پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 9 مرداد 1399 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1399 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 تیر 1399 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1399 خبر گزاری رسا 30 مهر 1399 خبر گزاری رسا 30 آبان 1399 خبر گزاری رسا 30 آذر 1399 خبر گزاری رسا 30 دی 1399 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1399 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1399 
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۱    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باعث افتخار است که هم بدنه پلیس کشور در بسیاری از مسائل پا در رکاب و مٌصر هستند که احکام اسلام در جامعه رعایت شود و تمدن اسلامی تحقق یابد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۷    
حجت الاسلام بهرامی گفت: با استفاده از ظرفیت های گسترده رسانه ها و فضای مجازی، به تبیین و تشریح مبانی فکری و نظری امامت و ولایت و در امتداد آن ولایت مطلقه فقیه بپردازند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۲    
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی عید قربان را تجلی وحدت و همدلی خواند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۶:۰۶    
پوستر | عید سعید قربان مبارک باد
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۰    
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۵    
دوازدهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات فقه تربیتی به صاحب امتیازی جامعه المصطفی العالمیه با مدیر مسؤولی یعقوبعلی برجی و سردبیری علیرضا اعرافی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۲    
به پایگاه های برتر بسیج رفتیم تا آن ها را به عنوان نمونه ای فرهنگی برای پایگاه ها و هسته های دیگر معرفی کنیم و میزان موفقیت بسیج در زمینه فرهنگ را مورد بررسی قرار دهیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۲    
نماینده مجلس با اشاره به اینکه دولت بی تدبیر و بی برنامه بار مشکلات را روی دوش مردم می اندازد، گفت: دولتی که پیر، خسته، مأیوس و بی تدبیر است راه حلی جز فرافکنی ندارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۶    
رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد نمایشگاه کتاب استان به صورت تخصصی با موضوع شهدا در استان برگزار شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۰    
ذبح کردن چهارپایان با نام خدا و تناول از این روزی خداداد با نام و یاد خدا و اطعام به فقرا و میهمانان خدای مهربان بیت القصید حج بوده مهمترین وسیله قرب به خداست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۷    
نصرپور ویژه برنامه های برنامه های صداوسیمای خراسان رضوی برای دهه ولایت وامامت را تبیین کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۵    
حجت الاسلام بصیرتی گفت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان نذورات خود را در ماه های محرم و صفر به صورت بسته های حمایتی بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۰    
فرمانده سپاه کربلا مازندران از تهیه و توزیع 94 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست نهضت کمک های مومنانه در سراسر استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۷    
هم زمان با نهم ذی حجه، مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه عصر امروز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مساجد و محافل مذهبی تهران برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۷    
امروز همزمان با نهم ذی الحجه مراسم پرفیض دعای عرفه در لرستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۱    
امام جمعه نکا به افسارگسیختگی اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: مسؤولان فکری به حال این بازار آشفته کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۵    
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: عرفه از جمله فرصت هایی است که خداوند به امت پیامبر(ص) داده است تا از فرصت استفاده کرده و به خدا نزدیک شوند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که محافل دینی با روح معنوی ملت ایران عجین شده است، گفت: این برنامه های معنوی را می توان با رعایت کامل توصیه های بهداشتی برگزار کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۱    
زائران رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به جوار بارگاه رضوی مشرف شده و نوای العفو العفو را در روز عرفه سردادند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۵    
استاد حوزه علمیه به فلسفه واژه عرفه اشاره کرد و گفت: واژه عرفات و عرفه از چند زاویه معرفت الله، معرفت امام و معرفت نفس به این نام بیان شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۶    
با حضور اساتید و معاونین حوزوی، مدیر جدید مدرسه سفیران همدان منصوب شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۷    
نماینده خبرگان بر مشارکت جوامع اسلامی در مدیریت موسم حج تأکید و تصریح کرد که حکومت سعودی لیاقت اداره کنگره عظیم حج را ندارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: به علت وضعیت قرمز کرونا در ایلام، نماز عید قربان فردا جمعه در این استان برگزار نمی شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اگر در جامعه اسلامی اندیشه و تفکر بسیج، جهاد، خدمت بی منت و ایثار ترویج یافته و به گفتمان بدل شود دشمن برای همیشه مأیوس خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۶    
موزه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی، به مناسبت سالروز صدور اعلامیه مشترک علما در تأیید مرجعیت امام خمینی(ره)، به برپایی نمایشگاه دست نوشته ها و اسناد تاریخی علما اقدام کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۶    
حرکت امام حسین(ع) از مکه، در گوش تاریخ خواند که انقلاب، قیام و مبارزه اسلامی، طوافی است برتر از حج. چرخش از ظلالت به نور حقیقت، بر گردش دور خانه کعبه ارجحیت دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام بیات به رسالت طلاب در عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: طلاب باید مبلغان غدیر باشند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۲    
حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه نگاه حوزه به پژوهش نظام مند نیست، خواستار سپردن پژوهش های حوزه به طلاب جوان به جای واگذاری به مؤسسات اقماری شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۲    
رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: هر کشوری خواهان پیشرفت است، باید قوای نظامی آمریکا را از کشور خود اخراج کند و جلوی دخالت های این کشور را در امور داخلی خود بگیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۵    
کارشناس دینی در خصوص لزوم ارتباط گیری با دعای عرفه گفت: در دعای عرفه در اقیانوس بیکران نعمت های خداوند غوطه ور می شویم و مورد عنایت های او قرار می گیریم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام ولی نژاد گفت: عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گلستان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۲    
آیت الله فقیهی ضمن آسیب شناسی مشکلات تبلیغ، ناهماهنگی نهادهای فرهنگی و تبلیغی، کارهای موازی و تکراری را از آفت های این عرصه برشمرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۰    
حجت الاسلام ایزدی با اشاره به آسیب های مخل در فرایند انجام پژوهش، گفت: برخی از این عوامل منفی به شخص پژوهشگر و بعضی به مدیریت پژوهشی برمی گردد و گاهی نیز دارای زمینه های اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۵    
دکتر محمدی نسب با اشاره به اینکه قدرت های رسمی جایگاهی در فرهنگ ندارند، گفت: نگاه مدیریتی یا توبیخی و تنبیهی برای امور فرهنگی جایی ندارد و لازم است تا توجه به تغییر باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۲    
حجت الاسلام حقانی با اشاره به اینکه جریان مذهبی نگاه شرعی و عقلانی به مسائل دارد، گفت: تابع نظر ستاد کرونا هستیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۶    
امام جمعه کرمان از برگزاری دعای عرفه در کرمان در فضای باز و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: از برگزاری این آیین در فضاهای بسته جلوگیری خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۰    
امام جمعه بناب گفت: مردم احسان و نذورات خود در ماه محرم امسال در قالب رزمایش کمک مؤمنانه و بسته های حمایتی اهدا کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۲    
در حالی که دشمنان ما از میان کشورهای دنیا به تعداد انگشتان یک دست هم نیست و طبق این آیات قرآن، ارتباط با آنها نه تنها منعی ندارد بلکه باید همراه با نیکی و عدالت باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۶    
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کمترین کانون شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا از مساجد، حرم ها و مجالس دینی بوده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۶    
سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از پایان رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) 14 با اجرای تمامی سناریوهای متصور و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اهتمام نسبت به آیین و آداب روز عرفه، گفت: دعای پرفیض عرفه دایرة المعارف معرفت و کلید تقرب الهی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۵    
حجت الاسلام شمس با اشاره به لزوم برگزاری دعای عرفه، گفت: عرفه روز بندگی است و باید مجالس محرم و عرفه با رعایت نکات بهداشتی به شکل باشکوه برگزار شوند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۲    
حجت الاسلام شمسی فر عرفه را فرصتی برای توبه به درگاه الهی خواند و گفت: باید از فرصت عرفه برای پاکی روح و نفس بهره مند شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۶    
آیت الله تحریری ضمن تبیین عظمت عرفه و اهمیت استفاده از این ظرفیت، ایجاد فاصله میان مؤمنان و این منابع انسان ساز را یکی از ترفندهای دشمنان دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل اداره اوقاف همدان گفت: با توجه به نیات واقفین در راستای برگزاری مراسم اقامه عزای حسینی، اوقاف همواره برای محرم برنامه های خاص خود را دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دشمنان با تمام قدرت به دنبال زیرسؤال بردن مسأله امامت هستند و می کوشند که این بخش بزرگ از اسلام را در افکار جوانان کم رنگ کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تدوین نخستین بانک جامع اطلاعاتی خانوارهای نیازمند کرمانشاهی خبر داد و گفت: در این راستا 9800 خانوار شناسایی شدند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۵    
مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با تبلیغات خود به بهانه کرونا به دنبال تعطیل کردن واجبات دینی مسلمین و به دنبال آن کم رنگ کردن اسلام هستند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: در روز عرفه مؤمن به نهایت انسان شناسی می رسد البته قبل از اینکه انسان خدای خویش را بشناسد باید خود را به خوبی شناخته باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۷    
پاراکتاب | مجموعه مقالات (یادنامه آیت الله علی مشکینی)
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۱    
حجت الاسلام والمسملین بنیادی ضمن هشدار نسبت به شیطنت هایی که برای تعطیلی مراسمات مذهبی صورت می گیرد، گفت: برگزاری این مراسمات مانند باقی مسائل با رعایت نکات بهداشتی ایرادی ندارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۶    
حجت الاسلام والمسملین زمانی با بیان این که دو اصل برگزاری مراسمات مذهبی و سلامت را باید حفظ کرد، گفت: دعای عرفه را در منزل نیز می توان خواند اما در صورت حضور در تجمع باید پروتکل ها را رعایت کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
انجمن برهمن ها، اولین جنبش اصلاح طلبانه ی دینی هند است که در سال 1828 رسماً شکل گرفت و پرستش بت و تمثال خدایان را منع کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین نیازی با بیان این که مسؤولان باید امکانات بهداشتی را در اخیار مردم قرار دهند، گفت: مردم نیز باید فواصل اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
کمتر پدر و مادری یافت می شود که در طول سال های تعامل تربیتی با فرزندانشان، آنها را تنبیه نکرده باشند، یا مجبور به کاری نکرده باشند، یا بینشان تبعیض نگذاشته باشند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی هیأت رییسه مجلس از بررسی درخواست تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده در جلسه علنی هفته آینده مجلس خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فردا جمعه 10 مرداد مصادف با عید سعید قربان، با ملت شریف ایران مستقیم سخن خواهند گفت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان گفت: مردم مؤمن ایران بدون توجه به جو سازی های دشمن مراسمات مذهبی را برگزار می کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۵    
نماینده مجلس تأکید کرد که همان تنفری که سبب شد ایرانی ها آمریکا را از کشور خود اخراج کنند باید در سایر ملت های منطقه نیز وجود داشته باشد تا خروج آمریکا از منطقه محقق شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۲    
شماره دویست و چهل وششم هفته نامه خط حزب الله با عنوان اصول منطقی ضربه متقابل منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان تعطیلی مراسمات مذهبی را به گور خواهند برد و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی تمام مراسم های مذهبی را برگزار می کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۷    
شیخ سعید خالد قاسم، طرح ایران را برای پایان منازعه فلسطین را منطقی و معقول توصیف کرد و اظهار داشت: در نهایت مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۱    
حجت الاسلام ریاحی با بیان اینکه قطعا دشمنان به دنبال توطئه و برگزاری مراسمات دینی بدون رعایت دستورات بهداشتی هستند، گفت: متدینین رعایت بهداشت را وظیفه شرعی می دانند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۱    
تصویرسازی غلط و منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران، مهمترین دستور کار امروز دشمن است اما به فضل الهی تصویر واقعی کشور در مجموع، نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۲    
عضو شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: دشمن با بلوای رسانه ای به بهانه کرونا به دنبال تعطیلی مجالس سیدالشهدا (ع) است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۰    
حجت الاسلام تویسرکانی گفت: جریان مؤمن انقلابی رعایت پروتکل های بهداشتی را در مراسمات مذهبی یک تعهد شرعی می داند و اجازه نمی دهد در برگزاری مراسمات خللی ایجاد شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۰    
سازمان آزادی بخش فلسطین در بیانه ای ابراز داشت: آنچه که به اصطلاح معامله قرن نامیده می شود را محکوم می کنیم و باید به حقوق آورگان و مردم فلسطین اهتمام ورزید.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۷    
رییس سازمان الحشد الشعبی سفر نخست وزیر عراق به ایران را نشانه روابط عمیق و منافع مشترک دو کشور توصیف کرد و گفت روابط تهران و بغداد در بهترین شرایط به سر می برد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۱    
در دیدار جنبش امل و حزب الله مطرح شد: که مشکلات لبنان باید با اتحاد حل شوند و لزوم پیشگیری از کرونا لازم و ضروری است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۳۰    
حجت الاسلام باطنی با بیان اینکه دشمن برای تعطیلی تربیت دینی برنامه دارد، گفت: رعایت دستورات بهداشتی دستور شرع است و مؤمنان بیشتر از دیگران به آن توجه دارند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۷    
حجت الاسلام غلامی از دعای عرفه به عنوان رساله انسانیت و پایان نامه امام حسین(ع) نام برد و بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مراسم دعای عرفه تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۱    
حجت الاسلام عباس زاده گفت: مراسم دعای عرفه در هر شهرستان در یک امامزاده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۱۵    
حجت الاسلام زینی وندیان به اهمیت و فضیلت روز عرفه پرداخت و گفت: فرصت عرفه را باید غنیمت شمرد.