چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 2 بهمن 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 30 آذر 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 2 بهمن 1399 راه امروز 3 بهمن 1399 راه امروز 4 بهمن 1399 راه امروز 5 بهمن 1399 راه امروز 6 بهمن 1399 راه امروز 7 بهمن 1399 راه امروز 8 بهمن 1399 راه امروز 9 بهمن 1399 راه امروز 10 بهمن 1399 راه امروز 11 بهمن 1399 راه امروز 12 بهمن 1399 راه امروز 13 بهمن 1399 راه امروز 14 بهمن 1399 راه امروز 15 بهمن 1399 راه امروز 16 بهمن 1399 راه امروز 17 بهمن 1399 راه امروز 18 بهمن 1399 راه امروز 19 بهمن 1399 راه امروز 20 بهمن 1399 راه امروز 21 بهمن 1399 راه امروز 22 بهمن 1399 راه امروز 23 بهمن 1399 راه امروز 24 بهمن 1399 راه امروز 25 بهمن 1399 راه امروز 26 بهمن 1399 راه امروز 27 بهمن 1399 راه امروز 28 بهمن 1399 راه امروز 29 بهمن 1399 راه امروز 30 بهمن 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ج.ا.ا در نامه ای به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا از همراهی و مشارکت این شرکت با پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در هفته " ایمنی حمل و نقل" تقدیر و قدردانی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
در راستای پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم نامه همکاری میان بانک مسکن و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منعقد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۰:۱۵    
تحقیقات میدانی درحالی از به صفر رسیدن شیب تورم اجاره بها در پایتخت خبر می دهد که در عین حال در برخی از مناطق کلیدی و مصرفی بازار اجاره که می توان آن ها را کانون تقاضای مستاجران متعلق به گروه های ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۰    
الیاس نادران، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، به نقل از وزیر نفت گفت که ایران اکنون حدود 900 هزار بشکه نفت در روز صادر می کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۵    
عارف در توئیتی نوشت: مهمترین و سنگین ترین وظیفه آقای جو بایدن، ترمیم خرابی ها و لطماتی است که دونالد ترامپ نژادپرست و جنایتکار برای مردم جهان و به ویژه مردم ایران رقم زده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت یادآور شد: بیماری تب دانگی چهار نوع دارد که اگر افراد به یک نوع از آن مبتلا شوند، مصون می شوند و انواع دیگر قابل کنترل نیستند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۵    
روند نزولی دلار برای سومین روز متوالی ادامه یافت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
سازمان هواشناسی ضمن هشدار درباره وزش بادهای خیلی شدید 60 تا 110 کیلومتری در برخی استان ها از یخ زدگی معابر و احتمال وقوع بهمن در دامنه های البرز خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین اظهار نظر درباره ایران گفت: هرگونه اقدام درباره توافق هسته ای مستلزم آن است که جمهوری اسلامی الزامات مهم تحت توافق هسته ای را از سربگیرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۰    
سخنان حجت الاسلام احمد جهان بزرگی، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره زنده برنامه زاویه و واکنش ها به آن، انتشار بیانیه ای از سوی روابط عمومی شبکه چهار سیما را به دنبال داشت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۵    
قیمت مسکن مهر در پردیس از حدود دو ماه قبل روند نزولی به خود گرفته و بررسی ها نشان می دهد نرخها بین 10 تا 25 درصد کاهش یافته است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۰    
مقامات دولتی نیز در صفحات مجازی خود به این سخنان واکنش نشان دادند. مقامات دولتی این اظهارات را توهین آمیز و شرم آور توصیف کرده اند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۰    
مهدی کروبی شب گذشته به همراه غلامحسین کرباسچی در منزل محمد قوچانی حضور یافته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تغییر رویه واردات گوشی تلفن همراه مسافری خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا دهقانی نیا در گفتگو با رسانه ملی با اعلام این خبر افزود: در رویه جدید ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۰    
گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۰    
وزیر نفت هند اعلا کرد: امیدوارم در دوره ریاست جمهوری جو بایدن بتوانیم نفت بیشتری از ایران و ونزوئلا خریداری کنیم، هند نیاز به متنوع کردن منابع نفتی خود برای واردات است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، در پی اهانت به رئیس جمهوری در یکی از برنامه های شبکه چهار سیما، خواستار برخورد حقوقی با هتاکی در این برنامه شدند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی و پنج مورد از بندهای مصوبه مورد اشاره مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص داده شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
در واکنش به این سخنان علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در توییتر خود نوشت: "آنچه در برنامه ای که از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم آور است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۵    
رییس دفتر رییس جمهور از توهین ها به روحانی انتقاد کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در واکنش به اهانت به رییس جمهور از رسانه ملی در توییتی نوشت: منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
وی با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت کار در آموزش و پرورش، عنوان کرد: از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد و به همین دلیل، معلمی شغل انبیا است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۵    
میدوار رضایی خبر تشکیل ستاد انتخاباتی برادرش را تکذیب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
وزیر نفت درآمد سالانه طرح عظیم پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج فارس را 1.5 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: تا پایان سال 1401 هیچ گازی در مشعل نمی سوزد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
رئیس بیمارستان لاله به تشریح آخرین وضعیت مهرداد میناوند اعلام کرد او وضعیت خوبی ندارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 از مصوبه این کمیسیون برای افزایش 25 درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال 1400 خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه برای فدا شدن آمده ایم نه برای چسبیدن به صندلی، عنوان کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: آن ها که فکر می کنند با مذاکره مشکلات کشور حل می شود اشتباه می کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۵    
مایکل مور مستندساز برنده جایزه اسکار نوشت: ترامپ همین حالا کاخ سفید را برای همیشه ترک کرده است. ما مردم او را بیرون انداختیم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۵    
ولی عهد سعودی در گفت و گوی تلفنی اخیر خود با رئیس جمهور فرانسه، به وی پیشنهاد کمک مالی هنگفت در ازای جلب حمایت وی علیه ایران داده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران از رشد شاخص مرگ و میر کودکان زیر 10 سال و مبتلایان بالای 80 سال نسبت به اسفندماه سال گذشته خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
در حالی که پیش از این آخرین مهلت پرداخت آورده اولیه برای متقاضیان و کارگران ثبت نام کرده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن 30 دی ماه اعلام شده بود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
بایدن گفته است که اگر تهران تعهد جدی به توافق اتمی- برجام - را از سر گیرد واشنگتن هم دوباره به آن بازخواهد گشت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سایپایدک گفت: با راه اندازی و بهره برداری از سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتری محور حرکت خواهیم کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه در جریان سفر به استان قم، طرح توسعه ای تولید یخچال و فریزر در شهرک صنعتی محمودآباد را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
عملکرد مطلوب موسسه ملل در سه فصل نخست سال جاری سود خالص این موسسه را با رشد 51 درصدی به 234 میلیارد تومان رساند و برای هر سهم 234 ریال سود شناسایی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
در جریان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قم واحد تولیدی شرکت مجتمع صنعتی فورتکس رایانه؛ تولید کننده انواع لوح فشرده (سی دی) احیا و به چرخه تولید بازگشت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان قم از شرکت پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد بازدید به عمل آورد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: علیرغم همه تحریم ها اما در حوزه لوازم خانگی حدود 48 درصد در 9 ماهه امسال رشد تولید نسبت به 9 ماهه سال گذشته داشتیم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی پایتخت گفت: با نرخ کنونی ارز، قیمت خودروهای داخلی بین 10 تا 20 میلیون تومان دیگر جای ریزش دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۰    
کارشناسان بازار بر این باورند که طلا در سه ماهه دوم سال جاری قابلیت بازگشت به هزاره سوم قیمتی خود را دارد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
س از کاهش شدید قیمت ها به دلیل همه گیری کووید-19، در سومین فصل سال 2020، تقریباً قیمت اغلب کالاهای اساسی افزایش و بهبود یافت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۰    
مهاجم یوونتوس با گلزنی برابر ناپولی توانست از رکورد جوزف بیکان عبور کند و بهترین گلزن تاریخ فوتبال شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
به گفته بلومبرگ روی کار آمدن دولت بایدن باعث امیدواری بیشتر معامله گران به آینده شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۰    
سارق سایبری که در کمتر از یک دقیقه 400 میلیون ریال از فردی سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۰    
سازمان بورس و اوراق بهادار از چهارشنبه عصر با استعفای حسن قالیباف اصل در انتظار فرد جدیدی است که سکان هدایتش را بر عهده بگیرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۵    
سال بعد پرداخت قانونی حقوق مدیران دستگاه های دولتی به 60 میلیون تومان می رسد و این عدد دیگر یک حقوق غیرمتعارف نیست. دلیل قانونی شدن پرداخت این ارقام را نیز باید در لایه های قوانین مصوب جست وجو کرد.