پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 2 مرداد 1400 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 31 فروردین 1400 رکنا 31 اردیبهشت 1400 رکنا 31 خرداد 1400 رکنا 31 تیر 1400 رکنا 31 شهریور 1400 رکنا 30 مهر 1400 رکنا 30 آبان 1400 رکنا 30 آذر 1400 رکنا 30 دی 1400 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 1 مرداد 1400 رکنا 2 مرداد 1400 رکنا 3 مرداد 1400 رکنا 4 مرداد 1400 رکنا 5 مرداد 1400 رکنا 6 مرداد 1400 رکنا 7 مرداد 1400 رکنا 8 مرداد 1400 رکنا 9 مرداد 1400 رکنا 10 مرداد 1400 رکنا 11 مرداد 1400 رکنا 12 مرداد 1400 رکنا 13 مرداد 1400 رکنا 14 مرداد 1400 رکنا 15 مرداد 1400 رکنا 16 مرداد 1400 رکنا 17 مرداد 1400 رکنا 18 مرداد 1400 رکنا 19 مرداد 1400 رکنا 20 مرداد 1400 رکنا 21 مرداد 1400 رکنا 22 مرداد 1400 رکنا 23 مرداد 1400 رکنا 24 مرداد 1400 رکنا 25 مرداد 1400 رکنا 26 مرداد 1400 رکنا 27 مرداد 1400 رکنا 28 مرداد 1400 رکنا 29 مرداد 1400 رکنا 30 مرداد 1400 رکنا 31 مرداد 1400 
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۶    
رکنا: سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد که فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد است.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۹    
اقتصادی رکنا: به گفته یک مسئول، در حالی که هزینه تولید یک کیلوگرم تخم مرغ 18 هزار و 300 تومان رسیده، اما همچنان تولیدکنندگان مجبورند با قیمت مصوب آذر ماه گذشته یعنی هر کیلوگرم 14 ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۴    
رکنا : خبرگزاری صدا و سیما نوشت: عیسی الفاخر از جمله تروریست هایی است که در خارج از کشور مردم را به اقدامات تروریستی و مسلحانه دعوت می کند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۲    
رکنا : نحوه ساخت زمین بازی برای کودکان را در این فیلم مشاهده کنید.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۱    
رکنا:دبیر تولیدکنندگان و واردکنندگان آب معدنی گفته آب معدنی های لاکچری غیرقانونی وارد کشور شده و بیشتر در سوپر مارکت های نوار شمالی کشور دیده می شوند و فروش آنان عمومیت ندارد قیمت آنها در حدود 60 تا ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۸    
رکنا:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از اختصاص 10 میلیارد تومان برای بهسازی بافت با ارزش روستاهای تاریخی استان خبرداد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۴    
رکنا:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از فعالیت سامانه پلیس پاسخگو برای ارائه خدمات مشاوره تلفنی به عموم مردم خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
رکنا: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: امسال عملیات گازرسانی به 6 شهرک صنعتی در این استان اجرایی می شود
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۳    
رکنا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 120 تن مرغ زنده قاچاق از سه واحد مرغداری صنعتی در خرم آباد کشف و ضبط شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۱    
رکنا : تله موش بادکنکی را دیده اید؟
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۴    
کیمیا علیزاده زنوزی (زاده 19 تیر 1377 در کرج)، تکواندوکار ایرانی است. کیمیا علیزاده در بازی های المپیک ریو 2016 در کلاس وزن 57 کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۱    
رکنا:با حضور استاندار اردبیل و مسئولان محلی عملیات اجرایی چندین پروژه از جمله هتل سه ستاره. کارخانه ظروف دارویی و درمانگاه تامین اجتماعی در گرمی آغاز شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۹    
رکنا:معاون امور حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص چرایی پلمب اداره ورزش و جوانان کاشان توضیحاتی را ارائه داد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۶    
رکنا:چندین سنگ افراشته در روستای احمدآباد شهرستان مشگین شهر شناسایی و کشف شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۱    
رکنا:شاهرخ استخری و همسر مشهورش عکسی با لباس های بسیار گران قیمت و شیک در آسانسور منتشر کردند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۶    
رکنا : 10 سازه شگفت انگیز جهان را بشناسید.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۶    
حوادث رکنا: 6 پیونده موفق کبد در تبریز در مدت سپری شده از سال جاری با اهدای اعضای یک بیمار مرگ مغزی در این شهر انجام گرفت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۱    
رکنا:تینا آخوندتبار چند روزی است با سگش به دل کوه و بیابان زده است و تصاویری از سبک زندگی خاص می گذارد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۴    
رکنا : تایمز اسراییل مدعی شده اطلاعات و مستندات ارتباط مالی بین سپاه و دولت قطر ماه گذشته و در جریان دیدار رییس جمهوری سابق اسراییل از کاخ سفید به جو بایدن ارایه شده است.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۰    
رکنا : هیچ گله ای از آنها نمی توان داشت محور اصلی واکنش رهبر معظم انقلاب و مسئولان به اعتراضات در خوزستان است ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۵    
حوادث رکنا: در ساوجبلاغ قبرستان تاریخی پیدا کردند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۴    
رکنا : معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از آزادی تعدادی از زنان زندانی از بند زنان به دلیل شیوع کووید 19 خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۹    
حوادث رکنا: معاون هماهنگ کننده انتظامی استان همدان از کشف 40 تن سنگ سیلیس قاچاق در ازندریان شهرستان ملایر خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۲    
رکنا : جمعی از مدیران ستادی سازمان زندان ها جهت بازدید از زندان های استان خوزستان و سرکشی از خانواده های آنان در این استان حضور یافتند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۵    
رکنا: رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، گفت: 15 سال است که سیمان مشمول قیمت گذاری دستوری است و 30 دلال شناخته شده دراین بازار فعال اند و باعث افزایش چند برابری قیمت ها می شوند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۲    
رکنا : معاون اقتصادی وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی گفت: با پیگیری های بعمل آمده دستورالعمل پرداخت تسهیلات بنگاه محور به تالارهای پذیرایی آسیب دیده از بیماری کرونا از سوی معاون اقتصادی رئیس جمهور ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۶    
رکنا : یک روزنامه اصلاح طلب نوشت: مگر نه اینکه مردم خوزستان 18 نماینده در مجلس دارند، و صدها نماینده در شورای شهر و چند نماینده در مجلس خبرگان ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۴    
رکنا:عکسی از مهران غفوریان در دوران جوانی در کنار عکس الانش گذر سن او را کاملا در چهره اش نشان می دهد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۴    
رکنا : نایب رئیس پیشین مجلس در توییتی نوشت: مطابق نظر کارشناسان، بخشی از مشکل امروز خوزستان، جانمایی غلط برای سد گتوند بوده است.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۰    
رکنا : خوزستان نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از جوانان ما در بازداشت هستند؛ اینها معترض اند و ضدانقلاب نیستند، اینها ولایتمداران و سربازان امروز و فردای کشورند ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۲    
رکنا: سرهنگ آرش ابراهیمی رییس پلیس فتا استان لرستان از انهدام باند منتشر کننده تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توسط پلیس فتا بروجرد خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۶    
رکنا : استاندار خوزستان با اشاره به رهاسازی آب در خوزستان در چند روز اخیر گفت: مجدداً برخی در یکی دو روز اخیر شلتوک کشت کردند که باعث وارد نشدن آب به هورالعظیم و یا وارد شدن زهاب به تالاب و رودخانه ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۶    
رکنا : عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران گفت : ما هیچ گاه مخالف فضای مجازی نبوده ایم و نیستیم و برخی ها به غلط عنوان می کنند که نظام انقلاب اسلامی با فضای مجازی مخالف است ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۴    
رکنا: کارشناس هواشناسی اعلام کرد تا پایان هفته دمای هوا در اغلب نقاط کشور روند کاهشی خواهد داشت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۹    
رکنا:اعضای تیم استقلال با رانندگی یک خانم راهی قائمشهر شدند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۲:۴۹    
رکنا: محققان امنیتی اعلام کردند که اطلاعات کامل کاربران شبکه اجتماعی کلاب هاوس به سرقت رفته و در دارک نت به فروش می رسد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۲:۰۰    
رکنا: هدف از تعطیلی های کرونایی چیست ؛ تشکیل دورهمی؟!
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۲:۰۰    
حوادث رکنا : نوزاد گیر کرده در بین نرده ها نجات یافت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۱:۳۴    
رکنا: جوانان زیادی در سراسر دنیا موظفند دوران خدمت سربازی را سپری کنند و البته قوانین کشور ها در نوع گذراندن این دوران دخیل است.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۱:۱۳    
حوادث رکنا: زن و شوهر بی آبرو با 112 شاکی در داراب بازداشت شدند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۰    
حوادث رکنا : توده بزرگ عجیبی روی بینی مرد میانسال ایجاد شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۴۹    
رکنا: در این بخش از بیوگرافی کامل محسن تنابنده نقی معمولی سریال پایتخت به همراه عکسهای دیدنی او و همسرش روشنک گلپا را مشاهده خواهید کرد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۴۵    
رکنا: فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران: تعطیلی ناقص و کوتاه مدت فایده چندانی ندارد .
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۴۴    
رکنا: رئیسی در گفت وگوی تلفنی با سلطان عمان: عمان همسایه ای قابل اعتماد و شریکی ارزشمند برای ایران است.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۴۴    
رکنا: سرپرست فرمانداری شادگان گفت: به منظور تامین آب برای کشاورزی و نخیلات شادگان ، آب از سد مارون رهاسازی شد .
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۲۹    
رکنا: طبق اعلام رئیس کل سازمان امور مالیاتی نخستین مالیاتی که از خانه های خالی دریافت می شود در مرداد ماه و به اندازه نصف ارزش اجاره ماهانه آن خواهد بود.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۶    
رکنا: عضو کمیته علمی کووید19 گفت: تعداد بیماران در پیک پنجم نسبت به پیک های قبلی، افزایش قابل توجهی یافته که پیش بینی هم می شد و سه روز پیش ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۵    
حوادث رکنا: تندباد در شیراز باعث ریزش دیوار و سقوط درختان شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۴    
رکنا: سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان نسبت به بیانیه مداخله جویانه و سیاسی کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد پیرامون وقایع خوزستان واکنش نشان داد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۰۱    
رکنا: وزارت منابع آبی عراق اعلام کرد که در آینده نزدیک، یک تیم فنی به ایران اعزام خواهد کرد تا این گروه ایجاد یک سد مشترک با طرف ایرانی را در اروندرود مورد بحث و بررسی قرار دهد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۹    
حوادث رکنا: یکی از کارکنان در سفارت آمریکا در کویت، با شلیک گلوله به سرش کشته شده و جنازه وی نیز در داخل این سفارت کشف شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۹    
رکنا: تویوتا تصمیم گرفته از خریداران این خودرو تعهد بگیرد که خودروی خریداری شده را تا یک سال به فروش نرسانند در غیر این صورت آن ها دیگر اجازه خرید محصولات تویوتا را نخواهند داشت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۹    
رکنا: روز جمعه جهانگیری معاون اول رییس جمهور به خوزستان رفت و با سران عشایر و نخبگان در مورد مشکلات خوزستان جلسه ای را برگزار کرد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۹    
رکنا : رضا گلزار این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۴    
رکنا: سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای امسال 59 هزار و 97 خودرو اعمال قانون و 25 هزار و 755 خودرو به مبداء بازگردانده شدند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۰    
رکنا:محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 80 درصدی پروژه خبر داد و همچنین عنوان کرد قبل از زمستان سال جاری این پروژه به بهره برداری می رسد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۰    
رکنا:محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در بازدید از پیشرفت بالای 70 درصد این پروژه خبرداد وگفت: این پروژه طی ماههای آینده تکمیل وبه بهره برداری می رسد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۰    
رکنا: نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا نسبت به وضعیت سلامتی رئیس جمهور این کشور ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه به توانایی بایدن برای ادامه کار در کاخ سفید شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۸    
رکنا: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه برگ سبز سند مالکیت نیست، گفت: محاکم قضایی برگ سبز را به رسمیت نمی شناسند چراکه این سند فقط یک سند رسمی است نه سند مالکیت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۶    
رکنا: مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران، از کاهش 381 میلیون متر مکعبی حجم آب سدهای پنجگانه استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۳    
حوادث رکنا: تصویر پلنگ کبودان در تله دوربین های پارک ملی دریاچه ارومیه ثبت شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۳    
رکنا: نیما عالمیان ملی پوش تنیس روی میز ایران پس از شکست در المپیک 2020 توکیو و حذف از این رویداد، عذرخواهی کرد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۹    
رکنا: خطوط انتقال آب نمایش داده شده در این کلیپ مربوط به خط آبرسانی غدیر است.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۹    
حوادث رکنا: تصادف 3 خودروی سواری در لواسان 8 مصدوم برجای گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۹    
رکنا: سردار حسین سلامی در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تعهدی که به مردم داریم ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۴    
رکنا: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت متوسط قطعه راه آهن رشت کاسپین گفت: پیش بینی می کنیم این مسیر تا قبل از زمستان به افتتاح برسد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۴    
رکنا:با دستیابی به دانش ساخت چرخ و محور قطار های مانوری شرکت های فولادی و ایستگاه های راه آهن، ایران به جمع تولید کنندگان این فناوری پیوست
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۲    
رکنا: مدیرعامل آب منطقه ای گلستان با اشاره به شرایط خشکسالی امسال، گفت: در حال حاضر سدهای گلستان و شهید چمران هیچ ذخیره آبی ندارند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۱    
رکنا: نفیسه روشن به شدت از طراحی لباس المپیک برای ایران دفاع کرد و با زبانی تند به منتقدان حمله کرد.نفیسه روشن بانوان المپیکی را با جنیفر و شکیرا مقایسه کرد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۶    
حوادث رکنا: رئیس بنیاد مسکن بدلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۶    
حوادث رکنا: جوان خوزستانی پدرش را به قتل رساند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۰    
حوادث رکنا: یک نفر در اثر طوفان در پارسیان هرمزگان جان باخت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۹    
حوادث رکنا: در پی وقوع آتش سوزی در انبار یک شرکت فناورانه در استان جیلین چین دست کم 14 نفر کشته و 26 نفر مجروح شدند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۹    
حوادث رکنا: طوفان شدید امروز پارسیان را درنوردید.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۹    
حوادث رکنا: سیل و طوفان در استان فارس 11 تیم امدادی هلال احمر اعزام شدند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۴    
طوفان و باد بسیار شدید در عصر امروز در پارسیان باعث خسارات فراوانی به مبلمان شهری و به منازل مسکونی مردم شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۴    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان مهران از مرگ چوپان 33 ساله در حاشیه جاده پایانه مرزی خبر داد .
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
رکنا: خانم بازیگرانی که باعث ممنوعیت سریال ها شدند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
حوادث رکنا: شب گذشته افراد ناشناس کلانتری 11 ماهشهر را به رگبار بستند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۸    
حوادث رکنا: سرعت بالای خودروی سواری ال نود جان عابر پیاده زنجانی را گرفت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۶    
حوادث رکنا: فال گیر فضای مجازی به دام پلیس بردسیر کرمان افتاد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۶    
رکنا: کاربران ایرانی پس از پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان به صفحه کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان حمله کردند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۱    
حوادث رکنا: خودروی سرقتی سارقش را زمین گیر کرد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۱    
رکنا: به تازگی بابک جهانبخش خواننده نحبوب ایرانی عکسی از خود و دوستانش را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۳    
حوادث رکنا: پیرمرد 86 ساله با ضربات گلدان دست به قتل در منطقه مسعودیه تهران زد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۴    
حوادث رکنا: دعوت کننده مردم خوزستان به اقدامات تروریستی چه کسی است ؟
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۹    
حوادث رکنا: 6 ماه تا یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودرو در تهران در نظر گرفته شده است.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۳    
حوادث رکنا: تازه داماد غیرتی که با شلیک گلوله ،پدر نامزدش را کشته بود برای دومین بار با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۵    
حوادث رکنا: رییس زندان مرکزی اراک مجروح شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۵    
حوادث رکنا: 2 پسر عمو بخاطر اختلافات ناموسی و قدیمی در شرق تهران دست به چاقو شده و به جان هم افتادند.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۰    
رکنا: بهمن اقدمی از سنجش 480دانش آموز بدوورود تا دوم مرداد ماه در پایگاه سنجش این شهرستان واقع در مدرسه شهید کریمی خبر داد
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۰    
حوادث رکنا: 21 شیء و گنج تاریخی در شهرستان نی ریز فارس کشف شد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۵    
امین امینیان با اهدای لوح تقدیر از چند رئیس اداره هشترود تقدیر کرد
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۳    
بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله وإناإلیه راجعون إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدها شیء ...
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۳    
بهزاد اصلانی از اهدای خون توسط مردم خونگرم ونوعدوست شهرستان هشترود خبر داد
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۳    
مرکز حرفه آموزی دختران بالای 14سال فاطمه (س) در هشترود افتتاح شد
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۳    
رکنا، جواد فروغی، تنها نماینده ایران در فینال ماده تپانچه بادی مردان بازی های المپیک 2020، نخستین مدال طلای تاریخ تیراندازی ایران را کسب کرد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۹    
حوادث رکنا: بازار سرمایه با وقفه ای چند روزه و تعطیلی تهران نتوانست به تحرکات هفته های گذشته خود ادامه دهد. حالا با توجه به نظر کارشناسان بازار سرمایه بورس روز دوشنبه 4 مرداد ماه چگونه خواهد بود؟
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۸    
حوادث رکنا: یک زن چادری که در قم همه را فریب داده بود مرد از آب درآمد.
رکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۹    
رکنا : استودیویی به شکل اژدها وجود دارد.