سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1401 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 31 فروردین 1401 راهبرد معاصر 31 خرداد 1401 راهبرد معاصر 31 تیر 1401 راهبرد معاصر 31 مرداد 1401 راهبرد معاصر 31 شهریور 1401 راهبرد معاصر 30 مهر 1401 راهبرد معاصر 30 آبان 1401 راهبرد معاصر 1 آذر 1401 راهبرد معاصر 30 دی 1401 راهبرد معاصر 30 بهمن 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1401 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1401 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
امید نورافکن، مدافع چپ سپاهان در مورد بازی حساس تیمش با استقلال استوری گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حضور مزدوران اسرائیلی در اوکراین خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۱    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به رشد ملایم این بازار در هفته های قبل اظهار کرد: به نظر من این روند در کوتاه مدت و تا فصل مجامع، یعنی تیرماه ادامه خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
رئیس جمهور ونزوئلا از گسترش روابط تهران - کاراکاس در حوزه انرژی خبر داد و گفت: بر تعمیق پیوندهای دوستی و همکاری در حوزه انرژی و رضایت و محبتمان نسبت به مردم ایران تأکید کردم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
اگر به جای حراج منابع ارزی کشور به نرخ 4200 تومان و هدررفت آن، این منابع در بازار آزاد فروخته می شد و در قالب یارانه مستقیم بین اقشار کم درآمد و متوسط توزیع می شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
سرپرست اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشریح فواید فرزندآوری برای سلامتی زنان، گفت: بر اساس نتایج یک مطالعه، هر 12 ماه شیردهی، خطر ابتلا به سرطان پستان را 4.3 درصد کاهش می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی امیر کویت، با بیان این که نزدیک شدن دل های مسلمانان در چنین مناسبت هایی انسجام اسلامی میان کشورهای اسلامی را بیشتر می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۷    
پژوهشگران ایرلندی و آمریکایی در پژوهش مشترکی، یک نشانگر زیستی جدید را در خون کشف کرده اند که می توان از آن برای شناسایی افراد در معرض ابتلا به زوال عقل استفاده کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۶    
بوریس جانسون با پیروی از واشنگتن تمرکز خود را به سمت چین و شرق آسیا معطوف کرده اما تحلیلگران تاکید دارند به دلایل ژئوپلیتیکی، اقتصادی و گفتمانی، چشم پوشی لندن از خاورمیانه اشتباهی بزرگ است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
جدیدترین طرح فروش بهمن موتور به تعویق افتاد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تمام شرکت های تولیدی کشور که افزایش اشتغال در لیست بیمه رسمی خود نسبت به سال گذشته داشته باشند، مشمول تخفیفات ویژه مالیاتی قرار خواهند گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی 130 دقیقه ای با رئیس جمهور فرانسه گفت که بحران امنیت غذایی جهان ناشی از تحریم های غرب است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۰    
منابع خبری از سفر از پیش اعلام نشده ویلیام برنز به عربستان سعودی و دیدار او با ولیعهد سعودی خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۵    
شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح در تماس تلفنی خطاب به رئیس جمهور کشورمان گفت: عمیقا از رویکرد جدید ایران در دوره جنابعالی خرسندیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۶    
رئیس موسسه مدیریت ترافیک در شهر هرات می گوید: به ما دستور شفاهی داده شده که دیگر گواهینامه رانندگی برای زنان صادر نکنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دلیل ایجاد بحران امنیت غذایی در دنیا و افزایش قاچاق آرد در کشور، قیمت این کالا افزایش پیدا کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا افزایش وزش باد روی کشور عراق سبب خیزش گرد و خاک و انتقال به استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور می شود و روز پنج شنبه کاهش کیفیت هوا در ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
وزیر نفت با اشاره به سفر خود به ونزوئلا و دیدار با رئیس جمهور این کشور بر توسعه همکاری بین دو کشور ایران و ونزوئلا تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۷    
مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس از موضع جدید سازمان لیگ درباره نحوه انتخاب قهرمان لیگ در صورت هم امتیاز بودن تیم ها انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی های استقلال و سپاهان همواره جذاب بوده است و امیدوارم فردا ورزشگاه پُر شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۵    
در حالی که وعده ها بر حذف قرعه کشی خودرو تایید داشت، امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت از سامانه ای جدید صحبت و اعلام کرده است، به منظور شفاف سازی روند عرضه خودرو ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
براساس گزارش یک روزنامه عربی وزاری خارجه ایران و عربستان در یکی از کشورهای عراق یا عمان بعد از عید فطر دیدار خواهند داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۷    
خبرنگار شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره فرود یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان سعودی گفت که عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی در راه است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
آمریکا براساس راهبرد توازن منطقه ای که دنبال می کند، هیچ گاه این توازن را به زیان رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد داد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۶    
بهای معاملات نفت برنت با 23 سنت یا 0.2 درصد کاهش به 107.35 دلار در هر بشکه رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۲    
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که بازتاب فراوانی در بین کاربران فضای مجازی داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۶    
مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچگونه تغییر قیمتی درباره نان سنتی (لواش، سنگک و بربری) وجود ندارد و گرانی نان تکذیب می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۰    
امیرعبداللهیان در گفت وگوی تلفنی با همتای ایرلندی گفت: دولت آمریکا ضمن اصلاح رفتار غیرقانونی ترامپ، در مسیر ابتکار سیاسی گام بردارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۵    
حجت الاسلام رئیسی گفت: یقین دارم روند گسترش روابط دو کشور ایران و ترکمنستان در دوره مدیریت جنابعالی تسریع خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۷    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احکام معلمان شامل نظام رتبه بندی حداکثر تا نیمه خرداد صادر می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن مثبت بوده و در صورت رسیدن به توافقات نهایی قرارداد هر دو بازیکن تمدید خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی کرملین اعلام کرده است که رئیس جمهور روسیه اقدامات اقتصادی تلافی جویانه در ارتباط با اقدامات غیردوستانه برخی کشورهای خارجی را امضا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
سردار آزمون لژیونر ایرانی تیم بایرلورکوزن این روزها با درخشش توانسته جای ثابتی در ترکیب این تیم به دست بیاورد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان مجرد اگر تعهدنامه محضری خود را در سامانه ثمن بارگذاری نکنند، از فهرست متقاضیان نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه میزان آلودگی ناشی از ریزگرد ها در برخی شهر های استان به یک هزار و 201 میکروگرم بر مترمکعب رسید گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهوری سابق روسیه مدعی شد که ولودیمیر زلنسکی نیازی به معاهده صلح با اوکراین ندارد و دنبال این است که از غرب التماس پول و سلاح کند چرا که برای صلح پایان اوست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
رئیس پلیس تهران بزرگ مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و گفت: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
رهبر کاتولیک های جهان ماجرای دیدار نخست وزیر مجارستان را مطرح کرد که در آن گفته شده روسیه قصد دارد 19 اردیبهشت ، جنگ اوکراین را پایان دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
موضوعات حل نشده در مذاکرات وین صرفا به عدم لغو تحریم های سپاه مرتبط نیست و مسائل باقی مانده دیگری نیز وجود دارد که آمریکا با لجاجت از حل و فصل آنها سر باز می زند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
افشین قطبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد، چیزی که تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ را خاص می کند، خط حمله اش است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: این شرکت همزمان با عید سعید فطر، پرداخت سود سنواتی سهامداران بازار سرمایه را آغاز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
پاسخ رهبری به استفتاء: فطریه اگر از گندم، جو، خرما، برنج و مانند این ها یا پول هر کدام داده شود، کفایت می کند و منحصر به قوت غالب شخص نیست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
طبق گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تمام استان های کشور مجهز به توزیع اینترنتی اقلام اساسی خواهند شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
وزیر صمت در نامه ای به رئیس سازمان حمایت دستور داد که تا زمان ایجاد توازن در عرضه و تقاضای خودرو که به حذف تدریجی قرعه کشی منجر می شود، عرضه خودرو از طریق سامانه متمرکز قرعه کشی انجام شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
از دیروز تا امروز 13 اردیبهشت ماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 571 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از مرگ دو هموطن بر اثر سیل وآبگرفتگی شهرستان هریس در آذربایجان شرقی و رعد و برق شمیرانات خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
ستاره تیم ملی ایران بالاتر از مهاجمانی چون سادیو مانه و ارلینگ هالند، در جمع بهترین گلزنان فوتبال جهان در سال 2022 میلادی جای دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
منابع فلسطینی از درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت:حدود 10 شهرستان دیگر در استان دچار سیلاب شده اند و از دو روز پیش ستاد بحران استان هشدار نارنجی اعلام کرده و این سامانه بارشی تا چهارشنبه در استان فعال ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان ضمن انتقاد از معیارهای دوگانه غرب در قبال روسیه و اسرائیل اعلام کرد که این کشور پیشنهاد میانجیگری میان مسکو و کی یف را داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر حمایت دائم ایران از فلسطین، گفت که مذاکرات وین متوقف نشده و از طریق تبادل پیام های مکتوب ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
بی تردید اگر توافقی میان ایران و آمریکا بر سر برنامه هسته ای شکل بگیرد، که از قرائن تا حدودی بعید به نظر می آید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
رامبد جوان، در بخشی از برنامه خندوانه که شب گذشته، دوشنبه 12 اردیبهشت با حضور فرهاد آئیش و مائده طهماسبی به عنوان مهمان پخش شد، گفت از داشتن نگار جواهریان و فرزندش (نوردخت) ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
برنامه پخش زنده فوتبال سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 در تلویزیون اعلام شد. در ادامه این خبر جزئیات دیدار های امروز در لیگ اروپا و را با ساعت و زمان دقیق دیدار ها بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا به فدراسیون فوتبال ایران به خاطر اتفاقات دیدار با عراق اخطار داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
مهم ترین پویش ثبت شده در سامانه فارس من، موضوع معیشت معلمان است که صدها پویش را به خود اختصاص داده و دست کم نیم میلیون امضا را از آن خود کرده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت بایدن مانع همکاری 10 میلیارد دلاری روسیه و ایران در زمینه هسته ای نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۰    
امروز سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری 5 محصول ایران خودرو ویژه عید فطر 1401 می باشد در این طرح که هم برای مردم عادی و هم مادران دارای دو فرزند با شرایط اعلام شده 5 خودرو به صورت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۷    
آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران صبح امروز (سه شنبه) در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور نمازگزاران تهرانی در دانشگاه تهران برگزار شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
مقارن با اول ماه شوال، نماز باشکوه عید سعید فطر در صحن و سرای حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) به امامت آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اقامه شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۷    
قیمت روز خودرو (محصولات ایران خودرو و سایپا) در بازار و کارخانه امروز سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 مشخص شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۷    
نماز عید فطردقایقی پیش به امامت حجت الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۶:۴۲    
بسیاری از بزرگان و اهل معرفت، از عید فطر به عنوان عید اولیای خدا یاد می کنند؛ یعنی این عید از آنِ کسانی است که در طول یک ماه بر اثر اطاعت و بندگی خدا به فرح و شادمانی و حالتی روحانی دسترسی پیدا کردند
راهبرد معاصر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۱    
گسل های سیاسی-امنیتی در اروپا به بدترین نحو ممکن در حال فعال تر و عمیق تر شدن است. در این میان سران اتحادیه اروپا ترجیح می دهند صرفا در "زمان حال" دست به ایده پردازی بزنند تا بلکه بتوانند مفری برای ...