چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 15 دی 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 دی 1398 صراط نیوز 2 دی 1398 صراط نیوز 3 دی 1398 صراط نیوز 4 دی 1398 صراط نیوز 5 دی 1398 صراط نیوز 6 دی 1398 صراط نیوز 7 دی 1398 صراط نیوز 8 دی 1398 صراط نیوز 9 دی 1398 صراط نیوز 10 دی 1398 صراط نیوز 11 دی 1398 صراط نیوز 12 دی 1398 صراط نیوز 13 دی 1398 صراط نیوز 14 دی 1398 صراط نیوز 15 دی 1398 صراط نیوز 16 دی 1398 صراط نیوز 17 دی 1398 صراط نیوز 18 دی 1398 صراط نیوز 19 دی 1398 صراط نیوز 20 دی 1398 صراط نیوز 21 دی 1398 صراط نیوز 22 دی 1398 صراط نیوز 23 دی 1398 صراط نیوز 24 دی 1398 صراط نیوز 25 دی 1398 صراط نیوز 26 دی 1398 صراط نیوز 27 دی 1398 صراط نیوز 28 دی 1398 صراط نیوز 29 دی 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۵    
در حاشیه نشست خبری سخنگوی دولت
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۴    
هزاران نفر از مردم آمریکا و فعالان ضدجنگ، در شهرهای مختلف آمریکا تجمع کرده و علیه جنگ افروزی واشنگتن علیه ایران، شعار دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۹    
چهل و دومین دوره رقابت های رالی داکار 2020 در صحرای عربستان برگزار شد. 348 وسیله نقلیه شرکت کننده شامل 147 نفر در بخش موتور بایک، 23 موتور 4 چرخ، 87 اتومبیل، 46 کامیون ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۰۲:۰۳    
اگر شما مشکل تیروئید دارید، با پزشک خود درباره گزینه های درمانی بالقوه مشورت کنید. اما علاوه بر روش های درمانی، تغییراتی در شیوه زندگی می تواند به حفظ سلامت تیروئید کمک کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲    
اداره هوانوردی فدرال آمریکا بامداد چهارشنبه پرواز خطوط هوایی این کشور در حریم هوایی ایران، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان را ممنوع اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۰    
یکی از ویژگی های اسطوره ها این است که افراد را وادار به موضع گیری می کنند. همین موضوع و موضع گیری موجب می شود افراد خودِ واقعی شان را آشکار کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۸    
واکنش سپهبد سلیمانی به شعار مالک اشتر علی مردم در بیت رهبری را ببینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۷:۴۵    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد استفاده از یخ حاوی آب ساده بر تهوع ناشی از شیمی درمانی مبتلایان به سرطان پستان موثر است، اما بر استفراغ ناشی از شیمی درمانی تاثیر ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۷    
سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چهار گزینه احتمالی انتقام سخت ایران پس از ترور سردار شهید سلیمانی را برشمرد و گفت ترامپ هم به سرنوشت جیمی کارتر دچار می شود که رویای دور دوم ریاست جمهوری وی در ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف 130 تن ذرت فاسد در بازرسی از 6 کامیون باری قبل از توزیع خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از وقوع زلزله 3.5 ریشتری در خرم آباد خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۴    
جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران با حضور در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
عادت های اشتباه نگهداری از ناخن های زیبایتان را از امروز ترک کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
مطالعه اخیر نشان داده است که قرارگیری بلندمدت در معرض ذرات PM 2.5 که آلاینده های اصلی هستند، خطر سکته را در بین افراد بزرگسال افزایش می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
سازمان ملل در گزارشی با عنوان پیری جمعیت جهان که در سال 2015 انجام شد، پیش بینی کرد تعداد افراد بالای 65 سال در سال 2050 به 2 میلیارد نفر یعنی 22 درصد از کل جمعیت جهان می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
آئین تشییع سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ازصبح دوشنبه 16 دی 1398 در تهران در حال برگزاری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
محسن هاشمی رفسنجانی ضمن انتشار عکسی در حساب توییتری خود نوشت: سردار شهید قاسم سلیمانی همواره ارتباطی نزدیک و عاطفی با آیت الله هاشمی داشت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۴:۰۳    
در این مطلب با هم چند نمونه اختراعی که سرنوشت بشر را دگرگون کرده اند مرور می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۳:۰۳    
یک متخصص پوست گفت: وجود اشعه UV در نور خورشید باعث آفتاب سوختگی پوست بدن می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۲:۱۲    
2 بازیکن تیم فوتبال استقلال با پایان تعطیلی تمرینات به تهران باز می گردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۰    
پارسانژاد گفت: برخی از عادت های غلط که به صورت روزانه انجام می شود باعث ایجاد قوز گردن در افراد خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۰    
اتحادیه اروپا در اولین گام باید رسما اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کند و در گام دوم، از ملت ایران و سایر ملت های مسلمان به خاطر دفاع از اقدام تروریستی آمریکا عذر خواهی کند
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۶    
صدها نفر از طلاب و دانشجویان شامگاه یکشنبه در سومین روز پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور در فرودگاه مهر آباد خواستار اعزام به عراق برای خونخواهی از سردار شهید سلیمانی و مجازات عوامل این ترور ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۴    
مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والامقامش، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت 8 صبح روز دوشنبه (فردا) در دانشگاه تهران برگزار میشود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۹    
روزنامه بریتانیایی: “اگر تنش ها با جمهوری اسلامی به جنگ بیانجامد، زیردریایی اتمی متعلق به نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا آماده شلیک موشک به ایران است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۰    
اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا دستور داده همه ایرانیانی که قصد ورود به ایالات متحده را دارند بدون توجه به وضعیت تابعیت آنان گزارش و بازداشت کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۴    
رسانه های عراقی از برخورد دستکم دو راکت با منطقه سبز بغداد خبر دادند
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۰    
مهدی ترابی، ستاره ملی پوش پرسپولیس به احترام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی عروسی خودش را لغو و به زمان دیگری موکل کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۱    
بوریس جانسون روز یکشنبه تلویحا از ترور سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست تروریست های آمریکایی حمایت کرد، اما مدعی شد که لندن برای کاهش تنش در خاورمیانه تلاش می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به آمریکا گفت: اگر پس از انتقام ما خواستید اقدام جدیدی بکنید مطمئن باشید ما حیفا و مراکز اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم تا اسرائیل از نقشه ها حذف و محو شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۱    
تعدادی از اتومبیل های لاکچری تهران، عصر یکشنبه 15 دی 1398 بمناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی رژه رفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۲    
رئیس بنیاد شهید شهرستان ری با اشاره به مراسم تشییع شهید وحید زمانی نیا از ساعت 9 صبح روز سه شنبه گفت: مراسم وداع با شهید وحید زمانی نیا و مصطفی محمد میرزایی دوشنبه شب از ساعت 20 ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۹    
دیدار تدارکاتی پرسپولیس با الشحانیه قطر قطعی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۶    
یک منبع آگاه اعلام کرد: حساب توئیتر منتسب به فرمانده نیروی قدس اصالت ندارد و هیچ ارتباطی با سردار قاآنی ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۵    
مدیرعامل آزادراه تهران-پردیس گفت: با مصوبه امروز اعضای هیات مدیره این شرکت، آزادراه تهران-پردیس به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۹    
زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در اینفوگرافی زیر مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۶    
اتحادیه عرب با گذشت سه روز از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، در خصوص افزایش تنش ها در عراق و منطقه صرفا ابراز نگرانی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۳    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ترامپ با این جنایت خود را در باتلاق بزرگی قرار داد، گفت: امام رضا(ع) بنگر که هم اینک خادمی از خادمانت با بدن تکه تکه به زیارتت آمده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۴    
رئیس جمهور تاکید کرد: باید با گسترش روابط و همکاری های تهران-بغداد در برابر اقدامات تجاوزگرانه و مداخله جویانه آمریکا ایستادگی کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۱    
دولت جمهوری اسلامی طی بیانیه ای گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات ایران در برجام را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۱    
ناتو در ارتباط باشهادت سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکائی فردا نشست ویژه ای را برگزار می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۵    
حجت از افت 300 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت:امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده 8 هزار و 800 تومان و مرغ گرم 12 هزار و 750 تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۶    
انفجار منزل مسکونی بر اثر نشت گاز یک نفر را راهی بیمارستان کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۷    
در پی اظهارات غیرواقعی و نسنجیده برخی مقامات آلمان در حمایت از تهاجم تروریستی آمریکا، کاردار سفارت آلمان در تهران در غیاب سفیر به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۵    
ستاد حقوق بشر در محکومیت جنایت اخیر آمریکا و اقدام تروریستی این کشور در عراق بیانیه صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی حتما نظامی است، اما فقط به اقدامات نظامی محدود نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۳    
20 اندیشکده کشور در نامه ای به رئیس جمهور و فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت پاسخ محکم و متناسب نظامی ایران به آمریکا در واکنش به شهادت سردار سلیمانی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۰    
منابع یمنی اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز یکشنبه سه موشک زلزال1 به مواضع ارتش سعودی در مجازه الشرقیه در عسیر در جنوب عربستان شلیک کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۸    
در سال های اخیر رویدادهای داخلی و خارجی باعث ایجاد نوسان های زیادی در بازارهای مالی به ویژه بازار طلا و ارز می شد. اما بعد از ماجراهای اخیر، نوسان شدیدی در این بازار ایجاد نشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۲    
سیدشهاب الدین واجدی؛ عکاسی که سابقه ثبت تصاویر متعددی را از سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی دارد، به بیان خاطره ای جالب از مواجهه با سردار پرداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۳    
پس از تهدید رئیس جمهوری آمریکا به تهدید به تخریب مراکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران در این باره به دبیرکل این نهاد جهانی نامه ای اعتراضی نوشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۲    
مسئله به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی که بازتاب گسترده و عجیبی در سطح جهان داشت، در ترکیه نیز توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۰    
یک فعال رسانه ای طی پیامی در صفحه توییتر خود نامه 350 پزشک به کنگره آمریکا به عدم سلامت روانی ترامپ را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۷    
مردم صنعاء پایتخت یمن فردا (دوشنبه) در محکومیت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، دست به تظاهرات خواهند زد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه آمریکا با بیان این ادعا که اقدامات واشنگتن زمینه را برای ثبات در غرب آسیا فراهم کرده، مدعی شد که پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی اندکی سر و صدا خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۱    
پیکر مطهر سردار سلیمانی و سایر هم رزمانش در جبهه مقاومت پس از وداع در حرم مطهر رضوی به فرودگاه مشهد منتقل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۹    
دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: شعب و واحدهای منتخب ستادی خارج از مسیر تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی که از سوی هریک از بانک تعیین خواهد شد، فعالیت خواهند داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۹    
حضرت آیت الله سیستانی در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۶    
مردی که برای جلوگیری از ازدواج دختر مورد علاقه اش به پنج دستگاه خودروی سواری حمله ور شده و آنها را تخریب کرده بود، دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۰    
سردار حسین دهقان، مشاور فرمانده کل قوا صبح امروز در مصاحبه با CNN با لباس رزم حاضر شد و با نشان دادن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به ترامپ گفت: این تصویر را به خاطر بسپار ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۵    
ویژه نامه خط حزب الله به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان حاج قاسم تازه شروع شده است منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۹    
ازدحام جمعیت و استقبال بی نظیر مشهدی ها از حاج قاسم و یارانش، سبب کندشدن سرعت رفتن به سوی حرم مطهر، غروب خورشید و تاریکی هوا شد که در نهایت مردم مشهد این مسیر را با نور تلفن های همراه نوران باران ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۶    
اکثریت پارلمان عراق در جلسه رای گیری امروز خود با طرح خروج نیروهای آمریکایی از عراق موافقت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۶    
رهبر جریان صدر در نامه ای به پارلمان عراق خواستار تعطیلی سفارت آمریکا در این کشور شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۴    
دبیرکل حزب الله ضمن اعلام اینکه تمام طرح های رئیس جمهور آمریکا برای ایران شکست خورده، اعلام کرد، تنها قصاص عادلانه در مقابل ترور سردار سلیمانی خروج آمریکایی ها از منطقه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۸    
عراق از آمریکا به دلیل اقدامی تروریستی که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شد، در شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۵    
روابط عمومی سپاه اعلام کرد: با توجه به حضور پرشکوه، متراکم و میلیونی مردم انقلابی مشهد درمراسم وداع با سردار بزرگ اسلام و ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امکان برگزاری مراسم درمصلی وجود ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۲    
نخست وزیر موقت عراق از پارلمان این کشور خواست تا در راستای خروج فوری تروریست های آمریکائی از عراق اقدام کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۹    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم و تردد به صورت روان و بدون مشکل در جریان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۶    
نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 98 اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۸    
یک مشاور وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حضور غیرقابل وصف مردم در مراسم های وداع با پیکر شهدای عملیات تروریستی آمریکا، می گوید، این حضور را به حساب حمایت از حکومت ایران نگذارید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۶    
فرودگاه بین المللی مهرآباد، محدودیت های ترافیکی در محدوده این فرودگاه و همچنین مسیر دسترسی مسافران را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا از ترس واکنش تهران به شهادت سردار سلیمانی علیه ایران موضع گیری خصمانه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۱    
یک مداح اهل بیت (ع) گفت: به نمایندگی از جوانان ایران پیشنهاد می دهم برای ترور ترامپ هر جوان ایرانی یک دلار بدهد تا به این صورت 50 میلیون دلار به عنوان جایزه برای ترور ترامپ جمع آوری شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۸    
وزیر امور خارجه ترکیه با همتای بریتانیایی خود پیرامون موضوع ترور سردار قاسم سلیمانی گفت وگو کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۲    
مراسم یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی عصر یکشنبه در مسجد جامع سنندج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این جنایت آمریکایی در مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی تازه وارد کشور می شود و نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
پسر سید حسن نصرالله درپی شهادت سردار سلیمانی در توئیت خود نوشت: گویی به غیر از این جهان تعلق دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
در پی اقدام تروریستی واشنگتن در به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اتحادیه اروپا از وزیر خارجه ایران برای سفر به پایتخت بلژیک دعوت به عمل آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
پیشنهاد بی شرمانه کارگر افغانستانی در مورد نامزد دوستش منجر به قتل وی و محاکمه قاتل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق فاش کرد در پی حمله تروریستی اخیر آمریکا به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد، دستور احضار سفیر آمریکا در بغداد صادر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مجید نامجومطلق با عقد قراردادی به صورت رسمی به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در استقلال انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد : سردار قاسم سلیمانی قهرمان جهان مبارزه با تروریسم ، خشونت و افراطی گری بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با شبکه المنار با بیان اینکه پدرم منتقم خون همه شهدای مظلوم بود گفت: می دانم عمویم سید حسن و همه گروه های مقاومت انتقام خون پدرم را می گیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مشهد از ساعت ها قبل مشتاقانه انتظار ورود پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را کشید و شلوغی جمعیت به قدری شد که وسایل نقلیه جوابگوی انتقال مردم به مراسم نبود و بسیاری پیاده مسیر راطی کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
عراقچی ضمن احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه تصریح کرد: ایران زیر بار هیچ تهدید یا ارعابی نخواهد رفت و قاطعانه آماده پاسخ گویی به هر تهدید یا اقدام علیه امنیت و تمامیت ارضی خود است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی درباره شهادت پدرش با شبکه المنار گفتگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۳    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز صبح فراکسیون مطبوعش با مسئولان ارشد سپاه گفت: استراتژی ایران پرهیز از جنگ است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۰    
تصویری از پوشش زنده مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شبکه سی ان ان را ببینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۶    
ترامپ در توییت خود ادعا کرده است اهدافی که برای حمله در نظر گرفته اند "بعضی به شدت سطح بالا و برای ایران و فرهنگ ایرانیان بسیار مهم هستند" و به گفته او حمله به آنها "به سرعت و با شدت" انجام می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
مشهد از ساعت ها قبل مشتاقانه انتظار ورود پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را کشید و شلوغی جمعیت به قدری شد که وسایل نقلیه جوابگوی انتقال مردم به مراسم نبود و بسیاری پیاده مسیر راطی کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از جان باختن نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در سانحه رانندگی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۸    
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا 52 دو نقطه از ایران را هدف قرار می دهد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۶    
علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۸    
شیخ نعیم قاسم ( جانشین سیدحسن نصرالله ) به دیدار خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۸    
پاستیل یک ماده خوراکی خوشمزه و پرطرفدار است که باعث افزایش سلول های چربی در بدن می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۸    
برخی از مدارس تبریز در شیفت بعداز ظهر به دلیل بارش برف تعطیل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۲    
علی ربیعی اعلام کرد که دوشنبه تهران به مناسبت مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس تعطیل است. همچنین روز سه شنبه کرمان به همین مناسبت تعطیل خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی از نامگذاری پایانه مرزی مهران به نام سردار پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت ...
  • ۱