شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 16 آذر 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 آذر 1397 روز پلاس 2 آذر 1397 روز پلاس 3 آذر 1397 روز پلاس 4 آذر 1397 روز پلاس 5 آذر 1397 روز پلاس 6 آذر 1397 روز پلاس 7 آذر 1397 روز پلاس 8 آذر 1397 روز پلاس 9 آذر 1397 روز پلاس 10 آذر 1397 روز پلاس 11 آذر 1397 روز پلاس 12 آذر 1397 روز پلاس 13 آذر 1397 روز پلاس 14 آذر 1397 روز پلاس 15 آذر 1397 روز پلاس 16 آذر 1397 روز پلاس 17 آذر 1397 روز پلاس 18 آذر 1397 روز پلاس 19 آذر 1397 روز پلاس 20 آذر 1397 روز پلاس 21 آذر 1397 روز پلاس 22 آذر 1397 روز پلاس 23 آذر 1397 روز پلاس 24 آذر 1397 روز پلاس 25 آذر 1397 روز پلاس 26 آذر 1397 روز پلاس 27 آذر 1397 روز پلاس 28 آذر 1397 روز پلاس 29 آذر 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۱    
تصاویر جدید از اسما اسد، همسر بشار اسد رییس جمهور سوریه هنگام بازدید وی از یک مرکز نگهداری کودکان خاص که دچار محدودیت های شنیداری و گفتاری هستند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۵    
تهمت زدن به فرد دیگر علاوه بر اینکه باری منفی و سیاه را در پی دارد در قرآن و قانون نیز دارای مجازات است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۵    
2 دلار هم از فروش هر دستمال برای کمک مالی به سازمان غیردولتی St. Clares، که توسعه مسکن ارزان قیمت در تورنتو را برعهده دارد پرداخت می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۱    
کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند مسواک زدن و اهمیت دادن به نظافت و سلامت دهان و دندان، سبب کاهش خطر افزایش فشارخون می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۲    
آوا دارویت، بازیگر سینما و تلویزیون، به نمایندگی از فیلم اسکی باز ، روی فرش قرمز جشنواره فیلم المپیای یونان حاضر شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۰    
مصرف میوه های خشک به عنوان میان وعده از بهترین راه های داشتن تغذیه سالم است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
در حالی که جرج کلونی بازیگر و کارگردان سرشناس سینمای هالیوود سعی بسیاری داشت که از منتشر شدن عکس فرزندانش در رسانه ها جلوگیری کند حریف پاپاراتزی نشد و سرانجام تصویری از فرزندانش به دست رسانه ها رسید ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۷    
شبکه خبری الجزیره قطر شامگاه پنج شنبه در گزارشی تحت عنوان مهریه های عجیب و غریب در ایران؛ از بال پشه تا سرپرستی ایتام و کاشت درختان به این مسئله پرداخته که در آن آمده است:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۱    
صد ها مجسمه ی پنگوئن در یکی از میدان های شیلی در معرض دید هزاران تماشاچی قرار گرفت. این اقدام که در یک پویش حمایت از محیط زیست انجام گرفته است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۸    
علیرضا بیرانوند یکی از شایسته ترین ستاره های فوتبال آسیا برای بردن جایزه توپ طلا بود اما در نهایت این جایزه به اکرم حسن قطری رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۷:۳۰    
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در توییت خود نوشت: بالاخره بعد از فراز و نشیب زیاد و علیرغم سختی های بودجه برای سال 98 ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۷:۱۵    
یک کاربر فضای مجازی در حساب توئیتری خود با اشاره به یک طنز معروف سرخه ای که اخیرا حسن روحانی مطرح کرد، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۷:۰۰    
یک فعال رسانه ای در پی انتصاب سرپرست فدراسیون های کاراته و والیبال در حساب توئیتری خود نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۶:۳۰    
سید محمد بطحایی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره رتبه بندی معلمان اعلام کرد:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۵:۰۳    
سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد در صفحه شخصی خود در توییتر درباره اخراج استاد دانشگاه استرالیا به دلیل انتشار یک اینفوگرافی علیه اسرائیل، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۴:۳۰    
یک فعال فضای مجازی طی توییتی درباره معیشیت مردم و خونسردی مسئولان، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۳:۰۰    
یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره حمله تروریستی صبح روز پنجشنبه به چابهار، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۵۷    
بهای طلای سیاه در بازارهای جهانی پس از انتشار خبر توافق اوپک برای کاهش تولید نفت با افزایش شدیدی روبرو شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۵    
سارا نتانیاهو به اتهام فساد مالی توسط پلیس ضد جرم رژیم صهیونیستی تحت بازجویی قرار گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۲    
با ادامه اعتراض ها در فرانسه، این کشور دهها هزار نیروی پلیس را بسیج کرد تا اماکن مهم و گردشگری شهر پاریس مانند برج ایفل و موزه لوور را تعطیل کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۶    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان با کناره گیری از ریاست حزب دموکرات مسیحی پس از 18 سال، به ایراد سخنرانی خداحافظی در میان هواداران خود پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۶    
روز جمعه، درحالی که با گزارشاتی از به توافق رسیدن اعضای اوپک و غیر اوپک برای کاهش تولیدات خود، و جهش قیمت نفت، روبل روسیه و سهام این کشور هم جهش کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۷    
فصل پاییز را می توان یکی از بدنام ترین فصل ها در حوزه سرماخوردگی دانست. درواقع بسیاری از ما با آغاز فصل پاییز خود را اماده می کنیم که دچار سخت ترین سرماخوردگی ها شویم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۱    
دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت ازدواج به طور کامل از پرداخت شهریه ترمی که در آن قرار دارند معاف می شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۲:۵۱    
خیار و گوجه فرنگی دو میوه ی بسیار با خاصیت که روزانه تمام خانواده ها حتما مورد استفاده قرار می دهند بخصوص در سالادها. تحقیقات جدید بیان می کنند که خیار و گوجه فرنگی را نباید با هم خورد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۲:۴۲    
تئاتر کمدی موزیکال دیکتاتور عاشق نمایشی است که در این روزهای بی فروغ و جریانات سیاسی و اقتصادی حاکم بر فضای جامعه می تواند ساعاتی هر چند کوتاه فکر و ذهن مخاطبانش را از هر دغدغه و مساله ای خالی کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۶    
به یاد داشته باشید که کلیه های شما در تمام طول روز، با حذف زباله ها و سموم از بدن، باعث پاک کردن خون می شوند. این عملکرد مهم کلیه ها بستگی به میزان سلامت و کیفیت زندگی شما دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۸    
دومین بخش کمک نقدی قطر به حماس به مبلغ 15 میلیون دلار برای پرداخت حقوق معوقه کارمندان دولت و پلیس در غزه توزیع شد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۶    
سقوط تریلر به رودخانه کنگیر در مسیر گیلانغرب به سومار کرمانشاه
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۰    
یک منبع آگاه از درون اوپک خبر داد که دقایقی قبل بالاخره اوپک توانست چراغ سبز ایران برای توافق کاهش روزانه 800هزار بشکه ای نفت را که از سال 2019 آغاز خواهد شد، به دست آورد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۷    
رکس تیلرسون وزیر خارجه پیشین آمریکا نه ماه پس از اخراج شدن از سمتش، به افشاگری درباره دونالد ترامپ و درخواست های رئیس جمهور از او برای قانون شکنی پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۱    
سرمربیان تیم های فوتبال سپیدرود و استقلال در صحنه ای به خاطر اعتراض به عملکرد داور با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۱    
دانی یاتوم رییس سابق موساد از سیاست اسراییلی در زمینه انضمام بیشتر اراضی فلسطینی به رژیم صهیونیستی انتقاد نمود و هشدار داد که در صورت ادامه این روند تشکیلات خودگردان فلسطینی از هم خواهد پاشید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۱    
هواداران سپیدرود در اقدامی عجیب در ورودی ورزشگاه، پرچم های استقلال را روی زمین انداختند و خودروها از روی این پرچم ها رد شدند. تعدادی از هواداران استقلال با دیدن چنین صحنه ای با آنها درگیر شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۳۲    
وزیر خارجه سابق آمریکا که توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور از سمتش اخراج شد، در مصاحبه ای سکوتش درباره ترامپ را شکسته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی رسمی نهاد ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که شکست قطعنامه پیشنهادی آمریکا در سازمان ملل متحد پیامی به آمریکا و اسراییل درباره این است که جهان همراه با حق فلسطینیان است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۶    
رسانه ای مستقر در ترکیه به نقل از برخی منابع از بیماری شدید پادشاه رژیم آل سعود خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۱    
حوزه کلینیک در نظر دارد هر هفته یک راهنمای غذایی خاص برای افراد مبتلا به بیماری های مختلف، منتشر کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۱    
زن به ازای مسئولیت هایی که در خانه شوهر انجام می دهد، مستحق دریافت نفقه بوده که پرداخت آن توسط مرد در اسلام واجب است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۲    
حدیث امام زمان (عج) درباره اوصیای الهی را در اینجا بخوانید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۲    
دستگیری مدیر مالی شرکت چینی هواوی در کانادا و احتمال استرداد او به واشنگتن، احتمال بروز جنگ تجاری میان واشنگتن و پکن را افزایش می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۱    
علت سقوط هلیکوپتر مالک باشگاه لسترسیتی از سوی مرکز تحقیقات سوانح هوایی انگلیس اعلام شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۳۲    
هتل های زنجیره ای ایبیس سوئیس برای رفاه حال مسافران در مدت اقامت، سرویس خدمتکار اینستاگرام را در اختیار آن ها قرار می دهد تا بتوانند با آرامش از تعطیلات لذت ببرند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۱۷    
شهردار تهران در توییتی با اشاره به حمله تروریستی چابهار نوشت: این حملات کور و داغی که از آن بر جای می ماند ما را در برابر دشمنان ایران متحدتر می کند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۰۸    
اهالی جزیره سوماترای اندونزی پس از فصل برداشت برنج مسابقه عجیبی به نام گاوسواری در گل و لای را برگزار می کنند. به برنده این رقابت یک گاو نر به ارزش 1050 دلار تعلق می گیرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۱    
شهاب سنگ هوبادر مزرعه هوبا وست در نامیبیا قرار دارد. این شهاب سنگ توسط کشاورزی به نام یاکوبوس هرمانوس بریتس درحالیکه یکی از مزارع خود را شخم می زد در سال 1920 کشف شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور درباره صحبت های وزیر امور خارجه درخصوص پولشویی گفت: بانک داری اسلامی و صحیح می گوید پول ناشی از جرم، رشوه، ارتشاء نباید وارد سیستم بانکی و تطهیر شود در اصل این حرف که شکی نیست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۷    
به نظر می رسد اینستاگرام دچار مشکلی شده که صفحه فید کاربران را مختل کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۷    
زمانی که اپل واچ 4 عرضه شد، اپل قول هایی برای ارائه ی قابلیت ثبت نوار قلب به کاربران خود داد. این ویژگی در زمان عرضه موجود نبود اما امروز به شکل یک به روزرسانی نرم افزاری در اختیار کاربران قرار گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۲    
جلوگیری از سرطان روده، جلوگیری از سکته قلبی و تقویت دریچه های قلب، کاهش وزن، شادابی پوست و برطرف کردن چروک و جوش صورت، رفع کم خونی از مزایای مصرف بادمجان است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه اردن حادثه تروریستی در شهر چابهار را که به شهادت دستکم سه نفر منجر شد، محکوم کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۶    
حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما که مدتی پیش در بیمارستان بستری شده بود، ممنوع الملاقات شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۵    
به گزارش روزپلاس طهرانچی گفت : دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ازدواج می کنند به طور کامل از دادن شهریه ترمی که در آن قرار دارند معاف می شوند. ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۲    
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته است سخنگوی وزارت خارجه این کشور را به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد انتخاب کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا گفت: نمی گذاریم که ایران به کشنده ترین سلاح زمین دست پیدا کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۷    
پس از آن که جلیقه زردها اعلام کردند که روز شنبه هم در مرکز شهر پاریس برای اعتراض گرد هم می آیند، دو جاذبه توریستی برج ایفل و موزه لوور از تعطیل بودن این دو مرکز خبر دادند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان این که متأسفانه نظارت کافی بر بازار خودرو نیست گفت: واردات خودرو ممنوع است اما متأسفانه برخی از شرکت ها با شگردهای خاص خود تبلیغات زیادی برای فروش خودروهای ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۲    
مهدی رحمتی هنگام راز و نیاز با پروردگار در رختکن استقلال.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۱    
الناز حبیبی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۵    
نیروهای امنیتی عراق یک نوجوان انتحاری که یک خودروی بمب گذاری شده را هدایت می کرد در ایست بازرسی بخش غربی فلوجه توقیف شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۷    
درحالی که کمتر از یک ساعت و نیم تا آغاز بازی سپیدرود و استقلال تهران باقی مانده مسیرهای منتهی به ورزشگاه دارای بار ترافیکی روانی هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۸    
هوتن شکیبا این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۷    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به کاهش قیمت دلار گفت: حالا که دلار ارزان شده، چرا کالاها را ارزان نمی کنید؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۱    
جوانی که مقابل خودروی انتحاری چابهار ایستاد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۷    
پیکر مطهر شهید ناصردرزاده و شهید داریوش رنجبر از شهدای حادثه تروریستی چابهار صبح امروز تشییع شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۶    
یک نماینده مجلس مطرح کرد: اگر بنزین سهمیه بندی نشود مجددا در سال 99 واردکننده بنزین خواهیم شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۱    
ستاره شناسان یک سیاره دوردست کشف کرده اند که دراتمسفر آن انبوهی از گاز هلیوم وجود دارد و به نظر می رسد شبیه یک بالن است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۵    
داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 در تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد و همچنین بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز16 آذرماه می ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۶    
برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، پیش از نشست حساس اوپک برای بررسی امکان کاهش تولید نفت، در یک اقدامی نادر، با خالد الفالح، وزیر نفت عربستان، در وین دیدار کرد و صبحانه خورد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۱    
آذری جهرمی به مناسبت روز دانشجو، در صفحه اینستاگرامش عکسی از دوران دانشجویی خود منتشر کرد و دو آرزو برای دانشجویان این مرز و بوم داشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۲    
به گزارش روزپلاس، اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرامش نوشت: امروز 16 آذر است، "روز دانشجو" روزی که با شهادت سه آذر اهورایی (شریعت رضوی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۲    
معاون اول قوه قضاییه با اعلام خبر ابلاغ آیین نامه مربوط به دادگاه های ویژه اقتصادی، گفت: مواعدی که برای ابلاغ، اعتراض و تجدید نظر خواهی وجود دارد در این آییننامه کاهش یافته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۱    
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با بیان اینکه ایران یکی از محورهای نشست این شورا در پایتخت عربستان خواهد بود، خواستار بازنگری تهران در سیاست های منطقه ای خود شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۶    
برخی مواد غذایی وقتی با هم ترکیب می شوند ظاهراً بسیار خوشمزه می شوند. ولی بسیار هم خطرناک هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۷    
مهتاب کرامتی با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش نوشت: پنجم دسامبر ،روز ملی تایلند در کنار سفیر محترم تایلند,جناب اقای کالایان و دوست عزیزم هومر برقانی و یک عدد سمیرای علایی
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۵    
مهناز افشار را در کنار سارا و نیکا فرقانی اصل مشاهده می کنید که به تازگی در فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابنده همبازی شده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۱    
در پی دربی روز گذشته هنرمندان منوچهر هادی تصویری از خودش کنار بهنام بانی در اینستاگرام منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۸:۴۵    
رییس اداره بیماری های مزمن تنفسی وزارت بهداشت، آلودگی هوا را یکی از عوامل خطر محیطی در بروز و تشدید بیماری آسم دانست و ضمن تشریح عوامل خطر آن ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۰    
عامل انتحاری قصد داشته که وارد مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار شود که با مقاومت محافظان ستاد فرماندهی، مجبور می شود که خودروی انتحاری را در مقابل ورودی ستاد فرماندهی، منفجر کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۶:۰۳    
یک کاربر فضای مجازی طی توییتی تصویری از نانوای یزدی که فروشنده ندارد را به اشتراک گذاشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۲:۳۷    
یک فعال رسانه ای طی توییتی درباره حمله تروریستی صبح روز پنجشنبه به بندرچابهار و پردرآمدترین راه دریایی منطقه، نوشت: