چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 4 بهمن 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۵    
سردار جوانی گفت: اگر آمریکا بخواهد دست به ترور جدید بزند، قطعاً زیان و خسارت های جدی تر و بیشتری خواهد دید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۵    
در مکتب امام و رهبری، آن نیروی نامتناهی ای که در جبهه حق وجود دارد که یوم الله را رقم می زند و طومار جبهه باطل را در هم می پیچد، به صحنه آمدن ایمان یک امت و ملت است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۲    
عبادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام یک عبادت نمونه است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۶    
تظاهرات جمعه میلیونی مردم عراق در مخالفت با حضور نیروهای آمریکایی، در بغداد برگزار شد که طی آن مردم عراق بر لزوم اخراج اشغالگران از کشورشان تأکید کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۰    
آیت الله بندنظر، از علمای استان لرستان، شامگاه گذشته دار فانی را وداع گفت و پیکر این عالم ربانی عصر امروز در شهرستان الشتر تشییع شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۱    
فرمانده سپاه عاشورا گفت: جوانانی که جهت گیری های انقلاب اسلامی را به درستی تشخیص دادند و پیشرانی کردند باید در عرصه فضای مجازی هم به صورت جهادی وارد شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
رییس مجمع علمای اهل تسنن عراق از مردم این کشور به سبب برگزاری راهپیمایی میلیونی در مخالفت با ادامه حضور اشغالگران آمریکایی تقدیر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
رهبر جریان صدر عراق خطاب به ملت این کشور گفت: شما امروز دشمنانمان را خشمگین کردید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
جنبش حزب الله لبنان به تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه حضور نظامیان آمریکایی واکنش نشان داد و آن را نشانه مخالفت قاطع با اشغالگری آمریکا دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۵۲    
مدیر حوزه تعرض به یکی از کتب و متون مهم علم پزشکی را عملی ناروا و محکوم دانست و تاکید کرد که این قبیل کارها هیچ انتسابی به حوزه و روحانیت ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۱    
امام جمعه تبریز گفت: از کاندیداها درخواست داریم تا راهکار بدهند، به شفافیت بگویند برای اشتغال و کارخانه های تعطیل چه برنامه ای دارند و به جای حزب بازی به فکر مردم باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۱    
امام جمعه کرج گفت: تحقق دولت جوان انقلابی مقدمه ای دارد و آن مجلس جوان انقلابی است از این رو صلاحیت های جوانان را در نظر بگیریم و از چیزی نترسیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۰    
دامنه farsnews.com متعلق به خبرگزاری فارس ساعتی پیش با دستور وزارت خزانه داری آمریکا مسدود شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۲    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه با طرح ادعاها و اتهام های سابق خود علیه ایران، گفت که تهران برای گفت وگو باید رفتار خود را تغییر دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۲    
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات مقامات سعودی نوشت که یک کشور نرمال چگونه باید باشد از جمله اینکه کنسولگری خود را به کشتارگاه تبدیل نمی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۶    
یک ایرانی ساکن کانادا گفت هنگامی که قصد داشته وارد آمریکا شود به خاطر شباهت نامش با سردار سلیمانی از سوی مأموران مرزی آمریکا مورد بازجویی قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۶    
نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: آمریکایی ها بدانند فرزندان ایران و محور مقاومت انتقام سردار سلیمانی و همرزمانش را می گیرند و قطعاً نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۶    
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با تشکر از حضور میلیونی مردم در تظاهرات علیه حضور نظامی آمریکا بر ضرورت خروج فوری اشغالگران تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۶    
دفتر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه از وخامت حال وی در زندان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی با تمجید از بزرگداشت واقعه ادعایی هلوکاست از سوی یک شخصیت دینی سعودی، اسلام مدنظر سعودی ها را اسلام حقیقی توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
یک عضو ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد که تا چند روز آینده توافق بر سر نخست وزیر جدید حاصل خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
حضور میلیونی مردم کشور عراق در تظاهرات علیه اشغالگری آمریکا بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشته است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
رییس ائتلاف الفتح عراق با اشاره به تظاهرات میلیونی امروز در شهرهای عراق، از دولت آمریکا خواست تا به خواسته مردم عراق برای خروج از این کشور احترام بگذارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء از شرکت کنندگان در تظاهرات میلیونی بغداد از جمله عشایر این کشور تشکر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۲    
استاد حوزه علمیه قم با تبیین اصول دشمن شناسی، بر لزوم شناخت خط نفاق و نفوذ تأکید کرد و خواستار حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رأی برای انتخاب نمایندگان تراز انقلاب شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۱    
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین نصرت الهی را در گرو مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: جامعه ایمانی هیچگاه نباید از وعده های الهی و مقاومت در برابر دشمن ناامید شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۵    
عضو مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی با تبیین مسائل حد ترخص و نماز مسافر، اعلام کرد که با هماهنگی پلس راهور تابلوهای حدترخص و مسافت شرعی به تابلوهای رانندگی اضافه می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر خواستار لغو توافقات نظامی با آمریکا شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی گردان های سرایا السلام عراق گفت که مردم این کشور امروز با حضور در خیابان ها، یک همه پرسی علیه حضور نیروهای آمریکایی برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
معاون دبیرکل جنبش النجباء عراق تأکید کرد که تظاهرات میلیونی امروز سیلی به آمریکاست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
تظاهرات بزرگ عراق را می توان نقطه عطفی برای تسریع در خروج اشغالگران نامید که به کمک دولت و پارلمان آمده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
ترکمان های عراق با صدور بیانیه ای تاکید کردند که امروز به طور گسترده در بین جمعیت میلیونی تظاهرات کنندگان بغداد خواهان خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحلق تاکید کرد پیام تظاهرات میلیونی امروز مردم این است که هیچ جایی برای آمریکایی ها در عراق وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
وزارت خارجه روسیه با محکوم کردن تهدید آمریکا به ترور فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت چنین اظهاراتی از نظر مسکو غیرقابل قبول است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۶    
فرمانده نیروهای پلیس فدرال عراق شمار شرکت کنندگان در تظاهرات ضد اشغالگری بغداد را فراتر از یک میلیون نفر اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۶    
تظاهرات کنندگان تاکید کردند: امروز روز حاکمیت عراق و پیروزی محور مقاومت است و این عراق است که به تنهایی حاکمیت خود را پاسداری خواهد کرد و نیازی به حضور آمریکا ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا به نقش خودش در عملیات تروریستی برای به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی اعتراف کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
وزیر دفاع آمریکا بامداد جمعه از پاسخ به سئوالی درباره آمار تلفات انتقام موشکی ایران طفره رفته است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی کتائب حزب الله گفت: آمریکا را به هر طریقی نه فقط از عراق بلکه از منطقه اخراج می کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
عضو پارلمان عراق گفت: آمریکا به طور مسالمت آمیز نرود با توسل به زور بیرون رانده می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
عضو پارلمان عراق گفت موضع همه عراقی ها از گرایش های مختلف سیاسی بر سر خروج آمریکای اشغالگر، یکپارچه است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
گردان های حزب الله عراق گزارش های رسانه های سعودی درباره حمله پهپادهای ناشناس به پایگاه های خود را تکذیب کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون تأکید کرد که تظاهرات میلیونی امروز پیامی به رئیس جمهور آمریکاست مبنی بر اینکه در امور داخلی ما دخالت نکن .
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۱    
برهم صالح رییس جمهور عراق در حالی با ترامپ دست می دهد که تنها چند روز از قتل حامی اصلی عراق در مقابل داعش یعنی سردار سلیمانی به دست نیروهای تروریستی آمریکا می گذرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۱    
رییس سازمان تروریستی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا ضمن تأکید بر اینکه کشورش دنبال جنگ با ایران نیست گفته که واشنگتن فعلاً قصد دارد در منطقه بماند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
خبرگزرای رویترز با پوشش اخبار تظاهرات میلیونی مردم عراق گزارش داد، مردم عراق در تظاهرات روز جمعه شعار نه به آمریکا، نه به اسرائیل و نه به استعمار سر دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۵    
عراقی ها برای برگزاری تظاهرات گسترده ضد حضور نظامی آمریکا در منطقه، در خیابان های مختلف بغداد حضور پیدا کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۵    
شبکه جهانی بی بی سی در گزارشی نوشت که از صبح روز جمعه جمعیت عظیمی برای مخالفت با حضور نظامی آمریکا در خاک عراق به خیابانهای بغداد آمده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی عراق در خطبه مرجعیت نماز جمعه کربلا حمایت خود را از راه های مسالمت آمیز آزادی بیان شهروندان در صیانت از حاکمیت عراق اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان از غربی ها قطع امید کنند، اروپا و آمریکا هیچگاه خیرخواه و حافظ منافع ملت ایران نبوده اند و نخواهند بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۷    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با صلابت سیلی محکمی به دهان آمریکا زده است و امیدواریم ریشه آمریکا در جهان برچیده شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه قم با انتقاد از تلاش برخی برای تطهیر چهره آمریکای خون آشام و رژیم منحوس پهلوی، کوچک نمایی عظمت انقلاب و مبانی اسلام و ارزش ها را برنامه در دستور کار دشمن دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه مشهد با اشاره به راهکارهای قوی شدن کشور، گفت: قدرت کشور و مردم با تکیه کردن بر توان، استعداد و امکانات داخلی این ملت توسعه می یابد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه خطبه های هفته گذشته رهبر انقلاب فتنه ها را درهم کوبید، گفت: نماز جمعه هفته گذشته تهران را باید یک یوم الله دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۶    
امام جمعه دامغان گفت: ما مکتب فاطمی را منظومه فکری انقلاب اسلامی ملت ایران میدانیم، مکتبی خانواده ساز، جامعه ساز و تمدن ساز که حامی ولایت و تأمین کننده سعادت انسانها است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۰    
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حضور حداکثری در انتخابات سبب عقب نشینی دشمن و بالارفتن ضریب امنیت کشور و رای به اصلح سبب اصلاح امور جامعه می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۱    
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه پرورش انسان در مکتب فاطمی با عزت همراه است، گفت: عبرت گرفتن از درس های مکتب فاطمی راهگشای مشکلات امروز کشور است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۵    
همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی با سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی و همراه با تجلیل از خانواده شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهروز مظفری نیا برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۲    
سردار ایرانمنش با اشاره شاخصه ها و ویژگی های حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد که ایشان نمونه بارز یک مدیر جهادی کامل بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۲    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی می تواند مدینه فاضله را محقق کند، گفت: شهید سلیمانی قابل مذاکره دیدن دشمن را خیانت می دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۲    
مادر شهید شهروز مظفری نیا با اشاره به این که فرزند شهیدش هرگز در راه جهاد احساس خستگی و اعتراض نکرد، گفت: او مدت ها شیمیایی شده بود ولی هرگز چیزی نگفت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۶    
امام جمعه موقت تهران شعار نه غزه، نه لبنان را به منزله مخالفت با اقتدار نظام دانست و گفت: نمی شود ملت در دفاع مقدس شرکت کند اما در حوزه قانون مشارکت داده نشود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 1100 مبلغ در ایام فاطمیه دوم از سوی سازمان اوقاف به بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ما به دنبال احیای موقوفات فاطمی هستیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۱    
امام جمعه ساری ایستادگی و مقاومت را تنها راه شکست دشمن دانست و گفت: ما به دشمنان می گوییم، ایران قوی است و یوم الله سقوط شما فرعونیان زمان نزدیک خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
حضرت آیت الله نوری همدانی به مسلمانان توصیه کرد که برای اعتلای جهان اسلام و رهایی از دست ظالمان متحد شوند و همواره نسبت به توطئه های دشمنان و بدخواهان هوشیار باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) در میان اهل بیت (ع) تأکید کرد که ایشان با وجود هجمه ها توانست تشیع را تثبیت کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۰:۱۰    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی های انسان های با کرامت، گفت: کلمه کرامت تنها برای خداوند به کار نرفته است و در مورد پیغمبر، فرشتگان، قرآن و ائمه نیز به کار می رود.