پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 15 مهر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 مهر 1398 خبر گزاری رسا 2 مهر 1398 خبر گزاری رسا 3 مهر 1398 خبر گزاری رسا 4 مهر 1398 خبر گزاری رسا 5 مهر 1398 خبر گزاری رسا 6 مهر 1398 خبر گزاری رسا 7 مهر 1398 خبر گزاری رسا 8 مهر 1398 خبر گزاری رسا 9 مهر 1398 خبر گزاری رسا 10 مهر 1398 خبر گزاری رسا 11 مهر 1398 خبر گزاری رسا 12 مهر 1398 خبر گزاری رسا 13 مهر 1398 خبر گزاری رسا 14 مهر 1398 خبر گزاری رسا 15 مهر 1398 خبر گزاری رسا 16 مهر 1398 خبر گزاری رسا 17 مهر 1398 خبر گزاری رسا 18 مهر 1398 خبر گزاری رسا 19 مهر 1398 خبر گزاری رسا 20 مهر 1398 خبر گزاری رسا 21 مهر 1398 خبر گزاری رسا 22 مهر 1398 خبر گزاری رسا 23 مهر 1398 خبر گزاری رسا 24 مهر 1398 خبر گزاری رسا 25 مهر 1398 خبر گزاری رسا 26 مهر 1398 خبر گزاری رسا 27 مهر 1398 خبر گزاری رسا 28 مهر 1398 خبر گزاری رسا 29 مهر 1398 خبر گزاری رسا 30 مهر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۰    
رئیس مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مواکب گروه های جهادی اربعین در مهران و ایلام در حال خدمات به زائران است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۶    
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت نشاط حقیقی در جامعه، گفت: شهرداری اصفهان برای ایجاد نشاط در جامعه از برنامه هایی که کار غیرمذهبی در آن انجام شود دوری کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۷    
کاظم احمدزاده با اشاره به شکوه و عظمت پیاده روی اربعین حسینی، گفت: همه به کربلا و امام حسین(ع) فکر می کنند و نام امام حسین(ع) را می برند و می گویند "لبیک یا حسین".
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۷    
رئیس ستاد مرکزی گفت: تعدادی از موکب های ایرانی تا چند روز پس از اربعین برای ادامه خدمت رسانی به زائران در عراق می مانند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۷    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: تاکنون هیچ ناامنی در مرز ها مشاهده نشده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۷    
مراجع عظام تقلید حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی، "هرگونه استفاده تجاری از اطلاعات مسافران یا همکاری مسافران اربعین با واردکنندگان گوشی های مسافری را جایز ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که عاشورا هزینه تمایل قلوب به سوی امام است و اربعین این گرایش به امام و حرکت عاشقانه مردم به سوی امام در مسیر امت سازی را جلوه گر کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۷    
فرار از قندهار ماجرای دختری افغانستانی به نام بلور است که از خانه اش در قندهار گریخت تا به دکان کوچکی به نام خرازی قندهاری پناه ببرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۱    
جدید ترین اثر وحید خضاب( گرد آورنده و مترجم کتاب شهید عماد مغنیه) با موضوع رژیم صهیونیستی به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۱    
علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند وارد صفحه این پویش در سایت نیستان شوند و احساس قلبی و تجربیات خود را از خوندن کتاب ها در پویش بنویسند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۶    
گروه روش شناسی تاریخی و تاریخ نگاری پژوهشکده تاریخ اسلام از تمامی استادان، پژوهشگران و دانشجویان دکتری برای همکاری دعوت به عمل می آورد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۱    
فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی ریحانه با هدف تکریم مقام ارزشمند بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) و اشاعه فرهنگ و تربیت فاطمی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر لزوم تسهیل شرایط برای بازگشت ارز صادراتی، این کار را سبب حل بسیاری از مشکلات اقتصادی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۸    
از سوی رییس قوه قضاییه دستورالعمل شناسایی و تقدیر از مفاخر دستگاه قضایی به زیرمجموعه های دستگاه قضایی ابلاغ شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۱    
تحلیل گر ارشد مسائل بین الملل در یادداشتی به بررسی ابعاد و نتایج دکترین راهبردی جمهوری اسلامی و سیاست دفاعی ایران پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: کشور ما به قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان دست یافته است و هیچ قدرتی جرأت حمله به ایران را ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۰    
رییس جمهور مسؤولان دستگاه های اجرایی را به تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر در راستای حل مشکلات و کمبودها بویژه در زمینه معیشت مردم و رفع موانع اشتغال و رونق تولید توصیه کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۵    
دبیر ستاد مردمی اربعین استان کرمان از پذیرایی کرمانی ها در 12 موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر عبور زائران اربعین در محورهای مختلف استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۵    
در حال حاضر تردد از مرز خسروی روان است و بسیاری از زائران پس از عبور از گیت های بررسی مدارک راهی نقطه صفر مرزی برای خروج از کشور و زیارت عتبات عالیات می شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام "اشراف اطلاعاتی بر مرزها با تجهیزات به روز داریم" گفت: هیچ خطری امنیت زائران را تهدید نمی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۴۱    
آیت الله تحریری با بیان اینکه پروردگار به لایه های گوناگون هوای نفس آدمی اشراف کامل دارد، گفت: قوانین و پیچیدگی موجودات همه بیانگر علم افعالی حق تعالی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، تحرکات اخیر در عراق را یک فتنه آمریکایی سعودی برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۶    
آیت الله ری شهری تندروهای دیروز را کندروهای امروز معرفی کرد و گفت: اعتدال واقعی تنها با همراهی ولایت محقق می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۵۱    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه رجوع جوانان به حوزه های علمیه بیانگر اقبال آنان به دین است، گفت: امروز گسترش حوزه های علمیه شیعی انکار ناپذیر است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: طرح های آمریکایی شکست خورده و امروز رشد اقتصادی در ایران افزایش یافته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۲    
صدرا با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک سند و نقشه راه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، گفت: مهمترین راهبرد در این بیانیه الگوسازی اسلامی ایرانی پیشرفت است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۰    
حجت الاسلام مطهری پور با اشاره به موجه بودن غیبت دانشجویان در ایام اربعین از راه اندازی دانشگاهی در مرز شلمچه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۰    
رییس شورای سیاستگذاری حوزه خواهران، دستور امام راحل برای تشکیل حوزه خواهران را ابتکاری هوشمندانه دانست و از فعالیت 500 حوزه مربوط به خواهران در کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۲۱    
وزیر نیرو گفت: از هفته جاری پویش الف، ب، ایران آغاز می شود و در این جهت نیز 220 طرح بزرگ تا پایان سال جاری با اعتبار 33 هزار میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از مشکلات استان خراسان جنوبی نبود زنجیره تولید برای محصولات استراتژیک است و دولت نیز تسهیلات کم بهره در این زمینه پرداخت می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال 103 موکب از محل موقوفات و بقاع متبرکه به زائران اربعین خدمات رسانی خواهند داشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: سالانه باید 100 هزار فرصت شغلی در برنامه پنج ساله ششم توسعه ایجاد شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۷    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: مبلغ یک میلیون و 500 هزار دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص یافته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات ارزان قیمت روستایی و عشایری با نرخ 4 و 6 درصد و در سرمایه در گردش با نرخ 10 درصد در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۶    
حضرت آیت الله نوری همدانی رونق حوزه های علمیه به ویژه حوزه خواهران را به برکت انقلاب دانست و گفت: انقلاب و امام راحل راه پیشرفت را برای بانوان باز کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که عربستان سعودی و همپیمانان آن همچنان بر ادامه جنگ و محاصره یمن تاکید دارند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۶    
رضوان شیخ خلیل که پنج فرزند خود را که از شخصیت های مهم مقاومت بوده اند به همراه یکی از نوه ها و دامادش در راه خدا قربانی کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۰    
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان در واکنش به اتفاقات عراق اعلام کرد که آمریکا نمی خواهد این کشور مستقل باشد اما با وجود روحیه مقاومت در عراق نگرانی وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۰    
نویسنده مشهور عرب به بررسی وضعیت عربستان و آمریکا در سایه تغییر بزرگ موازنه قوا در منطقه و تلاش ریاض برای پایان دادن به تجاوز خود به یمن بعد از ناکامی نظامی پرداخت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۰    
فالح الفیاض در کنفرانسی خبری ضمن اشاره به منشأ درگیری های اخیر در عراق بر لزوم مقابله با آشوبگران تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۷    
بنیاد ترامپ اعلام کرد که برنامه یک گروه افراط گرای ضد اسلامی که قرار بود ماه آینده در یکی از اقامتگاه های متعلق به دونالد ترامپ برگزار شود، لغو شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۷    
یک پایگاه خبری لبنانی نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در صدد صفر کردن مشکلات با ایران و سایر همسایگان است تا بتواند شعار "اقتصاد قوی" را عملی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۷    
یک فلسطینی که در راهپیمایی های بازگشت هدف شلیک نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، به شهادت رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۱    
بیش از 280 نفر از فعالان هندی در نامه ای سرگشاده در مورد وضعیت فعلی جامو و کشمیر ابراز نگرانی کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۱    
شهرک نشینان یهودی امروز بار دیگر تعرض به مسجد الاقصی را ازسرگرفتند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۵    
سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی اذعان کرد که طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن متضمن بسیاری از خواسته ها و منافع رژیم صهیونیستی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۵    
سمینار فرهنگی امام هادی(ع)، علم و عمل، جهاد و بخشش در مسجد جامع امام هادی(ع) واقع در شهر صعده یمن برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۲    
کمیسیون مقابله با افراط گرایی انگلیس هشدار داد برخی گروه های راست افراطی برای گسترش نفرت پراکنی خود، حقایق را تحریف می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۶    
در پی اعلام آمادگی ترکیه برای آغاز عملیات نظامی در شمال سوریه، نیروهای آمریکایی دو مرکز تل ابیض و راس العین را تخلیه کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۶    
همزمان با تهدیدهای رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه مبنی بر حمله به شرق فرات در سوریه، این سوال مطرح است که در صورت عملی شدن این تهدیدها، آمریکا چه موضعی خواهد گرفت؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۳    
رییس جمهور آمریکا در توئیتی اعلام کرد زمان آن رسیده است که آمریکا از جنگ بی پایان سوریه خارج شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۳    
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه به کرانه باختری حمله کرده و دست به بازداشت فلسطینیان زدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۷    
انستیتو معارف اندونزی در سال 2002 میلادی تأسیس شد، این مؤسسه برای ارتباط با جامعه و نسل جوان اندونزی فعالیت های متنوعی انجام می دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۵    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، گفت: با دفاع مقدس می توان فلسفه شکست ناپذیری ایران را به جهانیان را نشان داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۲    
هفتمین جلسه ارائه پروژه تحقیقاتی" ارزیابی سیاستهای کلی کشاورزی" با موضوع بررسی میزان تحقق سیاستهای هفتم و هشتم در راستای وظایف کمیته کشاورزی، آب و منابع طبیعی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۶    
در حاشیه تظاهرات اعتراضی مردم عراق، مگس های الکترونیک عربستان در کنار ویروس های صدام و هم قطاران داعشی، جنگی خیالی بین ایران و عراق درست کردند
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۱    
حضرت آیت الله جوادی آملی تأکید کرد که در مقابل دهه های فرهنگی، برخی دهه غارت و چپاول کشور را داشتند که از آنها غفلت شده بود و شما می توانید جلو این افراد را بگیرید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۱    
اتحادیه اروپا تصریح کرد که این اقدام سبب راه افتادن موج جدیدی از مهاجران به سوی کشورهای اروپایی می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۱    
رژیم صهیونیستی درپی اجرای طرحی برای توقف فعالیت های دولت ترکیه در قدس اشغالی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۵    
یک منبع در دفتر نخست وزیر عراق اعلام کرد که عادل عبدالمهدی بسته اصلاحاتی جدیدی را روز سه شنبه برای برآورده کردن خواسته های تظاهرکنندگان ارائه خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۲    
محمد الحکیم و سرگئی لاوروف در کنفرانس خبری مشترک ضمن تشریح مواضع دو کشور، بر اهمیت توسعه روابط دو جانبه تاکید کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۶    
این فعال فرهنگی و رسانه ای گفت:به دلیل نبود و یا محدودبودن روایت زنانه ما از انقلاب به نسبت اهمیت حضور زنان در جریان این خیزش مردمی، روایتی که از انقلاب داریم ناقص است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی دولت گفت: ایران همانند همیشه آمادگی خود را برای ایستادن در کنار ملت عراق اعلام می کند و تبلیغات جعلی و مسموم نخواهد توانست دو ملت ایران و عراق را از هم جدا کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه قانون باید گره ای از مشکل کشور باز کند، گفت: معتقدم فرهنگ رعایت قانون باید از دوره ابتدایی و از دوران کودکی نهادینه شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۷    
معاونت حقوقی سپاه شکایت خود از سایت های خبری "الف" و "عصر ایران" در پی مصاحبه بهزاد نبوی و اظهارات خلاف واقع وی در این مصاحبه را پس گرفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۱    
رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از برگزاری هفتمین دوره کنگره سراسری ادبیات پایداری در روز چهارشنبه هفدهم مهر ماه در کرمان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۱    
نویسنده در کتاب به مقایسه دشمنی ها در عصر پیامبر با عصر انقلاب اسلامی پرداخته، نوشته است: دشمنان آنچه در توان داشتند برای براندازی این حکومت دینی به کار گرفتند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۵    
رییس دستگاه قضا با ابراز خرسندی از هوشیاری ملت و دولت عراق برای به حاشیه راندن فتنه دشمنان گفت: همگان باید تلاش کنیم که رویداد عظیم اربعین به نحو احسن شکل گیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام محدثی در کتاب پیام های عاشورا به بررسی پیام های اعتقادی،اخلاقی،زندگی،عرفانی،تاریخی،سیاسی،احیاگری و پیام به بانوان پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۱    
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اجرای دستورات دینی در جامعه و فرهنگ سازی برای عمل به فرامین اسلامی خواستار مقابله قاطع با هنجارشکنان شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۷    
حضرت آیت الله علوی گرگانی نیروی انتظامی را پیرو رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: پلیس باید به سمت هوشمند بودن حرکت کند، چون چنین راهبردی به نفع جامعه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۱    
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به رسالت خطیر تبلیغی طلاب اشاره کرد و گفت: در این راستا طلاب با تکیه بر علم و دانش باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گفت: برای رفع مشکلی همچون اینکه برخی طلاب در حوزه هویت طلبگی خود را نمی شناسند، حوزه علمیه باید هویت یابی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه رونق و توسعه خراسان جنوبی با راه آهن امکان پذیر است، گفت: معادن استان جز با راه آهن رونق پیدا نمی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۲    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با اشاره به تدابیر عالی رهبر انقلاب گفت: در جهان، رهبری نداریم که تدابیری اینگونه جامع داشته باشد و هیچ رهبری قابل مقایسه با ایشان نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۲    
تابش گفت: در حال حاضر برای 200 هزار واحد مسکن روستایی در سال جاری تامین اعتبار شده است و این اعتبارات نیز در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۲    
شهادت و تقدیم خون از همان ابتدای راه ولایت و از پشت درب آتشین، با مسمار عشق بر جان شیعیان زده شد و هرگز جدایی ای بین شیعه و شهادت نخواهد بود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت تلاش و پشتکار را لازمه رسیدن به هدف طلبگی خواند و گفت: توجه به این مهم سردرگمی در حوزه را از بین می برد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید کشاورزی قراردادی در ارتباط با زعفران، زرشک و عناب باشد و از تمام کارآفرینان نیز دعوت می شود تا به کشاورزی قراردادی ورود کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۱    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اغتشاشات عراق گفت: دشمن نمی خواهد اربعین باشکوه برگزار شود اما اراده خداوند فوق اراده هاست و کارها طبق مشیت او پیش می رود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۵    
رییس حوزه علمیه الشتر گفت: طلابی که برای انتخاب مسیر طلبگی هدف دارند، با تلاش برای کسب علوم دینی در پی رسیدن به هدف هستند و در اینجا سردرگمی طلبه بی معنا است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران اسلامی هیچ زمانی در تفاهم نامه های بین المللی از تعهد خارج نشده و خلف وعده نکرده اما بالعکس آمریکا تعهدات را زیر پا گذاشته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه قم با بیان اینکه ابزار کار نیروی انتظامی در ماموریت ها معنویت و اخلاق است، گفت: هرچه که انسان معنویت و اخلاقش بالاتر باشد، دشمنی دشمنان خبیث بیشتر می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: علم و دین باید در کنار هم باشند تا به فلاح برسیم؛ زیرا ممکن است با علم به رفاه برسیم اما به فلاح نمی رسیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۰    
نگاه کردم دیدم تقریبا نصف اتوبوس از جاشون تکون نخوردند! انگار نه انگار نمازشان قضا شد، خواستم بگم زیارت بدون نماز فایده ای ندارد، اما با خودم گفتم مگر تو دعوت شون کردی؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۰    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نسل جدید و کمک برای رشد و تعالی جامعه تأکید کرد و گفت: بیان قصه های قرآنی از شیوه های تربیتی صحیح نسل جدید است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۰    
لاریجانی با بیان اینکه دولت باید لایحه اصلاح قانون هدفمند کردن یارانه ها را ارائه کند، گفت: اراده مجلس این است که در بحث اصلاح هدفمندی نباید فشاری به مردم وارد شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۰    
ابو عبدالله سالیانی است که در نجف از زائران اربعین میزبانی می کند. هرچند در یک اتاق 12 متری نشست و برخاست جمع بیست سی نفره دشوار بنظر می آید، ولی از سرمای بیرون بهتر است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۷    
لیبرال ها چه چپ گرا باشند چه راست گرا، همیشه دیگر جناح های سیاسی را متهم کرده اند به اینکه طرفدار نظریه های توطئه اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۷    
معاون آموزش مدرسه علمیه برادران دورود گفت: برای ایجاد رشد و نشاط علمی، اخلاقی و معنوی در حوزه باید الگو و روش درست ارائه شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۲    
وزیر نیرو از اتصال یک هزار و 339 روستای کشور تا پایان امسال به شبکه آبرسانی خبر داد و گفت: همچنین 228 تصفیه خانه فاضلاب در کشور وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۶    
دوره های آموزشی خارج کلام، مسائل جدید کلامی، تاریخ علم کلام، متون کلامی معاصر در جهان عرب و زبان تخصصی کلام و فلسفه دین با حضور اساتید علم کلام حوزه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۰    
ذوالفقاری با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در سامانه سماح از مرز 2 میلیون و 325 هزار نفر گذشت، گفت: هر چهار مرز ایران و عراق برای تردد زائران اربعین باز است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: ریل شرق کشور سبب می شود تا مسیر توسعه و فرآیند توسعه شرق کشور سرعت بیشتری بگیرد و شور و نشاط در این منطقه مرزی و محروم ایجاد خواهد شد.
  • ۱