پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاف نیوز 31 شهریور 1399 - safnews.ir

صاف نیوز 29 اسفند 1398 صاف نیوز 24 فروردین 1399 صاف نیوز 30 اردیبهشت 1399 صاف نیوز 30 خرداد 1399 صاف نیوز 31 تیر 1399 صاف نیوز 1 مرداد 1399 صاف نیوز 12 مهر 1399 صاف نیوز 1 شهریور 1399 صاف نیوز 2 شهریور 1399 صاف نیوز 3 شهریور 1399 صاف نیوز 4 شهریور 1399 صاف نیوز 5 شهریور 1399 صاف نیوز 6 شهریور 1399 صاف نیوز 7 شهریور 1399 صاف نیوز 8 شهریور 1399 صاف نیوز 9 شهریور 1399 صاف نیوز 10 شهریور 1399 صاف نیوز 11 شهریور 1399 صاف نیوز 12 شهریور 1399 صاف نیوز 13 شهریور 1399 صاف نیوز 14 شهریور 1399 صاف نیوز 15 شهریور 1399 صاف نیوز 16 شهریور 1399 صاف نیوز 17 شهریور 1399 صاف نیوز 18 شهریور 1399 صاف نیوز 19 شهریور 1399 صاف نیوز 20 شهریور 1399 صاف نیوز 21 شهریور 1399 صاف نیوز 22 شهریور 1399 صاف نیوز 23 شهریور 1399 صاف نیوز 24 شهریور 1399 صاف نیوز 25 شهریور 1399 صاف نیوز 26 شهریور 1399 صاف نیوز 27 شهریور 1399 صاف نیوز 28 شهریور 1399 صاف نیوز 29 شهریور 1399 صاف نیوز 30 شهریور 1399 صاف نیوز 31 شهریور 1399 
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۴    
قائم مقام ایمیدرو از پایش 660 معدن کوچک مقیاس تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: از آغاز طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک تا پایان شهریورماه امسال، 86 معدن فعال و در وضعیت تولید قرار گرفتند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۸    
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تمام تحرکات دشمن را رصد می کنیم، گفت: ما وضعیت توان رزمی دشمن را در منطقه و فرامنطقه ارزیابی می کنیم.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۹    
معاون اجرایی داروخانه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شرایط شیوع کرونا در کشورمان را همانند زمان جنگ دانست.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۹    
یک پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: آمریکا اگر می توانست علیه ما اقدام نظامی کند42 سال خاری در چشم؛ استخوانی در گلو و یک کارد در قلبش نگه نداشته بود؛ آنها از عکس العمل ما به شدت هراس دارند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۷    
علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۶    
رئیس شورای عالی نظام پزشکی، با اشاره به روند صعودی موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در کشور، گفت: متاسفانه هنوز وخامت اوضاع در ذهن مسئولان جا نیفتاده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۳    
دبیر شورای عالی نظام پزشکی، با اظهار تاسف از افزایش تلفات کادر درمان در پاندمی کووید 19، گفت: تا زمانی که مدیریت همه جانبه در مقابله با این بیماری نداشته باشیم، این روند ادامه خواهد داشت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۵    
دونالد ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که دولت او تحریم های جدیدی علیه 27 نهاد و فرد مرتبط با آنچه وی “شبکه اشاعه ای ایران” خواند، وضع کرده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۳    
این فیلم تاکنون تنها 36.1 میلیون دلار در آمریکا فروخته اما فروش خارجی آن به 214 و فروش جهانی به 250 میلیون دلار رسیده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۳    
وزیر خارجه ایران گفته چنانچه سایر طرف ها به برجام پایبند شود ایران هم به این توافق پایبند خواهد شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۵    
مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا و استیون منوشین، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کردند دولت این کشور تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را باختیم و الدحیل با یک پنالتی به پیروزی رسید.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۳    
به گزارش پایگاه خبری صاف نیوز، سیدرضا اورنگ تحلیلگر سینما، منتقد و فعال رسانه ای در کانال تلگرام شخصی خود نوشت: هر چند که اقتصاد از دیر باز عنصر مهمی در جامعه بوده ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۷    
وزیر خارجه ایران گفته چنانچه سایر طرف ها به برجام پایبند شود ایران هم به این توافق پایبند خواهد شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۷    
مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا و استیون منوشین، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کردند دولت این کشور تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۷    
وزیر خارجه روسیه در گفت وگو با یک شبکه سعودی تأکید کرد، آمریکا درک نمی کند که امکان بازگرداندن تحریم ها علیه ایران وجود ندارد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۷    
وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو ترسی از تحریم های آمریکا ندارد، گفت همکاری این کشور با ایران بر مبنای نیازهای دوجانبه طرفین پیش می رود.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۶    
اعضای اتحادیه اروپا در نشست امروز خود نتوانستند به اجماعی برای اعمال تحریم علیه بلاروس به دلیل انتخابات اخیر در این کشور برسند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر شکست خورد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: تفکر انتقام سخت که از مدرن ترین پایگاه نظامی شروع شد تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام گرفته برای تحقق بودجه سال جاری تلاش شده است که اقدامات واقع بینانه نسبت به وضعیت اقتصادی کشور انجام گیرد، گفت: با منابع در نظر گرفته شده ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهید همت تصریح کرد: این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخار آفرینی ها و جان فشانی های او در سنگرهای مختلف دفاع از ارزش ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۴    
بازی در یک سریال برای برخی بازیگرها تجربه ای ناخوشایند و پشیمانی برای آن ها به جا گذاشته است و نظرشان در این باره را علنی کرده اند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۰    
اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از شناسایی 230 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی خبر داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار با الدحیل با تساوی بدون گل به رختکن رفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۶    
یک نماینده مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس نمی تواند داروغه گری بکند. باید انحصار در مجوزها شناسایی و حذف بشوند ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۴    
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برای برخی خانوارها کالاهای اساسی هم دست نیافتنی شده است بر حفظ و افزایش قدرت خرید کالاهای ضروری و سبد غذایی توسط مردم تاکید کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۴    
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم در پیامی درگذشت مادر شهید ابراهیم همت را تسلیت گفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۴    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از ابلاغ مراتب تأیید صحت انتخابات در کل حوزه های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به استانداری ها خبر داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۳    
پیگیری سوژه مخاطبان فارس من درباره اینکه چرا دنا پلاس به نمایندگان مجلس قسطی و زودتر تحویل می شود؟ باعث شد تا پیگیر ماجرا شده و نظرات مختلف نمایندگان را جویا شویم.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۳    
کارون- سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کارون گفت: در حال حاضر بیمار کرونایی بستری شده نداریم و تعداد موارد فوت به طور چشمگیری کاهش یافته و موارد مثبت در شهریورماه امسال 25 نفر بوده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: یک جزیره جدید در کنار جزیره کیش در حال ساخت است که برای نخستین بار است در کشور ساخت یک جزیره مصنوعی اتفاق می افتد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۷    
رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی درباره ماجرای توقیف اپیزودی از نمایش “عشق روزهای کرونا” با بازی بهنوش طباطبایی توضیح داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
در حالی که طی هفته های گذشته دلار بدترین عملکرد خود را در حدود 10 سال گذشته به ثبت رسانده، اما رویکرد سهامداران بورس آمریکا می تواند روزگار این ارز را سیاه تر کند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز 109 هزار واحد مسکونی خالی شناسایی، تدقیق و به سازمان امور مالیاتی معرفی شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۶    
نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) اعلام کرد ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۶    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی فرهنگ ایثار را زمینه ساز تحقق وعده الهی در نصرت و پیروزی دانست.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۳    
دورهمی جنیفر انیستون، کورتنی کاکس و لیسا کودرو از سورپرایزهای مراسم امی 2020 بود.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۷    
همدان – بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان همدان گفت: آمار ابتلاء به بیماری کرونا در آرامستان های استان همدان روند افزایشی به خود گرفته است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر (2014) به بررسی شرایط یمن پیش از آن تاریخ پرداخت و گفت که سفیر آمریکا در امور تمامی وزارتخانه ها دخالت آشکار داشت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
عضو شورای رهبری جنبش خلاص فی الجزیره العربیه و نویسنده معارض عربستان سعودی ضمن تشریح چرایی پافشاری ریاض بر ادامه جنگ یمن ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر (2014) به بررسی شرایط یمن پیش از آن تاریخ پرداخت و گفت که سفیر آمریکا در امور تمامی وزارتخانه ها دخالت آشکار داشت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
با تقویت تردیدها در مورد اجرای اقدامات محرکی از سوی سیاست گذاران فدرال رزرو و تقویت دلار، قیمت طلا به کمترین میزان در نزدیک به دو هفته گذشته کاهش یافت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
تهران- استاندار تهران با اشاره به میزان پایین رعایت فاصله گذاری در نانوایی ها، بانک ها و مراکز خرید در استان تهران گفت: فاصله گذاری اجتماعی در حمل و نقل عمومی پایتخت به 45 درصد رسیده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی رشادت ها و مقاومت مظلومانه 8 ساله ملت ایران است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز با حضور سران قوا برگزار شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۸    
باشگاه پرسپولیس پس از بخشش مدافع مراکشی الدحیل، به AFC اعتراض کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم نصرت همت مادر سردار پرافتخار و نامدار اسلام شهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) را تسلیت گفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
انیستون وارد عمل شد و با یک کپسول آتش نشانی دستی سعی کرد آتش را خاموش کند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
طی مراسمی غلامرضا سلیمی به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه دفاع ملّی معارفه شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که در مجلس اعلام وصول شده در صدد ساماندهی به موسساتی است که با نام مدرسه فعالیت می کنند؛ مانند مدارس طبیعت، موسیقی ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان جنوبی گفت: در پویش ملی مشق احسان 3 خراسان جنوبی تعداد هشت هزار و 500 بسته نوشت افزار به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون تومان به دانش آموزان تحت پوشش به ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:به نظر من مشکل ارتباط بین صنعت و دانشگاه دوطرفه است و امیدوارم وزارت نفت بتواند برای ارتباط بین این دو بخش کمک کند و یک مدل مناسب برای همکاری ارائه دهد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امروز کل جهان شاهد قلدری و یکجانبه گرایی آمریکای ترامپ است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۳    
رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: یکی از الزامات تسهیل راهکارهای تأیید فنی محصولات فناورانه توسط دانشگاه ها است ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: یکی از ایرادات نظام آموزشی کشور این است که مقالات علمی با میدان عمل پیوند محکمی ندارد ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
محسن رضایی در پیامی درگذشت مادر سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت را تسلیت گفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و همچنین جلوگیری از واردات، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله ای برای مصرف کننده در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار 14 هزار و 500 تومان تعیین شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
یک قاضی آمریکایی جلوی اجرای فرمان ترامپ در حذف نرم افزار وی چت از بسترهای فروش نرم افزار گوگل و اپل را گرفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
پیش بینی ها حاکی از آن است که بدهی عمومی آمریکا در سال 2021 به رقمی برابر با کل حجم اقتصاد آمریکا خواهد رسید و همین امر پایانی خواهد بود بر بازی انحصار و سلطه آمریکا.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۲    
ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد؛ با توجه به اعلام رسمی مجدد دولت عراق و صدور مصوبات و شیوه نامه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر نفت گفت: هم اکنون مطالعات انجام شده برای افزایش ضریب بازیافت میدان آزادگان به مرحله ای رسیده است که می توان 10 واحد درصد ضریب بازیافت از این میدان را بهبود بخشید که با تحقق این موضوع ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حماقت سران خائن کشورهای عربی در خیانت به آرمان فلسطین محکوم به شکست است و رویای ایجاد خاورمیانه جدید را بحول و قوه الهی به گور خواهند برد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۷    
نماینده کلیمیان ایران در مجلس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: کشور ما همواره با دشمنی دشمنان مواجه بوده و هست ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۷    
به همت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی همایش رسالت دانشگاهیان در نشر فرهنگ دفاع مقدس برگزار می شود.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
بازیکنان پرسپولیس با وجود کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان و صدرنشینی در گروه سوم این رقابت ها پاداشی دریافت نکرده اند و وعده سرپرست این باشگاه هم عملی نشده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متأسفانه بودجه دانشگاه های کشور از محل فروش نفت تأمین می شود و تا وقتی این موضوع وجود دارد، پیوند بین صنعت و دانشگاه اتفاق نخواهد افتاد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
طی 5 ماهه امسال، تولید 22 قلم کالا افزایش یافت به طوری که تولید لوازم خانگی 42٫5 درصد و خودروی سواری بیش از 18 درصد رشد داشت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شدت بارش ها در غرب گیلان و شرق استان اردبیل است ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر پولشویی و نقل و انتقال مقادیر هنگفتی از سرمایه های غیرقانونی در نزدیک به دو دهه توسط بانک های آمریکایی، ارزش سهام این بانک ها به کمترین میزان از سال 1998 افت کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
بعضی ها ارزیابی مناسبی از کرونا ندارند؛ ما هر روزی 140-150 نفر را از دست می دهیم، این چیز کمی است؟
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به آمار فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته در کشور، گفت: در 24 ساعت گذشته 177نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
نایب رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران با بیان اینکه افزایش 5 برابری قیمت کود وسم هزینه یک هکتار تولید را 3 میلیون تومان افزایش داده است ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
حسین محجوب، نادر فلاح، لاله اسکندری و میرطاهر مظلومی از بازیگران سریال “جشن سربرون” هستند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
اتحادیه اروپا سه شرکت ترکیه ای، قزاقستانی و اردنی را به دلیل نقض تحریمهای تسلیحاتی سازمان ملل علیه لیبی در لیست تحریمهای خود قرار داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با حجم زیادی از املاکی که در اطراف دانشگاه تهران وجود دارد، می توان آزمایشگاه هایی را در اطراف دانشگاه ایجاد کرد و بدین صورت خیابان انقلاب به طور کامل به یک مرجع علم و ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس اقتصاد کشاورزی گفت: دولت روحانی از سال 92 تا 99 تنها یک بار قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی را درست اجرا کرده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
اردبیل-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و گفت: در صورت عدم توجه به توصیه های بهداشتی پاییز و زمستان سختی از لحاظ شیوع ویروس کرونا در راه است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تمایل لازم برای همکاری با وزارت نفت در حوزه پیوند بین صنعت و دانشگاه را دارد و اتفاقاً خود کمیسیون انرژی نیز پیگیری هایی را در این ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو با اشاره به پروژه ارتقای موتور XU گفت: تا اواخر مهر ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
درست است که سه کشور اروپایی و چین و روسیه تفسیر آمریکا در بازگشت تحریم ها را نمی پذیرند و متکی به ادبیات اخلاقی و حقوقی میتوان گفت که آمریکا حق بهره گیری از مکانیسم ماشه را ندارد اما به جرات می توان ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
میزگرد بررسی سند 2030 و سند تحول آموزش و پرورش با حضور اعضای کمیسیون آموزش مجلس و شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد و میهمانان از اینکه عده ای بدنبال تربیت سرباز برای آمریکا ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۸    
طی 5 ماهه امسال صدور پروانه بهره برداری صنعتی 5٫5 درصد و صدور گواهی کشف معادن 6٫1 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: تامین مواد اولیه دستگاه ضدعفونی کننده محیطی از طریق سازمان صمت امکان پذیر است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۹    
درحالی مشکل تامین آب در جنوب استان سیستان و بلوچستان، مدتهاست شرایط زندگی مردم را دشوار کرده که استفاده از واحدهای آب شیرین کن حرارتی در کنار نیروگاه برق می تواند، حل این مشکل را میسر کند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
کاشان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به روندی صعودی ابتلا به کرونا در کاشان گفت: دو کودک شش ماهه و یک ساله جزو بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان هستند.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با حمایت وزارت نفت مرکز فناوری آب هوشمند در دانشگاه شریف، مرکز فناوری پلیمر در دانشگاه صنعتی سهند ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
بانک بارکلیز پیش بینی خود از قیمت نفت برنت و WTI در سال 2020 را 2 دلار افزایش داد و به ترتیب 43 و 39 دلار در هر بشکه اعلام کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴    
کارشناس مسائل بین الملل در نشستی با عنوان بررسی مکانیزم ماشه با رویکرد تحلیل آینده برجام با تأکید بر اینکه نباید اقتصاد کشور را معطل انتخابات آمریکا کنیم به تبیین چرایی نفرت دولت های اروپایی از ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴    
مدیر رادیو جبهه از ایده راه اندازی این شبکه رادیویی در دوران دفاع مقدس گفت و اینکه چطور این رادیو در مدت زمان کوتاهی به رادیوی مورد توجه و علاقه مردم تبدیل شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
مدیر رادیو جبهه از ایده راه اندازی این شبکه رادیویی در دوران دفاع مقدس گفت و اینکه چطور این رادیو در مدت زمان کوتاهی به
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
اسنادی از سرویس اطلاعات رژیم بعث عراق منتشر شده که نشان می دهد شاه معدوم ایران در جریان جنگ تحمیلی علیه تهران، از بعث عراق حمایت کرده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا با بیان اتهامات همیشگی علیه ایران، مدعی ادامه دار بودن تحریم ها تا تغییر رفتار ایران در منطقه شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
یک روزنامه آمریکایی با بیان اینکه زمانی واشنگتن در کنار کشورهای اروپایی و حتی روسیه و چین برای منزوی کردن ایران ایستاده بود، نوشت، اما اکنون ایالات متحده است که منزوی شده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
عبدالرضا رحمانی فضلی در پیامی به خانواده شهید همت، درگذشت مادر این شهید گرانقدر را تسلیت گفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم نصرت همت مادر گرامی سردار شهید محمدابراهیم همت را تسلیت گفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
وزیر نفت گفت: در بخش بالادستی نفت هدف از همکاری بین صنعت و دانشگاه، ازدیاد برداشت و افزایش ضریب بازیافت میادین نفتی است ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
هزاران کتاب، هشت سال دفاع مقدس را به زبان های گوناگون بازتاب داده اند، اما ابتکار و نوآوری، سوژه های ناب و مضامین تازه موجب شده، تعدادی از آن ها در ویترین نگاه مخاطب ...
صاف نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۳    
مهتاب کرامتی به عنوان رییس هیات داوران و مهدی رحمانی به عنوان داور انتخاب شده اند.
  • ۱