پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۴:۰۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 31 تیر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 تیر 1398 صراط نیوز 2 تیر 1398 صراط نیوز 3 تیر 1398 صراط نیوز 4 تیر 1398 صراط نیوز 5 تیر 1398 صراط نیوز 6 تیر 1398 صراط نیوز 7 تیر 1398 صراط نیوز 8 تیر 1398 صراط نیوز 9 تیر 1398 صراط نیوز 10 تیر 1398 صراط نیوز 11 تیر 1398 صراط نیوز 12 تیر 1398 صراط نیوز 13 تیر 1398 صراط نیوز 14 تیر 1398 صراط نیوز 15 تیر 1398 صراط نیوز 16 تیر 1398 صراط نیوز 17 تیر 1398 صراط نیوز 18 تیر 1398 صراط نیوز 19 تیر 1398 صراط نیوز 20 تیر 1398 صراط نیوز 21 تیر 1398 صراط نیوز 22 تیر 1398 صراط نیوز 23 تیر 1398 صراط نیوز 24 تیر 1398 صراط نیوز 25 تیر 1398 صراط نیوز 26 تیر 1398 صراط نیوز 27 تیر 1398 صراط نیوز 28 تیر 1398 صراط نیوز 29 تیر 1398 صراط نیوز 30 تیر 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۹    
بانک مرکزی، نرخ 47 ارز را برای امروز(چهارشنبه 2 مرداد 98) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 28 ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت 7 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۳    
یک دستگاه واحد تجاری و اداری 150 متری واقع در منطقه یافت آباد، بلوار معلم با مبلغ ماهانه 5 میلیون ر تومان اجاره و 50 میلیون تومان ودیعه معامله می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه گفت: تاکنون 33هزار و 913 نفر در قالب 236 کاروان از زائران مدینه قبل و مدینه بعد وارد مکه مکرمه شده اند و در روزهای آتی بر حضور زائران در این شهر افزوده می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۱    
در حالی که دو هفته پیش صفحه اینستاگرام حالا خورشید از بازگشت این برنامه خبر داد شنیده ها خبر از حضور رضا رشیدپور در یک تاک شوی شبانه می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۶    
در این مطلب به توضیحاتی در مورد سفر حج و تمهیداتی که زائران نیاز دارند تا پیش از سفر نسبت به آن آگاه باشند، پرداخته ایم و سعی کرده ایم که به نکاتی کاربردی درباره سفر حج بپردازیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خصوص دستگیری قاتلی در پردیس، گفت: سال گذشته در حوالی پل خلیج فارس جنوبی شهر پردیس جنازه ای بدون هویت کشف و پس از مدتی دیگر جسد یک پیرمرد که ساکن فاز 2 بود در منزلش ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا که پس از ناکام ماندن سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران در کشورش مورد انتقاد محافل سیاسی قرار گرفته دوشنبه گفت اینکه بخواهد با ایران توافق کند دارد برای او دشوارتر می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۰    
روزنامه هفت صبح با انتشار کارتونی از شهاب جعفرنژاد، به انتخاب برخی اسامی عجیب و غریب برای فیلم های سینمایی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۰    
تعطیلات تابستانی خانه هنرمندان ایران از 5 مرداد آغاز می شود و این مجموعه تا 12 مرداد تعطیل است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۱    
علی ربیعی سخنگوی دولت، در نشست خبری امروز خود از زبان ترامپ درباره ماجرای پهپاد ایرانی، دیالوگ معروف از فیلم قیصر را گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۵    
برخی از کانال های تلگرامی مدعی شده اند مزدک میرزایی، گزارشگر ورزشی صداوسیما ضمن ترک ایران برای همیشه به شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال پیوسته است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۲    
وزیر خارجه ایران گفت: آمریکایی ها دوست نداشتند یک سالگی این 2 انقلاب را ببینند، اما در چهلمین سال انقلاب مان هستیم و 40 سال دیگر هم آنها را مایوس خواهیم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۹    
بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای تغییر رمز و درخواست مجدد کارت سوخت باید از پاسخ این 7 سوال آگاه باشیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور، گزارشی از عملکرد تیمش در اردوی 14 روزه ارزروم ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
مقام مسئول راه آهن گفت: بعدازظهر امروز یک بوژی واگن توشه قطار خرمشهر - تهران در نزدیکی ایستگاه بالارود از خط خارج شد که کاشناسان راه آهن پس از جداسازی این واگن قطار مسافری مذکور را به سمت تهران روانه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز یکبار دیگر از سمت خود استعفا داد؛ استعفایی که به احتمال زیاد مورد پذیرش مدیرعامل باشگاه قرار نخواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از فوت مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد معاون او سرپرستی این نهاد بین المللی را به عهده خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۳    
نبیان گفت: عزم دولت و بخش خصوصی برای رونق تولید مسکن در کشور جدی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: صفر شدن بودجه سه ماهه صداوسیما، این صدای اعتراض همه را درآورده است، دولت نمی تواند قانون شکنی کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۵    
خبرهایی مبنی بر تولید دوباره دردسرهای عظیم مطرح شده، تهیه کننده این خبر را مشروط بر حضور لطیفِ داستان دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به زودی حکم اعدام جاسوسانی که به وطن خود خیانت کرده اند اجرا می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۷    
تیم والیبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان از سد آرژانتین گذشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۹    
وزیر خارجه کشورمان گفت: آمانو از همان ابتدا، حامی سرسخت برجام بود و ما انتظار داریم که جانشین ایشان نیز همین مسیر را دنبال کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۰    
ما توانستیم 25 درصد به حقوق دریافتی رزمندگان اضافه کنیم البته قبول داریم که این اجرای قانون به خوبی عملیاتی نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص نشست آتی کمیسیون مشترک برجام توضیحاتی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۲    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به منتقدان فیلم گاندو، گفت: افرادی که طعم آدامس رئیس جمهور را می دانند گویا از پخش این فیلم ها نگران شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۳    
دادستان فرودگاه مهرآباد گفت: رسیدگی به موضوع تأخیر پروازهای شرکت های هواپیمایی و ساماندهی مسافر کش های غیر مجاز در دستور کار دادسرا قرار دارد و با شرکت های هواپیمایی برخورد قانونی خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۰    
عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق پس از ورود به تهران با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۴    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس نباید اجازه می داد که در زمان فعلی که جنگی تمام عیار در بخش های مختلف از سوی دشمن علیه کشورمان وجود دارد ارکان نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران زیر ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به بازداشت تعدادی از جاسوس های این کشور توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، همانطور که انتظار می رفت، این شکست را انکار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۶    
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: شهروندان با اجرای طرح جدید محدوده کنترل آلودگی هوا می توانند 1.5 روز در هفته در این محدوده تردد کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۷    
وزیر امور اقتصاد با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون اقتصادی دولت، ارز دیجیتال به رسمیت شناخته شده است، گفت: بانک مرکزی مکلف است ظرف 3 ماه مقدمات تولید رمزارز در کشور را فراهم کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش 30 درصدی قیمت خودروهای داخلی ، مونتاژ و وارداتی در بازار خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۹    
یکی از مدیران باشگاه استقلال که نام او بار ها در دعوا های متعدد شنیده شده، درگیری جدیدی نیز در پرونده خود به ثبت رسانده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۰    
در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورا گزارشی از حسابرسی تلفیقی صورت های مالی شهرداری در سال 93 شهرداری تهران ارائه می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۱    
شب گذشته، عادل فردوسی پور در تئاتر جدید پژمان جمشیدی حاضر شد و این تئاتر را تماشا کرد. عادل فردوسی پور که چند ماه است از آنتن زنده دور است و بیش تر به تفریح می پردازد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۳    
شهروندان عزیز به منظور گرفتار نشدن در دام انواع کلاهبرداری با استفاده از عابر بانک و دستگاه خودپرداز لازم است تا همواره مواردی را مد نظر داشته باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۴    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی در وین درگذشت مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را تسلیت گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۵    
هافبک کنار گذاشته شده از لیست پرسپولیس، با صحبت هایی سراسر طعنه خطاب به مدیران این باشگاه، ابراز امیدواری کرد کارش هر چه زودتر انجام شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۶    
علیرضا قربانی اعلام کرد که کنسرت با من بخوان که در مجموعه سعدآباد روی صحنه می رفت، امشب به دلیل سفر عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق به ایران لغو شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۷    
ثبت نام و صدور پروانه موکب داری اربعین آغاز شد؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه اربعین ویژه ای در پیش داریم از مردم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور در واکنش به شایعه ممنوعیت بستی خوردن دختران گفت: این دروغ بسیار بزرگی است که توسط منافقین و جبهه معارض ساخته و توزیع شد که این مهم نشانگر عصبانیت ضدانقلاب از حضور ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۵    
وزیر امورخارجه آلمان گفت که کشورش از رویکرد رئیس جمهور آمریکا درقبال ایران پیروی نمی کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۹    
مسئولان تیم پاری سن ژرمن در صورتی رضایتنامه نیمار را به باشگاه رئال می دهند، که گرت بیل را جذب کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
یک مقام مسئول با ابراز امیدواری نسبت به شکل گیری روند کاهشی در بازار تا پایان هفته، قیمت سکه امامی را 65 هزار تومان اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۴    
14 متجاوز مرزی در دو روز قبل، توسط نیرو های انتظامی تایباد در حین پاکسازی عقبه مرز شناسایی و دستگیر شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۸    
امروز نوار غزه شاهد تظاهراتی متفاوت در رد محاصره این منطقه بود و دهها فلسطینی سوار بر کامیون در این تظاهرات شرکت کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
عضو فراکسیون امید از پاسخ های وزیر دفاع در مورد پخش مستند دوتابعیتی ها در مجلس قانع شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
اولین نشست کارگروه ویژه بازیکنان خارجی امروز در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۷    
هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز، لایحه شفافیت و سوال هدایت الله خادمی از وزیر نیرو را اعلام وصول کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
دو عضو ارشد آژانس اتمی که یکی اهل رومانی و دیگری اهل آرژانتین است، تلاش می کنند تا به عنوان مدیرکل بعدی این سازمان بین المللی انتخاب شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
نماینده دهلران در مجلس از پاسخ های رضا اردکانیان وزیر نیرو به صورت مشروط قانع شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
در سه روز آینده دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج خواهد بود، ضمن آنکه روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری دریای خزر مواج است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: اعلام فساد برای مردم امیدآفرین نیست بلکه آنچه امیدوارکننده است، اقدام علیه فساد است؛ یعنی مردم ببینند با مفسد برخورد شده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۸    
مهاجم استقلال قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۹    
تصاویر و فیلم برخی از افسران سازمان جاسوسی آمریکا منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۶    
حجت الاسلام محمدمهدی صالحی طی حکمی مهدی غلامی را به سمت دبیر ستاد ازدواج دانشجویی منصوب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با انتشار پستی در توئیتر به درگذشت یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۰    
خبر کوتاه است و عجیب اما واقعی در آتش سوزی روز چهارشنبه 26 تیرماه در میدان حسن آباد اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت الله کاشانی و دکتر محمد مصدق هم در آتش سوختند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۱    
وکیل نجفی در سومین دادگاه دادرسی به پرونده قتل میترا استاد در خصوص مذاکره با اولیای دم بیاناتی را اظهار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره جزئیات بازطراحی رآکتور آب سنگین اراک توضیحاتی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۸    
ولی الله شیراندامی کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که طی یک سال اخیر درگیر بیماری دیابت بوده، این روزها با وخیم تر شدن وضعیت جسمانی، شرایط مطلوبی ندارد و قادر به حرکت نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۵    
پایگاه روسیاالیوم به نقل از آنچه منابع آگاه خوانده می گوید نخست وزیر عراق به ایران سفر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
معاون استاندار لرستان به اتهام تخلفات مالی و اقتصادی دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۶    
درحالی که پاسخ های صبح امروز علی دایی در دادگاه کیفری بازتاب زیادی داشته، سرمربی سابق پرسپولیس در گفت وگویی دلیل حضورش در دادگاه را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۰    
وزارت خارجه عمان اعلام کرد وزیر خارجه این کشور شنبه آینده برای بررسی تحولات منطقه به تهران سفر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۱    
اولین تصاویر از بازسازی صحنه قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی در سومین جلسه دادگاه این پرونده منتشر شد که در زیر می بینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
وزیر نیرو با بیان اینکه در حال حاضر 75 درصد مخازن سدها پر است، گفت: این رقم در سال گذشته فقط 49 درصد بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۹    
تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی فیفا با 3 پله سقوط مواجه خواهد شد و همچنان در صدر آسیا قرار خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۷    
رامبد جوان و نگار جواهریان به تازگی صاحب دختری شدند و نام او را نوردخت گذاشتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۴    
مشاور امنیت ملی آمریکا ادعای دخالت ایران در امور ونزوئلا را باری دیگر تکرار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش 10 درصدی قیمت تمام میوه ها،سبزی و صیفی جات خبر داد و گفت: از 10 تا 15مردادتمام قیمت ها مجددا 20 درصد دیگر افت می کنند و دلیل این مساله فراوانی تولید است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
قاضی کشکولی از صدور رأی ظرف هفت روز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۵    
باشگاه پرسپولیس برای مصاحبه های اختصاصی گابریل کالدرون محدودیت های جدیدی را وضع کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
سعید معروف در پاسخ به شایعه پناهندگی که چند روز پیش مطرح شد، واکنش تندی از خود نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۷    
سخنگوی دولت گفت: توقیف نفتکش انگلیسی در راستای تامین امنیت تنگه هرمز و محیط زیست بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
نایب رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران معتقد است، آن چه در روزهای گذشته در بازار ارز رخ داده نه یک روند کاهشی که تداوم نوسانات شدید ماه های گذشته بوده و در چنین فضایی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
پایگاه اینترنتی تاپ تنز در مطلبی به ارائه فهرستی از آلوده ترین مکان های روی کره زمین به تشعشعات رادیواکتیو پرداخته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۵    
عدم واریز یارانه برخی خانوارها در تیرماه در حالی شائبه حذف یارانه آن ها را ایجاد کرد که در نهایت بانک ها مسئولیت این عدم پرداخت را بر عهده گرفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
عضو شورای ملی زعفران با اشاره به کاهش حدود یک میلیون تومانی قیمت زعفران در بازار گفت: در حال حاضر هر کیلو زعفران حدودا بین 8 تا 11 میلیون تومان در بازار فروخته می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
منابع آگاه از دیدار نماینده رهبر کاتولیک های جهان با رئیس جمهوری سوریه خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
امروز، نرخ دلار بار دیگر در آستانه 12 هزار تومان قرار گرفته و ارز مسافرتی هم 300 تومان افزایش یافته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۹    
تمرین امروز استقلال که در چمن مجموعه تهرانسر برگزار شد، با مصدومیت دو بازیکن این تیم همراه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان هفت تیر تهران در تیر ماه 98می باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۴    
خسرو معصومی از توافقش با نوید محمدزاده برای بازی در فیلم جدیدش که درباره کول بران کُرد است، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۱    
سومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد امروزدوشنبه (31 تیر) در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به صورت علنی در حال برگزاری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۸    
جزئیات قرارداد جدید مهاجم برزیلی سپاهان با این باشگاه مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۲    
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
نفتکش استینا ایمپرو تحت پرچم کشور انگلستان است و 23 خدمه دارد، که 18 نفر آن ها ملیت هندی دارند و پنج نفر خدمه دیگر هم از کشورهای روسیه، فیلیپین و لتونی هستند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۸    
سرمربی سابق ایران فاش کرده مهدی تاج در زمان برگزاری جام ملت های امارات به او گفته بود نباید به کلمبیا برود چون ایرانی ها به این مربی نیاز دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
در پایان سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد، قاضی کشکولی ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۹    
یک فعال فضای مجازی فیلمی از پخش نوای اذان مغرب از بلندگوهای کشتی انگلیسی توقیف شده توسط سپاه پاسداران را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
بازار خودرو داخلی امروز بر خلاف چند روز گذشته روند افزایش قیمت را به خود گرفت به طوری که امروز سمند 7 میلیون تومان گران شد و این افزایش قیمت در برخی دیگر خودروها نیز دیده می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸    
در عکس زیر مراحل سقوط پرچم انگلیس از روی عرشه نفتکش استینا ایمپرو را می بینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
مهدی ایمانی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران درگذشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
نجفی در این قسمت به دکمه هایی که از پیراهنش افتاده بود پاسخ قاضی دادگاه را داد و در خصوص درگیری های فیزیکی با میترا در شب حادثه اشاره کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
در درگیری و نزاع بامداد امروز در حوالی خلیل آباد منجر به جراحت شدید و مصدومیت 5 نفر شد .
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۲    
الهام غفوری اعلام کرد با همه بازیگران اصلی قرارداد بسته شده و آذرماه کار پایتخت6 از مازندران شروع می شود.
  • ۱