شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 13 بهمن 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۱    
کتاب آن مرد با باران می آید ؛ مورد مطالعه و عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۰    
این موضوع که اکثر نمایندگان اصلاح طلب رد صلاحیت شده اند، غلط است و اتفاقاً اکثریت آن ها تأیید صلاحیت شده اند. اکثر نمایندگان خانم در مجلس تأیید صلاحیت شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۰    
عدم پرداخت یارانه معیشتی به خانوار های بالای 5 نفر مصداق بارز فرزند بیشتر یارانه کمتر است!
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۷    
مسئله ای که حائز اهمیت این است که چرا در کشور های غیرمسلمان، رشد بانکداری اسلامی شدت گرفته، اما در کشوری که دین رسمی آن اسلام است، این امر میسر نمی شود!
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۷    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز مردم دنبال جریان سیاسی چه کسی اصلاح طلب و چه کسی اصولگراست نیستند دنبال این هستند چه کسی عرضه دارد مشکلات را حل کند گفت ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۷    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: بازار، روند عادی دارد و خوشبختانه مشکلی در زمینه خرید و فروش لوازم خانگی وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۱۵    
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: هر رأیی که توسط مردم به صندوق انداخته می شود اعتباری است برای صندوق ذخیره انقلاب اسلامی که باعث مقبولیت و مشروعیت بیشتر آن می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۰۶    
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از تشکیل 307 کانون فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی استان در کنار مساجد خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۷    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اجلاسیه استانی "خادمین شهدا" در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۴۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه گفت: بهره برداری از 60 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی از مهمترین برنامه های دهه فجر است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۰    
فرمانده عملیات سازمان بسیج گفت: صداقت، پاکی و شجاعت در رفتار و اطاعت محض از ولایت فقیه شاخص هایی بود که موجب ظهور مکتب سلیمانی شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۵    
رییس هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان علیه السلام و ایمان و تسلیم نخستین شرط اساسی برای بهره مندی از برکات یک حکومت الهی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۵    
مدیر حوزه های علمیه در دیدار علمای شیعه هند، بر لزوم افزایش فضای وحدت علمای شیعه و اهل سنت در هندوستان تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۶    
هجدهمین دوره جشنواره قلم زرین که همه ساله زیر نظر انجمن قلم ایران برگزار می شود، فراخوان داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
جشنواره مردمی فیلم عمار مسابقه و فراخوان سراسری حاج قاسم؛ شهید بی مرز را برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۶    
با شروع فصل سرما و بارش برف، بسیاری از رانندگان برای مسافرت با مشکلات زیادی روبرو می شوند که دانستن نکات مربوط به رانندگی در برف کمک بسیار زیادی برای کاهش این مشکلات می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۶    
سفیر سابق ایران در افغانستان گفت: در مزار شریف دوستان مرتبط 36 ساعتی زیر گلوله بودیم و خدا لطف کرد و مردم پیروز شدند و طالبان شکست خورد و آنجا مزارشریف تبدیل به پایتخت شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۶    
تب تند یازدهمین دوره انتخابات مجلس با سرعت زیادی رو به افزایش است، اما این تب تند نیازمند تبلیغات است تبلیغاتی که آلوده کاسبی عده ای از این رویداد مهم کشور شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۶    
معامله قرن را باید نتیجه مسیری دانست که عرفات آغازگر آن بود، زیرا او بی توجه به نصایح و تجربه ایران در برابر یک اشغالگر، اصرار بر سازش داشت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
ضوابط تعیین و پرداخت پاداش پایان سال 1398 (عیدی) کارکنان دولت ابلاغ شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان فضایی کشور با تاکید بر اینکه دانشمندان ایرانی تسلط کامل بر علم و فناوری فضایی دارند، گفت: با توجه به پیشرفت فضایی ایران سال آینده 4 ماهواره در فصل های مختلف به فضا پرتاب خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
عقل و نقل و تجربه بشری می گویند پیشرفت یک فرآیند تدریجی است، اما دستگاه معرفتی لیبرالیسم که از نقل محروم است و با رویکرد اینجا و اکنون به فهم پدیده ها، تجربه را نیز کنار می گذارد ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه به روایت خاطره ای از حاج قاسم پرداخت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
از مزایای این مجموعه دسترسی آسان به موضوعات و مدخل های مرتبط با تاریخ حوادث و رجال عصر پهلوی می باشد، که به ترتیب حروف الفبا نظم یافته است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
کتاب انارستان جدیدترین اثر نویسنده کتاب ساره است که به زودی به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
شمار زیادی از مردم لبنان در اعتراض به طرح ننگین معامله قرن، مقابل سفارت آمریکا در بیروت دست به تظاهرات زدند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۵    
اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از فردا در اهواز آغاز می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۷    
سفیر یمن در اولین مصاحبه خود با یک رسانه فارسی زبان، از پشت پرده تامین سلاح های انصارالله پرده برداشت و گفت یکی از مهم ترین منابع تامین این سلاح ها ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲    
معاون اول رییس جمهور، ضمن تقدیر از دولت چین بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن، بر اهمیت حفظ سلامت و بهداشت شهروندان ایران تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۷    
رهبر انقلاب خطاب به تشکل های دانشجویی تأکید کردند که امروز بیشتر از همیشه کشور به عنصر مؤمن حزب اللهی احتیاج دارد. هرچه می توانید بر مبانی پافشاری کنید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۱    
رییس مجلس برخی تصور می کنند چون رأی آورده اند باید درباره نظریه انقلاب صحبت کنند؛ در حالی است که مثلا رییس جمهور مدیر عالی اجرایی کشور است و کار فلسفه برعهده ایشان نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۱    
مدیر حوزه های علمیه خواهران با حضور در مجتمع آموزش کوثر تهران ضمن دیدار با اساتید و طلاب نخبه این حوزه در جریان فعالیت های علمی و طرح های پژوهشی این مرکز قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
طاهری با تاکید بر اینکه برنامه های هیئات مذهبی باید خانواده محور باشند، گفت: هیئات ظرفیت های فراوانی برای پرداختن به مسأله خانواده دارند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
آیت الله توکل با بیان اینکه نخستین گام برای خروج انسان از خسران، کسب ایمان است، گفت: ما باید علت های گناه را شناسایی و علت یابی کنیم و در نهایت با این علت ها مبارزه کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۵    
مدیر و مسؤولان جامعه الزهرا با حضور در مزار شهدا در نخستین روز دهه فجر با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۲    
خلیل آزاد با تاکید بر اینکه توجه هیات های مذهبی به موضوع خانواده جهاد فرهنگی است، گفت: هیأت و خانواده سبب رشد و توسعه یکدیگر می شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۶    
استاد دانشگاه هیات تراز انقلاب را نشانه مکتب حقیقی اسلام دانست و گفت: هیات تراز انقلاب نشانه تداوم جریان اهل بیت(ع) و تجلی تبری و تولی هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی از فراخوان ثبت نام طلاب سطح دو و سه جامعه الزهرا علیهاالسلام در هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۰    
شیخ محمد قمی در نامه ای به وزیر ارشاد با اشاره به حواشی جشنواره شعر فجر از ضرورت بازنگری در جشنواره های فجر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۰    
تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة با تاکید بر اینکه فرزندآوری باید موضوع نخست هیئات مذهبی باشد، گفت: هیاتی بودن باید به یک سبک زندگی تبدیل شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۰    
یامین پور با اشاره به سابقه پرداختن به مسئله غرب شناسی گفت: در اواخر دهه 70، مکتبی با عنوان غرب شناسی در دانشگاه امام صادق شکل گرفت که از همه طرف بد و بیراه می شنید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
مردم اعتقاد دارند که باید سلبریتی ها را به حیطه عمل واقعی خودشان یعنی بازی محدود کنیم و اجازه ندهیم تا در سیاست، فرهنگ، اقتصاد، پزشکی و ... نظر غیرکارشناسی بدهند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
حامد بهداد از آن دسته هنرمندانی است که 210 روز سال را در لاکچری ترین نقاط آمریکا و اروپا مشغول تفریح کردن هست. با این اوصاف قلب حامد بهداد برای مردم ایران چقدر می تپد؟
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جمع دست اندرکاران دفتر تسهیل گری و توسعه محلی کوی زویه اهواز حضور پیدا کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
اولین فیلم جشنواره فجر، نماینده جدید دیگری از سینمای افسرده و ضدمخاطب سینمای ایران است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۱    
به همت دانشجویان بسیجی خوزستان، منازل مسکونی سیل زدگان روستای شهید علی چعب پس از ساخت به ساکنان تحویل داده شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۱    
سردار شاهوارپور گفت: بسیجیان در کمک رسانی به مردم تداوم داشته باشند تا باری از مشکلات مردم کاسته و به زندگی امیدوار شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۱۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان از قاضی به عنوان مجری حکم الهی یاد کرد و گفت: قضات باید در دادن حکم همواره عدالت را مبنا قرار دهند و طبق قانون عمل کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی، به ملت، دانایی و توانمندی داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۶    
مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور بر ضرورت استفاده بیش از پیش از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۷    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد گفت: در روزهایی به سر می بریم که ابر قدرت دنیا هیبت خود را از دست داده و سکه افول آمریکا در حال رایج شدن است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۱    
حجت الاسلام موسوی گفت: نشست ها و جلسات بصیرتی سیاسی طلاب مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام در دهه فجر برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۱    
امام جمعه اهواز به دانش آموزان توصیه کرد در رشته هایی به تحصیل بپردازند که فرصت های شغلی بسیاری داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: ظرفیت مرجعیت دینی در کنار شخصیت و استعداد بالای امام خمینی(ره) معجزه انقلاب را رقم زد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۶    
فرمانده نیروی قدس سپاه در تماس تلفنی با رهبران مقاومت اسلامی فلسطین، معامله قرن را محکوم به شکست دانست و بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۷    
رییس دستگاه قضا رأی مردم در رفراندوم میلیونی تشییع شهید سلیمانی را رأی به استقامت خواند و گفت: امروز پیام کشور، پیام ایستادگی است و پیام ضعف متعلق به ملت ما نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۶    
رییس جمهور در مراسم تجدید میثاق اعضای هیأت دولت با آرمان های امام راحل و شهیدان تاکید کرد:جمهوریتی که با دیانت و اسلامیت پیوند نخورد، باقی نمی ماند
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۷    
وزیر دفاع در نشست مشترک با فرماندهان نیرو های مسلح و مسئولین استانی سیستان و بلوچستان در چابهار موضوع کمک رسانی به مناطق سیل زده توسط نیرو های مسلح را بررسی کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
رییس جمهور و اعضای دولت در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
نشست علمی سیاسی کنشگری روحانیت در مجلس شورای اسلامی با حضور حجت الاسلام ذوالنور و حجت الاسلام والمسلمین دیرباز به همت خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۲    
به مناسبت سالروز بازگشت امام خمینی، کتاب سیرۀ انقلابی امام خمینی(ره) با موضوع بازخوانی نهضت مبارزات و رهبری انقلابی حضرت امام خمینی (ره) منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۶    
مهمانان این برنامه دکتر وحید یامین پور، دکتر سیدحسین شهرستانی، و جناب سعید زاهدی، سرپرست مجموعه نویسندگان این مجموعه بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
براساس طرحی موسوم به نام نگار ذاکران تهران ، اسامی تمام مدیحه خوانان پایتخت که در فاصله سال های 1300 شمسی تا امروز در تهران به مدح و منقبت اهل بیت (ع) پرداخته اند، فهرست نویسی می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۷    
وقتی وارد این ساختمان مخوف می شوید انگار هنوز هم از در و دیوار آن صدای ناله می آید، ناله ها و فریادهایی که در همین ساختمان حبس شده اند و هیچ وقت راهی به بیرون نداشته اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۶    
سازمان هواشناسی با پیش بینی کولاک برف در برخی استان ها طی امروز نسبت به متلاطم شدن خلیج فارس و دریای عمان و وقوع موج های 3متری در این مناطق هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۰    
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 981 هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 970 هزار تومان است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
فتوتیتر | نماینده مجلس باید حریت داشته باشد
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۱    
خانم اشرفی گفت: برای گرامیداشت چهلم سردار سلیمانی، مدرسه امام صادق (ع) اهواز همایشی تحت عنوان سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و امام برگزار خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۵    
مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: حوزه علمیه از هیچ کس در انتخابات حمایت نمی کند اما شاخصه های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۵    
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: جنگ و دعوای ما با استکبار بر سر اندیشه و آرمان ماست که برگرفته از اسلام ناب محمدی است وگرنه دشمن با اسلام آمریکایی مشکلی ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: رژیم پهلوی به دنبال گسترش فساد، فحشا و نابودی کمالات اخلاقی و مردمان متدین بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
همه امور مملکت به مجلس باز می گردد
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
ماموستا رستمی با بیان اینکه معامله قرن برای شکست اتحاد مسلمانان است، گفت: مسلمانان در این شرایط کنونی نیز همانند همیشه هوشیار و در برابر دسیسه های دشمنان بایستند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۶    
جزییات نام نویسی پذیرش مراکز و مدارس فقهی برای سطح دو حوزه علمیه از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۷    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: طبع شعری یک موهبت الهی است که باید از آن در راه درست استفاده شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۱    
مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به برنامه های اجرایی دهه فجر، گفت: 17 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر در اردبیل اجرا می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۵    
کاربران فضای مجازی در اعتراض به سیاست های اشغالگرانه آمریکا و اسرائیل هشتگ #معامله_قرن را در شبکه ای اجتماعی داغ کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۵    
نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: انتخابات نمونه واقعی استقلال و آزادی مردم ایران به شمار می رود و فضای باز سیاسی موجود در کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
اگر می خواهید درباره مقابله با ترس دندانپزشکی، ترس از دندانپزشکی در کودکان، ترس از عصب کشی دندان، ترس از کشیدن دندان عقل و رروش هایی برای غلبه در ترس از دندانپزشکی بخوانید این مطلب را بخوانید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که صد درصد بر مبانی خودش استوارشده و یک تلقی جدید را در دنیا ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ولایت فقیه مجمع البحرین است؛ یعنی هم دیانت و هم سیاست را پاسداری می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید دستگاه ها و نهادهای این استان اهتمام بیشتری به فضاسازی ویژه ایام الله دهه فجر داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
عبدالحسینی با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت های اصفهان در صدا و سیما، گفت: استفاده از مجریان غیراصفهانی در برنامه های شبکه اصفهان را ممنوع کرده ایم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
پیرپیران با اشاره به افتتاح 260 پروژه به مناسبت دهه فجر در اصفهان گفت: این پروژه ها با 78 میلیارد تومان اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۷    
شست هم اندیشی اصحاب علوم انسانی اسلامی در باب جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع) و انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین رحمانی با بیان این که طلبه تراز انقلاب همگام با انقلاب حرکت می کند، نسبت به خطر عرفی انگاری مساله ولایت از سوی برخی جریان های حوزوی هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۷    
نماینده خبرگان با بیان اینکه نماینده مجلس باید حریت داشته باشد، گفت: باید سطح مسأله شفافیت از سطح مطالبه عمومی و توصیه ارتقا یابد تا مجلس خود را ملزم به رعایت آن بداند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۶    
رییس فراکسیون روحانیت مجلس تأکید کرد که وامدار بودن، نگاه به رأی دوره بعدی و نداشتن حریت در این زمینه باعث شده است که مجلس کنونی نتواند در تراز انقلاب اسلامی باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۰    
به اعتقاد تحلیلگر مسائل منطقه، هدف ترامپ از معرفی طرح معامله قرن مشروعیت بخشیدن به مظلومیت فلسطینی ها می باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۰    
نشست علمی سیاسی "کنشگری روحانیت در مجلس شورای اسلامی" به همت خبرگزاری رسا و با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این رسانه حوزوی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۰    
دبیرخانه اداره اوقاف کویت از برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات بزرگ حفظ قرآن کریم در این کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
مرجع تقلید شیعیان بحرین تاکید کرد: معامله ننگ و عار و خیانت موسوم به معامله قرن یکی از معامله های بسیار خطرناک و محصول محور شر به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
سازمان الحشد الشعبی عراق به منظور جلوگیری از نفوذ عناصر داعش به خاک این کشور، کمربندی امنیتی در صحرای غربی الانبار ایجاد کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
همایش تاریخ نگاری مجموعه های حدیثی شیعه در دانشگاه لایدن هلند برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
مردی که قصد فروش یک قرآن طلانویس قدیمی و نفیس را داشت، در هند بازداشت شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
رهبر حزب وحدت اسلامی - ملی افغانستان اعلام کرد: معامله قرن نشان داد که رییس جمهوری آمریکا به ابزار دست صهیونیست ها تبدیل شده و طرحی ناکام است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
انجمن علمای فلسطین با برگزاری تجمعی با برخی طرف های دیگر در نوار غزه، پذیرش معامله قرن را حرام اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
یگان های ارتش سوریه حمله تروریست های هیأت تحریر الشام را به شهرک شیعه نشین الزهراء ناکام گذاشتند.
  • ۱