چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
دبیر کانون سراسری مرغداران گوشتی ایران معتقد است که رد پای تحریم ها در مشکل نهاده های دامی و افزایش قیمت مرغ خیلی پررنگ نبوده و بیشتر از همه، سوء مدیریت تاثیرگذار بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
نخود فرنگی دارای بسیاری از مزایای سلامتی است. آنها منبع خوبی از فیبر هستند و به کاهش یبوست کمک می کنند و بسیار سیر کننده هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
هفته قبل در اولین روز ماه رمضان بسته معیشتی مخصوص این ماه واریز شد و واریزی بعید به هفته آینده موکول می شود که باید در پایان هفته بعدی یارانه معیشتی بنزین پرداخت شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۱    
شرکت ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد که به علت نرخ جدید بیمه، افزایش قیمت 830 هزار تا 850 هزار تومان داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۷    
دختری به نام ماریا ویدئویی را منتشر کرده است که در آن با جزئیات کامل از تجاوز جنسی به وی توسط شادمهر عقیلی می گوید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
احکام ترمیم حقوق برخی از بازنششستگان وزارت آموزش و پرورش که پیش از سال 96 بازنشسته شده اند، صادر نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۱    
در آستانه دهم رمضان، سالروز رحلت ام المؤمنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها، بیانات رهبر بزرگوار انقلاب درباره همسر عظیم الشأن پیامبر اعظم(ص) ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۰    
سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران برخی امتیازات و تخفیفات حکمت کارت ایثارگران در سال 1400 را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر بهنام غفاری فارسانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
در پایان دیدارهای سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس در صدر جدول گروهش ایستاد، استقلال، تراکتور و فولاد هم در رده دوم گروه های C و B و D قرار گرفتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۰    
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که به مجازات ایران ادامه می دهیم
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۱    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: مبنای حرکت وزارت کشور بر دو اصل بیطرفی و قانونمداری در برگزاری انتخابات است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۲    
پلیس جنایی پایتخت در جست وجوی فرد یا افرادی است که با ورود به خانه گدای میلیاردر در شرق تهران او را خفه کرده و پول و اموالش را دزدیده و متواری شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
شبکه پرس تی وی از پرواز چهار فروند پهپاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر فراز یک ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه و تصویربرداری دقیق از تجهیزات روی عرشه این ناو خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۷    
سخنگوی آزادسازی سهام عدالت، با اشاره به اینکه در جریان آزادسازی سهام عدالت، شرکت های سرمایه گذاری استانی به لحاظ سرمایه ای و سهامداری تجدید ساختار شدند، گفت: بدین معنا که به جای تعاونی ها ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در شرایطی به پایان رسید که دو تیم به خاطر اشتباهات خط دفاعی حریف شان توانستند 5 بار توپ را از خط دروازه ها عبور دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: جلسات مختلفی درباره صدور احکام جدید بازنشستگان داشتیم تا نواقص احکام رفع شود و امیدوارم با پرداخت حقوق اردیبهشت، اشتباه های قبلی رفع شده باشد
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ پاسخ ابراهیم شکوری را داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
همزمان با برگزاری جدال پرسپولیس مقابل حریف هندی، استقلالی ها آخرین تمرین خود قبل از جدال با الدحیل قطر را برگزار می کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۰    
روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شده دولت بایدن برای کاهش تحریم ها علیه برخی از بخش های اقتصاد ایران از جمله نفت و بخش مالی آمادگی نشان داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
عکسی که مهران غفوریان با گریمی متفاوت در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
دیپلمات های انگلیس، فرانسه و المان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در وین بیان کردند: ما از گفت وگوهای سازنده ای که در وین صورت گرفته و از مشارکت مثبت تمام طرف ها استقبال می کنیم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
ده ها سازمان حقوق بشری از دولت آمریکا خواسته اند تحریم هایی را که در مبارزه ایران با بیماری همه گیر کرونا اخلال ایجاد می کند رفع کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
زوج دهه هشتادی در برنامه دعوت از ماجرای ازدواج و بچه دار شدن گفتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
بالا بودن نرخ بهره، نوسانات احتمالی نرخ دلار، مسئله قیمت گذاری دستوری و ابهام پیرامون نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری چهار ابهام کلیدی است که در مقطع کنونی بر نگرانی و سرگردانی سرمایه گذاران در ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
دلار که تا امروز روندی ریزشی را آرام اما مستمر دنبال می کرد، صبح امروز یکدفعه با 550 تومان افزایش قیمت در بازار آزاد روبرو شد. اما علت این گرانی چه بود؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
کمیته امنیتی – اجتماعی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ممنوعیت برگزاری مراسم ماه رمضان در مناطق نارنجی و قرمز و همچنین رعایت کامل پروتکل ها در برگزاری مراسم در شهرهای زرد و آبی تاکید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور تحقق شعار سال را در اولویت دانست و از دستور کار قرار دادن 5 قانون اصلی حوزه تولید در کنار قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
وزیر امور خارجه آلمان ضمن درخواست از اتحادیه اروپا برای تعامل با چین گفت، بروکسل با فاصله گرفتن از پکن، مسیر اشتباهی را طی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
منابع آگاه گفته اند ایران و عربستان سعودی قصد دارند دور دوم گفت وگوهای مستقیم خود را در ماه جاری میلادی برگزار کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
به نظر می رسد با نزدیک شدن ارتش و کمیته های مردمی یمن به آزادسازی مأرب، ائتلاف سعودی می خواهد با استفاده از آخرین برگه های خود در این نبرد، رسوایی شکست خود در این استان را کنترل کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
وبگاه خبری آکسیوس از نشست فردای نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مقام های سیاسی و نظامی این رژیم پیش از سفر هفته آینده هیأت اسرائیلی به واشنگتن برای گفت وگو در خصوص ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
اختلافات بین دولت آمریکا و اسرائیل بر سر پرونده هسته ای ایران عمیق تر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
هیأت عامل بانک مرکزی ضوابط ناظر بر چگونگی استفاده از رمزارزهای حاصل از استخراج داخلی توسط واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری از وزارت صمت را صرفاً به منظور انجام پرداخت های ارزی بابت واردات و با ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
سفیر آمریکا نزد دولت مستعفی یمن گفته کشورش از اینکه ایران برای پایان دادن به جنگ یمن نقش سازنده ای ایفا کند استقبال می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
رسانه های آمریکایی از رونمایی جمهوریخواهان کنگره از بزرگترین بسته تحریم ایران از ادوار گذشته تا کنون خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۰    
وزیر سابق نفت با بیان این که راستی آزمایی لغو تحریم ها دست کم 3 ماه زمان می برد، گفت: در شرایط تحریم با احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از یک وارد کننده به کشور صادر کننده بنزین تبدیل شدیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
بعد از اصلاح سنگین رمزارزها و ریزش بیت کوین تا 50 هزار دلار زور اصلاح گرفته شده است و بیت کوین در محدوده 55 هزار دلار تثبیت شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
رئیس سازمان بورس در خصوص طریقه اختصاص سود سهام عدالت به افرادی که بخشی از سهام خود را فروخته اند، توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ورود هرگونه ویروس جدید کرونا به کشور را تکذیب کرد و گفت : تنها نوع ویروس جهش یافته کرونا که وارد ایران شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
ضربه پنالتی محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 42 توسط گلر گوا مهار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
استاندار تهران و فرمانده مبارزه با کرونای پایتخت در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان تهران بر این باور بودند که برای کنترل بیماری کرونا نیازمند ادامه دار بودن تعطیلی های استان تهران هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
دادستان مرکز خوزستان گفت: برای سواستفاده کنندگان از واکسن کرونا در شهرداری اهواز و آبادان پرونده قضایی تشکیل شده و تا حصول نتیجه و روشن شدن واقعیت از این مسئله کوتاه نخواهیم آمد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
در روزهای اخیر اتهام های جنسی نیز علیه محسن نامجو مطرح شده است. نامجو دریان باره ویدئویی منتشر کرد و گفت که اگر رفتارش باعث آزار کسی شده عذرخواهی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
به شدت نگرانم سخنان روحانی همان طور که 5 سال پیش، بر تلاش و قدرت چانه زنی مذاکره کنندگان ضربه اساسی زد، بار دیگر تکرار شده و خسارات جبران ناپذیری را به ملت تحمیل کند؛ خساراتی که سال ها بعد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران می گوید بخش خصوصی و اتاق بازرگانی از ابتدا وظیفه خود می دانسته که در مدیریت کرونا کنار دولت باشد و واردات واکسن نیز بخشی از همین فرایند است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از فوت 150 نفر در پایتخت طی روز گذشته به دلیل کرونا و رکورد آمار متوفیان در پایتخت خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
بر اساس آخرین آمار منتشر شده گمرک از 15 بهمن ماه سال 99 تا 26 فروردین ماه 1400 بالغ بر یک میلیون و 995 هزار و 800 دوز واکسن کرونا به کشور وارد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش حقوق سربازان، گفت: حقوق سربازان در مناطق عملیاتی به چهار میلیون تومان می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
با اعلام AFC، حضور شاگردان محمد ناظم الشریعه در مسابقات جام جهانی فوتسال قطعی شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مسلمانان جهان بخصوص ملت بزرگوار ایران از آن استقبال و خود را آماده تقرب بسوی میزبان، یعنی به سوی حضرت حق کرده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
دولت فدرال استرالیا چهار توافق ایالت ویکتوریای این کشور با ایران، چین و سوریه را به بهانه ناسازگاری این توافقات با روابط و سیاست خارجی استرالیا لغو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح تازه ترین وضعیت بیماری کرونا در استان تهران پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: نرخ تورم نقطه ای در فروردین امسال 49.5 درصد و نرخ تورم سالانه 38.9 درصد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، حسام کاظم بازیکن تیم الشرطه عراق را به دلیل اتفاقات بازی با استقلال ایران سه جلسه محروم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
وضعیت 2 مهره کلیدی استقلال که مقابل الشرطه عراق با مصدومیت روبه رو شدند، برای حضور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
هافبک فولاد خوزستان در سومین بازی خود برای فولاد در لیگ قهرمانان آسیا هنوز موفق به گلزنی نشده و این در حالیست که پیش از این در دو حضور قبلی اش موفق به گلزنی در این تورنمنت شده بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
معاون نیروی پدافند هوایی ارتش می گوید مسئله تهدیداتی مثل هواپیماهای اف35 را 10 سال قبل برطرف کردیم. در این گزارش به نحوه مقابله پدافند ایران با هواپیماهای رادارگریز خواهیم پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
عضو سابق حزب کارگزاران گفت: من برای سیدحسن خمینی نامه نوشتم که نامزد انتخابات نشود و به چند دلیل نیز مخالف بودم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
ششمین محموله واکسن روسی اسپوتنیک -وی به میزان 100 هزار دوز، فردا پنجشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به تهران منتقل خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
پویش اقتصادی راه نو با ارسال نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، از سکوت بانک مرکزی درباره راه اندازی سایت های فروش رمز ارز شدیدا انتقاد کرد و خواستار تعطیلی فوری این سایت ها شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از خشکسالی شدید و بی سابقه در ایران خبر داد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: یک توده سه کیلویی از شکم پسر بچه 3 و نیم ساله خارج شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هنوز در جریان مذاکرات وین قرار نگرفته است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
دکتر مینو محرز عضو کمیته مقابله با کرونا در خصوص حواشی پولی شدن واکسن کرونا گفت: متاسفانه این روزها به اندازه ای وضعیت وخیم و اسفناک است که این خبرها برای ما شوکه کننده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
بسیاری از زوج های جوان پس از ازدواج به دنبال جداسازی یارانه خود هستند. در ادامه راهکار نحوه ثبت نام یارانه زوج های جوان را برایتان تشریح کردیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 400 واحد مسکونی در زمین لرزه 5.9 ریشتری روز یکشنبه 29 فروردین ماه در شهرستان گناوه خسارت دیدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
امشب و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو با امیر عابدزاده و علی علیپور میزبان تیم ریوآوه خواهد بود. تیم فصل گذشته مهدی طارمی.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
دادستان مینودشت از دستگیری تولید کننده شیر آلوده در این شهرستان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
سرمربی اخراجی تاتنهام ممکن است برای ادامه دوران مربیگری اش راهی اسکاتلند شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنکور سراسری 1400 در موعد مقرر بستگی به شرایط آن زمان و کنترل کرونا دارد، پس باید تا آن موقع صبر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
در روزهای حضورچهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، هواداران با جود سرخورده شدن از عملکرد مدیران و از دست رفتن میزبانی های بین المللی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
اخبار از وین حاکیست که آمریکایی ها قصد دارند در بهترین حالت تحریم ها را اولاً به لحاظ زمانی فقط معطوف به دوره ترامپ کنند و تحریم های پسابرجامی پیش از ترامپ یعنی دوره اوباما را از لغو مستنثی کنند و به ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
مشاور فرهنگی رییس جمهوری به برنامه جدید صداوسیما علیه دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای، در توئیتی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۶    
وزیر بهداشت با اشاره به شرایط سخت ناشی از خیز چهارم کرونا در کشور و خدمات نظام سلامت، با تاکید بر اینکه این روزها برای من و همکارانم جزو سخت ترین روزهاست ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در فاز سوم مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام از امروز آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز چهارشنبه اول اردیبهشت 1400 آغاز می شود. روش ثبت نام وام ضروری 10 میلیونی بازنشستگان را تشریح کردیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
در آخرین اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه نام مهدی ترابی در لیست اسکوچیچ نبود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
مدافع مغضوب تیم استقلال در حالی این روزها مسابقات تیم اش را در تهران دنبال می کند که فصل گذشته جزو نفرات ثابت این تیم شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
استاندار تهران با تاکید بر این که نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های ملی برعهده دانشگاه های علوم پزشکی با کمک استانداری و نیروی انتظامی قرار داده شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
بهنام ابوالقاسم پور هم به کرونا مبتلا شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
منابع صهیونیستی گزارش دادند که در یک کارخانه امنیتی حساس در شهر الرمله در مرکز فلسطین اشغالی انفجاری مهیب به وقوع پیوسته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
حقوق فروردین ماه فرهنگیان و شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ (پایا) در سال 1400 درسطح کشور در حال پرداخت است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش جزئیات ارزشیابی خردادماه دانش آموزان دبیرستانی را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
اطلاعات دقیق از آخرین ارزش اوراق مسکن در روند معاملات امروز بازار سرمایه در جدول زیر آمده است:
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
زمان واریز حقوق معلمان اعلام شد. در ادامه علت تاخیر پرداخت حقوق معلمان و جزئیات رتبه بندی حقوق فرهنگیان را مشاهده فرمائید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
حقوق فروردین ماه فرهنگیان و شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ (پایا) در سال 1400 درسطح کشور در حال پرداخت است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
شب گذشته تیم های پرسپولیس و گوای هند به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سرخ پوشان ایران به پایان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توئیتی نوشت همه هیئت های کشورهای عضو برجام در مذاکرات سخت کار کردند و مصمم به یافتن راه حل هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از 30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه 98 بود و داوطلبان ضمن بررسی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
قوانین و مصوبات تازه ای در رابطه با کسری و خرید خدمت نظام وظیفهبرای کلیه مشمولین عزیز به وجود آمده است که هر یک از این قوانین به تناسب افرادی که شامل آن طرح می شوند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
مرحله اول سود سهام عدالت پیش از آغاز سال 1400 به حساب سهامداران واریز شد و اکنون صاحبان سهام عدالت منتظر واریز بقیه سود سهام عدالت هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
استقلال تهران برای مصاف با الدحیل قطر تمامی بازیکنان را در اختیار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در مجلس کلید خورد، گفت: بررسی عملکرد برادر حسن روحانی، اقدامات مدیران نهاد ریاست جمهوری در وقایع مهم کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
ناصر ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی در خصوص کاندیدای اجاره ای اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان استعداد کاندیدای اجاره ای را دارند، برخلاف اصولگرایان که این کار را نمی کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین خاطر نشان کرد: سیاست فشار حداکثری کاملاً شکست خورده و فقط باعث توسعه برنامه هسته ای ایران فراتر از پارامترهای توافق هسته ای 2015 شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
قانون مالیات بر خانه های خالی 7 شاخص و معیار را برای اینکه مشمول مالیات نشود، ارائه کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
شرور سابقه دار افغانستانی که قصد داشت با تهدید و آتش زدن خانه، دختر جوان ایرانی را مجبور به ازدواج با خودش کند، دستگیر شد.
  • ۱