جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۱:۰۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 13 اسفند 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 2 اسفند 1397 صراط نیوز 3 اسفند 1397 صراط نیوز 4 اسفند 1397 صراط نیوز 5 اسفند 1397 صراط نیوز 6 اسفند 1397 صراط نیوز 7 اسفند 1397 صراط نیوز 8 اسفند 1397 صراط نیوز 9 اسفند 1397 صراط نیوز 10 اسفند 1397 صراط نیوز 11 اسفند 1397 صراط نیوز 12 اسفند 1397 صراط نیوز 13 اسفند 1397 صراط نیوز 14 اسفند 1397 صراط نیوز 15 اسفند 1397 صراط نیوز 16 اسفند 1397 صراط نیوز 17 اسفند 1397 صراط نیوز 18 اسفند 1397 صراط نیوز 19 اسفند 1397 صراط نیوز 20 اسفند 1397 صراط نیوز 21 اسفند 1397 صراط نیوز 22 اسفند 1397 صراط نیوز 23 اسفند 1397 صراط نیوز 24 اسفند 1397 صراط نیوز 25 اسفند 1397 صراط نیوز 26 اسفند 1397 صراط نیوز 27 اسفند 1397 صراط نیوز 28 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۰    
اعلام هزینه متوسط 25 میلیون تومان برای حج تمتع 98 بسیاری از زائران این سفر معنوی را با مشکل تامین هزینه ثبت نام مواجه کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
ایران ریتیل به همراه شرکت های عضو خود، از صفر تا صد راه اندازی و مدیریت فروشگاه ها و رستوران ها را انجام می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
برای خرید واحد 80 متری نوساز در مجیدیه خیابان دبستان خیابان شهید باقری به سرمایه 1 میلیارد و 320 میلیون تومانی نیاز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۶    
شهردار تهران در حکمی مهدی کرمی را به عنوان مشاور شهردار و رئیس حراست کل شهرداری منصوب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۶    
اولکر نیز که پس از پنج سال جایگاه خود را واگذار کرد با در اختیار داشتن 3.7 میلیارد دلار ثروت در رده دوم قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۷    
بر اثر وقوع طوفان شدید در آلابامای آمریکا 23 نفر کشته شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تصمیم درباره ارز و مسائل مربوط به آن در یک کمیته پنج نفره گرفته می شود و بانک مرکزی آن را در قالب بخشنامه اعلام می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
به منظور حفاظت از منافع صیادان و برقراری امنیت کشتیرانی بسیج دریایی در پارسیان تشکیل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امنیت بسیار ارزشمند است و اگر امنیت پایدار وجود نداشته باشد، هیچ پیشرفت علمی، صنعتی، انسانی و... به دست نمی آید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۷    
وداع دختر شهید مدافع حرم سعید انصاری در معراج شهدا؛ پیکر شهید انصاری پس از سه سال توسط گروه های تفحص شهدا کشف و به آغوش خانواده بازگشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
وزیر کشور بر همراهی بیش از پیش مردم و رسانه های داخلی در جهت مقابله با شایعات و فضاسازی رسانه های معاند علیه کشور تأکید کرد و گفت: کالاهای موردنیاز شب عید تأمین شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد برخی از برداشت های نادرست از سخنانش در مورد سفر بشار اسد رییس جمهور سوریه به تهران توضیحاتی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۷    
جسد دختر 15 ساله که 10 روز قبل ناپدید شده بود از رودخانه بهمنشیر بیرون کشیده شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۷    
ماموران برابر وظیفه قانونی از ادامه فعالیت این نمایشگاه جلوگیری کردند و در ادامه و طی هماهنگی با دستگاه قضائی تالار محل برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی لباس نیز تعطیل و پلمپ شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۱    
آقای روحانی احتمال قطع همکاری FATF را نیز مطرح می کند FATF یک نهاد نظام سلطه است که به اذعان اعضای وزارت خزانه داری آمریکا، تحت سیاست های این وزارت عمل می کند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۰    
حزب الله در لبنان، گروه هایی نظیر حماس و جهاد اسلامی در فلسطین برای ادامه حیات خود به شدت به هم پیمانی دمشق با تهران نیازمند هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۷    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در دیدار با مدیرکل منطقه ای وزارت خارجه آلمان ضمن انتقاد از تحریم هواپیمایی ماهان از سوی برلین، خواهان اقدام عملی در اجرای تعهدات برجامی اروپا شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۵    
اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان 20 اسفند را آخرین مهلت برای ثبت و ویرایش درخواست ارز دانشجویی برای نیمسال دوم سال 1397 اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۶    
جواد خیابانی و حمید فرخ نژاد هم از جمله حاضران در مراسم ختم خشایار الوند بودند. مراسم ختم خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون ایران ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۰    
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری گفت: هویت اجساد جانباختگان سقوط بالگرد در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۷    
داماد وزیر کار با انتشار استوری در حساب کاربری اینستاگرام خود در واکنش به دادگاهی شدنش پستی جالب را به اشتراک گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز نقدی بسته های حمایتی دولت به حساب مددجویان بهزیستی تا پایان سال جاری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
رئیس جمهور به وزارت نیرو دستور داد ضمن در نظر گرفتن نیازهای زیست محیطی، به گونه ای برنامه ریزی کند که طی ایام نوروز نسبت به رها سازی آب در زاینده رود اقدام کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
عصر امروز مراسم ختم خشایار الوند در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۰    
معاون فرهنگی سپاه پیشرفت علمی کشور را مدیون روحیه جهادی شهدا دانست و گفت: امیدواریم خداوند توفیقی دهد تا به درس هایی که از شهدا آموختیم، عمل کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۱    
دولت برای تامین نیازهای معیشتی مردم در سال 98 مکلف به ارائه کوپن یا کالابرگ شد، اما این بار به صورت الکترونیک. موضوعی که سوژه کارتونی از وحیده فلاحی در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۲    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: افراد واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال جاری فرصت دارند تا با پرداخت نقدی یا اقساطی مبلغ جریمه وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۶    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین امروز از ناحیه کمر دچار درد شد و تمرین را ادامه نداد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: راه اندازی بازار متشکل ارزی از ابتدای سال 98 کلید می خورد و مبنای تسویه در این بازار نرخ های سامانه سنا خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۶    
ویدئوی منتشر شده در اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی در واکنش به سربریدن یک کودک در عربستان را می بینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری جلسات فوق العاده شورای نگهبان برای بررسی لایحه بودجه 98 خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
یک فعال اصولگرا از انتخاب جایگزین رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در جبهه اصولگرایان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
درپی حواشی اجرای حمید حامی در تالار حافظ، این خواننده موسیقی پاپ تا اطلاع بعدی اجازه برگزاری کنسرت در شیراز ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهوری افغانستان در مراسم تحلیف اعضای جدید کمیسیون های انتخاباتی این کشور در خصوص هرگونه تخلف در مسیر کاری به آن ها هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
جسد دختر 15 ساله که 11 روز پیش در خرمشهر گم شده بود، امروز از کارون بیرون کشیده شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۲    
وزیر امور خارجه روسیه که در ریاض به سر می برد در کنفرانس خبری مشترک با وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی گفت که با مقامات این کشور درباره ساخت نیروگاه اتمی مذاکره شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
حکم شلاق تعزیری صادر شده برای سعید مرتضوی در پرونده تأمین اجتماعی بخشیده شده است؛ اما این فرد کماکان باید در زندان تحمل کیفر کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر اطلاعات در خصوص تشکیل پرونده تازه تحت عنوان جاسوسی در ساختار تصمیم گیری و کارشناسی وزارت اطلاعات با هدف شناسایی عوامل تحمیل اشتباه و انحراف و اتلاف منابع در ساختار ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، ماموران گمرک نخل تقی پس از بررسی کالاهای وارداتی از یک لنج 255 بطری مشروبات الکلی که به صورت ماهرانه در بشکه های گریس جاسازی شده بود را کشف و ضبط ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
حمله افراد ناشناس به کنسولگری ترکیه در یکی از شهرهای یونان به درگیری با پلیس منتهی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: به خودروسازانی که تعهدات معوق دارند تذکر می دهیم تا در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
پس از جنجال پفک های تراریخت دامی ، حالا این پفک رسماً اعلام می کند تراریخت است؛ کارگروه تخصصی این موضوع در خبرگزاری تسنیم به مردم توصیه می کند از مصرف پفک کودکانشان جلوگیری کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عدم حضور وزیر علوم برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان، گفت: 3 سوال از منصور غلامی وزیر علوم به صحن علنی مجلس ارجاع شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع پرفروش ترین تلویزیون در سطح بازار تهران است؛شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش روز سبد سهام عدالت را بیش از 100 هزار میلیارد تومان است و برای آزادسازی نیاز به بررسی بیشتر دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۲    
محسن تنابنده، مهدی الهی قمشه ای را یکی از عشق هایش در زندگی دانست. محسن تنابنده با انتشار تصویری از حسین الهی قمشه ای، ادیب و متفکر سرشناس در اینستاگرام ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۰    
حجت الاسلام پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور برای مراسم هنجارشکن شمال تهران تذکر کتبی صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: مهمترین پیام این دیدار را می توان خواسته دولت ها و ملت های منطقه از جمله عراق، سوریه و لبنان برای حضور موثر جمهوری اسلامی در مناسبات منطقه ای دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
برخی اظهارنظرهای شخصیت های اصلاح طلب نشان می دهد، اختلافات بر سر کابینه دولت تدبیر و امید بالا گرفته و حامیان پروپا قرص روحانی در انتخابات 96 نیز نسبت به کارآمدی دولت ناامید شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۶    
کارگر جوان از طبقه دوم به طبقه منفی دو سقوط کرد و جان باخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۵    
شهردار تهران به تذکر سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر درباره انتشار فهرست املاک شهرداری در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۲    
گیاهخواری از دیرباز در جوامع مختلف بوده، اما اهمیت شناخت آن بیشتر از آن جهت به نظر می رسد که گرانی گوشت و مرغ سر به فلک گذاشته! اما واقعاً گیاهخواری ارزان تمام می شود؟
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در احکامی جداگانه، روسای کمیسیون های علمی،فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت را منصوب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
برخی از بازیکنان استقلال با انتشار مطالبی در صفحات مجازی خود به صحبت های اسماعیل حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) واکنش نشان دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
کاهش اعضای کانال آمدنیوز که از مدتها پیش آغاز شده است این روزها شدت بیشتری گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
عضو هیئت رئیس مجلس از تعیین تکلیف مصوبه افزایش حقوق 400 هزار تومانی کارکنان و بازنشستگان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل انجمن عالی مراکز غیردولتی توانبخشی معلولان کشور از وعده وزیر رفاه برای پرداخت ما به التفاوت یارانه معوق مراکز توانبخشی خبر داد
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
محمدتقی فهیم گفت: گفتیم احتمالا اسعدیان به ما ثابت خواهد کرد که کارگردان ده رقمی نیست و طلا و مس در کارنامه اش اتفاقی نبوده است غافل از اینکه ایشان خواسته به تولیدات و برخی شبکه های خارجی ثابت کند که ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه گفت: استعفای بنده صرفاً برای حفظ شأن و اعتبار وزارت امور خارجه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
رنگ پیراهن دو تیم پرسپولیس و پاختاکور برای بازی در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
سازمان اطلاعات سپاه، یک شبکه قاچاق سوخت را با کشف بیش از 10 میلیون لیتر گازوئیل و نفت سفید، متلاشی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 70 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 425 هزار تومان و دلار با افت 282 تومانی 12704 تومان به فروش رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
اسامی محرومان هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانی اعلام کرد آن دسته از خودروهای متوقف در گمرک که با انتقال ارز و به صورت گشایش ال سی وارد شده اند در صورتی که تا شانزدهم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
وزیر امور خارجه گفت: محل قدرت در دنیا متکثر شده و تصمیم گیری های مهم تنها در غرب اتفاق نمی افتد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
جزئیات لیست گروه 4 کالایی که مشمول کالاهای مصرفی و لوکس برای ورود به مناطق آزاد در نظر گرفته شده، از سوی وزارت صمت تعیین و اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی پایان جلسه دوم رسیدگی به پرونده گروه موسوم به حسین هدایتی از بدهکاران بانک سرمایه را اعلام کرد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صالحی خوانساری، خطیب دهه های گذشته تهران، نماینده یک دوره مجلس شورای اسلامی، مسؤول بعثه آیت الله العظمی نوری همدانی و از پایه گذاران کمیته های انقلاب اسلامی درگذشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری مدیر مالی یک شرکت خصوصی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شرکت کرده بود خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
در حاشیه دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و 10 متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور، یک خانم با پوشاندن چهره خود با ماسک و عینک در دادگاه حاضر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۷    
دلیل بازی نکردن مهاجم تیم استقلال به تمرینات نیم فصل دوم بازمی گردد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
ازدواج مریم کاویانی با دیپلمات مشهور رامین مهمانپرست با انتشار عکسی که عکاسان در اکران خصوصی فیلم قرارمون پارک شهر منتشر کردند علنی شد
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱    
درپی انتشار خبری در مورد دستگیری یک خواننده زیرزمینی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
آمانو گفت: ایران در حال اجرای تعهدات مرتبط هسته ای خود تحت برجام است و لازم است این همکاری کامل ادامه یابد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۶    
لیست واردات 140 میلیون دلار کالای ممنوعه گروه 4 منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
کاهش هزار تا 5 هزار تومانی هر برگه تسهیلات مسکن در معاملات امروز فرابورس موجب شد قیمت تمام شده دریافت تسهیلات مسکن نیز به 8 میلیون تومان کاهش یابد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
تصاویری از بالگرد اورژانس که با 4 سرنشین در منطقه چشمه شیراز واقع در شهرکرد سقوط کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان خون دلی که لعل شد از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم کشورمان به عنوان قهرمانی مسابقات جام فجر دست یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
منصور کالار در جریان دیدار امداسپور و ساکاریاسپور در دسته دو لیگ ترکیه چاقو کشی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه حزب الله لبنان از گسترش تروریست ها به دیگر مناطق از جمله اروپا جلوگیری کرده است، گفت: اگر حزب الله نبود، اروپا مشکلات زیادی با تروریست ها داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه گفت: حکم رئیس جدید قوه قضاییه تا دو سه روز آینده ابلاغ می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
خیالتان راحت باشد که با افزایش حدود 10 درصد حقوق و دستمزد، حقوقهای یک میلیون و 250 هزار تومان حدود 42 درصد، حقوق های کمتر از چهار میلیون تومان 20 درصد، حقوقهای 5 تا 8 میلیون تومان حدود 20 درصد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
معاون اول قوه قضاییه گفت: دیه یک مرد مسلمان برای ماه های غیرحرام در سال 98، 270 میلیون تومان تعیین شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
پزشکان تیم فوتبال پرسپولیس معتقدند مدافع سرخپوشان روند بهبودی خود را با سرعت زیادی طی کرده و از فروردین، مهیای بازی ها می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۷    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت:جوان 20ساله بر اثر انفجار هنگام تهیه ترقه دست ساز در مزرعه شور سجزی اصفهان، دچار قطع شدگی دست شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۵    
حسن روزی طلب در توییتی نام وکیل حسین هدایتی را برده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ارسال پرونده خودروسازی های بهمن موتور و کرمان موتوربه تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه کنندگان و خودروساز هایی که تعهدات معوق دارند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مردم نگران قیمت بنزین نباشند، گفت: تصمیمی برای افزایش قیمت گرفته نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
قائم مقام ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران گفت: تا 29 اسفند تمامی مراکز معاینه فنی به صورت دو شیفت آماده ارائه خدمات هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
از سوی رئیس اورژانس کشور اسامی شهدای حادثه سقوط بالگرد اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
نامادری سنگدل دست دختر 9 ساله را با آتش اجاق گاز سوزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
علی خطیر به ادعاهای خود در خصوص دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی خاتمه نمی دهد و در گفتگویی تازه بار دیگر درباره این مساله صحبت کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
عربستان سعودی یک کنسول و 2 کارمند به سفارت خود در دمشق اعزام کرد که گفته می شود شاید این اقدام ریاض در خصوص صدور ویزا برای کسانی است که تمایل دارند فریضه حج را به جا آورند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای ضمن تعیین ضوابطی برای تبلیغات کاندیداها مقرر کردند سامانه تبلیغات انتخاباتی راه اندازی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
بر اساس هماهنگی انجام گرفته در جلسه هماهنگی، استقلال در دیدار با الدحیل از پیراهن و شورت آبی استفاده می کند و تیم فوتبال الدحیل با البسه قرمز در زمین حاضر می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۶    
یک گروه امنیتی در گوگل که برای شناسایی آسیب پذیری تولیدات شرکت های فناوری رقیب تلاش می کنند، این بار با افشای آسیب پذیری سیستم عامل مک اپل، آبروی آن را برده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
مهناز افشار اعلام کرد به تماشای بازی تیم های ملی بانوان ایران و بلاروس می رود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از نامه حناچی به ستاد کل نیروهای مسلح برای معاینه فنی خودروهای نظامی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
کامبیز مهدی زاده که انتصابش در وزارت صنعت حاشیه ساز شده بود حالا حملات تندی را متوجه اعضای کابینه پدر همسرش کرده است.
  • ۱