پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 12 بهمن 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۶    
هنوز دو ساعت از فرار شاه و استقرارش در مصر نگذشته بود! که صدای شعار مردم با این شعر بلند شد: به همت خمینی، این شاه در به در شد/ فرعون قرن بیستم، در مصر مستقر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تاکید بر اینکه نمی توانیم برای همه صنوف یکسان تعیین مزد کنیم ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۲    
همین یک سال پیش بود که جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفته بود که انقلاب ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۱    
مرور آنچه در روز های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی سپری شده است، یادآور خاطرات شیرینی خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
یکی از آرزو های سردار سلیمانی در بازسازی عتبات، توسعه حرم امامین عسکریین (ع) بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۵    
آغاز تحویل 26 هزار رأس دام سبک به سیل زدگان استان گلستان و ممنوعیت استفاده از عناوین خادم و خادمیاری رضوی در انتخابات از جمله خبر های کوتاه آستان قدس رضوی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
معاون مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای سفرهای نوروزی 99 از روز دوشنبه 14 بهمن خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
حامد بهداد، صاحب جایزه بهترین بازیگر مرد سیزدهمین جشن منتقدان سینما گفت: ما خود خود مردمیم و اسم مزخرف سلبریتی را از روی ما بردارید! اما او از کدام مردم حرف می زند؟
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۶    
برخی می خواهند شورای نگهبان را به شورایی فرمایشی و فرمالیته تبدیل کنند تا بتوانند هر شخص با هر الگوی فکری اعم از غرب گرا، مفسد و .. ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۶    
غلامی مقدم گفت: پژوهش های انجام شده در حوزه ازدواج های دانشجویی نشان می دهد میزان ثبات و پایداری زندگی مشترک در این ازدواج ها، چند برابر بالاتر از سطح جامعه است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
این که چقدر بتوانید ماهیانه خرج یا پس انداز کنید، به عوامل زیادی از جمله حقوق ماهیانه و شرایط خانوادگی و شرایط اقتصادی جامعه بستگی دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
مردم در هر انتخابات می خواهند فرصتی برای نقد و داوری عملکرد دولت و مجلس پیدا کنند. این فرصت در ایام انتخابات به آن ها داده می شود. مردم می خواهند بدانند رئیس جمهور به کدام یک از وعده های خود عمل کرده؟
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
سردار جلالی عنوان کرد که دهه پیش رو، سال های قدرت یابی ملت ایران و عبور از تمامی سد ها و موانع دشمن به ویژه تحریم ها است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
منابع خبری از شنیده شدن آژیرهای خطر و متعاقب آن حمله راکتی به شهرک هایی در فلسطین اشغالی، نزدیک غزه خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
بین اهالی رسانه شایع بود که خط تحریم جشنواره توسط یک منتقد سینمایی دنبال می شود. منتقدی که البته ایران نبود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
کاربران فضای مجازی با انتشار پست هایی با هشتگ #امام_آمد و #دهه_فجر، سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن را گرامی داشتند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
یکی از اقدامات خطرناک داور تعرض به قانون اساسی و انجام تفاسیر دلخواه از آن بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۷    
صفحه توییتر رهبر معظم انقلاب، تصویری از حضور ایشان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) طی صبح امروز را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۷    
صفحه اینستاگرامی رهبر انقلاب در پستی که به مناسبت سالروز ورود امام خمینی به کشور، بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره 12 بهمن را باز نشر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۷    
کمدین خندوانه در کنار داوطلبان جمعیت امام رضایی ها، برای کمک رسانی به روستا های سیل زده سیستان و بلوچستان حضور یافت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۷    
انتشار تصویری جنجال انگیز از محمود صادقی با واکنش های انتقادی کاربران همراه شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۷    
فرمانده سپاه سوادکوه، مهم ترین برنامه های این نهاد انقلابی و مردمی در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام صالحی با اشاره به اهمیت انتخاب همسر مناسب در ثبات و آرامش زندگی گفت: جمال، ثروت و معیارهایی از این قبیل در گذر زمان دچار تغییر می شوند و پایدار نیستند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به آفت بی وفایی همسران نسبت به یکدیگر، گفت: زیربنای وفاداری، داشتن اطمینان قلبی از انتخاب درست همسر است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۱:۲۷    
رییس جمهور با گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشورمان، گفت: بی تردید راه و مسیر حضرت امام خمینی (ره) را با هدایت های مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۱:۱۲    
سپاه با محکومیت طرح معامله قرن، مقابله با این توطئه بزرگ را حمایت از عدالت و ضامن باطل شدن ترفندهای آینده نظام سلطه علیه استقلال و حاکمیت ملی سایر کشورهای اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۱:۰۶    
معاون حقوقی دستگاه قضا با اشاره تفاهم نامه ملی تنقیح قوانین و مقررات گفت: الگوی جامع تنقیح قوانین کشور با مسؤولیت دستگاه قضایی به زودی نهایی سازی و ارائه می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۳۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یعنی هرگز ترمز را نکش، جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر با ایست روبه رو می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۲۷    
جذب سرباز طلبه و برگزاری دومین جشنواره شعر فاطمی در شوش چند خبر کوتاه از خوزستان است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۲۱    
نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان اینکه گام دوم انقلاب فرصت پیاده سازی اسلام در کشور است، گفت: دولت و حاکمیت باید تمام تلاش خود برای پیاده سازی اسلام را به کار ببرند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۷    
حجت الاسلام فاضلیان گفت: تکریم ایام الله دهه فجر وظیفه همه مردم است، یک روز مردم با خون خود انقلاب را به ثمر نشاندند و امروز باید با مقاومت از این انقلاب پاسداری کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: استقلال در ادبیات دینی ما بدین معنا نیست که ما با جهان تعاملی نداشته باشیم بلکه باید در روابط بین المللی استقلال ایران پررنگ باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
حجت الاسلام نظیری گفت: مدیران امروز باید با عمل خود با آرمان های انقلاب و اسلام بیعت و در ایران همچون قاسم سلیمانی ها حرکت کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۳:۴۵    
آیت الله شفیعی گفت: دهه فجر یادآور خاطرات شیرین پیروزی ملت ایران بر رژیم ستمشاهی و آغاز استقرار حکومت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
استاد حوزه علمیه قم گفت: موضوع شناسی به دلیل ابهامات تئوریک، عملا در مواردی نتوانسته، فقه مسائل پیچیده اجتماعی و اقتصادی را یاری دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۷    
همزمان با آغاز دهه فجر نشست علمی سیاسی "کنشگری روحانیت در مجلس شورای اسلامی" به همت خبرگزاری رسا برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۰    
همه ما انتظار فرج داریم و باید در این انتظار، خدمت کنیم. انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۱    
دستاورد چنین نگاهی به موضوع، هویت معرفتی خداشناسی فلسفی (موضوع، روش، مسائل) و جایگاه و نسبت آن با دیگر شاخه های فلسفی را آشکار می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۲    
او در این کتاب تلاش کرده تا با استناد به آیات و روایات، مسائلی پیرامون روح و نفس را برای علاقه مندان توضیح دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۱    
استاد دانشگاه گفت: بعد از 28 روز از شهادت حاج قاسم افرادی از مذاکره صحبت می کنند اما بعد از اینکه مردم اخم کردند با واسطه قرار دادن دیگران گفتند منظورشان این نبوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۱    
دکتر بابایی مجرد گفت: از منظر امام خمینی (ره)، اراده، انگیزه به همراه شوق و تصمیم به انجام یا ترک فعل توسط انسان پس از تصور و تصدیق به فایده، منفعت و مصلحت یک چیز است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۵    
پاراکتاب | یک روایت معتبر درباره حماسه 6 بهمن مردم آمل
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۶    
یکی از سوالاتی که مطرح می شود اینکه آیا محدود کردن زنان و آزاد گذشتن مردان، کار درستی است؟ پاسخ را در ادامه می خوانیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۰    
شرایط پیش فروش عادی شرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح روزهای شنبه مورخ 98/11/12 لغایت یکشنبه 98/11/13 آغاز خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام فربهی گفت: عملکرد متولیان دین متناسب با انتظار جامعه و حجم گسترده ی تهاجمات نیست؛ طلاب واسطه فشار افکار عمومی بر عملکرد مسئولین باشند و دردها را منتقل کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عنصر امامت که در صدر اسلام در سقیفه دچار انحراف شده بود با پیروزی انقلاب اسلامی به مسیر اصلی خود بازگشت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۶    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در استان های واقع در نیمه غربی کشور طی امروز و فردا خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۰    
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 44 هزار تومان است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۰    
وجود شهید یدالله حاجیان برای مردم و دوستداران انقلاب مایه امید و برای دشمنان باعث وحشت و دلهره بود به طوری که گروهک های ضدانقلاب برای ریختن خونش اعلامیه و هدیه می دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۰    
یک کارشناس سیاسی تصریح کرد که انگلیس مدارس و حوزه های دینی بسیاری در پاکستان به منظور صدور فتوا های فرمایشی برای ایجاد اختلاف در منطقه تأسیس کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۷    
حجت الاسلام کریمی تربیت دانش آموختگان قرآنی را مهم ترین هدف المصطفی دانست و گفت: احیای ارزش های قرآنی از اهداف انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۷    
آمریکا به همراهی برخی از درباریان شاه در سال 1357 و همراه با زمزمه آمدن امام خمینی (ره) به ایران درصدد حذف فیزیکی ایشان بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۱    
یکی از شاگردان آیت الله خسروشاهی درباره این جریان می گوید: یک روز در محضر آقای خسروشاهی بودیم. یک کسی خدمت حاج آقا آمد گفت: فلانی را می شناسید؟ حاج آقا گفت: بله چطور؟ گفت: فوت کردند ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۱    
حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تبیین آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب از تریبون ها و منبرهای تبلیغی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۵    
معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بخش های مختلف دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۵    
واقعیت های منطقه نه نمایش ترامپ و نتانیاهو بلکه شکست های آن ها در عین الاسد و ادلب و آرامکو است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
تاریخ دقیق تأسیس سازمان شبه ماسونی جامع آدمیت که با عناوین انجمن مخفی آدمیت ، انجمن آدمیت ، حزب آدمیت هم از آن یاد شده است، معلوم نیست ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
اهمیت کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران به دلیل آن است که نویسنده در آن به ارتباط و عضویت بسیاری از رجال سیاسی پهلوی در فراماسونری اشاره نموده و با وجود آن، این اثر از نهادهای مرتبط با نشر کتاب ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
فراماسونری دارای یکی از پیچیده ترین و ناشناخته ترین ساخت های تشکیلاتی در جهان است و با شعار نظم به جای بی نظمی سازمان‫گری و پنهان‫کاری را در بنیاد طریقت خود قرار داده است.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت، درباره تفاوت های بیمه سلامت با سایر سازمان های بیمه گر از جمله بیمه درمان تامین اجتماعی توضیح داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
در نخستین مراحل آغاز کار تحقیقات روان شناختی در دارالحدیث، دو اتفاق به ظاهر ساده، اما مبارک، تعیین کننده خط مطالعاتی مهمی بود ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
آیت الله مهدوی کنی وصیت کرده بود در کنار مزار ملاعلی کنی در شاه عبدالعظیم حسنی دفن شود، اما برای بسیاری سوال است که ملاعلی کنی کیست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
این شماره مجله شیرازه کتاب عناوین و مباحث گوناگونی را در فهرست مطالب خود جای داده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
احتمالا تا الان راجع به اینکه از ابتدا دی ماه خرید اینترنتی فقط از طریق رمز یکبار مصرف امکان پذیر هست شنیده اید ولی طریقه فعال کردن آن برای هر بانک به چه صورت است؟
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۷    
روتاری بنا به تعریف موسسان آن، به مفهوم چرخ های دوار یک کارخانه به هم پیوسته است که با چرخش هر دنده، چرخ دنده دیگر درمی آید و در نتیجه کل سیستم متحرک می شود ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه اهواز با بیان اینکه در حکومت داعیه دار اسلامی نبایستی اشرافی گری در میان کارگزاران باشد، گفت: مدیران و کارگزاران حکومت اسلامی باید ساده زیست باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام اسکندری گفت: بخشی از کم کاری در فضای فرهنگی به حوزه، بخشی به نهادهای فرهنگی که متولی مسائل فرهنگی هستند و بخشی هم به خود مردم بازمی گردد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۲    
برخیزید عنوان تازه ترین اثر انتشارات راه یار است که در حوزه تاریخ شفاهی در آن به خاطرات سیدحمید شاهنگیان رداخته شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۲    
زنگ انقلاب، همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه شاهد رضوان اهواز نواخته شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۶    
حجت الاسلام ترکاشوند گفت: با توجه به مراجعاتی که قشر متدین جامعه به ما طلبه ها می کنند، بستر اصلی این کتاب تصویر واقعی از جامعه ماست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
مغازه دار اثر محسن چینی فروشان که با محوریت داستان های اخلاق گراست به چاپ سوم رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۷    
همزمان با آغاز دهه فجر، کتاب بانگ آزادی خاطرات شفاهی احمدعلی راغب، آهنگساز سرودها و ترانه های معروف انقلاب به همت انتشارات راه یار منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: قوه قضاییه برای تحقق شعار سال از هیچ تلاش و اقدامی کوتاهی نکرده است و حمایت از اشتغال و حمایت از تولید را در اولویت قرار دادیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۷    
به نائب امام زمانتان نگاه کنید تا فریب نخورید
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به استبداد و نظام شاهنشاهی و استکبار جهانی بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۲    
امام جمعه بجنورد گفت: سه عنصر اصلی تداوم انقلاب ما عقیده اسلامی، حضور مردمی و عنصر قوت رهبری است که هر سه این ها به هم مربوط اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۲    
رییس جریان ارتقای لبنان بیان داشت: معامله قرن فقط موجب می شود تا عزم و صلابت فلسطینیان در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس بیشتر شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۲    
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش مردم و امام در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز ما در قبال انقلاب و حفظ آن در برابر آفات درونی و بیرونی رسالتی سنگین بر دوش داریم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۶    
مرکز اسلامی آرژانتین طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به معامله قرن را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۶    
34 سازمان جامعه مدنی مالزی با صدور بیانیه مشترکی، مخالفت خود را با طرح آمریکایی اسرائیلی موسوم به معامله قرن اعلام کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل به مسؤولان و گروه های مختلف فلسطینی هشدار داد با طرح موسوم به معامله قرن مخالفت نکنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
بیش از 50 سال از ساخت اولین انیمیشن در ایران می گذرد، زمان زیادی نگذشت تا اینکه انیمیشن سازی به این سطح از بالندگی دست یابد و در عرصه فرهنگی حرفی برای گفتن داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قانون باید به درستی اجرا شود و امروز متاسفانه برخی مسؤولان در پیاده کردن آرمان های انقلاب بی تفاوت هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۷    
ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در هرمزگان از صبح امروز آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه الشتر بر ضرورت تربیت جوانانی انقلابی برای ادامه راه انقلاب تأکید کرد و گفت: بصیرت نسل جوان خنثی کننده توطئه های دشمن در این راه است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام عمرانی فر تمدید مجدد زمان نام نویسی در آزمون ورودی جامعه الزهرا را غیر ممکن دانست و گفت: شرکت کنندگان در زمان اعلام شده کارت آزمون ورودی خود را دریافت کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۶    
امام جمعه بندرعباس گفت: در سال 99 در تمام عرصه ها نیاز به جهاد داریم تا شاهد پیوستن بیشتر کشورهای اسلامی به انقلاب اسلامی باشیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۶    
اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی با تقدیر از فعالیت های قرآنی و حدیثی آیت الله مصباح یزدی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به مطرح شدن معامله قرن از سوی آمریکا، گفت: معامله قرن توطئه ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است، گفت: ترغیب، تشویق و دعوت مردم به حضور در انتخابات وظیفه روحانیان است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
هشتمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب با محور بیانیه گام دوم انقلاب در استان گیلان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۱    
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در زمان ورود امام به وطن ، در فرودگاه مهرآباد حضور داشتم، گفت: وقتی چشم مان به چهره نورانی امام خمینی افتاد انگار دنیا را به ما داده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب برای جوانان بازگو شود تا در تربیت نسلی انقلابی موفق عمل کرد، گفت: مهم ترین دستاورد اقتدار انقلاب دردنیا است.
  • ۱