پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۱:۲۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1400 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1400 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 تیر 1400 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1400 خبر گزاری رسا 30 مهر 1400 خبر گزاری رسا 30 آبان 1400 خبر گزاری رسا 30 آذر 1400 خبر گزاری رسا 30 دی 1400 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1400 
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
خوزستان - دیدار صمیمانه مسؤول اداره تبلیغات اسلامی دزفول و سرهنگ لیلی زاده و توزیع دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بندر ماهشهر عناوین چند خبرکوتاه از خوزستان است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
سخنران حرم بانوی کرامت گفت: موحدین هیچ گاه در مقابل دشمن تعظیم نخواهند کرد و طاغوت ستیزی از شاخصه های اصلی موحدین است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۰    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین گفت: قیام و دفاع همه مسلمانان جهان از مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین یک ضرورت اساسی بشمار می رود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۱    
مراکز، نهادها، تشکل ها و انجمن های اسلامی انگلیس از آحاد ملت مسلمان این کشور خواسته اند پرچم فلسطین را مانند سال گذشته، به مناسبت روز جهانی قدس به اهتزاز درآوردند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
پس از حمله بامدادی گروه های مقاومت مستقر در نوار غزه به شهرک های صهیونیست نشین، جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که مسجد الاقصی خط قرمز است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
یک سازمان حقوق بشری با انتشار گزارشی جنجالی درباره تصمیم اخیر مقامات سعودی خواستار لغو حکم زندان یک فعال عربستانی حامی فلسطینیان در این کشور شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
فراکسیون پارلمانی الاصلاح اردن، حملات رژیم صهیونیستی در قدس را محکوم کرد و از کشورهای عربی خواست به مقابله با آن بروند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۶    
منابع فلسطینی شنبه شب اعلام کردند که راکتی از نوار غزه به سرزمین های اشغالی شلیک شده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۶    
رسانه های صهیونیستی از ارزیابی پلیس رژیم اسرائیل و شدت گرفتن ناآرامی ها در قدس اشغالی خبر دادند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
همه می دانند آنکه موشک را به 30 کیلومتری دیمونا رسانده، قادر است بقیه مسیر را هم طی کند. این کار هم از فلسطینی ها ساخته است، هم از لبنانی ها برمی آید، هم گروه های مقاومت سوری چنین توانی دارند...
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
ارتباط دادن گرانی مرغ و تخم مرغ و مسکن و اجاره بها و بیکاری و... به تحریم ها،ضمن آنکه سخنی بیرون از واقعیت و سرپوشی برناکارآمدی هاست، پیام ضعف به دشمن نیز هست و دشمن را به ادامه تحریم ها تشویق می کند!
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۷    
آیا استعمال قلیان و سیگار روزه را در ماه مبارک رمضان باطل می کند؟ هشت مرجع در رساله توضیح المسائل خود به صورت جامع این پرسش را پاسخ داده اند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۶    
اینستاگرام از زمان تأسیس فیلترینگ گسترده علیه محتواهای انقلابی در فضای مجازی اعمال کرده است. در این گزارش به پشت صحنه این فیلترینگ بی سابقه می پردازیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۱    
در این بسته، اخباری شامل آغاز به کار پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم و نامه سرگشاده تاج زاده به رئیسی درباره انتخابات را تقدیم مخاطبان می کنیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی نظامی الکاظمی تاکید کرد که کشورش از هرگونه سرباز آمریکایی و خارجی که سلاح حمل کند و همراه نیروهای آن بجنگد، بی نیاز است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۲    
همزمان با جشن نیمه رمضان و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، جشنواره مردمی بصیرت کریم، در قم برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۶    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق به اظهارات فرمانده سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق واکنش نشان دادند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
خانم خزیمه اولین زن اندونزیایی است که دکترای خود را از دانشگاه الازهر مصر دریافت کرد. وی کارشناس فقه مقارن و رئیس انستیتو علوم قرآن جاکارتا اندونزی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
شورای عالی انقلاب فرهنگی از نظر هویت غیرقابل شناسایی است و معلوم نیست زیرنظر قوه مجریه یا مقننه است یا وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام است و این مشکلی اساسی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۱    
با دستور نخست وزیر پاکستان در سراسر کشور پاکستان حساب ویژه ای برای کمک مالی افراد فقیر و بی بضاعت تحت عنوان "کسی گرسنه نخوابد" راه اندازی شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۱    
به منظور سهولت در ادامه نماز خواندن مسلمانان درمیان بیماری همه گیر کووید-19، دانش آموزان اندونزیایی سجاده های نماز ضد کرونا ساختند۔
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۱    
کلاب هاوس را می توان جدیدترین عضو خانواده رو به ازدیاد شبکه های اجتماعی دانست، فراگیر شدن این شبکه در کشورمان فرصت مناسبی برای بررسی موضوع بنیادین شبکه های اجتماعی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
از جمله موضوعات احکامی که امروز جامعه با آن درگیر بوده احکام خرید و فروش ارز دیجیتال است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
مهرواره محله همدل با هدف حل مشکلات محلات و با اهدا 3 جایزه 200 میلیون تومانی در مرحله کشوری برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
مخاطبان خبرگزاری رسا با شرکت در نظرسنجی این رسانه حوزوی نظر خود را درباره بهترین راه برای افزایش امید و مشارکت در انتخابات 1400 اعلام کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
اصفهان - حجت الاسلام بصیرتی از برگزاری پویش سراسری مهرواره محله همدل در راستای رسیدگی به مشکلات و اولویت های مردم در محله های شهرستان کاشان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
یکی از موضوعاتی که در فراگیری احکام سفر حایز اهمیت است مسأله حد ترخص و دانستن احکام مرتبط با آن است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۱    
افشاگری عمادالدین باقی درباره نفوذ سازمان سیا، اسرائیلی ها هم می دانند؛ ولی ما نه!، دولت می خواهد قانون اقدام راهبردی مجلس را بفروشد ...
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۱    
اصفهان - حجت الاسلام کیانی گفت: پویش فصل بندگی در قالب 29 طرح فرهنگی با محوریت تواصی به امید و صبر، در سطح استان اصفهان در حال برگزاری است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۱    
حجت الاسلام موسوی گفت: صدا سیما به نیروی فعال در امور رسانه نیاز دارد که به جای حوزه علمیه به سراغ کارشناسان مذهبی دانشگاهی و نیروهای فرهنگی غیر حوزوی رفته است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۲    
نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور مردم در انتخابات را مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان دانست و گفت: باید رییس جمهور روحیه انقلابی و جهادی برای اداره کشور داشته باشد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۲    
هجمه ها علیه وزیر بهداشت در حالی صورت می گیرد که او مانع از ورود واکسن های غیر معتبر غربی شده که حتی در اروپا هم نتوانسته اعتماد مردم را به دست آورد و مراحل تائید علمی را به صورت صحیح طی نکرده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۶    
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت نقش آفرینی روحانیت در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه با هدف تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
عموئی از برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور رییس هیأت مذاکره کننده ایران در وین خبر داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۷    
حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: مدافعان تفکر نگاه به غرب از هر ترفندی برای رأی آوردن استفاده می کنند اما مردم با ترفندهای آنها آشنا هستند و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
مدیر حوزه علمیه مشکات گفت: دولت اسلامی باید در برابر دشمن صلابت داشته و در برابر عهد شکنی، عهد شکنی کند نه اینکه به دنبال مذاکره مجدد باشد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
دوازده توصیه مقام معظم رهبری که در دیدار طلاب تهران با ایشان مطرح نمودند 1-مهمترین وظایف روحانیت هدایت فکری و دینی ، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه ی خدمات اجتماعی می باشد ...
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۶    
برای اینکه بچه هایی دین دار تربیت کنیم ، بهتر است ابتدا خود والدین الگوهای خوبی برای دینداری بچه ها باشند و سپس به مرور و با تشویق در کنار هم آنها را برای نماز و روزه داری آماده کنند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
مهم ترین راه کار برای دور شدن از گناه آن است که هر فسق و عصیانی برای انسان ناپسند باشد که لازمه چنین معرفتی خودشناسی و خداشناسی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱    
شهید ابوحامد قبل از شهادت شان چند باری که پیش بچه ها خط مقدم می رفتیم، می گفت لباس بردار که ممکن است آنجا بیشتر بمانیم. چون حضور کنار بچه ها را دوست داشت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: مهم ترین راه حل رفع مشکلات امروز کشور حضور حداکثری در انتخابات و همچین انتخاب فردی اصلح برای آینده کشور است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام کاشانی گفت: حضرت بعد از ظهر را وقت جنگ می دانست، زیرا به غروب نزدیک تر و کشته ها کم می شوند، یعنی جنگ برای کشتن نیست، این جنگ برای هدایت است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
از بررسی مجموعه مواضع و عملکرد غربگرایان می توان فهمید راهبرد احیای برجام و تحمیل و قالب کردنش، همان راهبرد امضای برجام و تحمیل و قالب کردن آن است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، غنی سازی 60 درصدی را اقدامی از سوی ایران برای تولید ماده مولیبدن دانست که در رادیو داروها مورد استفاده قرار می گیرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۱    
شبکه سوم سیما و تهیه کنندگان این مستند، با اشاره دقیق به نقاط آشیل برجام و مذاکرات هسته ای، دولت و غرب گرایان را دچار دستپاچگی در انتقاد از این مستند کرده اند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۱    
ویروس کافرکیش کرونا با قساوت بی همانندش نشان داده نه نوروز می شناسد و نه برای تفریح و گردش و آسایش مردمان مجال فراغتی می دهد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
اصفهان - رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: اجتناب از گناهان باعث می شود روزه هایمان روح داشته باشد و پاداش چنین روزه ای خداوند متعال است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
حجت الاسلام مؤمنی گفت: آیت الله فاضل لنکرانی در یکی از کتاب های خود نوشته بودند، من هیچ عبادتی مثل دستگیری از نیازمندان را مؤثر ندیدم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۶    
مسابقه ملی مستند ببین و مستند حرف بزن با هدف بازخوانی نظام سیاسی انگلیس برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۲    
هیئت اندیشه ورز خانواده، حوزه علمیه خراسان سلسله نشست هایی را با عنوان " الگوی مدیریت اسلامی در خانواده" برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
ائمه جمعه کشور، به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی نماز جمعه ها در قالب پیام های آدینه ای اهم مسائل کشور را برای مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی تبیین می کنند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۰    
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات میان دوره ای مجلس اعلام کرد: نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان این انتخابات 19 اردیبهشت اعلام می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: تجربه 8 سال گذشته به ما نشان داد که غرب قابل اعتماد نیست و نمی توان روی کشور های غربی حساب باز کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین نقوی در پیامی بمناسبت هشتاد و سومین سالگرد درگذشت علامه اقبال لاهوری، گفت: تروریسم نطفه نامشروع غرب است که فرهنگ، تمدن و جامعه جهانی را نابود کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۵    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: غنی سازی 60 درصدی نشان داد که اقدامات خرابکارانه و تروریستی نمی تواند خدشه ای به اقتدار علمی کشور ما وارد کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
روحانیون شیعه با دولت و نهاد های امنیتی پاکستان اتمام حجت کردند و گفتند: در صورت عدم بازگشت شیعیان ربوده شده، 21 رمضان تظاهرات بزرگ مردمی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام دومکی در دیدار علمای اهل سنت پاکستان، گفت: امروز اسرائیل به ضعیف ترین موجود جهان تبدیل شده و نابودی آن حتمی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۱    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه رییس جمهور باید شخصی ظلم ستیز و فساد ستیز باشد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب ناکامی بدخواهان نظام اسلامی خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
میان نظامی گری در ایران و دموکراسی هیچ تعارضی وجود ندارد و نمی توان نتیجه گرفت که ریاست جمهوری نظامیان به دیکتاتوری و حاکمیت میلیتاریستی در کشور منجر می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام کاشانی گفت: خداوند با محبت خدیجه(س) پیامبر(ص) را بی نیاز از محبت دیگران کرد؛ پیامبر در جواب حسادت بعضی از همسران فرمودند" خداوند حب او روزی من کرده است".
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
سخنران حرم مطهر رضوی گفت: هدف انسان در ماه رمضان باید این باشد که به مدد روزه داری میزان تقوای خود را بالا ببرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
مؤسسه عالی جواد الائمه(ع) برای سال تحصیلی 1400/1401 در پایه هفتم طلبه می پذیرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مرکز خدمات برنامه های متنوعی با عنوان "ماه بندگی" را به صورت مجازی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
کاربران توییتر با تلاش اصلاحات جهت به تعویق افتادن انتخابات به مخالفت پرداختند. طالبی دارستانی نوشت: سخن از تعویق انتخابات، صرفاً یک کید سیاسی محسوب می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
در آستانه فرا رسیدن دهم ماه مبارک رمضان مصادف با رحلت حضرت خدیجه کبری(س) بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی کتاب زندگانی بانو خدیجه کبری را معرفی و پیشنهاد می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
11 رمضان سال 1307 قمری، دولت قاجاری امتیاز تأسیس بانک استقراضی را به روس ها واگذار کرد. اعطای این امتیازنامه نتیجه چشم و هم چشمی روس و انگلیس برای تسلط بر ایران بود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
اخلاق فضای مجازی به طور روزافزون با موضوعات و مسائلی مواجه است که نیازمند "اَخفاپژوهی"، تجزیه وتحلیل و یافتن راهکارهایی برای مواجه درست با این مسائل است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۶    
برداشت غالب این است که امروز بین همه مسئولان، جنگ قدرتی وجود دارد و همه تلاش می کنند تا سهم بیشتری از قدرت را از آن خود کنند ولی در این میان کم نیستند انسان های که ورای این معادلات در حال خدمت هستند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
یادگاری روی دیوار دیمونا ، سهام چگونه از سکه افتاد، واکسن پولی زمینه ساز شکاف اجتماعی عناوین برخی از روزنامه های صبح امروز است.