پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 2 مهر 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 30 آذر 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 مهر 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 3 مهر 1399 راه امروز 4 مهر 1399 راه امروز 5 مهر 1399 راه امروز 6 مهر 1399 راه امروز 7 مهر 1399 راه امروز 8 مهر 1399 راه امروز 9 مهر 1399 راه امروز 10 مهر 1399 راه امروز 11 مهر 1399 راه امروز 12 مهر 1399 راه امروز 13 مهر 1399 راه امروز 14 مهر 1399 راه امروز 15 مهر 1399 راه امروز 16 مهر 1399 راه امروز 17 مهر 1399 راه امروز 18 مهر 1399 راه امروز 19 مهر 1399 راه امروز 20 مهر 1399 راه امروز 21 مهر 1399 راه امروز 22 مهر 1399 راه امروز 23 مهر 1399 راه امروز 24 مهر 1399 راه امروز 25 مهر 1399 راه امروز 26 مهر 1399 راه امروز 27 مهر 1399 راه امروز 28 مهر 1399 راه امروز 29 مهر 1399 راه امروز 30 مهر 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۹    
بانک مرکزی نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی مورخ 12 شهریور 1399 را اعلام و از برگزاری حراج جدید اوراق بدهی دولتی در تاریخ 18 شهریور ماه سال خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۱    
گر چه گفته می شود حضور نیافتن روحانی در مجلس به دلیل رعایت توصیه ستاد ملی مقابله با کروناست اما به نظر می رسد روحانی چندان تمایلی هم به این حضور نداشته باشد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۱    
نرخ فروش سکه طرح جدید به 13 میلیون و 350 هزار تومان رسید
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۱    
جدول حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با احتساب رقم متناسب سازی از مهرماه اعلام شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۱    
ایرنا - سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که عملکرد دستگاههای نظارتی در روند تولید تا مصرف سیمان و لاستیک مورد رصد قرار گرفته و دستگاه هایی که در این حوزه کوچکترین اغماضی داشته باشند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۱    
90 درصد آگهی های مسکن در تهران جعلی است. در عوض معاملات حاشیه شهر 31 درصد رشد داشته و قیمت مسکن 100 درصد زیاد شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۶    
آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه وارد اردبیل شد
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۶    
سریال نمایش خانگی دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی سال 98 تولید شده است. منوچهر هادی ساختن سریال های پرمخاطب را خوب بلد است اما پس از توزیع چند قسمت ابتدایی سریال مشخص شد که این ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۶    
بانک تجارت همزمان با شیوع ویروس کرونا و به منظور حمایت از جامعه پزشکی، درمانی و دامپزشکی کشور، پرداخت تسهیلات تحت عنوان تسهیلات سفیران سلامت را آغاز نموده است ..
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه کنترل نقدینگی و مهار تورم مهمترین قدم در بهبود و اصلاح کلان اقتصادی است،از صدور یک میلیارد دلار گواهی ارزی برای ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۱    
در بیانیه آمده است که در حمایت از دولت جدید عراق، این معافیت به مدت 120 روز (4 ماه) تمدید شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۶    
نرخ هر پراید 111 در بازار 112 میلیون تومان اعلام شد. نرخ هر تیبا هاچ بک که جایگزین پراید محسوب می شود، 134 میلیون تومان و نرخ هر تیبا صندوق دار دیگر جایگزین پراید نیز 120 میلیون تومان تعیین شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۱    
پس از بررسی ها مشخص شد در حوالی روستای کردزار، افراد سود جو با اجاره اماکن نزدیک به خط انتقال و حفر تونل، به این سوخت ارزشمند دست پیدا کرده اند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۶    
نوجوانان و جوانان زیادی هستند که متوجه تارهای سفید موی خود می شوند و ممکن است این امر آنان را متعجب و ناراحت کند، با دانستن علل آن می توان با دید بهتری به سفیدی زودرس مو نگاه کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۶    
قیمت های جدید 7 محصول ایران خودرو در 3 ماهه سوم سال 99 مشخص شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۶    
وزارت خارجه روسیه در هفته جاری از سفر ظریف به مسکو در این هفته خبر داد و اعلام کرد وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه سوم مهرماه با سرگئی لاوروف همتای روس خود در مسکو دیدار می کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۶    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس انصراف خود را از تحویل خودروی دناپلاس اتوماتیک اعلام کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا چند وقت پیش روزانه به ظرفیت یک مبنی بوس بیمار کرونایی از دست می دادیم ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۱    
آمار شرکت شاپرک نشان می دهد که در مرداد ماه سال جاری، بیشترین تعداد کارت اعتباری تراکنش دار متعلق به بانک ملت بوده و این بانک در جایگاه نخست در این زمینه قرار گرفته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تأدیه دیون دولت بابت تحقق متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری از طریق واگذاری سهام دولت را ابلاغ کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۱    
گزارش مرکز آمار نشان می دهد رشد قیمت کالاهای اساسی همچنان ادامه دارد به نحوی که در شهریور99، قیمت حمل و نقل، 8.4درصد و قیمت شیر، پنیر و تخم مرغ، 6.8درصد افزایش یافته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 3605 مورد جدید کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: یکهزار و 594 تن از این افراد در مراکز درمانی بستری شدند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۶    
فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: آمریکایی ها در تشکیل هیچگونه ائتلاف جدید علیه انقلاب اسلامی موفق نشده و نخواهند شد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۱    
تام کروز قرار است در ماه اکتبر سال 2021 با همکاری کمپانی فناوری فضایی اسپیس ایکس به ایستگاه بین المللی فضایی سفر کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۶    
عرضه ارز در نیما در شرایطی جهش پیدا کرده است که در شهریور ماه بهای ارز به دلایل نامعلومی روند صعودی داشته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۱    
کشتی آرای گفت: دلیل دوم افزایش قیمت طلا و سکه، افزایش تقاضا در بازار به خصوص برای سکه است، این روز ها با توجه به اینکه رشد قیمت محسوس است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۱    
رییس اتحادیه صادرکنندگان میوه و تره بار می گوید: واردات رسمی گلابی از آمریکا، آفریقا و چین را تکذیب می کنیم، اما گلابی از این کشور ها به طور قاچاق وارد کشور می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به دو عنصر "خداباوری و مردم محوری" گفت: اگر این دو سنت را سرلوحه کار قرار دهیم پیروز می شویم ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 4000 تا 5000 تومانی قیمت گوشت گوسفندی در هفته های اخیر خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در طرح ملی مسکن حدود 88 هزار نفر زمین شان را تحویل گرفته اند، گفت: تعدادی که به پروژه ها متصل شدند نیز بیش از 58 هزار نفر هستند و بانک ها هم شیوه های خود را برای وام ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۶    
درپی توافق بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای ارسال پیامک و نهایتا جریمه کردن کسانی که از آزادراه های الکترونیکی استفاده کرده و عوارض شان را پرداخت نکرده اند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۶    
یکی از مشکلات کاربران تلفن های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۱    
مدیریت نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای استفاده از معاملات الگوریتمی و تقسیم سفارشات توسط کلیه مشتریان برخط در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران را ممنوع کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۶    
تولید پایدار تلفن همراه داخلی از دغدغه ها و مطالبات عمومی چند سال اخیر بوده که هیچ گاه به سرانجام نرسیده است؛ در این میان رونمایی از یک مدل جدید تلفن همراه داخلی به دلیل شباهت با نمونه خارجی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۶    
وزیر نیرو گفت: 15 کشور عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس در یازدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری شرکت می کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۱    
شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) 30 هزار و 274 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 611 هزار واحد رسید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان ارز بازگشتی حاصل از صادرات غیرنفتی (سال های 97، 98 و فروردین 99) تا پایان مردادماه حدود 35 میلیارد یورو معادل 68 درصد از مجموع ارز ناشی از صادرات بوده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۱    
اعتراض سنگین نمایندگان به حضور رزم حسینی باعث شد او مجلس را ترک کند
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۱    
صادق زیباکلام؛ استاد دانشگاه در حساب کاربری خود در توئیتر به سخنرانی مجازی روحانی در سازمان ملل واکنشی کنایه آمیز نشان داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۱    
آیت الله ممدوحی در طی این سال ها کتب فراوانی را تألیف و به عالم اسلام ارزانی داشت که از آن میان می توان به شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج البلاغه، شرح رسالة الولایة علامه طباطبایی، رساله ای در علم امام ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: احمدی نژاد از همان ابتدا در جمع اصولگرایان بود و با برند اصولگرایی، روی کار آمد و در مجموع باز هم در دولت اولش تا حدودی به اصولگرایان توجه کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
سازمان توسعه تجارت در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت بازگشت ارزهای صادراتی به کشور تا مرداد ماه سال جاری پرداخت و گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۶    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وقتی 8 سال دفاع مقدس را با جنگ هایی که بخشی از سرزمین ما را جدا کرده است مقایسه می کنیم می فهمیم که چه اتفاق مهمی افتاده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۱    
پس از عرضه املاک در بورس کالا، اکنون طرح عرضه خودرو در بورس کالا روی میز نمایندگان مجلس قرار دارد و ممکن است به زودی شاهد عرضه این کالا نیز در دومین بورس کشور باشیم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۶    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه رئیس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی صمت به مجلس اعلام وصول شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۶    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کارت های بازرگانی به اصطلاح یک بار مصرف که صاحبان آنها تجار واقعی نیستند و فقط از آنها سوء استفاده می شود، جمع آوری خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۶    
سرپرست وزارت صنعت گفت: افراد بر اساس رتبه بندی مشمول برخورداری از کارت بازرگانی می شوند و به عبارت دیگر، کارت های یک بار مصرف که استفاده کنندگان آنها تجار واقعی نیستند جمع خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۱    
دولت سعودی با بازگشایی تدریجی حج عمره ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا موافقت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دو تابعیتی بودن علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت مطرح می شود، کذب محض است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در روز سه شنبه هفته آینده خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۱    
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت درد مردم و مشکلات اقتصادی را می فهمد ، گفت: آقای رزم حسینی گزینه خوبی برای وزارت صنعت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۱    
اخیرا ویدئویی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد چند صادرکننده با مراجعه به میز خدمت ارزی بانک مرکزی و به علت نبود امکانات رسیدگی به مراجعه کنندگان ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۶    
علیزاده طباطبایی وکیل سابق محمدعلی نجفی درباره پرونده قتل میترا استاد گفت: بنده هنوز روی اصل قضیه که قتل توسط آقای نجفی صورت گرفته باشد دچار تردید هستم ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۱    
داوران ایرانی در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر حضور ندارند.