شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 1 اردیبهشت 1401 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 31 فروردین 1401 رکنا 31 خرداد 1401 رکنا 31 تیر 1401 رکنا 31 مرداد 1401 رکنا 31 شهریور 1401 رکنا 30 مهر 1401 رکنا 30 آبان 1401 رکنا 30 آذر 1401 رکنا 30 دی 1401 رکنا 30 بهمن 1401 رکنا 29 اسفند 1401 رکنا 1 اردیبهشت 1401 رکنا 2 اردیبهشت 1401 رکنا 3 اردیبهشت 1401 رکنا 4 اردیبهشت 1401 رکنا 5 اردیبهشت 1401 رکنا 6 اردیبهشت 1401 رکنا 7 اردیبهشت 1401 رکنا 8 اردیبهشت 1401 رکنا 9 اردیبهشت 1401 رکنا 10 اردیبهشت 1401 رکنا 11 اردیبهشت 1401 رکنا 12 اردیبهشت 1401 رکنا 13 اردیبهشت 1401 رکنا 14 اردیبهشت 1401 رکنا 15 اردیبهشت 1401 رکنا 16 اردیبهشت 1401 رکنا 17 اردیبهشت 1401 رکنا 18 اردیبهشت 1401 رکنا 19 اردیبهشت 1401 رکنا 20 اردیبهشت 1401 رکنا 21 اردیبهشت 1401 رکنا 22 اردیبهشت 1401 رکنا 23 اردیبهشت 1401 رکنا 24 اردیبهشت 1401 رکنا 25 اردیبهشت 1401 رکنا 26 اردیبهشت 1401 رکنا 27 اردیبهشت 1401 رکنا 28 اردیبهشت 1401 رکنا 29 اردیبهشت 1401 رکنا 30 اردیبهشت 1401 رکنا 31 اردیبهشت 1401 
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۲    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی نیکشهر از پیدا شدن پیکر بی جان مرد 32 ساله در حوالی کوهستان یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۲    
رکنا : برخی از نوشیدنی ها میزان تشنگی را کاهش می دهد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۱    
حوادث رکنا: رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه از مهار آتش سوزی انبار ضایعات شهرک جعفرآباد کرمانشاه خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۳    
حوادث رکنا: سرپرست آتش نشانی کرمان گفت: آتش نشانان با همکاری نیروهای هلال احمر یک خانم را که از کوه های صاحب الزمان (عج) سقوط کرده بود، به پایین منتقل کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
رکنا : سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: واژگونی مینی بوس در یکی از محورهای مواصلاتی کرمان 10 مصدوم برجا گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
رکنا : وزارت برنامه ریزی عراق مجوز واردات 12 نوع مواد غذایی و خوراکی را صادر کرد؛ فهرستی که برخی اقلام آن مانند آبجو در رسانه ها و شبکه های اجتماعی عراق واکنش هایی را برانگیخته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
رکنا: هوتن شکیبا که سه فصل سریال پرمخاطب لیسانسه ها را در کارنامه دارد و با شبی که ماه کامل شد ، ابلق ، تی تی و ملاقات خصوصی در دوره 37، 39 و 40 جشنواره فجر حضور پرسروصدایی داشته است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۷    
رکنا: تلویزیون به همکاری با سروش صحت در مقام مجری برنامه کتاب باز پایان داد؛ اتفاقی که پیش از این نیز برای مجریان و برنامه سازان محبوب و شاخصی چون عادل فردوسی پور و ایرج طهماسب رخ داده بود و بار دیگر ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
رکنا: عکسی تازه از مهران مدیری در سریال پدر گواردیولا ، با کارگردانی سعید نعمت الله، منتشر شد. او در این قاب، زیر دوش قرار دارد و چهره اش، خشمگین است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
رکنا: تهیه کننده جناب عالی ، سریال بیرون کشیده شده از کنداکتور نوروز شبکه نسیم می گوید گروهی در سازمان نگران واکنش دولت بودند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
حوادث رکنا: سرهنگ گودرزی گفت: کلاهبرداران فضای سایبر با اخذ مدارک هویتی معامله گران رمز ارز دست به اقدام مجرمانه می زنند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۰    
حوادث رکنا: واکنش مردم شیراز در پی شنیدن صدای آژیر آمبولانس را ببینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
رکنا: تا زمانی که مردم آگاه و ولایت مدار ما مسلح به سلاح بصیرت بوده و تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می کند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
رکنا: قیمت میلگرد در سال جدید رکوردهای جدیدی به ثبت رساند تا بازار مسکن شوک جدیدی را در همین شروع سال تجربه کند. چنانکه از انبوه سازان تا مستأجران خود را قربانی اصلی این رکوردشکنی می دانند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۸    
رکنا: بانک مرکزی در بخشنامه ای تسهیلات قرض الحسنه جهیزیه کالای ایرانی را برای اجرا به بانک های عامل سپه، ملی، پارسیان، کارآفرین و سینا ابلاغ کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
رکنا: فرمانده انتظامی استان از کشف 31 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال از انبار یکی از شرکت ها در شهرستان آرادان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
رکنا:تجمع مردم سراوان همچنان برای جلوگیری از ورود زباله به این منطقه ادامه دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۳    
رکنا،فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف 11کیلو و200 گرم تریاک و دستگیری 2 نفر توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
رکنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه های پزشکی جدید پیشنهادی و منتشرشده اخیر از سوی سازمان نظام پزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
رکنا: محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جاماندگان سهام عدالت، گفت: برآورد این است حدود 20 میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرحی را تصویب کردیم و براین ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
رکنا: نانوایی ها در روز شهادت حضرت علی (ع) تعطیل است، مردم نان مصرفی خود را امروز تهیه کنند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
رکنا: قیمت شکر از روز دوشنبه 16 هزار و 350 تومان نرخ خورد. با این حال بررسی ها از کمبود قند و شکر در سطح خرده فروشی ها حکایت دارد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
رکنا: یک اقتصاددان ایرانی ضمن بررسی شرایط اقتصادی مردم در سال جدید گفت: پیش بینی رشد 3 درصدی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول برای اقتصاد ایران در حد صفر درصد است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
حوادث رکنا: حضور مامور وظیفه شناس کلانتری 12 چمران کرج، جوان 25 ساله ای را که قصد سقوط و خودکشی از روی پل خاتون کرج داشت را منصرف کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
رکنا: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز 43 ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
رکنا: بانک مرکزی در بخشنامه ای تسهیلات قرض الحسنه جهیزیه کالای ایرانی را برای اجرا به بانک های عامل سپه، ملی، پارسیان، کارآفرین و سینا ابلاغ کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
رکنا: بانک مرکزی در بخشنامه ای، دستورالعمل تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن برای خانواده های فاقد مسکن که در سال 1399 به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند را به بانک های عامل ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
رکنا: مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: قیمت مرغ در بازار چهار هزار تومان زیر نرخ مصوب عرضه می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۱    
رکنا: فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه الغدیر استان یزد برای حفظ جان و مال و ناموس مردم در جای جای استان یزد، آماده جانفشانی و خدمتگزاری است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۱    
حوادث رکنا: رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: انحراف خودروی پژو 405 در گچساران و برخورد با گاردریل باعث قطع شدگی پای دختر 5 ساله شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۱    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به تیر اندازی افراد مسلح ناشناس به سمت پاسگاه قلعه بید از پاسخ کوبنده و شروع تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری عاملان این تیر اندازی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۷:۱۱    
حوادث رکنا:رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از کشف جسدی مجهول الهویه در فلکه همت آباد زاهدان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۲    
رکنا ورزشی: ترکیب بارسلونا جهت دیدار برابر رئال سوسیداد مشخص شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۷    
حوادث رکنا: مرد جوان وقتی از خواب بیدار شد با یک دست نوشته روبرو شد و دیگر خبری از همسرش نشد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۷    
حوادث رکنا:عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی آبادان دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۷    
حوادث رکنا: طلاهای زوج کنگانی که به اشتباه به جای زباله ها دور انداخته شده بود به طرز شگفت انگیزی پیدا شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۲    
توزیع 10 هزار بسته سبد کالا برای اطعام روزه داران مناطق کمتر برخوردار آغاز شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
حوادث رکنا: فرد میانجی گر طی درگیری مسلحانه میان دو جوان 17 و 18 ساله به قتل رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۱    
حوادث رکنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از اعتراف عامل سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در خیابان رباط شهر اصفهان به قتل راننده یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۱    
رکنا: حمام دلیل اصلی درگیری و اختلاف زوج جوانی بود که راهی دادگاه شده بودند، مرد خانه پس از مدتها بی توجهی به خواسته ی همسرش حالا به التماس افتاده بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
رکنا ورزشی: سرمربی الغرافه، شکست سنگین تیمش مقابل شباب الاهلی را غیرمنتظره خواند و از بازیکنانش خواست که این باخت را برابر فولاد جبران کنند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
دور جدید تمرینات تراکتور تبریز در تهران آغاز شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
استقلال در دیداری دوستانه امیدهایش را با نتیجه پرگلی شکست داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: الغرافه بازیکنانی که در اختیار دارند، یک جورهایی در هر لحظه می توانند نتیجه را تغییر بدهند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
حوادث رکنا: پشت پرده شایعه قتل دختر نوجوان گمشده یزدی افشا شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۵    
رکنا_ مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و دکتر فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از کنارگذر ایوان از تسریع اجرای این طرح خبر داد
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
رکنا: ماجرای عکس هایی از مشابهت پوشش امیر مقاره و سحر قریشی دستخوش اخبار سازان جعلی شد و شایعاتی درباره ازدواج آنها منتشر شد که حالا با مهاجرت سحر قریشی مشخص شده است این اخبار جعلی بودند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
رکنا:رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در راستای تولید پایدار، پاک، ایمن و بهره ور، این واحد در سال 1400 بیش از 14پروژه پژوهشی اجرا شده است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۷    
رکنا ورزشی: مهاجم فولاد خوزستان گفت: ما شانس اول صعود از این گروه هستیم و با شناخت و آنالیزی که از حریف داریم می خواهیم در بازی فردا برنده باشیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
رکنا ورزشی: استقلال با حضور چند پیشکسوتش امیدهایش را شش تایی کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
حوادث رکنا: سارق مسلح خودروی تیبا در اهواز دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
عکسی که چهره گرفته و درهم کریس رونالدو را پس از اتفاقی تلخ نشان می دهد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۲    
رکنا ورزشی: کاپیتان منچستریونایتد ایمیلی مبنی بر تهدید بمب گذاری در خانه اش دریافت کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۳    
رکنا:طی احکام جداگانه ای از سوی سید امیر حسین علوی شهردار رشت، نماینده تام الاختیار شهردار در پروژه ساماندهی سراوان همچنین مامور پیگیری های لازم در خصوص امور مرتبط با پروژه ساماندهی سایت زباله سراوان ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۱    
رکنا: استاندر کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه پروژه های زیرساختی استان با حرکت جهادی و همراه با پیوست فرهنگی، زیست محیطی و اجتماعی به آن ها پرداخته شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۱    
رکنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعتراف عامل سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در خیابان رباط شهر اصفهان به قتل راننده یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتسال خاطراتش در جام فوتسال رمضان را با حضور علی کریمی مرور کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۷    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با آرژانتین، پرتغال و برزیل برای بازی دوستانه به صورت تلفنی هماهنگ کردم. نمی توانم جای فدراسیون دست تو جیب خودم کنم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
رکنا:یک پژوهش، اثرات تغییر سطح یارانه نقدی بر شاخص های نابرابری و توزیع درآمد خانوارهای شهری را در 4 سناریو بررسی کرده است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۶    
دیدار دوستانه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
رکنا ورزشی: حامد لک مجوز حضور در تمرینات پرسپولیس را دریافت کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۷    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۴    
مجید واشقانی تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۴    
رکنا ورزشی: پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۷    
حوادث رکنا: کنار زوج های جوانی که برای طلاق به دادگاه خانواده آمده بودند، حضور زوجی میانسال در طبقه اول مجتمع قضایی خانواده خودنمایی می کرد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۷    
رکنا ورزشی: دروازه بان تیم فوتبال مس نوین کرمان و ناظر مسابقه این تیم در دیدار برابر شهید قندی یزد جهت ارائه توضیحات و گزارش به حراست فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۷    
رکنا: مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان نسبت به اعتراض غم انگیز باستان شناس سرشناس کشور بخاطر نگرانی از تخریب ارگان به یادگار مانده از تمدن عیلامی با اجرای پروژه لوله کشی آب در خوزستان ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای حین سرقت و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۹    
رکنا:تعمیرات اساسی واحد شماره 3 گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی با بیش از 90 درصد پیشرفت کار به مراحل پایانی نزدیک تر می شود تا نیروگاه برای تامین برق پایدار تابستان آماده شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۹    
رکنا: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رکنا: دادستان قزوین در نشست بررسی طرح پیشگیری و مبارزه با روزه خواری و هنجار شکنی در ماه رمضان که در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رکنا: رییس کل دادگستری استان قزوین در همایش شعب صلح یاران استان قزوین که در سالن همایش های دادگستری کل برگزار شد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رکنا: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: ازبازدیدها و بازرسی های مستمر کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی خبرداد
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۴    
رکنا: رئیس اداره حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین از آغاز عملیات مبارزه با آفت پروانه دم قهوه ای در جنگل های طارم سفلی خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۴    
رکنا:رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: با یک برنامه ریزی مناسب می توانیم سهم کشاورزی در شرکت های دانش بنیان را به بیش از 20 درصد برسانیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۳    
رکنا: فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مبارزه با فساد از اهداف سپاه در چله دوم انقلاب به شمار می رود که به معنی بازگردندان مسوولان به گفتمان انقلاب و تحقق آرمان های امام راحل است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۳    
رکنا ورزشی: منچستر یونایتد با درخواست اریک تن هاگ مبنی بر انتصاب استیو مک کلارن به عنوان دستیار او موافقت کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
رکنا ورزشی: سرمربی سپاهان ایران گفت: بازی با پاختاکور ازبکستان آخرین شانس و می خواهیم این شانس را در بازی آخر نیز زنده نگه داریم؛ همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس فارس موفق شدند در بازرسی از منزل یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، 19 قبضه اسلحه و مقداری مهمات مربوطه کشف کنند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
حوادث رکنا: استواردوم مجتبی میر در راستای تامین امنیت مرزهای جنوب شرقی کشور به شهادت رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
رکنا ورزشی: هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: هنوز در گروه شانس صعود داریم و برای این هدف می جنگیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
رکنا ورزشی: مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی ایران گفت: حمید استیلی سرپرست تیم ملی بیشتر از من حقوق می گیرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی "لارستان" از توقیف سواری پژو 405 و کشف 66 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: به خوبی آگاه هستم قهرمانی در لیگ برای مردم مونیخ اهمیت کمی دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
رکنا : ورود ربات ها به زندگی انسان ها روز به روز افزایش می یابد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
رکنا:رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و جمعی از مسؤولان قضایی و اداری استان از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بازدید به عمل آوردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
رکنا:روز چهارشنبه 31 فروردین ماه تفاهم نامه داناب و سواد آبی مابین شرکت آب منطقه ای اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
رکنا ورزشی: فدراسیون فوتبال درمورد بلیت فروشی دیدارهای تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 اطلاعیه ای صادر کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
رکنا : آموزش پخت پاستا فتوچینی با سس آلفردو را در این فیلم ببینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
جوانه دلشاد با انتشار استوری از فوت نزدیکترین شخص زندگی اش خبر داد .
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
رکنا:از ساعتی پیش ، تصاویری از اسماعیل یغمایی، باستان شناس شناخته شده ایران است در فضای مجازی منتشر شد که بر ویرانه های ارگان عیلامی می گرید ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
رکنا : همزمان با لیالی پرفیض قدر، ملاقات مردمی حجت الاسلام محسنی اژه ای با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی به ویژه خانواده های زندانیان برگزار شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل ویلایی محله مسعودیه حین سرقت خبر داد و گفت : سارق داخل کمد پنهان شده بود که دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴    
با اعلام آرش برهانی سرمربیان تیم های پایه باشگاه استقلال مشخص شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۳    
رکنا ورزشی: دیدار احتمالی تیم ملی فوتبال ایران و برزیل سوالات زیادی را در ذهن دوست داران فوتبال به راه انداخته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۳    
حوادث رکنا: رئیس پلیس مازندران ازانجام عملیات کارگاه جاده ای خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۸    
رکنا ورزشی: 4 نماینده ایران به فینال رقابتهای پومسه راه پیدا کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
حوادث رکنا: سارقان مسلح خانه پیرزن مشهدی در همان صحنه سرقت زمینگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۹    
رکنا ورزشی: ضربه قیچی برگردان زیبای خواننده پاپ باعث تشویق حاضرین شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
رکنا ورزشی:اتفاقات بازی نیمه نهایی جام حذفی باعث شد باشگاه نساجی برای جمع آوری مستندات در جهت شکایت از باشگاه مس کرمان بربیاید.
  • ۱