جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۳۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1400 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1400 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 تیر 1400 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1400 خبر گزاری رسا 30 مهر 1400 خبر گزاری رسا 30 آبان 1400 خبر گزاری رسا 30 آذر 1400 خبر گزاری رسا 30 دی 1400 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1400 
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۱    
امام علی(ع) از توطئه قتل خود آگاه بودند. به همین علت اگر امام حسن و امام حسین(ع) در مسجد بودند خطر متوجه ایشان بود و تداوم امامت در معرض تهدید قرار می گرفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
لرستان - حجت الاسلام لرستانی دنیاگرایی را یک نوع بیماری و ریشه بسیاری از بیماری های روحی روانی عنوان کرد و گفت: شب قدر فرصتی برای درمان بیماری هایی همچون دنیا گرایی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۶    
حجت الاسلام مسجد جامعی گفت: یکی از اقدامات مهم آیت الله کاشف الغطاء در نمایان ساختن چهره پلید استعمار آمریکا و انگلیس است
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۲    
آیت الله اعرافی با بیان اینکه اندیشه اسلامی و معرفت قرآنی، تمدن ساز است، گفت: رویکرد ناب توحیدی در اندیشه و تمدن اسلامی موج می زند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۶    
قدر به معنای تقدیر و اندازه گیری است و در شب قدر انسان باید علاوه بر اعمال عبادی، ساعتی به تفکر بیندیشد بلکه هندسه وجودی خود را بشناسد و خود را ارزان نفروشد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: جامعه بزرگ و تاثیرگذار کارگر و قشر فرهیخته و آینده ساز معلم هردو از نیروهای مهم و کاربردی هر جامعه برای رشد و ترقی هستند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
حضرت علی(ع) در محراب مسجد افتاد و در همان هنگام فرمود: بسم الله و بالله و علی ملّه رسول الله، فزت و ربّ الکعبه سوگند به خدای کعبه، رستگار شدم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
ربات های هوشمند مصنوعی، در مدل سازی مکالمه و روابط انسانی روز به روز بهتر می شوند، این نقطه عطف آغازی برای عصری است که ما به طور دائم با ماشین ها،ارتباط برقرار می کنیم،
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۵    
مازندران - حجت الاسلام شکریان، پیوند قرآن با ولایت را پیام مهم شب های قدر دانست و گفت: باید از این شب های با فضیلت برای درک مفهوم ولایت بهره حداکثری برده شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
لرستان- حجت الاسلام قدرتی گفت: 400 مبلغ اعزامی از استان قم تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی دارند و در زمینه کمک به کادر درمان و برگزاری رزمایش مواسات فعالیت دارند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
در این بسته اخباری شامل اعلام کاندیداتوری محسن رضایی، واکنش مهدی کروبی به کاندیداتوری تاج زاده و اظهارات انتخاباتی برخی چهره های شاخص را تقدیم خوانندگان می کنیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 360
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۷    
خراسان شمالی - حجت الاسلام آزموده گفت: شب قدر، شب قرآن ناطق و قرآن صامت است و حضرت علی (ع) قرآن ناطق بود که در شب قدر از جفای دشمن ضربه خورد و به شهادت رسید.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین میثمی در خطبه های نمازجمعه این هفته با تاکید به آزادی فلسطین از پنجه های خونین صهیونیسیم گفت: فلسطین پاره تن اسلام است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لغو تحریم ها باید براساس ریل گذاری که مجلس براساس قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریمها انجام داده، صورت گیرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۷    
سردار جلالی اظهارات ظریف را معامله تلخ آرمان با تاکتیک دانست و تاکید کرد: رویکرد خطرناک ظریف، افزایش ضریب آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات را به دنبال خواهد داشت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
اطلاع نگاشت | اعمال شب های قدر
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام غفاری فر با بیان اینکه بی تدبیری و سوء مدیریت جریان غرب گرا برای ملت ایران روشن شده است گفت: دوستان و دشمنان، دولت روحانی را بی تدبیرترین دولت توصیف می کنند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۷    
اعمال شب های قدر بر دو نوع است: اعمالی که در هر سه شب انجام می شود و به اعمال مشترک معروف است و اعمالی که مخصوص شب قدر است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۷    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم خطاب به ظریف گفتند: اگر مجاهدتهای سردار دلها نبود ایران اسلامی دست برتری در منطقه نداشت که دشمنان حاضر به مذاکره با جنابعالی شوند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین جعفری روزجهانی قدس را روز اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: شرکت درراهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه دینی و همگانی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۵    
مراسم شب های قدر در هیئت های مذهبی، حسینیه ها و مساجد با حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
کتاب مصر عصر جدید تأملی در منظومه و زمانه اندیشه امام خمینی (ره) منتشر و روانه بازار گردید.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۶    
حوزه های علمیه بر ضرورت توجه دقیق و پایبندی مسؤولان به رهنمود های رهبری و قانون مصوب مجلس مبنی بر رفع همه تحریم ها، راستی آزمایی و پرهیز از مذاکرات فرسایشی تأکید دارد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۷    
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از کارگران به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: بدون این قشر اقتصاد رشد نخواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
مجلس شورای اسلامی تکلیف دارد تا به دفاع از ترور شخصیت حاج قاسم و درمان جریحه دار شدن قلوب ملت بزرگ ایران، وزیر امورخارجه را استیضاح کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
حجت الاسلام کاشانی گفت: حضرت فرمودند کارگزارانت را اختباری انتخاب کن یعنی ضمانت نامه دائم به او نده، اگر کسی با پارتی بازی یا بی مشورت پستی را واگذار کند، خائن است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۵    
شب قدر آن شبی است که در طول سال، شبی به خوبی و فضلیت آن یافت نمی شود، و عمل در این شب از عمل در طول هزار ماه بهتر است و تقدیر امور سال در این شب صورت می گیرد و فرشتگان و روح که اعظم فرشتگان الهی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۶    
تفکر غرب گرا نقاب مدرن کردن کشور بر چهره دارد و رسیدن به دروازه های توسعه را از طریق گفتمان براندازانه سنت و جایگزینی غرب دنبال می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۶    
موضوع تبعیت زن از شوهر یکی از موضوعات مبتلی به است و این موضوع به خصوص در نزد بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۰    
کرمانشاه - آیت الله عبداللهی گفت: اساتید حوزوی زیرساخت های موجود برای ورود حوزویان و طلاب به فضای مجازی را مهیا سازند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۷    
آیت الله حیدری گفت: حضور افراد صلاحیت دار، متعهد، متخصص، دلسوز و پیگیر در شورای اسلامی شهر و روستا می تواند بستر مناسبی را برای توسعه شهر ها و روستا ها ایجاد کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۷    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مردم را به برگزاری مراسم احیای شبهای قدر با رعایت دستورات بهداشتی دعوت کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۱    
لرستان - حجت الاسلام خانی به جایگاه بسیج برای تربیت، رشد و اعتلای جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه، نهاد نماز جمعه در کنار بسیج فرصتی رای ارتقا فرهنگ است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۱    
مازندران - مدیر کل اوقاف مازندران از برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز اماکن مذهبی استان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۱    
موسوی با اشاره به اینکه ساختار سیاسی ما نیازمند حضور احزاب مسؤلیت پذیر و قوی است، گفت: یکی از مشکلات ما نداشتن نظام حزبی قوی به معنی احزاب مسؤلیت پذیر است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
اصفهان - حجت الاسلام محمد قطبی، گفت: وظیفه رسانه ها به جای پرداختن به مشاجرات و دعواهای سیاسی تبیین گفتمان مقاومت و ترویج اندیشه و تفکر انقلابی در جامعه است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
خراسان شمالی - حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) مجاری فیض لیالی قدر هستند، گفت: خدا حقیقت شب قدر را با همه فضائلش به اهل بیت(ع) عطا کرده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
لوح | کربلا هر زمینی است که اهل آن بر ظلم و طاغوت بشورند
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
در کلاب هاوس، یک مجری هماهنگ وجود دارد و به محض طرح سوالات ناهمسو با مقام مسئول، سریع آن را کات کرده و میدان را به سوالاتی می دهد که جناب جهانگیری بتواند مکنونات قلبی خود را به زبان آورد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همزمان با روز جهانی کارگر و روز معلم، روز یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 به صورت زنده از طریق شبکه های رسانه ملی با مردم سخن خواهند گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
حجت الاسلام همت پور گفت: کسی که در خانه ای به دنبال گنج باشد همه قسمت های آن را واکاوی می کند؛ برخی بزرگان ما به جهت درک برکات شب قدر همه ماه رمضان را احیاء می گرفتند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان های انقلاب باید مسیر را تغییر داد، گفت: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
مدل پاسخ گویی جهانگیری بسیار قابل تامل است، این مدل هم حقایقی را از ضعف های مدیریتی حضرات ریشه یابی می کند و هم گفتمان غالب بر اصلاح طلبی را برای مردم عیان می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
خراسان شمالی - حجت الاسلام رفیعی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم لیالی قدر در فضای باز مساجد خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۱    
آیا بهتر نیست سیدحسن خمینی پاسخی در خور، به امثال داودی ها بدهد تا مردم انقلابی ایران، مواضع محکم بیت امام در مورد تفکر راستین امام و یاران صدیقش را از لسان ایشان بشنوند؟
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
اصفهان - حجت الاسلام بهرامی گفت: بالاترین روزه این است که انسان نه تنها پرهیز از خوردن و آشامیدن بلکه پرهیز از تمام محرمات داشته و قلبش تنها متوجه خداوند باشد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
آیت الله نجفی در سخنانی خدمت خلق را عامل تقرب خداوند متعال دانست و تاکید کرد: سرمایه داران جامعه در این ماه کمک به نیازمندان را فراموش نکنند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
محصولات شبکه نمایش خانگی این روزها در حالی عرضه می شوند که مرزهای بسیاری از هنجارهای عرفی و اخلاقی جامعه را جا به جا کرده اند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
مسؤول بسیج اساتید حوزه گفت: آقای آشنا باید پاسخگوی خساراتی که به کشور وارد آورده باشد زیرا نمی توان هر عملی را مرتکب شد و با یک استعفا ماجرا را فیصله داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
ائمه جمعه سراسر کشور در قالب سخنرانی و پیام های آدینه ای، اهم مسائل کشور را برای مردم متدین و خداجو تبیین کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
لرستان - مهرابی با بیان اینکه کنشگران اجتماعی فرهنگی و سفیران رضوان در تبلیغات پذیرش حوزه نقش آفرین هستند، گفت: برای موفقیت در این زمینه نشست هایی برگزار شده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
کرمانشاه - مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مراسم شب های قدر در این استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
حجت الاسلام مومنی گفت: اگر عدل باشد دینداری برای مردم آسان می شود، عدالت موجب پایداری و ثبات حکومت است و اگر نباشد حکومت متزلزل می شود، عدل عامل اصلاح اجتماعی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
استاد حوزه علمیه گفت: در دین اسلام برای کسب روزی حلال تاکید به تولید شده و زمینه تولید را باید دولت فراهم کند و موانع را باید کنار زد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
غریبه رفت، مذاکرات وین باید نقد شود، ارزبران سال بزرگ کرونا، پشت پرده های استراتژیک پاستور، شوک جدید در آشیانه صهیونیست ها، تبعیض بین کارمند و کارگر عناوین برخی از روزنامه های صبح امروز است.