پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
قائم مقام وزیرعلوم گفت: هدف گذاری ما در جذب اعضای هیئت علمی این است که متقاضیانی توسط هیات های اجرایی به عنوان استاد جذب شوند که دارای توانایی علمی، شوق پژوهش، غیرت ملی و غیرت دینی باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۳    
جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در بیانیه ای با امضای 100 نفر از منبری های مشهور استانی، صحنه آرایی جدید جبهه حق و باطل را تشریح کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۹    
چاپ سی و نهم کتاب فروغ ابدیت (تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبر اکرم(ص)) اثر آیت الله سبحانی به همت مؤسسه بوستان کتاب روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۰    
کتاب ارشد سلطنتی ، خاطرات سرهنگ پاسدار محمدرضا صدیقی از آزادگان دفاع مقدس، به قلم کرامت یزدانی نویسنده شیرازی، توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۷:۲۲    
پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی امنیت سایبری سپاه از هموطنان خواست در صورتی که هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس ، فیلم ، مشخصات فردی و .. ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
کتاب اربعین تا ظهور نخستین کتاب با موضوع اربعین است که به همت جوان پاکستانی به زبان اردو در این کشور به چاپ رسیده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۰    
امیرعبداللهیان گفت: معضل اشغالگری با برگزاری همه پرسی ملی در فلسطین حل و فصل شده و ساکنان حقیقی فلسطین می توانند حکومت مورد نظر خود را تعیین کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۰    
شیخ احمد الطیب، شیخ الازهر با هشدار نسبت به مطرح شدن ادعای عجیب ادغام ادیان الهی در یک دین واحد هدف از این طرح را تخریب ادیان و ترویج الحاد توصیف کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره هتک حرمت مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰    
عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی بر ضرورت استمرار حضور مدافعان از مسجد الاقصی در روزهای آینده و همزمان با اعیاد یهودی تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه شامگاه شنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل هشدار داد که آمریکا درباره ایران در حال بازی با آتش است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
شیعیان جهان به خصوص در عراق هر ساله در ایام منتهی به 28 صفر و رحلت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) راهی نجف اشرف می شوند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۰    
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که القاعده و داعش، بخش لاینفک ائتلاف متجاوز علیه یمن و یکی از عناصر اصلی آن به شمار می روند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۰    
عبد المجید تبون رئیس جمهور الجزایر با بیان اینکه هیچ کس در الجزایر نیست که حامی فلسطین نباشد، گفت: الجزایر استعمار اراضی فلسطین را نمی پذیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۴    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با خانواده شهید حسین اجاقی، گفت: حضور حماسی مردم تبریز در تشییع این شهید، نشانه قدرشناسی از مدافعان امنیت و انزجار از آشوب طلبان است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۴    
معاونت آموزش حوزه های علمیه، 4 ویژگی اختصاصی برنامه جدید آموزشی حوزه که در هیچ برنامه آموزشی دیگر نیست را تبیین کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۴    
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه همه ما پشتیبان امر به معروف و نهی از منکر هستیم، گفت: اجازه داده نمی شود در کشوری که این همه شهید داده این اقدام و هنجارشکنی ها صورت گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
اصفهان - استاد حوزه و دانشگاه گفت: اغتشاشات نوعی غربالگری جبهه حق از باطل است که هرازگاهی اتفاق می افتد و چهره های پنهان عَضُّوا عَلی الا نامِل را معرفی می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۴    
حجت الاسلام شاهرخی با تأکید بر ضرورت تقویت و حفظ وحدت بین مردم و نیروهای مسلح تأکید کردو گفت:وحدت ضامن پیروزی در دوران دفاع مقدس بود و امروز رمز موفقیت در برابر دشمن است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۹    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رمز موفقیت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدایی اندیشیدن و الهی زندگی کردن بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۹    
اصفهان - سردار چهارباغی گفت: خدمت مسئولان به مردم جهاد فی سبیل الله و کوچکترین بی تفاوتی به مردم خیانت بزرگی به دین و انقلاب است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۴    
نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان ورامین از هوشیاری و لحظه شناسی مردم شهید پرور دشت ورامین تقدیر و تشکر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۴    
مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام رحمت الله نوری، نماینده طلاب و فضلای شهرضا برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۴    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه احداث 2 هزار و 100 فضای ورزشی درون مدرسه ای در طرح شهید سلیمانی، گفت: امسال بیش از 200 عنوان کتاب درسی اصلاح ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأسف از تصمیم دولت اوکراین در کاهش سطح روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی، از اقدام متناسب ایران در این زمینه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۴    
وکیل پایه یک دادگستری گفت: دادستانی باید از طریق پلیس اینترپل، تخلفات علی کریمی را تعقیب کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۴    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: هر بیماری خاصی که فرد را دچار معلولیت کند، در کمیته های تشخیص بررسی می شود و اگر به این نتیجه برسند که در پی این بیماری فرد دچار معلولیت شده است تحت پوشش ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از عدم همراهی مردم با اغتشاش گران و لزوم هوشیاری نسبت به تلاش های مذبوحانه و رذیلانه دشمن ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۹    
در جریان معاملات روز شنبه، 24 درصد نمادها با رشد قیمت و 76 درصد سهم ها با کاهش قیمت روبرو شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۹    
نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: عملیات رزمندگان اسلام در راستای تضمین امنیت پایدار مرزی و تنبیه تروریست های جنایتکار متجاوز و مسئولیت پذیر کردن مقامات اقلیم ادامه خواهد داشت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دما در سواحل شمالی و نوار شرقی کشور گفت: در مشهد مقدس طی چهار روز آینده آسمان صاف پیش بینی می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
نماینده مردم قم در مجلس بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
در ایران و در جریان اتفاقات اخیر عملکرد چهره های مشهور نه تنها کمکی به کاستن از التهابات نکرده است بلکه عملا لیدری برخی اغتشاش ها که در انقلاب های رنگی نیز مسبوق به سابقه بوده است را تداعی می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
نزدیک اوراقی بود که صداهای مرموزی از بهمن شیر به گوش رسید فکر کرد خیالاتی شده، چندین بار چشمان خود را باز و بسته کرد و برای هوشیاری بیشتر دبه آب را روی سرش خالی کرد ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
از منظری راونکاوانه، هر اثر هنری بازتابی از ضمیرناآگاه (ناخودآگاه) هنرمند است. یعنی مهران مدیری اگر مجموعه مرد هزار چهره را خلق می کند، در واقع دارد ضمیرناآگاه شخصیت خودش را آشکار می سازد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
اساسا زندگی سلبریتی بر اساس منطق خوشنامی یا بدنامی برای عموم مردم سرگرم کننده است. طبق این چارچوب یک شورشگر آنارشیست یا تبهکار شناخته شده نیز می تواند در زمره سلبریتی ها قرار گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
هفت سال از فاجعه منا می گذرد؛ موضوعی که با وجود تأکید رهبری مبنی بر فراموش نشدن آن، تا اندازه ای به ورطه فراموشی سپرده شده و همچنان از احقاق حقوق خانواده شهدای این فاجعه خبری نیست و پیگیری ها در حد ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
پهپاد آموزشی بهروز صبح امروز شنبه دوم مهرماه برای اولین بار در نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش به نمایش عموم درآمد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۹    
وزارت خارجه اوکراین با طرح ادعاهای بی اساس علیه ایران گفته روابطش با این کشور را کاهش می دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۹    
وزیر امور خارجه ترکیه خواستار لغو حق وتوی پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۹    
مقر گروهک های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات توپخانه ای قرارگاه حمزه سیدالشهدا قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۹    
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی با اشاره به تخریب 219 دستگاه خودپرداز در اغتشاشات اخیر، گفت: آشوبگران 11 شعبه بانک را به آتش کشیدند و گزارش سرقت از 2 شعبه نیز برای بررسی های بیشتر به مراجع ذی صلاح ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته که پیشنهادهای ارائه شده از سوی بروکسل به تهران تا زمان بازگشت به مذاکرات روی میز خواهند بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۴    
اظهارات نخست وزیر انگلیس مبنی بر اینکه لندن در حال بررسی انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس است واکنش فلسطین را به همراه داشت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۴    
ولیعهد عربستان سعودی با سه مقام ارشد آمریکایی دیدار و با آنها درباره مسائل مختلف از جمله امنیت انرژی گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۳    
امین تارخ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و مدرس بازیگری ساعاتی قبل بر اثر ایست قلبی درگذشت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۸    
مقر گروهک های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق زیر ضربات توپخانه ای نیروی زمینی سپاه قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۳    
برگزیدگان مسابقه مقاله نویسی سبک زندگی اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پیشاور معرفی و تجلیل شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۳    
بیست و چهارمین کلیپ پنجشنبه ها زندگی خود را قرآنی کنیم با تفسیر آیه 24 تا 25 سوره عنکبوت به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۳    
آیت الله کعبی گفت: مهمترین درسی که از سیره نبوی می آموزیم رحمت و رأفت نسبت به عموم مردم و قاطعیت و شدت عمل نسبت به شایعه سازانو سردمداران جبهه نفاق است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی از سخنرانی و اقدام شجاعانه، هوشمندانه و غرورانگیز رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک قدردانی کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۳    
اسلام شناس تونسی بر لزوم وحدت مسلمانان جهان، حول محوریت پیروی از رهبر انقلاب تاکید کرد و گفت: صدای بیداری ملت ایران اسلامی را به تونس می رسانم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۳    
دعموش به سنگ اندازی آمریکا و مهره های آن در ایجاد اختلال در روند واردات سوخت اشاره کرد و گفت: سوخت ایران می تواند یک راهکار عملی برای بیرون کشیدن لبنان از تاریکی باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۳    
شهر نجف اشرف در عراق برای میزبانی زائران میلیونی در سالروز رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) آماده می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۳    
قاضی القضات به دادستان ها و مقامات ذیربط قضایی دستور داد که از بازداشتگاه هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آنها نگهداری می شوند، بازدید به عمل آورند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۳    
حجت الاسلام مقمی با اشاره به پویش دانش آموز بخشنده گفت: دانش آموزان با اهداء کاغذ باطله های خود حامی دوستان کم برخوردارشان در سراسر ایران خواهند شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۳    
الکاظمی نخست وزیر پیشبرد امور عراق در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل، از آیت الله سیستانی به خاطر حفاظت از روند دموکراتیک در عراق تشکر و قدردانی کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۸    
سعادتمند با اشاره به ویژگی کتاب سکوت شکسته گفت: سکوت شکسته صرفا یک کتاب نیست، بلکه یک اثر است و می توانم ادعا کنم که کتاب سکوت شکسته، عملیات کربلا 1 را معرفی کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۳    
ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه ای از موکب داران و زائران اربعین دعوت کرد تا در اجتماع بزرگ امت رسول الله که عصر یکشنبه برگزار می شود، شرکت کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۳    
الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق تصریح کرد که چارچوب هماهنگی برای رضایت جریان صدر و حل بحران سیاسی کشور، پذیرای هر مطالبه منطقی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۳    
کانون های قرآنی و هیئات مذهبی تهران بزرگ از عموم مردم و هیئات حسینی تهران دعوت کردند برای برگزاری اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) حضور یابند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۳    
وزیر خارجه برزیل ضمن آمادگی برای افزایش مبادلات تجاری و عملیاتی کردن توافقات فیمابین، ایران را شریکی قابل اعتماد برای گسترش مناسبات اقتصادی در منطقه غرب آسیا خواند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۸    
منابع نظامی و امنیتی دولت صنعاء جزئیات موشک های بالستیکی جدید انصارالله یمن را که در رژه بزرگ این کشور رونمایی شده بودند، منتشر کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۸    
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که این جنبش منتظر متن مکتوب میانجی آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۳    
اصفهان - زنگ مهر و مقاومت سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه شهید مخمل بافی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان با شعار سال تحصیلی مهر نبوی و نسل رضوی نواخته شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۸    
کرمانشاه آیت الله علما با اشاره به اینکه دفاع مقدس روحیه خودباوری را در میان ما تقویت کرد، گفت: توسعه علمی ایران برای دشمنان قابل قبول نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۳    
کرمانشاه حجت الاسلام فاضلی گفت: دشمن پروپاگاندای تبلیغاتی راه انداخته که جامعه را به سمتی که خودشان می خواهند هدایت کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۳    
مدیر طرح کشوری برگ مهر گفت: در این طرح دانش آموزان با اهداء کردن کتب و کاغذهای باطله خود در تهیه نوشت افزارهای دانش آموزان کم برخوردار محله و شهر خو سهیم خواهند بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۳    
نماینده مجلس با اشاره به بیانیه غیرعالمانه برخی چهره های حوزوی گفت: قوه قضاییه به لیدرهای اغتشاشات بپردازد و دادگاه ویژه روحانیت نیز ورود کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۸    
در ایام که عده ای سختی ندیده خیابان ها را شلوغ کرده اند، برخی را هول و ولا برداشته اما حقیقت میدانی این است که وقابع فعلی در سطح محلی و اگر خیلی دست بالا بگیریم، ملی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 720
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۸    
وزارت کشور در اطلاعیه ای تصریح کرد: پیگیری مطالبات و خواسته ها حتی اگر به حق باشد، آنگاه که با ابزار تخریب و وحشت پراکنی عمومی صورت بگیرد خلاف عقل و قانون خواهد بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۸    
رسانه ملی باید ژست های فریبنده سلبریتی های مدعی را به یک فرصت تبدیل کرده و با افشاگری درباره میزان دستمزدها، هویت واقعی شان را برای افکار عمومی آشکار کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۸    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به همایش ملی امام رضا گفت: سیاست بخشی از شئون امامت است و این مساله در ایام ولایت عهدی امام هشتم به خوبی دیده می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۸    
پنجاهمین فصلنامه علمی مطلعات تفسیری به صاحب امتیازی دانشگاه معارف اسلامی با مدیرمسئولی روح الله شاکری زواردهی و سردبیری سیدرضا مودب منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۸    
اسماعیلی با اشاره به کشف حجاب چند بازیگر گفت: چتر دولت و نظام همه اهالی فرهنگ و هنر را در بر می گیرد مگر کسانی که خودشان مصر هستند که زیر این چتر نباشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۳    
جمعی از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان دوران دفاع مقدس از سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل قدردانی کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۳    
رئیس جمهور ضمن ابراز مراتب تسلیت خود در خصوص این واقعه و دلجویی از خانواده شهید دوست محمدی، گفت: برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور ضروری است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۳    
رئیس جمهور با طرح این پرسش که برای افزایش بهره وری در آموزش و پرورش چه اقداماتی باید انجام داد؟ ، گفت: هرگونه هزینه کردن برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۳    
فرج الله سلحشور یکی از بازیگران، نویسندگان و کارگردانان معروف کشورمان بود که آثار متعدد مذهبی را از خود به یادگار گذاشته است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۳    
بیست و یکمین فصلنامه علمی تخصصی مطالعات ادبی متون اسلامی با 6 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۸    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سلوک سیاسی ائمه گفت: نرمش قهرمانانه ائمه نیز به نوعی مبارزه بود تا فرصتی برای مسلمانان و حفظ اسلام ناب فراهم شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۸    
موسوی حسب گفت: 30 عنوان برنامه فرهنگی و تبلیغی از پنجم ماه صفر در مسجد جمکران با حضور 400 طلبه مبلغ تا کنون برگزار شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۸    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام در هر زمانی نظام بخش و رکن جامعه است لذا واجب الطاعة و کارکرد راهبری جامعه را دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۸    
طلاب حوزه علمیه قم با حضور گسترده در مدرسه فیضیه خواستار مقابله نیروی انتظامی با آشوبگران و برخورد قضایی قاطع با آنها شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۳    
سیزدهمین دوفصلنامه علمی ترویجی سیره پژوهی اهل بیت علیهم السلام با 6 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۳    
طی حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام قندی به عنوان رئیس حوزه مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران منصوب شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۳    
همایش ملی دو روزه سیره سیاسی امام رضا از نظریه تا عمل در موسسه فرهنگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۸    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهامت به قرآن و مقدسات اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۸    
هزینه های زندگی در انگلیس افزایش یافته است و مردم برای تامین هزینه های زندگی خود با مشکلات بسیار مواجه هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۳    
شبکه تلویزیونی المیادین گزارشی از مشارکت قشر های مختلف مردم تهران در راهپیمایی علیه اغتشاشگران پخش کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از همه ملت فلسطین در داخل و خارج از سرزمین های فلسطین درخواست کرد مقاومت و مبارزه شان را تقویت کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۳    
محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس هشدار داد اشغالگران، منطقه را به سوی جنگ نامحدود مذهبی سوق می دهند.