چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 24 اردیبهشت 1401 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 31 فروردین 1401 رکنا 31 خرداد 1401 رکنا 31 تیر 1401 رکنا 31 مرداد 1401 رکنا 31 شهریور 1401 رکنا 30 مهر 1401 رکنا 30 آبان 1401 رکنا 30 آذر 1401 رکنا 30 دی 1401 رکنا 30 بهمن 1401 رکنا 29 اسفند 1401 رکنا 1 اردیبهشت 1401 رکنا 2 اردیبهشت 1401 رکنا 3 اردیبهشت 1401 رکنا 4 اردیبهشت 1401 رکنا 5 اردیبهشت 1401 رکنا 6 اردیبهشت 1401 رکنا 7 اردیبهشت 1401 رکنا 8 اردیبهشت 1401 رکنا 9 اردیبهشت 1401 رکنا 10 اردیبهشت 1401 رکنا 11 اردیبهشت 1401 رکنا 12 اردیبهشت 1401 رکنا 13 اردیبهشت 1401 رکنا 14 اردیبهشت 1401 رکنا 15 اردیبهشت 1401 رکنا 16 اردیبهشت 1401 رکنا 17 اردیبهشت 1401 رکنا 18 اردیبهشت 1401 رکنا 19 اردیبهشت 1401 رکنا 20 اردیبهشت 1401 رکنا 21 اردیبهشت 1401 رکنا 22 اردیبهشت 1401 رکنا 23 اردیبهشت 1401 رکنا 24 اردیبهشت 1401 رکنا 25 اردیبهشت 1401 رکنا 26 اردیبهشت 1401 رکنا 27 اردیبهشت 1401 رکنا 28 اردیبهشت 1401 رکنا 29 اردیبهشت 1401 رکنا 30 اردیبهشت 1401 رکنا 31 اردیبهشت 1401 
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۵    
رکنا: پرینت سه بعدی اشیاء در ابعاد بزرگ با این پرینتر ممکن شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۳    
رکنا:پروفسور لدوینگ پاول زبان شناس آلمانی با دکتر یاسر پیرعلیسرپرست دانشگاه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
رکنا:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به دریافت گواهی مدیریت سبز در شاخص مدیریت پسماند از سوی شهرداری اصفهان شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
رکنا : نیوشا ضیغمی تصویری که میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۱    
رکنا : اولین سنگ قبر خورشیدی در جوار امام زاده علی صالح (ع) در ایلام احداث شده و با توجه به اینکه آرامستان در مسیر زائران کربلا است در صورت ادامه دار بودن این عمل ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رکنا : رییس پژوهشکده شورای نگهبان از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق، جوانان و نوجوانان با کتاب آشتی می کنند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
رکنا: علی بهادری جهرمی در توییتر نوشت: رونق بازار کتاب و کتابخوانی بعد از دو سال وقفه، نوید بخش بهار کتاب بود. هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
رکنا: ترلان پروانه تصویری را از خود با لب های برجسته در اینستاگرامش منتشر کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۵    
رکنا:براساس سرشماری، پارسال حضور بیش از 35 هزار پرنده مهاجر در تالاب های استان اردبیل به ثبت رسیده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۰    
رکنا : لایو رضا رشیدپور مجری باسابقه تلویزیون با السا فیروزآذر را می توانید در این خبر ببینید
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۶:۱۱    
رکنا : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۳    
رکنا : علی اوجی با حضور در برنامه خندوانه رامبد جوان از ماجرای سختی های زندگی اش گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
رکنا: با هدف نظارت بر توزیع عادلانه و تامین اقلام ضروری، همزمان با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، بازرسی های دستگاه های نظارتی افزایش یافته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۴    
رکنا : وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، در رابطه با تفاوت دیه حتی در جنسیت جنین، می گوید: به صورت کلی این بخش در فقه آمده است که دیه چه میزان باشد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۶    
رکنا:طرح اقدام ملی مسکن خلخال با طی 2 مرحله در دست اجرا بوده و از پیشرفت بالایی برخوردار است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
رکنا:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افتتاح 20 خانه هلال در روستاهای استان طی هفته هلال احمر خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۳    
رکنا: 10 نفر به جرم درگیری دسته جمعی با سلاح گرم وسرد، در شهر لوشان دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۴    
رکنا:آیین تکریم و معارفه رؤسای دادگستری شهرستان های تیران و نجف آباد برگزار شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رکنا: 8 هزار کوسه قاچاق در یکی از سردخانه های چابهار کشف و ضبط شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
حوادث رکنا: یک کارگر حین کار از طبقه سوم به چاهک آسانسور سقوط کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۱    
رکنا: وقتی شما شربتی تهیه می کنید، آن شربت دارای خواصی است از جمله این که شیرین است، طعم و مزه خوبی دارد و دارای قوت است، ولی اگر شما به طور مداوم به آن شربت آب اضافه کنید ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
رکنا: دبیر کل دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی نیمه مجازی اوقات فراغت گفت: برای برگزاری سلسله همایش های علمی در حوزه ورزش و پس از برگزاری موفق اولین همایش ملی اوقات فراغت در بهمن 99 تصمیم ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۱    
رکنا: یک نفر از اراذل اوباش تحت تعقیب در ساوه دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
رکنا : وبگاه تحلیلی آمریکایی با اشاره به موفقیت ایران در نگهداری و ارتقا جنگنده های خود از جمله فانتوم نوشت، نیروی هوایی ایران توانسته جنگنده های خود را حفظ و ارتقا دهد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۷    
رکنا: مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان قم از کشف و ضبط 110 تن جو احتکار شده در شهرک ثامن قم خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
حوادث رکنا: در یک انبار چوب در مجیدیه شمال آتش سوزی رخ داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۴    
رکنا: رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: افزایش حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان از مهمترین فعالیت های این مرکز است و مهمترین اولویت پارک علم و فناوری قزوین ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در چهل سالگی دانشگاه آزاد باید امید بخشی، اشتغال و آینده سازی برای نسل جوان در اولویت همه بخش ها قرار گیرد و این دانشگاه به بستر تولید دانش بنیان تبدیل شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۷    
رکنا: مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای دفاتر پیشخوان دولت در ثبت نام طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
رکنا: ساخت مخزن خاکی ذخیره آب روستای دیکین با حضور نماینده قزوین در مجلس، معاون عمرانی استانداری و فرمانده سپاه قزوین آغاز شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
رکنا: مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه از 27 لغایت 31 اردیبهشت ماه در قزوین برپا می شو.د.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
رکناورزشی: تنها نماینده ایران درهندبال باشگاه های آسیا، حریفان خود را شناخت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۶    
رکنا: بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق قانون خانم ها از سن 15 سالگی به بعد می توانند ازدواج کنند و مشکلی نیز برای بهره مندی از تسهیلات ازدواج برای آنها وجود ندارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
رکنا: نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در استان تهران 15 هزار هکتار مجموعه بافت های ناپایدار وجود دارد که 4.5 میلیون نفر از جمعیت 12 ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۴    
رکنا: فرماندار البرز گفت: هیچ مشکلی از بابت کمبود آرد و نان در شهرستان البرز وجود ندارد و نیازی به تشکیل صف های طولانی در نانوایی ها نیست و مردم اصلا نگران نباشند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
رکنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از مردم خواست در دریاچه سدهای استان شنا نکنند، چراکه جزو مناطق ممنوعه بوده و محل مناسبی برای این کار نیست.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
رکنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم با اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای به دنبال توزیع عادلانه یارانه بین مردم است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از کشف فروشگاه بزرگ کالاهای اساسی احتکار شده در این شهرستان و توزیع کالاها با قیمت قبل بین مردم خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
رکنا: مشاور و مدیرکل حوزه استاندار قزوین گفت: با توجه به حساسیت موضوع اصلاح نظام یارانه ای، رسانه ها باید این موضوع را به درستی برای مردم تبیین و در مسیر اجرای هرچه بهتر این طرح مدیران را همراهی و ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
رکنا: سرپرست فرمانداری شهرستان آوج گفت: براساس نظارت های صورت گرفته از نانوایی های سطح شهر آوج، 2 نانوایی متخلف در این شهر پلمب شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۰    
رکنا:سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان تا رسیدن بازار به ثبات و آرامش کامل فعالیت شبانه روزی و همه جانبه خواهند داشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
رکنا سیاسی : یک مقام امنیتی با اشاره به خبر شبکه تلویزیونی ضد انقلاب مبنی بر ابلاغ به رسانه ها درباره عدم استفاده از برخی عبارت ها برای پوشش اخبار مردمی سازی یارانه ها ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۷    
رکنا: بیست وششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز جمعه 23 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۳    
رکنا: مدیران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در نشستی که با شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات داخلی و دانش بنیان داشتند ضمن پاسخ به پرسش ها و بررسی مشکلات آنها ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۱    
رکنا: قیمت مرغ روز گذشته در میدان میوه و تره بار تهران کاهش یافته و هر کیلوگرم از این محصول 56900 تومان به فروش می رسد که پایین تر از نرخ مصوب 59800تومانی خود است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۱    
رکنا: خجسته مهر گفت: در این طرح شیوه جدیدی را برای سرمایه گذاری مردم و ایجاد پس انداز و دارایی برای مردم ایجاد می کنیم، به این صورت که مردم بتوانند با دارایی خودشان ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۱    
رکنا: نمایش فقط او نمی دانست نوشته آلن کبورن با ترجمه سینا قاسمی و با طراحی و به کارگردانی میلاد حسینی نسب به نیمه راه اجراها رسید و فقط تا 29 اردیبهشت ماه 1401 در تماشاخانه اهورا به روی صحنه است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۴    
رکنا : ویدئو چپ کردن خودرو پراید در جاده چرمشهر به سمت ورامین را میتوانید در این خبر ببینید
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۵    
رکنا: سه سارق سابقه دار که در زندان باند سارقان مأمورنما را تشکیل داده و پس از آزادی دست به سرقت های سریالی می زدند بازداشت شدند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۷:۳۴    
رکنا: پرویز قندالی، مدیر باغ وحش ارم تهران گفت: سال 1392 یک فیل ماده با نام میهری و یک فیل نر با نام مهاسن بدون پرداخت هزینه ای از یک یتیم خانه فیل ها در کشور سریلانکا به عنوان هدیه رئیس جمهوری ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۴    
رکنا: تحقیقات درباره ادعای عجیب مردی که مدعی است پدر سالخورده اش با عطسه عمدی بیمار کرونایی به کام مرگ رفته است، ادامه دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۰:۳۱    
رکنا : ویدیویی از بازی با جان مردم به خاطر فرار از ترافیک سنگین توسط راننده وانت را ببینید
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۰:۲۵    
رکنا ورزشی: پورتو در حضور 90 دقیقه ای طارمی بیست و نهمین برد فصل را جشن گرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۰    
رکنا : امدادرسانی آتش نشانان در پی تصادف هولناک عصر امروز در مشهد که 1 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشته است را ببینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۷    
رکنا ورزشی: گل اول پرسپولیس به سپاهان توسط علی نعمتی در دقیقه 82 زده شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۷    
حوادث رکنا:فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زن و مردی که بصورت سازمان یافته اقدام به فروش مواد مخدر در قالب کپسول های لاغری، می کردند، خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۴    
رکنا: بعد از انتقال این زن مصدوم به بیمارستان شفا، خدمات پزشکی برای وی انجام شد و هم اکنون حال عمومی وی مساعد است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۴    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما سعی کردیم زیاد در مورد داوری اظهار نظر نکنیم. برنامه ما این بوده، هفته پیش هم مشاهده کردید پنالتی صد درصد ما را داور نگرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۰    
رکنا : کارن همایون فر برای اجرای گروه پیشگامان حافظه روی صحنه عصر جدید رفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۸    
رکنا ورزشی: تیم فوتبال پونفرادینا در حضور امیر عابدزاده با یازدهمین شکست خود در لیگ دسته دوم اسپانیا مواجه شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۲    
رکنا؛نوجوان 12 ساله مارگزیده از مرگ حتمی در خروسلو شهرستان بیله سوار مغان نجات یافت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۲    
رکنا ورزشی: بازیکن جوان استقلال از زدن گل مقابل فولاد ابراز خوشحالی کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۹    
رکناورزشی: دروازه بان استقلال بعد از پیروزی تمیش مقابل فولاد از برخورد زشت بازیکن فولاد گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۹    
رکنا ورزشی: سرمربی موقت تیم فوتبال نساجی گفت: بعد از 31 بازی در لیگ برتر و جام حذفی، برای بازی با نفت مسجدسلیمان تغییر سیستم دادیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعضی اتفاقات، ما را دچار شبهه می کند. دچار به هم ریختگی ذهنی شدیم و نمی دانیم باید چه کنیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
رکنا ورزشی: وریا غفوری بازیکن و کاپیتان استقلال بعد از بازی با فولاد از شرایط تیمش گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
رکنا: فرمانده انتظامی خمینی شهر از دستگیری زنی که با وعده ازدواج از کاربران اینستاگرام کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۱    
رکناورزشی: تیم لیورپول با پیروزی مقابل چلسی جام جدفی انگلستان را هم فتح کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۱    
رکنا ورزشی: ترکیب رم جهت دیدار مقابل ونتزیا مشخص شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داوری که گل درست ما را برگرداند به خدا واگذار می کنم که خودش تقاص ما را پس بگیرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۶    
رکناورزشی: جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل استقلال از دلایل شکست تیمش گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: روزی آیندگان درباره این ظلم و ناعدالتی صحبت می کنند ولی آن موقع دیگر فایده ندارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۰    
رکنا ورزشی: در چارچوب هفته سی و چهارم بواویستا در زمین توندلا به مصاف این تیم رفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۰    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: یک امتیاز این بازی خیلی برای ما مهم بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
رکناورزشی: فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد از پیروزی تمیش مقابل این تیم گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
رکنا ورزشی: تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست با یک گل مقابل پرسپولیس به برتری رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
رکنا ورزشی: گل اول سپاهان به پرسپولیس توسط نژادمهدی در دقیقه 36 زده شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
رکنا: یک زن هندی که 11 سال پیش مفقود شده بود، معلوم شد در تمام این مدت در خانه همسایه زندگی می کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی مزاحم اینترنتی خبر داد که در شبکه اجتماعی تلگرام با توهین و فحاشی علیه یکی از شهروندان باعث سلب آسایش وی و خانواده اش شده بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۸    
رکنا ورزشی: بعد از شکست فولاد مقابل استقلال بازیکنان این تیم با استقلالی ها درگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۸    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، داور بازی تیمش مقابل شهر خودرو از اعلام یک پنالتی به سود خودروسازان خودداری کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۵    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از هواداران شهرخودرو تشکر می کنم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
رکناورزشی: رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا به میزبانی کشورمان در حال برگزاریست.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
رکنا ورزشی: دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
رکنا: متهمی که با چهره های قلابی اقدام به کلاهبرداری می کرد با هوشمندی ماموران اداره آگاهی به دام افتاد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
رکناورزشی : در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گل گهر مقابل مس به برتری رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
رکنا ورزشی: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی دیدار خانگی مقابل نساجی مازندران به یک امتیاز دست یافت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۵    
رکناورزشی : آلومینیوم اراک با نتیجه 2 بر1 از سد صنعت نفت آبادان عبور کرد و 34 امتیازی شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۲    
رکنا ورزشی: گل اول نفت مسجد سلیمان به نساجی توسط امید اسدی در دقیقه 92 زده شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
رکنا ورزشی: صدر نشین لیگ برتر با پیرو زی مقابل فولاد خوزستان به کسب جام در لیگ بیست و یکم نزدیک شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
رکنا ورزشی: تیم فوتبال ذوب آهن در تقابل با تراکتور با نتیجه مساوی متوقف شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
رکنا: دادستان کل کشور اظهار کرد: چرا سازمان ملی استاندارد نباید وظایف و تکالیف قانونی خود را به خوبی اجرا و عمل کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۰    
رکنا ورزشی: گل اول فولاد به استقلال توسط کوشکی در دقیقه 90+3 زده شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۷    
رکنا: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز گفت: 122 تُن کالاهای اساسی مردم شامل برنج و روغن نباتی در یک انبار بزرگ کشف و ضبط شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۷    
حوادث رکنا: پسر17ساله خواهر 19ساله اش را در اهواز با کلت کمری به قتل رساند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۴    
رکنا: عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: 60 نقطه در پایتخت این ظرفیت را دارند که به شهر تبدیل شوند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
رکناورزشی: دیدار رفت از مرحله نهایی لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: شایسته زدن گل های بیشتری هم بودیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
محمد مرندی گفت که عوامل مختلفی باعث شده است که تا کنون توافق هسته ای حاصل نشود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
رکنا: عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: 60 نقطه در پایتخت این ظرفیت را دارند که به شهر تبدیل شوند.