سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۳:۱۰Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 15 بهمن 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۷    
حدیث امام باقر (ع) درباره ویژگی های مومن را اینجا بخوانید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
نشست علمی “راهبردهای دهه پنجم انقلاب اسلامی” با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۶    
آمریکایی ها گمان می کردند با ترور سردار سلیمانی می توانند خللی جدی در حرکت محور مقاومت ایجاد کنند اما تحولات چند هفته اخیر از عراق گرفته تا یمن و سوریه نشان می دهد نه تنها چنین نشده بلکه به برکت خون ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۶    
نمایندگان مجلس انقلابی و کارآمد با طراحی و تصویب قوانین راهگشا واجد ویژگی های مشخصی اند که به طور دقیق می توان آن ها را در بیانات رهبر انقلاب یافت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۶    
پس از گذشت هشت روز از سرنگونی هواپیمای نظامی آمریکایی در ولایت غزنی افغانستان و علی رغم تلاش کاخ سفید برای پوشیده نگه داشتن هلاکت مقامات امنیتی آمریکایی در این ماجرا ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۶    
ورزش المپیکی نیست؛ نه المپیکی کار می کند و نه المپیکی فکر می کند. در نهایت نیز اصلاً توجهی به المپیک به عنوان بزرگ ترین رویدادورزشی جهان ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۰    
یک تحلیلگر سیاسی آمریکایی مستقر در کالیفرنیا ضمن تاکید بر اهمیت تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکا ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۰    
سفیر ایران در عراق از محتوای پیام تهران به عربستان سعودی که قرار بود سردار شهید قاسم سلیمانی به دست دولت بغداد برساند، سخن گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۰    
در زمینه صنعتی، کشور ما پیش از انقلاب تقریبا تمامی کالا های مورد نیاز خویش را از خارج وارد می کرد، اما با وقوع انقلاب اسلامی و با وجود مشکلات و مصائب فراوان سرعت پیشرفت اقتصادی بسیار بالا بوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۲    
ظرفیت های جدید کاروان های سوریه تا پایان بهمن ماه اعلام شد که بر اساس آن در دو هفته آینده حدود 200 زائر ایرانی همراه با کاروان های حج و زیارت عازم سوریه می شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۲    
پیش ثبت نام عتبات نوروزی از امروز آغاز می شود و تا 25 بهمن ماه ادامه دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۰:۲۵    
حجت الاسلام ذوعلم گفت: حقایق عینی نشان می دهد که علی رغم تمام جناح بندی ها در کشور، با همه اختلاف ها، همگی معتقدند که رهبری ولایت فقیه نقش محوری در پیشرفت جامعه دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۰:۲۲    
عضو هیأت علمی گروه فرهنگ پژوهی گفت: بیانیۀ گام دوم، فقط یک بیانیه نیست، بلکه آشکارا خواهان یک اتّفاق عملی بزرگ نیز هست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم و ورود جوانان انقلابی به عرصه رقابت باعث شده تا بدعتی نوین با عنوان چالش شفافیت کاندیداها در رقابت های انتخاباتی پایه گذاری شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۱    
حجت الاسلام نجف لک زایی گفت: متأسفانه میان مراکز مطالعات و آموزش و پژوهش مطالعات سیاسی در ایران با احزاب و کنشگران سیاسی در عرصه عملی گسست وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۵    
یک جامعه شناس با بیان اینکه شعارهای اول انقلاب توسط سردار سلیمانی دوباره زنده شد، درباره اینکه چگونه این غیرت ملی در جامعه پویا باقی بماند ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۱    
آیت الله بهجت می فرمود: عجیب این که کفار در مقام هدایت و ارشاد ما، پیشنهاد صلح و سازش به ما می دهند؛ مانند عالم اخلاقی که با فرد جاهل و ضعیف الاخلاقی روبرو است و می خواهد او را راهنمایی و نصیحت ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۱    
کتاب لاجورد ماجرای ورود یک جوان به زندان اوین است. او که از اعضای سازمان مجاهدین خلق است با اسدالله لاجوردی روبرو می شود و این سرآغاز ماجرای رمان لاجورد است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۲    
حجت الاسلام محمودی گفت: هنوز چهل روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی نگذشته عده ای در برابر مردم مقاوم ایران دم از مذاکره با آمریکا می زنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۶    
"در ایران جانور عجیبی پیدا شده که مثل شَتِه عمل می کند! " این لقبی است که یک روزنامه فرانسوی به رضاشاه به دلیل تصاحب املاک داده بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی می توانند از امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه 1398 با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir مدارک شان را تکمیل و ثبت نام خود را نهایی کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
رسانه دولتی انگلیس به بهانه نزدیک شدن موعد محاکمه روح الله زم گزارش ویژه ای تنظیم کرد و کوشید دروغ پردازی های وی را توجیه کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱    
رونمایی وزیر ارتباطات از لباس فضانوردان ایرانی با #آینده_روشن در توییتر، موجی از واکنش های طنز فعالان فضای مجازی را به همراه داشت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱    
تاکنون هیچ ایرانی آلوده به کرونا نشده، اما دانشجویان ساکن ووهان با وجود رایزنی های بین دو کشور، به کشور بازنگشته اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱    
روز پنج شنبه از ساعت 15:30 تیم های پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت که با توجه به شرایط دو تیم در جدول، جدالی حساس در راه قهرمانی به حساب می آید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱    
به بهانه چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای بررسی وضعیت اقتصاد ایران پس از انقلاب سراغ دکتر ابراهیم رزاقی رفتیم؛ استادی که از منظر اجتماعی و فرهنگی نگاهی عمیق به مسائل اقتصادی دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱    
کاربران فضای مجازی در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران هشتگ #تا_انقلاب_مهدی را در شبکه های اجتماعی داغ کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱    
سوره شمس بر تزکیه و تهذیب نفس تاکید می کند و پاکیزگی نفس را مایه رستگاری و ناپاک بودن آن را موجب ناامیدی می داند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱    
می دانیم که خیلی سخت است صبح زود از خواب بیدار شوید و سر کارتان بروید، اما این حرکات ساده ای را که به شما توصیه می کنیم امتحان کنید و نتیجه را ببینید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۵    
این روز ها نه تاکتیک که سیاست و راهبرد ایران متفاوت از گذشته بوده و با شرایط جدید باید منتظر بود و به دیدار های بورل در تهران نگریست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۵    
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی، گفت: بعد از 9 سال قرار است سال آینده قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تخصیص اعتبار ویژه اجرا شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 جزئیات جزئیات پرداخت وام ازدواج 100 میلیونی به زوجین در سال 99 را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۵    
در این گزارش سعی شده لیستی از خودرو هایی که قیمت 50 میلیون تومان دارند گردآوری شود تا افرادی که وسع شان نمی رسد هم با ماشین های قابل خرید آشنا شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۵    
آنچه در گزارش پیش رو از نظر می گذرانید خلاصه ای سفر رهبر انقلاب به بیرجند است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۶    
ارتش سوریه از اواخر دی ماه عملیات گسترده ای را در استان ادلب آغاز کرد و بعد دو هفته درگیری در آستانه یک پیروزی بزرگ است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۶    
پیرو راه اندازی سامانه شفافیت مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی و اثرگذاری این اقدامات در مسیر نیل به شفافیت و برخورد با مجرمان اقتصادی ابتدا با مرتضی شهبازی ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۶    
ترامپ نه در پرونده توافقات اقتصادی با چین و اروپا موفق عمل کرد و نه در پرونده های امنیتی همچون ایران و کره شمالی؛ ترامپ حتی در سرنگون کردن دولت ضعیفی در ونزوئلا نیز ناکام بوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۰    
استقلال و پرسپولیس هر چند کادرفنی خود را تغییر داده اند، اما در فرم نسبتا خوبی به دربی رسیده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۱:۰۷    
ائتلاف سائرون عراق خواستار برگزاری اجلاس ملی فراگیر برای بررسی طرح اخراج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۱:۰۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تاکید کرد که معامله قرن یک طرح نژادپرستانه است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۶    
همزمان با ایام الله دهه فجر نشست بصیرت افزایی انقلاب اسلامی، راه طی شده، آفاق پیش رو با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباسی در جامعه الزهرا برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۷    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم توجه و اهتمام بیش از پیش خطبا، مبلغان و روحانیان به نقل احادیث و روایات در منابر تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۶    
روحبخش گفت: دستگاه های احراز هویت برخط در تمام شعب اخذ رأی استان برحسب نیاز نصب و راه اندازی شده و به بانک اطلاعاتی کشور متصل خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۶    
مولوی برزگر گفت: باید با افق های باز و روشن آینده را دیده، برنامه ریزی کرده و برای تحقق آن تلاش کنیم که پیامبران و مصلحان چنین بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۰    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل یک حکومت دینی برخاسته از آرای مردم، مدل حکومت داری دنیای مادی غرب را به چالش کشید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۱    
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به این که سرمایه اصلی کشور مردم هستند، گفت: باید در هر حرکتی به مردم خدمت کرد چرا که مردم در صحنه های مختلف به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۵    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه رویکرد تمدنی در فعالیت های تبلیغی می تواند پاسخگوی شبهات باشد، گفت: رویکرد تمدنی موجب ترویج دیدگاه تمدنی انقلاب می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۶    
ساختمان آستان مقدس امامزاده سیدعلی بن حمزه(ع) شهرستان عباس آباد با شش میلیارد ریال اعتبار و کمک های خیرین به بهره برداری رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۰    
مدیر مدرسه علمیه رکن الملک با تأکید بر ضرورت نشان دادن زیبایی های دین به جامعه، گفت: تولیدات ما در عرصه تبلیغ باید با ذائقه و مقتضیات مخاطب همخوانی داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم انتظار دارند در کنار مباحث راهبردی مباحث مربوط به مناسبت ها نیز به آنها ارائه شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۷    
حجت الاسلام فرجام گفت: ترویج واقع گرایی، حفظ همبستگی ملی، آگاهی و بیداری در جامعه و تبیین ظرفیت ها، امکانات و منابع کشور از راهکارهای امیدآفرین در جامعه است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین لائینی روحیه مطالبه گری را یکی از مهم ترین ویژگی ها و شاخصه های دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۱    
جمعی از طلاب جامعه الزهرا در منزل خانواده شهید مهدی علیدوست حضور یافتند و با خانواده معظم این شهید مدافع حرم دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۵    
همایش دو روزه با عنوان راهکار های امیدآفرینی در امت اسلامی در گام دوم انقلاب ویژه روحانیون اهل سنت استان های خراسان، سیستان و بلوچستان و گلستان در مشهد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۲    
جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
نماینده سابق مجلس با بیان این که کاسبکاری در دیدگاه برخی نهادینه شده است، گفت: عده ای با فرار رو به جلو می خواهند ضعف ها و کم کاری های خود را پنهان کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۵    
مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۷    
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) از برگزاری همایش بین المللی المللی گام دوم انقلاب، الگوی نظام انقلابی تمدن ساز با سخنرانی علی لاریجانی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۷    
مدیر جامعه الزهرا گفت: ان تنصرالله ینصرکم مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و به این معناست که اگر مردم و مسئولان دچار غفلت شوند، خداوند هم یاری اش را برمی دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۶    
فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) با تشریح مأموریت های انحصاری این تیپ، تیپ امام صادق (ع) را شجره طیبه ای دانست که برای خدمت به حوزه و انقلاب آمادگی کامل دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۱    
مقام معظم رهبری می فرمایند: هر دستگاهی که عملکرد مؤثری دارد،اگر این عملکرد را اصلاح نکند،یا در آن اشکالی و آسیبی وجود داشته باشد،دارای سوء عملکرد است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۱    
موسسه تخصصی تبلیغ فصل الخطاب مشهد با همکاری موسسه تخصصی خطابه امیر بیان قم دوره مهارتی و بصیرتی، با عنوان "4 روز با انقلاب" را برگزار می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۵    
حفاظت از پرچم دار، نشانه ای از امید پیروزی بر دشمن است و زمانی که در سیبل تهدید و خطر قرار بگیرد، بدون شک عَلَم انقلاب اسلامی مورد هجوم قرار گرفته و باید برایش فکری کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۲    
عضو هیأت رییسه خبرگان با اشاره به وظیفه شورای نگهبان در پاسداری از جمهوریت نظام گفت: شورای نگهبان دژمستحکم نظام در صیانت از مردم سالاری اسلامی و رأی مردم است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۰    
سوالی که مطرح است اینکه ما در شب اول قبر، چقدر فشار قبر می بینیم؟ چند دقیقه؟ چند ثانیه؟ یا از وقتی که ما را در قبر می گذارند شروع می شود و تا صبح ادامه دارد؟! پاسخ را در ادامه با هم می خوانیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۰    
هم فحش شنیده ایم و هم برکتش را دیده و خدا را شاکر هستیم
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۵    
میثم مطیعی گفت: در شعر عید فطر سال 95 خواندم: ای دوستان که در صف اول نشسته اید، مردم هنوز چشم به راه عدالتند و بعد سال 96 خواندم: ای نشسته صف اول، نکنی خود را گم ؛ فکر پشت این عبارت ها بود ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۲    
استقلال و پرسپولیس مدت هاست با مسئله ای مواجه هستند که انگار تمامی ندارد, پدیده ای که ممکن است در نهایت به این تیم ها آب ببندد یا آنها را در خود غرق کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۲    
سرلشکر صفوی گفت: معامله قرن آخرین تلاش های ترامپ برای فرار از شکست بزرگ در مقابل جبهه مقاومت است و طرح معامله قرن ، ننگین ترین معامله در قرن است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با عنوان گزارش به مردم در روزنامه اعتماد، گزارشی از روند بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۰    
مراسم رونمایی 5 عنوان کتاب از تازه های نشر27بعثت درباره فرماندهان شهید گردان عمار لشکر27 محمد رسول الله با حضور خانواده های شهدا و ... برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۲۲    
رییس جمهور، قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۶    
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به رسالت های روحانیت در عصر انقلاب اسلامی تأکید کرد که روحیه مقاومت و دشمن شناسی باید در حوزه و جامعه تقویت شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۶    
سعیدی با اشاره به برگزرای هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از شرکت 580 مددجو خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۶    
حجت الاسلام حیدری گفت: مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۰    
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای بجنورد گفت: حضور باشکوه در مراسم دهه فجر نمایانگر تأکید بر اصول و نماد فهم و بصیرت ملی و صلابت عملی در دفاع از انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه حیات آمریکا با استکبار گره خورده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران و استقلال مردم ایران مانع تجاوز آنها شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: انتقام سخت سپاه و اقدام انقلابی در زدن پایگاه های عین الاسد، سبب شد آمریکا نتواند تهدیدهای خود علیه ایران را عملی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۵    
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محفل انس با قرآن از نفرات برتر قرآنی جامعه کار و تولید کاشان تجلیل شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۶    
آیت الله ری شهری با بیان اینکه نفرت از حق ثمره تبعیت از هوای نفس است، گفت: شرک و شک بیانگر بیماری قلب است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: تلاش کنیم روزانه یک صفحه از قرآن را تلاوت و ثواب آن را به امام زمان (عج) و پیامبراکرم (ص) هدیه کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۲    
امام جمعه بجنورد گفت: اگرچه در یادواره های شهدا بهره گیری از عکس و آلبوم خوب است اما باید به سمت ترویج بیشتر سیره و سبک زندگی شهدا برویم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه قم گفت: روحانیت باید عمل و گفتار یکسان داشته باشد و همان گونه که گفتار آنها تبلیغ دین است، رفتار آنها نیز باید مبلغ دین باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۶    
جوروند گفت: جشنواره فیلم فجر سبب افزایش سینما های استان خوزستان و ورود بخش خصوصی در حوزه سینما شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: گرامیداشت باشکوه دهه فجر سبب می شود دشمنان انقلاب ذلیل تر از همیشه و دوستان انقلاب عزیزتر از هر وقت در جهان دیده شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
همیشه بیرون مرزها برای هدف مقدس انقلاب و حفظ حریم امنیت مردم می جنگید و در مسیر رسیدن به تعالی از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و خداوند اجرش را با شهادت به او عطا نمود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام نعیمیان با بررسی حضور روحانیت در مجلس از دیدگاه امام خمینی(ره) وظیفه گرایی را رکن اساسی مجلس اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۱    
امام جمعه اهواز گفت: اگر جهانیان از قرآن و عترت بهره مند شوند، مشکلی در جهان نخواهد بود و با عمل به قرآن بسیاری از مشکلات جامعه ما حل می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۶    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری سومین یادواره 72 شهید طلبه و روحانی استان در اسفندماه امسال خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۰    
مناظره علمی منظومه فکری امام خمینی(ره) ونقش روحانیت در مجلس به همت نشریه رسائل در سالن جلسات خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با محکوم کردن معامله قرن، بر ضرورت اتحاد مسلمانان تأکید کرد و گفت: دولت ترامپ به یک دولت ورشسکته و ضعیف در جهان تبدیل شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۵    
دشمن به دنبال ضربه زدن به حوزه های علمیه است
  • ۱