پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۵:۵۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 20 تیر 1397 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 فروردین 1397 رهیاب 31 اردیبهشت 1397 رهیاب 31 خرداد 1397 رهیاب 1 مرداد 1397 رهیاب 1 شهریور 1397 رهیاب 2 مهر 1397 رهیاب 30 آبان 1397 رهیاب 30 آذر 1397 رهیاب 30 دی 1397 رهیاب 30 بهمن 1397 رهیاب 29 اسفند 1397 رهیاب 1 تیر 1397 رهیاب 2 تیر 1397 رهیاب 3 تیر 1397 رهیاب 4 تیر 1397 رهیاب 5 تیر 1397 رهیاب 6 تیر 1397 رهیاب 7 تیر 1397 رهیاب 8 تیر 1397 رهیاب 9 تیر 1397 رهیاب 10 تیر 1397 رهیاب 11 تیر 1397 رهیاب 12 تیر 1397 رهیاب 13 تیر 1397 رهیاب 14 تیر 1397 رهیاب 15 تیر 1397 رهیاب 16 تیر 1397 رهیاب 17 تیر 1397 رهیاب 18 تیر 1397 رهیاب 19 تیر 1397 رهیاب 20 تیر 1397 رهیاب 21 تیر 1397 رهیاب 22 تیر 1397 رهیاب 23 تیر 1397 رهیاب 24 تیر 1397 رهیاب 25 تیر 1397 رهیاب 26 تیر 1397 رهیاب 27 تیر 1397 رهیاب 28 تیر 1397 رهیاب 29 تیر 1397 رهیاب 30 تیر 1397 رهیاب 31 تیر 1397 
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۴    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
بسیار متأسفم که باید بگویم امروزه ما در سینما دیگر مساله ای به اسم عفاف و حجاب نداریم!
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
اروپا با آمریکا همصداست، جمهوری خواهان و دموکرات ها نیز در هر موضوعی با هم اختلاف داشته باشند، در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۵    
برادر روح الله داداشی و برادر قاتلش 7 سال پس از وقوع جنایت توضیحاتی را در خصوص این حادثه بیان کردند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۵    
به گفته "کریس هدفیلد"( Chris Hadfield) فضانورد کانادایی ناسا، اعزام انسان به سیاره سرخ می توانست در دهه های گذشته به واقعیت مبدل شود.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس اداره آبفای خرمشهر گفت: عملیات ترمیم شکستگی خط لوله غدیر در کیلومتر 13 قیصریه به اتمام رسید.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۵    
️پدیده حباب های یخی در دریاچه یخ زده منطقه سرد آلبرتای کانادا، جلوه زیبایی به این دریاچه داده است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب 2 رتبه اول، یک رتبه دوم و 3 رتبه سوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور توسط دانش آموزان دختر خوزستانی خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۵    
امروز 21 تیرماه سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۵    
تولید دوچرخه های سبکی که تحمل وزن انسان ها را داشته باشند و در عین حال کارآیی مناسبی داشته باشند، چالشی جدی محسوب می شود.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۵    
در طول سال های اخیر پرونده های مالی مختلفی مطرح و به آن ها رسیدگی شده است. این روزها که به بهانه های مختلف، شعار مقابله با مفسدان اقتصادی بیشتر شنیده می شود ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۵    
مشاور رئیس جمهور با اشاره به ادعای رئیس جمهور آمریکا در خصوص صفر شدن درگیری های نیروی دریایی آمریکا و شناورهای ایرانی، تاکید کرد: مدتی است ناوهای آمریکایی سر عقل آمده اند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۵    
مجموعه کلاه قرمزی 97 جمعه 22 تیر ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۵    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به شکاف گسترده میان ترامپ و اروپایی ها به سرانجام ناخوشایند این سفر برای رئیس جمهور آمریکا که با زبان زور و تهدید با اروپا سخن می گوید، پرداخته است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۵    
دبیر شورای ورزش جزیره کیش از پیگیری های انجام شده برای برگزاری نشستی با حضور مقامات سیاسی قطر در زمینه همکاری این جزیره برای میزبانی جام جهانی 2022 خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
درحالی که مسئولان باشگاه استقلال به طور جدی دنبال حفظ کاپیتان تیم ملی ازبکستان نیستند، امیر قلعه نویی به مسئولان سپاهان تاکید کرده این بازیکن را جذب کنند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
با رونق صنعت گیم در داخل کشور بازی سازان و فعالان این صنعت تلاش های زیادی برای هم سویی با استانداردهای بین المللی داشته اند تا جایی که صادرات این بازی ها با اقبال خوبی مواجه شده است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: ممکن است روزی بخواهیم از رئیس جمهور سوال کنیم اما طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور به هیچ وجه، در دستور کار فراکسیون امید نبوده است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
مقامات رگولاتوری در انگلیس حداکثر مجازات ممکن را علیه فیس بوک به علت رسوایی مربوط به نقض حریم شخصی کاربران کمبریج انالیتیکا وضع کردند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با اشاره به تاثیر فعالیت بازار ثانویه در افت قیمت ارز در روزهای اخیر، گفت: باید کالاهایی که ضرورت کمتری برای پرداخت ارز یارانه ای دارد ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن اعلام زمان برگزاری دیدارهای هفته نخست لیگ هجدهم، محل برگزاری دو بازی را اعلام نکرد
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
شهر بروکسل از امروز چهارشنبه میزبان نشست رهبران کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است و در این میان وزیر خارجه آمریکا پیش از آغاز این نشست اظهاراتی را در خصوص ایران ایراد کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
هیات وزیران، آیین نامه اجرایی تسویه مطالبات و بدهی های دولت از طریق صدور اسناد تسویه خزانه را تصویب کرد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۵    
بر اثر برخورد یک تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری در سنندج 13 نفر از هموطنان جان باختند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تأمین شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه های خوبی برای فوتبال کشور باشند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۵    
معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه دمشق هنوز مساله فلسطین را مساله اصلی جهان عرب می داند، تاکید کرد: علی رغم تمامی چالش هایی که سوریه در طول سال های بحران با آن مواجه بوده ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۵    
مایک فلین که در دولت آمریکا 24 روز مشاور امنیت ملی بود، برای اولین بار در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام دروغ گویی در رابطه با تماس های خود با سفیر روسیه حاضر شد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل روابط کار وزارت کار، با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه جامع روابط کار از امروز چهارشنبه آغاز نمی شود، گفت: کارگران و کارفرمایان فعلا برای ثبت نام به دفاتر پیشخوان مراجعه نکنند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۵    
مهاجم پرتغالی در طول 9 سال حضورش در رئال مادرید اظهار نظرهای جنجالی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۵    
سناتور سابق آمریکایی معتقد است با طولانی شدن مذاکره آمریکا با کره شمالی این گفتگوها نتایج قابل توجهی نخواهد داشت.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵    
همزمان با اجرای توافق مصالحه در جنوب شرق درعا، این بار دولت سوریه شمال و شمال غرب درعا را برای مذاکره با گروه های مسلح انتخاب کرده و در صورت شکست این مذاکرات ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵    
براساس تازه ترین گزارش سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) برای رتبه بندی کشورها در شاخص جهانی نوآوری، جمهوری اسلامی ایران در سال جدید میلادی، جهش 10 پله ای داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امسال شرایط ما حساس تر از گذشته است و با توجه به فقدان روابط دو جانبه، باید به گونه ای تدبیر کنیم که زائران ایرانی به سلامت این سفر را بگذرانند و بازگردند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
مسئولان ارشد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه تبلیغات مخدرجدید با شیوه های دروغین در فضای مجازی صورت می گیرد، ضمن تاکید بررصد فضای مجازی از خانواده ها خواستند ورود جدی به موضوع داشته باشند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بر ضرورت تشکیل یک کار گروه برای نقل و انتقالات این باشگاه تاکید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۵    
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه از مقامات رژیم اشغالگر قدس خواست تصمیم خود مبنی بر ممانعت از واردات کالا به نوارغزه از گذرگاه کرم ابوسالم را لغو کنند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۵    
رئیس بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ایران، نسبت به افزایش بروز حملات قلبی از سن 40 سالگی به بعد هشدار داد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۵    
اختلاف و تنوع دیدگاه در هر کابینه ای امری بدیهی، محتمل و بسیار طبیعی است. این نوع نگاه قطعا باعث تعالی و افزایش بهره وری تصمیمات خواهد شد اما این مسائل از زمانی خطرآفرین می شود که به جای طرح در ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۵    
جبهه اصلاحات دوران دگرگونی خود را طی می کند؛ دگرگونی که به نظر می رسد یکی از مشخصه های اصلی آن، حذف یا تقلیل جایگاه برخی از روسای آن است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۵    
دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 در حالی برگزار می شود که انگلیس و کرواسی با آرزوهای متفاوتی راهی میدان خواهند شد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۵    
با پیروزی فرانسه مقابل بلژیک، چهره اولین فینالیست جام بیست و یکم مشخص شد و این تیم به یکقدمی کسب دومین قهرمانی اش در جام جهانی قرار گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۵    
چین نسبت به اعمال تعرفه های جدید آمریکا علیه خود واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۵    
معاون فنی پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: فارغ از امتیازهایی که گرفتیم، طبق آمارهایی که در سایت فیفا منتشر شده، تیم سی و دوم جام جهانی 2018 بودیم.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۵    
سری جدید برنامه عصر به تهیه کنندگی و اجرای نادر طالب زاده از این هفته روی آنتن شبکه افق می رود.