددجویان در شش ماه نخست سال خبر داد و گفت: تا پایان امسال با ارائه 50 هزار کمک هزینه ازدواج، صف جهیزیه شکسته خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا: خریداران ارز در برخی مواقع پس از انجام خرید متوجه تقلبی بودن ارز خریداری شده می شوند که این اتفاق خوشایندی نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۶    
خرید و فروش خودرو دست دوم پس از افزایش قیمت خودرو موجب شد تا بسیاری از خریداران و فروشندگان برای تعیین قیمت به مشکل بربخورند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۱    
ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت که عدم پذیرش زائران کشورمان از سوی عراق به هیچ وجه دلایل سیاسی ندارد و این تصمیم تنها با هدف حفظ سلامت و ایمنی زوار اربعین انجام شده است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برای برخی خانوارها کالاهای اساسی هم دست نیافتنی شده است بر حفظ و افزایش قدرت خرید کالاهای ضروری و سبد غذایی توسط مردم تاکید کرد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۲    
اشتباه فاحش و عجیب کپا آریسابالاگا دروازه بان چلسی روی گل دوم لیورپول که توسط سادیو مانه به ثمر رسید با واکنش های زیادی مواجه بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۶    
پس از اشتباه شب گذشته کپا آریسابالاگا در بازی چلسی و لیورپول دیگر به سختی بتوان متپصور شد که او گلر اول آبی ها در فصل جاری باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، گفت: مصوبه دولت در زمینه واگذاری 32 هزار میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی به سازمان تامین اجتماعی در قالب رد دیون با ایراد مجلس مواجه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
بازار موبایل این روزها بار دیگر به دنبال افزایش نرخ ارز، ملتهب شده و قیمت گوشی ها در مقایسه با یک ماه پیش هم افزایش یافته است و البته انجمن واردکنندگان موبایل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
اسنادی از سرویس اطلاعات رژیم بعث عراق منتشر شده که نشان می دهد خاندان شاه معدوم در جریان جنگ تحمیلی از رژیم بعث عراق حمایت کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
ارزش صندوق etf دارا یکم امروز دوشنبه 31 شهریور 99 مشخص شد و آنالیز قیمت هر سهم سهام دولتی در این خبر ارائه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
پرندگان مهاجر از جمله گونه های در خطر انقراض پس از کیلومترها پرواز برای مدتی توقف، تالاب های کشورمان را انتخاب می کنند غافل از اینکه سودجویان در سایه اجرا نشدن قانون ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۲    
تنها 5 درصد نفرات برتر کنکور امسال دانش آموز مدارس دولتی بودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
نماینده فراکسیون صادقون خبر داد که عربستان سعودی پول و حواله های مالی زیادی به عراق فرستاده تا بتواند امنیت این کشور را برهم بزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
رئیس سازمان غذا و دارو: برای داروخانه ها در سامانه تی تک و سامانه آدیت دسترسی هایی ایجاد می شود تا با نرم افزار هایی که دارند بتوانند به ثبت کد ملی و شناسه روی دارو برای تحویل دادن واکسن آنفلوانزا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
قسمت هایی از نمایش عشق روزهای کرونایی به علت حضور یک گربه دچار ممیزی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
قیمت خرید خانه و نرخ اجاره مسکن در تهران بسته به امکانات و موقعیت جغرافیایی هر ملک متفاوت است و باید هزینه های مختلفی پرداخت کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
قیمت لاستیک / رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران می گوید: اکنون قیمت یک حلقه پراید در سامانه تجارت لاستیک 545 هزار تومان است. قیمت لاستیک پژو 405 و پرشیا نیز 720 هزار تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
خودروهای توقیفی از طریق پلیس +10 ترخیص می شوند و دیگر نیازی به مراجعه به مرکز اجرائیات نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهور لبنان در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات این کشور در خصوص تشکیل دولت، برخی گمانه زنی ها مبنی بر احتمال لغو توافقنامه جریان وی با حزب الله را تکذیب کرد و پیشنهاد لغو توزیع طایفه ای در خصوص ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
سید محمد درویشی همسر جدید الهام چرخنده است که اخبار یادی در خصوص مهاجرتشان منتشر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
کودکان و یا افراد بالغ نباید در زمان ورزش یا انجام فعالیت های جسمانی ماسک بپوشند، چراکه تنفس دچار مشکل می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱    
عکس هایی از بازیگران ایرانی در لباس عروس و داماد ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۲    
قیمت جدید طلا، سکه طلا، دلار، یورو ارز امروز دوشنبه 31 شهریور 99 اعلام شد. هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 230 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
طرح تبدیل حواله های وانت آریسان به خودرو سمند اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرام خود، در خصوص مشکل نسخه وب و دسکتاپ نرم افزار واتساپ توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در شرایطی که در بعضی از استان ها وارد موج سوم کرونا می شویم رعایت بهداشت و استفاده از ماسک کاهش داشته و این موضوع بسیار خطرناک است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۲    
حتی متحدان آمریکا نیز تمایلی به تسلیم شدن مقابل فشارهای واشنگتن ندارند و این امر نشان دهنده انزوای جهانی روزافزون آمریکا در موضوع هسته ای ایران محسوب می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۲    
دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه 31 شهریور 99 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
تیم های استقلال، تراکتور و فولاد که دیگر نمایندگان ایران به غیر از پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهر مانان آسیا هستند، به طور جدی خواهان محمد نادری شده و پیشنهادات خود را با این بازیکن مطرح کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
بنا بر اعلام رسانه های هندی در نتیجه ریزش مرگبار یک واحد مسکونی چند طبقه در هند ده ها نفر زیر آوار مانده و حداقل 10 نفر کشته شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
برنامه بازی های مهم امروز دوشنبه 31 شهریور 99 در لیگ قهرمانان آسیا را در ادامه مشاهده کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو ترسی از تحریم های آمریکا ندارد، گفت همکاری این کشور با ایران بر مبنای نیازهای دوجانبه طرفین پیش می رود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به تلاش های دولت آمریکا برای نابود کردن برجام به عنوان یکی از دستاورد های مهم چندجانبه گرایی تصریح کرد که برای صیانت از چندجانبه گرایی راهی جز پایان دادن به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از واریز یارانه جدید با نام یارانه کالایی به 60میلیون ایرانی از مهرماه امسال خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
آخرین گلزن پرسپولیس برابر الدحیل در بازی پیش روی این 2 تیم جایی در ترکیب پرسپولیس ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
نظرسنجی ها در ویرجینیا حکایت از آن دارد که بایدن در بخش شمال، جنوب و مرکزی این ایالت پیشتاز است در حالی ترامپ در شمال غربی و غرب را در اختیار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
تورم کنونی بسیار شکننده شده است، هرچند که امیدواریم مسیر پیش روی اقتصاد ما را به ابر تورم نرساند اما مجموعه عملکرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که بهتر بود به جای خودروی دنا پلاس اتومات که به برخی نمایندگان متقاضی تحویل شده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
سهیل معمارباشی ضمن اعلام خبر خوش برای خریداران خودرو نحوه بازگشت وجه متقاضیان خودرو که برنده نشدند را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به حدود پنج روز پیش است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومان کمی بیشتر از 16میلیون و 400هزار تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اگر تحریم های تسلیحاتی برداشته شود، راه صادرات باز می شود، گفت: ما امروز در بحث تأمین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
قیمت دلار و یورو در بازارامروز دوشنبه 31 شهریور 99 اعلام شد. در بازار آزاد هم اکنون قیمت دلار با ثبات نسبت به قیمت های پایانی دیروز، 27 هزار و 100 تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
باشگاه تراکتور و استقلال احتمال دارد بر سر معاوضه دو دروازه بان خود به توافق برسند و به این ترتیب پرونده شکایت باشگاه تبریزی از دروازه بان جدید استقلالی ها در کمیته وضعیت بسته شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
حضرت امام (ره) می فرمایند بی شک بالاترین و والاترین عنصری که در موجودیت هر جامعه دخالت اساسی دارد فرهنگ آن جامعه است. اساساً فرهنگ هر جامعه هویت و موجودیت آن جامعه را تشکیل می دهد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
نماینده روسیه در سازمان ملل در نامه ای خطاب به آنتونیو گوترش، ادعای آمریکا درباره بازگشت به تحریم های شورای امنیت علیه ایران را غیرقانونی خواند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد، مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
در حالی که کاپیتان استقلال، وریا غفوری در قطر است، همسر او در تهران تصادف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
مشکلاتی که برای صدور مجوز بازی داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال تهران به وجود آمد، مانع از حضورش در ترکیب آبی پوشان شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد، مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
سرلشکر باقری گفت: مصمم هستیم تا تاریخ دوران دفاع مقدس که ذخیره ای گران بها برای رشد کشور و نسل فعلی و آیندگان است را حفظ کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷    
رییس دستگاه قضا با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از چشم دوختن به لبخند و یا خشم خارجی ها است، اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی و کار انقلابی گره گشاست؛ ممکن است برخی به لفظ نگویند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
امام جمعه لواسان در حساب کاربری خود در توئیتر خبر داد که به هر نماینده مجلس یک خودروی دنا به قیمت کارخانه داده اند و قرار است پول آن ماهانه از حساب نمایندگان کسر شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۵    
در آستانه هفته دفاع مقدس، رهبر انقلاب به صورت ویدیو کنفرانس در جمع یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس حاضر شدند و سخنرانی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
هیات دولت با فروش حداکثر تا 18 هزار میلیارد تومانی سهام برای متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران و افزایش سهام چهار پالایشگاه حاضر در دومین ETF از 20 به 30 درصد موافقت کرد.
  • ۱