پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 5 آذر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 آذر 1399 راهبرد معاصر 2 آذر 1399 راهبرد معاصر 3 آذر 1399 راهبرد معاصر 4 آذر 1399 راهبرد معاصر 5 آذر 1399 راهبرد معاصر 6 آذر 1399 راهبرد معاصر 7 آذر 1399 راهبرد معاصر 8 آذر 1399 راهبرد معاصر 9 آذر 1399 راهبرد معاصر 10 آذر 1399 راهبرد معاصر 11 آذر 1399 راهبرد معاصر 12 آذر 1399 راهبرد معاصر 13 آذر 1399 راهبرد معاصر 14 آذر 1399 راهبرد معاصر 15 آذر 1399 راهبرد معاصر 16 آذر 1399 راهبرد معاصر 17 آذر 1399 راهبرد معاصر 18 آذر 1399 راهبرد معاصر 19 آذر 1399 راهبرد معاصر 20 آذر 1399 راهبرد معاصر 21 آذر 1399 راهبرد معاصر 22 آذر 1399 راهبرد معاصر 23 آذر 1399 راهبرد معاصر 24 آذر 1399 راهبرد معاصر 25 آذر 1399 راهبرد معاصر 26 آذر 1399 راهبرد معاصر 27 آذر 1399 راهبرد معاصر 28 آذر 1399 راهبرد معاصر 29 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۰:۰۶    
گزارش میدانی از برخی نانوایی های سطح شهر حاکی است که تعدادی از نانوایی ها در سایه عدم نظارت مسئولین، اقدام به گران کردن خودسرانه نان به بهانه افزایش قیمت آرد کرده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۷    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (9 آذر) به مرز 63 میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و 459 هزار نفر رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رئیس پلیس فتای استان زنجان درباره کلاهبرداری وام های یک میلیون تومانی یارانه هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۵    
نحوه دریافت سود سهام عدالت برای آن دسته از مشمولانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۴۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ورودی مرغ گرم از سایر استان ها که حدود 40 تن در روز بوده الان به 320 تن در روز رسیده که طی روزهای آینده به 600 تن در روز نیز افزایش پیدا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۴    
ارزش روز سهام عدالت امروز پنجشنبه 6 آذر با افزایش 2 درصدی دیروز چهارشنبه به بیش از 12 میلیون رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۸    
گوشی شیائومی poco m3 یا پوکو ام 3 گوشی جدید شرکت شیائومی است که گفته می شود یک کوشی اقتصادی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۷    
روابط عمومی وزارت رفاه درباره برخی از سوالات و ابهامات حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت های شدیدکرونایی پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۳    
تخت روانچی ضمن استقبال از تلاش های جاری، از جمله اقدامات سازمان ملل برای حل سیاسی بحران سوریه و نیز اشاره به تلاش های جمهوری اسلامی ایران به منظور کمک به حل سیاسی بحران سوریه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۳    
مجلس سنای فرانسه روز چهارشنبه با تصویب قطعنامه ای از دولت این کشور خواست منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی را به عنوان یک جمهوری مستقل به رسمیت بشناسد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۲    
مجلس سنای فرانسه روز چهارشنبه با تصویب قطعنامه ای از دولت این کشور خواست منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی را به عنوان یک جمهوری مستقل به رسمیت بشناسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۰    
شبکه بلومبرگ دقایقی پیش گزارش داد، دولت ترامپ پنج شرکت چینی و روسی را به دلیل ارتباط با ایران تحریم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۸    
کرونا و تحریم ها موجب شد که قیمت طلا و قیمت سکه در کشور روز به روز افزایش پیدا کند. قیمت طلا امروز اعلام شد اما فراز و نشیب های قیمت طلا موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۵    
نماد شستا که بیش از 2 ماه متوقف بود، در جریان معاملات هفته قبل بازگشایی شد و در روزهای اخیر عرضه در این نماد باعث ریزش شاخص کل شده است. آیا روند صعودی شستا بازمی گردد یا باید این سهام را فروخت؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۵    
کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی به درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و به وی ادای احترام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۷    
معاون اول رییس جمهوری در جلسه بررسی راهکارهای تامین واکسن کرونا تاکید کرد که تامین این واکسن مطالبه به حق مردم کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۴    
ائتلاف سعودی مدعی شد که یک قایق بمب گذاری شده را در جنوب دریای سرخ منهدم کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۴    
دیگو مارادونا اسطوره فوتبال در سن 60 سالگی به دلیل حمله قلبی درگذشت. علت درگذشت دیگو مارادونا اسطوره فوتبال +علت مرگ را در ادامه بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۳    
سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین که قرار بود هفته آینده صورت گیرد، بنا به درخواست مقامات این کشور به تعویق افتاد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۸    
در پی درخواست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا برای پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی، وزیر بهداشت در نامه ای به این شبهات، پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۵    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تصریح کرد ایران برای اثرگذاری بر تظاهرات ها در فلسطین اشغالی تلاش می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۱    
یک وبسایت تحلیلی آمریکایی نوشت که دولت سعودی همزمان که گزینه های محدودی در یمن دارد، به دنبال خروج از جنگ پنج ساله آن هم بدون اعتراف به شکست است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۰    
برای دریافت کمک هزینه 100 هزار تومانی نیاز به ثبت نام در هیچ سایتی نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۳    
جدول پخش برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه در روز 6 آذر 99 که از طریق شبکه آموزش و شبکه چهارم سیما پخش می شود، اعلام شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۹    
محسن رضایی گفت: از همه زیرمجموعه های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهم ضمن تسریع در بازنگری سیاست های کلی مسکن ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور گفت: متاسفانه بازکردن پای رژیم صهیونیستی عامل ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواهد بود و واقعا برای ما جای شگفتی است که برخی از همسایگان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۸    
اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که پلاک های غیربومی تهرانی ها جریمه نمی شود و در صورت جریمه سابقه آنها اصلاح می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۸    
طی روزهای اخیر قیمت دلار دچار نوساناتی شد. قیمت دلار به صورت روزانه تغییر میکند و کارشناسان حوزه بازار به پیش بینی قیمت دلار فردا 6 آذر روز آوردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۷    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران می گوید دولت این کشور تحریم های جدیدی را علیه نهادهای مرتبط با برنامه موشکی ایران وضع خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه، گفت که عادی سازی روابط کشورهای عربی با صهیونیستها باعث این تجاوزات شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۰    
یک فعال اقتصادی و دو شهروند ایرانی که به اتهامات واهی، در خارج از کشور بازداشت شده بودند، با یک جاسوس دو تابعیتی که برای رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد، تبادل و آزاد شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۱    
تغییرات قیمت خودرو سایپا و قیمت خودرو ایران خودرو چهارشنبه 5 آذر 99 اعلام شد و تغییرات لحظه ای قیمت خودرو موجب افزایش نگرانی در جامعه شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۱    
مصاف استقلال و ماشین سازی تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۰    
دیپلمات های غربی می گویند اروپایی واشنگتن را برای بازگشت فوری به توافق هسته ای برجام تحت فشار قرار نخواهند داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۱    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش گشتی های پلیس در معابر خلوت شده پایتخت خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۲    
فراز و نشیب های بورس موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی بورس روی بیاورند. پیش بینی بورس فردا پنجشنبه 6 آذر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۲    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان عصر امروز در گفت و گویی ویدئویی ضمن رایزنی درباره مناسبات دوجانبه و شرایط پسا جنگ در منطقه، مرزهای دو کشور را مرزهای صلح ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۶    
برخی منابع خبری مدعی برخورد مین با یک نفتکش در دریای سرخ، در نزدیکی سواحل عربستان شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۵    
بازار سهام در آخرین روز معاملات هفته اول آذر روندی صعودی داشت و عرضه و تقاضا به تعادل رسید. آیا این روند مثبت در هفته آینده هم ادامه می یابد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۲    
سردار حاجی زاده در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را از بدو تاسیس به نمایش گذاشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۲    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز چهارشنبه 5 آذر مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که احتمال ضرر خریداران پالایشی یکم بالا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۰    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: موشک های نقطه زن و دوربرد نیروی دریایی قادرند اهدافی تا صدها کیلومتر جلوتر از یگان های شناوری که دورترین دریاها را پیموده، منهدم کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۱    
روزنامه نشنال اینترست در بخشی از یک تحلیل مطرح کرد که سیاست های دولت دونالد ترامپ در قبال ایران علیرغم پافشاری آن در پایان مدت روی کار بودنش هم، شکست خورده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۵    
سردار هادیانفر درباره نقل و انتقال و خرید و فروش اینترنتی وسایل نقلیه توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۶    
معاون گمرک با اشاره به اینکه خود بانک مرکزی در2نوبت، صدور اعلامیه تامین ارز برای کالاهای اساسی وارد شده به شکل اعتباری را تایید کرده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۰    
لاری:طبق آخرین یافته های علمی ریزقطرات در چند ثانیه و در فاصله حداکثر 2 متری فرد مبتلا سقوط می کنند ولی افشانه های حاوی ویروس مسافت بیش از دو متر را طی می کنند و در محیط های سرپوشیده فاقد تهویه مناسب ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۷    
جلسه قرارگاه مقابله با کرونا در وزارت بهداشت با حضور دکتر نمکی و جمعی از مدیران و معاونین این وزارتخانه با موضوع بررسی آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور و راهکارهای تقویت مقابله با آن، برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵    
با افزایش نگرانی ها در بازار بورس راهبرد معاصر نقشه بازار بورس و وضعیت بازار بورس امروز چهارشنبه 5 آذر را بررسی و در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، سند راهبردی بین ایران و افغانستان را یکی از اسناد خیلی مهم در روابط دو کشور عنوان و تاکید کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۲    
معاون درآمد های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: خبر توقف قانون مالیات بر ارزش افزوده به هیچ عنوان تایید نمی شود و قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۱    
عربستان سعودی از آژانس بین المللی انرژی اتمی درخواست کرد که بازرسی های خود برای کشف ''فعالیت های غیرصلح آمیز هسته ای'' ایران را افزایش دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۱    
زوج خطرناک خط حمله استقلال از روزهای اوج خود در زمان استراماچونی فاصله گرفته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان این سازمان به ویژه بیمه شدگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۵    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد:هندوانه و خربزه ارزان ترین و گُلابی و موز گران ترین میوه ها در میادین میوه و تره بار هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۶    
وزیر بهداشت گفت: از سه طریق تلاش می کنیم واکسن کرونا را برای 21 میلیون نفر از جمعیت کشور تأمین کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۰    
"نیکول پاشینیان" نخست وزیر ارمنستان، امروز در مصاحبه ای اختصاصی با خبرگزاری تاس ، تأکید کرد که مواضع این کشور در قبال وضعیت قره باغ کوهستانی هیچ تغییری نکرده، ولی اصلی ترین مسئله در زمان حاضر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه هر مفسده ای در لوای حمایت از تولید رخ داد، گفت:برخی برای مسئولان کشور هر روز روضه رسوب خواندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۲    
کارشناس اقتصادی گفت: انتشار اوراق پیش فروش نفت به دلیل اینکه موجب افزایش هزینه تامین مالی می شود، اثری رکودی داشته و به دلیل اینکه برای بازپرداخت آن منابع کافی وجود ندارد اثری تورمی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۶    
مسئول تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای برجام، در مصاحبه ای برخی موانع بر سر راه احیای این توافق را یادآوری کرد و گفت این توافق یک شبه احیا نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۷    
بعد از اعلام محدودیت های سراسری تردد بود که یکی از شرکت های آنلاین خدمات حمل و نقل مسافر اعلام کرد محدودیت های تردد شامل خودروهای این شرکت نبوده و شهروندان می توانند در طول شبانه روز و به طور 24 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۵    
دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه 5 آذر 99 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۵    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: بررسی های میدانی حاکی از آن است که متاسفانه شکستن و نقض قرنطینه توسط افرادی که نتیجه آزمایش پی سی آر آن ها مثبت است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۲    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ماشین سازی مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران از فردا 6 آذر در اغلب شهرها، گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۷    
طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت تا سپری شدن مراحل قانونی در مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره صدور شناسنامه در در تاریخ 99/09/09 گفت: تمام نوزادانی که در این تاریخ متولد شوند، اگر والدین شان همان روز برای دریافت شناسنامه به دفاتر ثبت احوال مراجعه نکنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۵    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران از وقوع ماه گرفتگی در روز دوشنبه 10 آذرماه خبر داد و گفت: این پدیده در ساعت 11 و 2 دقیقه در آسمان 10 آذرماه رخ خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۶    
فیفا اسامی نامزد های کسب عنوان برترین بازیکن، دروازه بان و مربی را در 2 بخش مردان و زنان در سال 2020 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۵    
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: اینکه ما به دولت بعدی آمریکا خوشبین باشیم، نه. ما به هیچ دولتی خوشبین نیستیم مگر اینکه ببینیم در عمل چه می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۲    
پس از انتشار گزارش سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار او با ولی عهد این کشور، یک روزنامه فرانسوی در گزارش خود به بررسی علل این دیدار پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح پروژه راه آهن خواف- هرات تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: با حضور مقامات عالی پایه دو کشور راه آهن ایران و افغانستان تا چند هفته دیگر به یکدیگر متصل می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۵    
سفر نتانیاهو به عربستان سعودی حامل پیام هایی برای ایران و دولت جدید دموکرات ها در ایالات متحده است. بدین مضمون اگر تهران به افزایش فعالیت های هسته ای ادامه دهد با ائتلاف منطقه ای قدرتمند عربی - ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۰    
امارات صدور روادید برای شهروندان 13 کشور عربی و اسلامی از جمله ایران را تا اطلاع ثانونی به حالت تعلیق درآورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبار لایحه رتبه بندی معلمان پیش بینی شده است و ان شاءالله لایحه اش تقدیم مجلس می شود و با هر اصلاحاتی که در مجلس شود، می تواند از ابتدای سال آینده اجرا شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۷    
وزیر امور خارجه آمریکا از آغاز روند انتقال قدرت در این وزارتخانه به رئیس جمهور احتمالی بعدی آمریکا خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۷    
قیمت طلا، قیمت سکه قیمت دلار و ارز امروز چهارشنبه 5 آذر 99 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 60 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۷    
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران نا امید و مأیوس شده است و جنگ نظامی از برنامه هایش خارج شده است، ولی در جریان دشمنی با نظام، دین، فرهنگ ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۱    
به ادعای نشریه سان آنتونی استوکس ممکن است برای درگیری با یک مرد در دوبلین برای یک سال زندانی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۵    
قیمت جدید خودرو های سایپا و ایران خودرو امروز چهارشنبه 5 آذر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهور درجلسه هیات دولت گفت: اگر بایدن تصمیمات ضدایرانی ترامپ را لغو کند، می توانیم به شرایط 20 ژانویه 2017 برگردیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۱    
اسامی محرومان هفته سوم لیگ برتر اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۲    
یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به خیز آرام حقوقی ها برای ورود مجدد به بازار و کسب سود گفت: بازار سرمایه در حال جبران عقب ماندگی از رشد سایر بازارهای موازی از جمله ارز و طلا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۶    
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۱    
تلویزیون آمریکا دو بار به ترور رسانه ای مهم ترین فرد سپاه قدس پرداخت، یک بار در دولت دموکرات و یک بار در دولت جمهوری خواه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۱    
عربستان سعودی ایران را در دست داشتن حمله به آرامکو متهم کرد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۲    
نمایندگان مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان طرح اخذ مالیات از خانه های خالی را اصلاح و تصویب کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۰    
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۵    
در حالی وزارت رفاه اعلام کرده است که سرپرست های خانوارها از (4 تا 11 آذر به مدت یک هفته) کد ملی خود را از طریق تلفن همراه به شماره 6369 برای دریافت کمک معیشتی ارسال کنند که در حق بسیاری از خانواده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۲    
تحلیلگر سرشناس عرب گفت، اعتراف رسمی ریاض مبنی بر دقت بالای موشک شلیک شده به تأسیسات آرامکو تحولی راهبردی در جنگ یمن است و تمام معادلات موجود را تغییر می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۰    
رئیس مجلس گفت: برای برداشتن بار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها باید راهکارهای متفاوت داشته باشیم، نشستن و دست روی دست گذاشتن تا زمان لغو خوش بینانه تحریم ها راهکار کارگشا نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۱    
اگر دولت بخواهد عرضه گسترده ای داشته باشد، با توجه به شرایط کنونی بورس چنین امکانی وجود ندارد، چرا که عرضه اولیه زمانی که بازار نزولی و متوقف است می تواند باعث ریزش قیمت سهام شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۵    
رئیس مجلس گفت: روز دوشنبه بودجه سال 1400 با حضور من در کمیسیون برنامه بررسی خواهد شد که البته این بررسی با نگاه به اصلاح ساختار بودجه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۲    
در حالی که مذاکرات ایران و کره جنوبی در خصوص استفاده ایران از دارایی های بلوکه شده اش در جریان است، ولی آن گونه که مقامات ایرانی عنوان می کنند روند کار اصلا رضایت بخش نیست و سئول کماکان مشغول بهانه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۲    
آغاز پیش فروش سایپا با 9 محصول از روز دوشنبه 3 آذر توسط گروه صنعتی سایپا انجام می پذیرد و امروز دومین روز از ثبت نام سایپا است. در پیش فروش محصولات سایپا، 9 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره گزارش ها درباره دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی در حضور وی طفره رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به توئیت وزیر خارجه سوئد گفت: متأسفانه اطلاعات مقامات سوئدی در خصوص وضعیت آقای جلالی که بنا به جرایم امنیتی در زندان به سر می برد، ناقص و غلط است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۲    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات مشمولان بسته معیشتی 100 هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی، توضیحاتی داد.
  • ۱