چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام نو 31 شهریور 1401 - salameno.ir

سلام نو 28 فروردین 1397 سلام نو 29 اسفند 1398 سلام نو 30 اسفند 1399 سلام نو 29 اسفند 1400 سلام نو 31 فروردین 1401 سلام نو 31 اردیبهشت 1401 سلام نو 31 خرداد 1401 سلام نو 31 تیر 1401 سلام نو 31 مرداد 1401 سلام نو 30 مهر 1401 سلام نو 30 آبان 1401 سلام نو 30 آذر 1401 سلام نو 30 دی 1401 سلام نو 30 بهمن 1401 سلام نو 1 شهریور 1401 سلام نو 2 شهریور 1401 سلام نو 3 شهریور 1401 سلام نو 4 شهریور 1401 سلام نو 5 شهریور 1401 سلام نو 6 شهریور 1401 سلام نو 7 شهریور 1401 سلام نو 8 شهریور 1401 سلام نو 9 شهریور 1401 سلام نو 10 شهریور 1401 سلام نو 11 شهریور 1401 سلام نو 12 شهریور 1401 سلام نو 13 شهریور 1401 سلام نو 14 شهریور 1401 سلام نو 15 شهریور 1401 سلام نو 16 شهریور 1401 سلام نو 17 شهریور 1401 سلام نو 18 شهریور 1401 سلام نو 19 شهریور 1401 سلام نو 20 شهریور 1401 سلام نو 21 شهریور 1401 سلام نو 22 شهریور 1401 سلام نو 23 شهریور 1401 سلام نو 24 شهریور 1401 سلام نو 25 شهریور 1401 سلام نو 26 شهریور 1401 سلام نو 27 شهریور 1401 سلام نو 28 شهریور 1401 سلام نو 29 شهریور 1401 سلام نو 30 شهریور 1401 سلام نو 31 شهریور 1401 
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۲    
پست مالون، ستاره مشهور موسیقی پاپ در وسط اجرای خود به چاله روی صحنه سقوط کرد و سه دنده اش در هنگام اجرای زنده شکست.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۶    
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، یکشنبه شب و روز دوشنبه (3 و 4 مهرماه) شاهد کاهش دمای بین 3 تا 5 درجه خواهیم بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۶    
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: اعتراض! کدام اعتراض؟ اگر اعترض شان برای مهسا امینی است، چرا به نظام توهین می کنند و مرگ بر پاسدار و مرگ بر بسیجی می گویند؟
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۳    
تهیه کننده برنامه دورهمی به اظهارات اخیر مهران مدیری واکنش نشان داد و تاکید کرد مهران مدیری درباره پخش یا عدم پخش تصمیم گیرنده نیست.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۲    
لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از کودکی اش را به مناسبت تولد 42 سالگی اش منتشر کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۹    
به گفته رئیس پلیس راه مازندران رفت و آمد همه تریلی ها در محور هراز و تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۲    
عادل فردوسی پور مجری نام آشنای ورزشی، با انتشار یک ویدیو، به اتفاقات اخیر در کشور واکنش نشان داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۴    
نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس در دیدار با رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران خواستار رفع مشکلات سهمیه بنزین خودروها و جایگاه های سوخت در سیستان شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهور نخستین واکنش خود را به اعتراضات اخیر درباره مرگ مهسا امینی ابراز کرد و تاکید کرد: اعتراضات مختلف همواره بوده و هست و شنیده می شود اما بین اعتراض و اغتشاش تفاوت وجود دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۷    
شهردار پورتو که از علاقه مندا به مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو است، انتقاد گزارشگر شبکه پرتغالی از طارمی را خارج از چارچوب دانست و او را احمق خطاب کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۹    
پاییز امسال با گرمای هوا آغاز شده است. هوا در استان مازندران در نخستین روز فصل پاییز آفتابی و گرم است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۱:۱۴    
برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم عمان مخالفت خود را برای دیدار با تیم ملی ایران اعلام کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۱:۱۴    
پاستا از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که اصالت آن به کشور ایتالیا باز می گردد و در مناطق مختلف به طرق مختلف طبخ می شود ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۵۷    
پسر نوجوان 14 ساله در یک دعوای دسته جمعی پسر 17ساله ای را با چاقو در محله مهرشهر کرج به قتل رساند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۹    
رژیم صهیونیستی با فروش سامانه دفاع هوایی اسپایدر ساخت شرکت رافائل به امارات متحده عربی موافقت کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۶    
سرهنگ یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران از ترافیک شدید خودروها در هر سه محور ارتباطی این استان در کندوان، هراز و فیروزکوه خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۲۱    
یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، در بخشی از اظهاراتش به حوادث اخیر ایران اشاره کرده و حادثه فوت مهسا امینی را با ماجرای حمله به سلمان رشدی مقایسه کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۸    
ماه گذشته 30 مرداد 1401 دکتر محفوظی 80 ساله در منطقه سعادت آباد تهران توسط قاتلی که به خاطر 200 میلیون تومان اجیر شده بود، به قتل رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۴    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه اطفای آتش سوزی گسترده در یک انبار واقع در خیابان والفجر جنوبی کرمان خواهید بود که سبب ایجاد دود وسیع در این منطقه از شهر شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۳    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: طی یک سال گذشته آمریکا دو شهروند ایرانی را به بهانه واهی دور زدن تحریم دستگیر کرده که هر دو در شرایط نامساعدی به سر می برند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۶    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی برگزار شد که امید عالیشاه، سیامک نعمتی، سعید صادقی و مهدی عبدی به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کردند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۵    
درجریان اعتراضات خیابانی مردم رشت مسجد امام موسی کاظم (ع) واقع در سبزه میدان رشت به آتش کشیده شد که نیروهای پلیس عوامل این آتش سوزی را بازداشت کردند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۴    
با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی با بازنشستگی محمود شایان پس از 35 سال خدمت، علی عسگری به عنوان سرپرست بانک مسکن منصوب شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵    
اقدام عجیب الکسیس زن 39 ساله انگلیسی که برای دختردار شدن 11 بار زایمان کرده بود به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۳    
لیز تراس و یائیر لاپید نخست وزیران انگلیس و اسرائیل در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ملاقات و درباره ایران گفت وگو کردند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۰    
برگ انبه مملو از ویتامین های A، B ،C و بسیاری از مواد مغذی مفید دیگر است که مصرف آن به برای تضمین سلامت بدن به شدت توصیه می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۰    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از زیرگرفتن ماموران پلیس با خودرو در تهران خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا در توییتی تایید کرد که وزارت خزانه داری ایالات متحده یک نهاد و هفت مقام امنیتی ایرانی را در لیست تحریم های خود قرار داده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۹    
موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از احتمال حضور و دعوت از خانواده مهسا امینی به مجلس خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۳    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار همتای ایرلندی در نیویورک گفت: جمهوری اسلامی برای رسیدن به توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۹    
یک قایق لبنانی حامل دستکم 150 مهاجر غیرقانونی در سواحل سوریه غرق شد وتاکنون مرگ 18 نفر از سرنشینان آن تایید شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۱    
از شب گذشته اپلیکیشن واتساپ در بخش هایی از کشور دچار اختلال شده و شایعه فیلتر شدن این برنامه بین کاربران مطرح شده است، واتساپ به خبر فیلتر شدن در ایران واکنش نشان داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۸    
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه آنچه که "پلیس امنیت ملی و برخی مقامات امنیتی تهران" خواند را در لیست تحریم های خود قرار داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۶    
فعالیت سینماهای سراسر کشور در هفته آینده طبق تقویم در شب های عزاداری یعنی از ساعت 18 روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه پنجم مهرماه متوقف می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۵    
تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار سپاهان با برتری سه بر صفر مقابل یک تیم عراقی به پیروزی رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۳    
از روز گذشته در بخش هایی از کشور اینترنت دچار مشکل شده است و دسترسی کاربران به اینترنت به سختی انجام می شود، نت بلاکس قطع اینترنت همراه در ایران را تایید کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۵    
یک زن جوان در منطقه کارولینا مورد حمله تمساح قرار گرفت و درپی این حادثه راهی بیمارستان شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۱    
علی کریمی فوتبالیست سرشناس ایرانی که بسیار در فضای مجازی فعال است، در روزهای اخیر به نسبت به حوادث کشور واکنش تندی نشان داده که شایعه ممنوع التصویری و ممنوع الورودی وی را قوت بخشیده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۰    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از سردرگمی و رفتار عجیب جو بایدن رییس جمهور آمریکا پس از یک سخنرانی خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۱    
سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۰    
خواهر ماهچهره خلیلی هنرمند فقید سینما و تلویزیون، تصویری از بزرگ شدن پسر این بازیگر زن فقید ایرانی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۵    
طبق اطلاعیه منتشر شده استانداری کرمان، ساعت کاری ادارات در این استان از شنبه دوم مهر ماه 1401 تغییر خواهد کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۲    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان از کشف و ضبط چند اثر تاریخی 2100 ساله در استان متعلق به دوران سلوکی اشکانی از سوداگران اشیای فرهنگی خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۵    
فرایند انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول 1402-1401 که از روز 27 شهریورماه آغاز شده، تا فردا جمعه اول مهرماه ادامه دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۴    
فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق خبر از فراهم بودن شرایط برای دور بعدی مذاکرات تهران و ریاض خبر داد. وی همچنین متذکر شد که دور پنجم مذاکرات بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی به پایان رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۲    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از به گل نشستن بیش از 230 نهنگ خلبان در یکی از سواحل غرب تاسمانی در ایالت های استرالیا خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۸    
وانگ وبین سخنگوی وزارت خارجه چین از آمریکا خواست به چپاول منابع ملی سوریه از جمله نفت این کشور پایان داده و خسارات وارده را جبران کند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۵    
مهدی غیبی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از مرگ دلخراش پنج شهروند و مصدومیت یک نفر درپی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور خرم آباد - کوهدشت خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۵    
سرهنگ عزت اله عبدلی نسب سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت از کشف 260 کیلو تریاک از خودروی پژو درپی تعقیب نامحسوس یک دستگاه خودروی پژو در جیرفت خبر داد و در این حادثه یک قاچاقچی دستگیر شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۹    
قدیرکاشانی تهیه کننده مجموعه دورهمی تهیه کننده برنامه دورهمی به صحبت های جنجالی مهران مدیری واکنش نشان داد و گفت: این مسابقه به صداوسیما تعلق دارد و سازمان ادامه آن را بعد از ماه صفر پخش می کند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۳    
تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران در روز یکشنبه 3 مهرماه به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تعطیل هستند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۰    
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با انتشار پوستر کارتونی ستارگان گروه دوم مسابقات جام جهانی را معرفی کرد که در پوستر گروه دوم جام جهانی تصویر علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس دیده می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۳    
محمد حیدریرئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از نجات جان جوان 25 ساله که در گردنه چری دچار درد شکمی شدید شده بود، با کمک پرواز بالگرد اورژانس خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۴    
از امروز پنچشنبه 31 شهریور تا پایان سه شنبه 5 مهرماه تمامی آثار نمایشی که در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رفتند، به دلیل حوادث اخیر و شلوغی ها تعطیل شدند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۰    
سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف قریب به 190 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران خبرداد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۱    
دوبرونیک، پر زرق وبرق ترین مقصد توریستی کرواسی است و جزئی از میراث جهانی یونسکو محسوب می شود. هر تور گشت وگذار در شهر برای اولین بار باید با قدم زدن در اطراف این سازه های محکم قدیمی شروع شود که دارای ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۸    
محل دقیق موزه زمان تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، چهارراه پرزین بغدادی است. دسترسی به این موزه شگفت انگیز بسیار آسان است زیرا موقعیت آن در محله ای معروف است ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۸    
تاجیکستان با نام رسمی جمهوری تاجیکستان در آسیای میانه قرار دارد و کشوری کوچک و محصور در خشکی است که تقریبا نه و نیم میلیون نفر جمعیت دارد ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۵    
هنگام یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری جنوب ایران است و مسافران زیادی برای دیدن دلفین های جزیره هنگام به آن سفر می کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۳    
محققان موفق به ابداع یک نرم افزار مخصوص برای ارسال پیام کوتاه با گوشی های هوشمند از زیر آب شده اند که می تواند ارتباط برای افرادی مانند غواصان در زیر آب را تسهیل کند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۸    
به گزارش سلام نو، در ویدیو زیر شاهد تصاویری از تخریب کامل پل ماشین رو "گائولیائو" در شهرستان "هوالین" در تایوان به دلیل زلزله اخیر در این کشور خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۸    
در ویدیو زیر شاهد تصاویر حیرت انگیز از فعال ترین آتشفشان های زیر دریایی در اقیانوس آرام در نزدیکی جزایر سلیمان خواهید بود که آخرین بار سال 2014 فعال شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۱    
در ویدیو زیر شاهد اعتراضات والدین دانش آموزان از هزینه های سرسام آور برای ثبت نام فرزندانشان در مهدکودک خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
عطسه یکی از عملکردهای طبیعی و دفاعی بدن است که به دلایل مختلفی رخ می دهد، در این مطلب به بررسی دلیل اصلی عطسه کردن پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۸    
راننده زن جوان خودروی شاسی بلند برای سریع رسیدن به مقصدش دست به اقدامی عجیبی زد و با خودرو از روی پله ها پایین آمد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۸    
دنت از دسرهای خوشمزه و بسیار پرطرفدار است که عمدتاً افراد به صورت آماده از بازار آن را تهیه می کنند، در این مطلب طرز تهیه دنت خانگی را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش داده ایم که در ادامه خواهید ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۹    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه گیرکردن دانش آموز بین درهای اتوبوس مدرسه خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۷    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه درگیری خونین چند نفر بر سر جای پارک در مکزیک خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۳    
قیمت به روز گوشی های موبایل موجود در بازار ایران از جمله گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون در مطلب زیر آمده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: اجازه شکل گیری هندسه تهدید را نمی دهیم، امروز به میزان غیرقابل شمارشی موشک داریم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۹    
نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا، در اظهارات جدیدی از توافق کشورش با ایران حمایت کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵    
بانک مرکزی اعلام کرد که تا دو هفته آینده فهرست بدهکاران بانکی به روزرسانی می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱    
یکی از افسران نیروی زمینی در تیپ 277 پیاده قوچان در جریان آشوب های شب گذشته (30 شهریور 1401) این شهر به شهادت رسید ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
پیامک جدید برای متقاضیان مسکن ارزان دولتی ارسال شده و در آن میزان مبلغی که باید واریز کنند، اطلاع رسانی شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
پتیس مگنا که توسط یونانیان فنیقی در هزاره اول پیش از میلاد تأسیس شد و سپس توسط رومی ها که به این نقطه ساحلی در غرب سوریه سرازیر شدند تا پس از جنگ های کارتاژ، دژهای خود را در شمال آفریقا حفظ کنند ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۶    
ما در این مقاله به معرفی جاهای دیدنی یزد در زمستان خواهیم پرداخت تا علاقه مندان بتوانند در این فصل نیز به یزد سفر کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۴    
در یکی از سواحل غرب تاسمانی که جزئی از ایالت های استرالیا است دست کم 230 نهنگ خلبان به گِل نشسته اند که افراد در تلاش برای زنده نگهداشتن حداقل تعدادی از این نهنگ ها هستند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۱    
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان، از کشته شدن 5 نفر در واژگونی خودرو در محور خرم آباد - کوهدشت خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های سومین روز از سفر به نیویورک، به پرسش کارشناسان آمریکایی درباره فوت مهسا امینی پاسخ داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۲    
سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی، از دستگیری 128 نفر در پی برگزاری تجمعات غیرقانونی به بهانه مرگ مهسا امینی خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
محمد جهانشاهی سخنگوی آتش نشانی کرمان، از آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم خانگی در کرمان خبر داد و گفت: آتش سوزی پس از 45 دقیقه مهار شد و این حادثه مصدومی نداشت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۹    
در پی فوت مهسا امینی دختر 22 ساله سقزی تجمعاتی در برخی از شهرهای کشور شکل گرفت و در این میان 3 نفر از نیروهای بسیج شهید شدند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
واکنش مردم به آتش زدن پرچم ایران؛ شاید گلایه هایی داشته باشیم اما هیچ وقت پشت کشورمون رو خالی نمی کنیم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
در تحقیقات اخیر دانشگاه هنگ کنگ، دانشمندان تعداد کل مورچه های کره زمین را محاسبه کردند!
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۶    
یکی از جاذبه های گردشگری جنوب ایران و خلیج همیشه فارس، جزیره هرمز است. با ما همراه باشید تا بدانیم جزیره هرمز کجاست و چه ویژگی هایی دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰    
بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از راه اندازی اتوبوس مدرسه برای دانش آموزان تهرانی خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به حوادث اخیر در کشور واکنش نشان داد و از فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی قدردانی کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
ابراهیم امینی در یادداشتی با عنوان زنگ خطر بحران مهاجرت در روزنامه اعتماد نوشت: چیزیکه امروز شاهد آن هستیم چیزی فراتر از مهاجرت معمول انسان های یک سرزمین به سرایی دیگر برای عافیت بیشتر است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۵    
به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین برگزار می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۲    
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، از امضای تفاهم نامه 700 میلیون دلاری با روسیه خبر داد و درباره سرنوشت واردات خودروهای هندی و برزیلی توضیح داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۰    
پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 61 آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان تجمعات اخیر تخریب شد. حمله به آمبولانس از نظر انسانی محکوم است و از کسی جز افراد اغتشاشگر متصور نیست.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) تئاتر شهر از امروز تا 6 مهر ماه تعطیل خواهد بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۳    
در جریان رژه امروز نیروهای مسلح برای اولین بار از سامانه موشکی خیبرشکن رونمایی شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۹    
خبرگزاری ایرنا به نقل از منبع آگاه اعلام کرد که در تجمعات شب گذشته در مشهد یک بسیجی شهید شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۳    
ابوالحسن کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، از کشته شدن 2 نفر در تجمعات شب گذشته در استان خبر داد و گفت: یکی از کشته ها بسیجی و دیگری یک شهروند بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
از عصر روز چهارشنبه اینترنت در ایران دچار اختلال شدید شد و ابتدا اینستاگرام و بعد واتس آپ از دسترس خارج شدند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز 31 شهریور 1401 افزایش یافت. قیمت سکه امامی به 14 میلیون و 377 هزار تومان و طلای 18 عیار به یک میلیون و 327 هزار تومان رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۲    
آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس و آزادراه قزوین - رشت در آخرین روز تابستان 1401 اعلام شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۳    
به گفته معامله گران بازار ارز، دلار در تهران زندانی شده است با بالا رفتن احتیاط در این بازار خرید و فروش های بزرگ انجام نمی شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳    
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با شرکت در مراسم رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس گفت: در اوج بازدارندگی هستیم؛ اساس امنیت ما مردم هستند.
  • ۱