پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 13 مهر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 مهر 1398 خبر گزاری رسا 2 مهر 1398 خبر گزاری رسا 3 مهر 1398 خبر گزاری رسا 4 مهر 1398 خبر گزاری رسا 5 مهر 1398 خبر گزاری رسا 6 مهر 1398 خبر گزاری رسا 7 مهر 1398 خبر گزاری رسا 8 مهر 1398 خبر گزاری رسا 9 مهر 1398 خبر گزاری رسا 10 مهر 1398 خبر گزاری رسا 11 مهر 1398 خبر گزاری رسا 12 مهر 1398 خبر گزاری رسا 13 مهر 1398 خبر گزاری رسا 14 مهر 1398 خبر گزاری رسا 15 مهر 1398 خبر گزاری رسا 16 مهر 1398 خبر گزاری رسا 17 مهر 1398 خبر گزاری رسا 18 مهر 1398 خبر گزاری رسا 19 مهر 1398 خبر گزاری رسا 20 مهر 1398 خبر گزاری رسا 21 مهر 1398 خبر گزاری رسا 22 مهر 1398 خبر گزاری رسا 23 مهر 1398 خبر گزاری رسا 24 مهر 1398 خبر گزاری رسا 25 مهر 1398 خبر گزاری رسا 26 مهر 1398 خبر گزاری رسا 27 مهر 1398 خبر گزاری رسا 28 مهر 1398 خبر گزاری رسا 29 مهر 1398 خبر گزاری رسا 30 مهر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۷    
کتاب ستاره های کوکب که زندگی مادر شهیدان حسن، علی و رضا مظفر را به شیوه مستند داستانی روایت می کند، به همت انتشارات روایت فتح چاپ و راهی بازار نشر شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۷    
معیارهای انتخاب ناشر نمونه 1397 از سوی دبیرخانه انتخاب ناشر نمونه اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۵    
اینفوگرافیک | پنج پاداش خداوند به سیدالشهداء
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۱    
جدیدترین اثر محمدرضا عابدینی با موضوع اربعین با عنوان قدم عاشقی بهمت نشر معارف روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۱    
پژوهشکده تاریخ معاصر با هدف معرفی و احیای آیین زمینه خوانی، مراسم رونمایی از کتاب طلوعی در غروب را برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۲    
هم زمان با استقبال از مسابقه ملی کتابخوانی انتشارات به نشر، اوسنه گوهرشاد به چاپ شانزدهم رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۷    
رئیس اداره مطالعات سیاسی و بصیرت افزایی حوزه های علمیه خواهران از پویش بانوان طلبه در خصوص بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰    
امام جمعه یزد گفت: در شرایطی که برای مردم مشکلات زیادی به وجود می آید و شرایط معیشت آنها در سختی می گذرد، مسئولان باید با آنها مراعات بیشتری کنند تا گرفتاری ها رفع شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بخش اعظمی از صنایع موجود در کشور برنامه ای برای تولید نداشته و بیشتر به مونتاژکاری می پردازند که این منافی با سرعت توسعه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۲    
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: انتخابات نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و جزء اصول پذیرفته شده و حقوق حقه مردم است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۲    
امام جمعه قزوین گفت: زندگی در مسیر قرآن هدایتی منجر به پیروزی می شود همانطور که در عرصه نظامی به مسیر قرآن و پیروزی حق علیه باطل ایمان آوردیم و امروز موفقیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی جدید در شهر مهران خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۶    
استاندار ایلام گفت: مجموع هزینه پارکینک خودروها در مرز مهران کلا (برای تمام روزها) 50 هزار تومان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۰    
به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید غلامرضا چاغروندی و در مراسمی، یاد و خاطره این شهید والامقام روز شنبه 13 مهرماه، گرامی داشته شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۰    
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: آمادگی نیروهای نظامی و امنیتی در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران فوق العاده است .
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۷    
شکری با بیان این که مشارکت بسیار خوبی از سوی مردم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی انجام شده است، گفت: 67 موکب از استان البرز در عتبات عالیات خدمات رسانی می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۷    
مرز مهران در استان ایلام در ایام اربعین شاهد تردد بالای زائرین اربعین حسینی اعم از ایرانی و خارجی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۱    
امام جمعه اردبیل امنیت را نخستین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت پایدار در استان ماحصل همکاری شایسته دستگاه های قضائی و نیروی انتظامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: نرخ کرایه مسافران از مبدأ البرز برای شرکت در اربعین حسینی تغییر نکرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۵    
بهادری گفت: رسانه ها برای اطلاع رسانی از فعالیت های بسیج به مردم با شفافیت عمل کنند تا مردم با آگاهی از این فعالیت ها به سمت این نهاد مردمی و انقلابی حرکت کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۵    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 350 دانش آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۰:۴۰    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهور برگزار شد و بخش هایی از سند توسعه خدمات دیجیتال در کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۶    
حجت الاسلام تاجزاد گفت: آشوب امروز شهرستان لردگان به دست برخی از فتنه گران و منافقانی صورت گرفت که اصلا اهل شهرستان لردگان و استان نبودند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۷    
حجت الاسلام مشیری با بیان این که منبر باید هویت دینی را تقویت کند، گفت: منبر باید به گونه ای باشد که جریان های اجتماعی در بین مردم و جامعه ایجاد کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۱    
رییس مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین گفت: انسان عاقل دشمن شناس است و در مواقع لازم در برابر دشمنان موضع گیری می کند، حضرت زینب(س) نمونه بارز انسان عاقل است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۵    
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه مرجعیت شیعی استقلال عراق را حفظ کرده است، گفت: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی نباید منجر به تضعیف مرجعیت شیعی عراق شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۵    
محمدی با بیان اینکه 500 برنامه قرآنی در موسم اربعین برگزار می شود، گفت: 30 قاری بین المللی در شهر های نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و کوت برنامه قرآنی برگزار خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۶    
آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم و همایش تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در سالن همایش های الغدیر برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۰    
سرپرست دادستانی قم از راه اندازی سامانه مردمی ثبت گزارشات و تخلفات خبر داد و گفت: وظیفه شرعی و قانونی ما حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۱    
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه حامی کسانی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کنند، هستیم، گفت: امروز در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۵    
امام جمعه بابلسر، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۲    
برگزاری دوره تربیت مربی و بررسی بیانیه گام دوم در حوزه علمیه الزهرای اهواز چند خبر کوتاه از خوزستان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۲    
فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه دستگاه قضایی قم با مظاهر فساد باید برخورد قاطع داشته باشد، گفت: کوتاهی ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نباید موجب دلسردی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۰    
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد به رسالت طلبه در حوزه علمیه و عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: موفقیت در این راستا نیازمند رشد علمی، اخلاقی و معنوی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۷    
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه رشد علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سایه امنیت محقق می شود، گفت: این امنیت مرهون رشادت نیروهای مسلح است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در گفت وگو با رسا، از اظهارات نسنجیده برخی مسؤولان انتقاد و از هوشیاری مردم لردگان و ناکام گذاشتن ضد انقلاب قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۲    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تأکید کرد که برای حفظ چهره معنوی قم باید جبهه واحد و فرماندهی منسجمی برای مبارزه با مظاهر مفاسد تشکیل شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۲    
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه قدرت دفاعی و بازدارندگی دفاعی در کنار دیپلماسی بسیار کارآمد است، گفت: اگر کشوری ضعیف باشد آمریکایی ها حتما به آن کشورحمله می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۶    
حجت الاسلام احمد رهدار استاد حوزه و دانشگاه در گفتاری به ابعاد و ظرفیت های تمدنی پدیده پیاده روی اربعین نگاهی داشته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، استقرار امنیت پایدار و مردم پایه در ایران اسلامی را مرهون مجاهدت های ایثارگرانه این نهاد دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قرار شد کارگروهی در زمینه سیاست های کلی نظام قانون گذاری تشکیل شود و هر چه سریعتر نظریات خود را جمع بندی کنند تا در جلسه بعد بررسی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۰    
کارگاه آموزشی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ویژه فعالان فضای مجازی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۰    
حرکت جوهری که در حکمت متعالیه اثبات شده، برای تبیین برهانی تغذیه حلال کارآمد است؛ از این رو تغذیه حلال به مدد برهان، دارای تأثیرات مهمی در حوزه تعلیم و تربیت و ... است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۵    
رسانه های عربی نوشتند: طرحی کشف شده که هدف از آن تحریک تظاهرات و سپس بهره برداری و نفوذ به آن و سوق دادن آن به سمت خشونت و ایجاد یک هرج ومرج در کشور است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۲    
سفارتخانه های آمریکا و انگلیس در کشور عراق در حال سوء استفاده از شرایط بد اقتصادی عراق پس از شکست داعش هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۶    
گروه های فلسطینی در واکنش به خبر تلاش ناکام برای ترور سلیمانی اعلام کردند: برخی طرف ها دنبال ضربه به مقاومت و کم رنگ کردن پیروزی های آن هستند اما به جایی نخواهند رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۶    
رییس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مطالب سخنرانان باید از استحکام علمی کافی برخوردار بوده و مستند به قرآن و کلام اهل بیت(ع) باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰    
استاد درس خارج حوزه با اشاره به ظهور نفی سبیل، استکبار ستیزی و قدرت نمایی شیعه در راهپیمایی اربعین از این حرکت بزرگ به عنوان یکی از نمادها وظواهر اصلی شیعه یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰    
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان بر آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین تأکید کرد و آن را در رأس اولویت های این جنبش دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰    
مراسم اختتامیه سی و چهارمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰    
دستگاه قضایی با حضور آیت الله رئیسی متحول شد
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۷    
مجمع جهانی امت اسلامی به مناسبت ارتحال یکی از اندیشمندان شیعه اهل شیلی پیام تسلیتی صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۱    
دوعوت یک مرد موکب دار عراقی از زوار ایرانی اربعین حضرت اباعبد الله الحسین (ع)
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۵    
یکی از شیوه های ساواک برای دستیابی به اطلاعات و آگاهی های مورد نیاز آن سازمان، سانسور مکاتبات بود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۲    
یکصد و سی و هشتمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم و تربیت با 7 مقاله و در 190 صفحه منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۲    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به برخی ناهماهنگی ها در اعتبار گذرنامه زائران اربعین حسینی، گفت: در ستاد اربعین اعتبار گذرنامه 3 ماه مصوب شد ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۶    
دومین شماره فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات روان شناختی با 10 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۰    
در جریان انقلاب اقتصادی، برخی برندگان بازی فعلی که با روش های ناهنجار متنعم هستند، باید به زیر کشیده شوند. روشن است مقاومت می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۰    
نسخه الکترونیکی کتاب جلد اول کتاب بررسی مسائل مستحدثه پزشکی با 391 صفحه به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۷    
موسسه نسیم رحمت به مناسبت ارتحال حجت الاسلام شیخ خلیل ساحوری پیام تسلیت صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۷    
عراقی ها ملتی بیدار و هوشیار هستند و اتفاقات اخیر هم گذرا خواهد بود؛ چون آن ها ثابت کرده اند که فریب دشمنان قسم خورده خود را نخواهند خورد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۷    
فضای سایبر با ذات عالم گیری، بدون مرزی و برون گرایی، نیازمند درون زایی است. واقعیت این است که در دوران تحول ژرفی قرار داریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۰    
معاون فرهنگی دادگستری لرستان بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی بین مردم وجلوگیری از ایجاد مشکلات تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا مدافع حق مظلومان جامعه و پشتیبان مردم است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی مرز خسروی گفت: منتظر اعلام نظر دولت عراق در مورد تأمین امنیت زائران هستیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۵    
حجت الاسلام سیدیان گفت: در حال پیگیری و کسب مجوزهای لازم برای تدریس رشته مهدویت هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط در آینده ای نزدیک، رشته تخصصی مهدویت تدریس می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۵    
معاون آموزش مدرسه علمیه دورود با اشاره به سردرگمی برخی طلاب در فضای حوزه، گفت: باید استعداد طلاب را شکوفا کنیم و به سمت هدف مشخص هدایت شوند تا از سردرگمی جلوگیری شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در بوشهر در نیمه نخست امسال بیش از 10 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود پرداخت کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۶    
مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر به اهمیت رشد علمی و اخلاقی و نشاط علمی در حوزه اشاره کرد و گفت: در این راستا خود طلبه و حوزه هر دو مسؤولیت هایی بر دوش دارند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس باید مظهر اقتدار، رأفت و رحمت اسلامی باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۰    
قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور از برگزاری طرح زیارت به نیابت از سوی انجمن خیریه برکت وابسته به قرارگاه جهادی شهید اسکندری خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۷    
امام جمعه بوشهر گفت: در سایه نظم و امنیت زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه فراهم می شود که بخش عمده ای از امنیت پایدار استان بوشهر مرهون تلاش جهادی نیروی انتظامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۱    
امام جمعه اردبیل گفت: خیران همواره در دستگیری از نیازمندان در استان اقدامات موثر و مناسبی انجام داده اند این اقدامات زمینه ساز برطرف شدن محرومیت در منطقه شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۵    
سردار عباسقلی زاده گفت: سپاه پاسداران به حدی از افتخار و نوآوری دست یافته که دشمنان را به لرزه انداخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۲    
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه جوانگرایی در سپاه به معنای پیش برنده شدن های مضاعف است، گفت: سپاه افزون بر پیشتازی، باید قطار انقلاب اسلامی را به جلو بکشاند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۲    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) خرمشهر گفت: طلاب و خانواده هایشان که قصد زیارت اربعین را دارند، تا مدت زمان عزیمت به کربلا در مدرسه اسکان خواهند داشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۶    
حضور بی نظیر زائران اربعین حسینی در مرز مهران، این شهر را مملو از جمعیت کرده و برنامه ریزان و مجریان خدمات ده و خدمات رسان در تلاش برای خدامی زائران هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام نوربخش با بیان این که اجتماع اربعین حسینی به قدرت نرم جهان اسلام تبدیل شده است، گفت: دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال شکاف بین دو ملت ایران و عراق هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱    
دلخواه گفت: طبق دستگاه های تردد شمار از ابتدای ماه محرم تاکنون 4 میلیون و 740 هزار و 305 خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۵    
حجت الاسلام شکریان اجتماع عظیم و میلیونی اربعین حسینی را تیری در قلب دشمنان دانست و گفت: این حضور میلیونی عصبانیت و خفت و خواری دشمنان اهل بیت(ع) را در پی دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۷    
بهادری جهرمی با بیان اینکه تحول در دستگاه قضایی مستلزم ورود علما و حوزه های علمیه در این عرصه است، گفت: نیازمند کمک علمی حوزه برای هدایت گری درست وکلا و کارشناسان هستیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۵    
رییس هیات امنای جامعه الزهرا از عدم پذیرش استعفای مدیر این مرکز حوزوی خبر داد و بر پیگیری مشکلات موجود تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۶    
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه قوه قضاییه در گام دوم انقلاب باید به جایگاه اصلی و فقهی خود بازگردد، گفت: قوه قضاییه مانع تحقق فساد در جامعه شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۱    
غسل و کفن کردن شهدایی چون شهید چمران، شهید رجایی، شهید صیاد شیرازی و صدها شهید انقلاب و دفاع مقدس لقب غسال شهدا را برازنده صفرآزادی نژاد کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۱    
حضرت آیت الله علوی گرگانی تحولات اخیر قوه قضاییه را مطلوب ارزیابی و تأکید کرد که منکر خدمات گذشته نیستیم ولی می دانیم وضعیت بهتری بر قوه قضاییه حاکم شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۱    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: افکار عمومی باید توجه شان به قانون اساسی بیشتر شود و در دستگاه های اجرایی هم باید اهتمام بیشتری به قانون اساسی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۲    
سرکشیکیان به تشریح برنامه های ستاد خادمان افتخاری حرم سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین پرداخت و از اعزام 1000 نفر خادم مسلط به زبان های مختلف به عتبات عالیات خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۶    
نماینده خبرگان با بیان اینکه کنترل اموال مسؤولان از رانت خواری، رشوه و دزدی های پنهان جلوگیری می کند، تأکید کرد که کنترل اموال مسؤولان ریشه در سیره امیرمؤمنان(ع) دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۷    
مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین با حضور مسؤولان کشوری و حوزوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۷    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ما باید زیارت خانوادگی و قرار دادن اطرافیانمان در جاذبه مغناطیس حسینی را کریمانه ترویج کنیم اگرچه ممکن است سختی هایی هم داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
ائمه جمعه سراسر کشور در بخشی از خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه بیان داشتند: هدف از اعتراضات اخیر در عراق تحت الشعاع قرار دادن حماسه اربعین حسینی است. ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۲    
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز حوزه انقلابی را بصیرت افزا دانست و گفت: فشار دشمن به خاطر درنوردیدن مرزها و فتح مغزها به وسیله اندیشه های انقلابی و اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۱    
نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به دستاوردهای محور مقامت و شکست های دشمنان تأکید کرد که استکبار جهانی مقابل محور مقاومت خاضع شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۲    
آیت الله میرباقری با بیان اینکه امام معصوم محور حکومت در اسلام و ضامن سعادت بشر است، گفت: واقعه عاشورا مظهر تمام حقایق عالم هستی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۶    
ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور افتتاح شد.
  • ۱