پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 26 دی 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 دی 1398 صراط نیوز 2 دی 1398 صراط نیوز 3 دی 1398 صراط نیوز 4 دی 1398 صراط نیوز 5 دی 1398 صراط نیوز 6 دی 1398 صراط نیوز 7 دی 1398 صراط نیوز 8 دی 1398 صراط نیوز 9 دی 1398 صراط نیوز 10 دی 1398 صراط نیوز 11 دی 1398 صراط نیوز 12 دی 1398 صراط نیوز 13 دی 1398 صراط نیوز 14 دی 1398 صراط نیوز 15 دی 1398 صراط نیوز 16 دی 1398 صراط نیوز 17 دی 1398 صراط نیوز 18 دی 1398 صراط نیوز 19 دی 1398 صراط نیوز 20 دی 1398 صراط نیوز 21 دی 1398 صراط نیوز 22 دی 1398 صراط نیوز 23 دی 1398 صراط نیوز 24 دی 1398 صراط نیوز 25 دی 1398 صراط نیوز 26 دی 1398 صراط نیوز 27 دی 1398 صراط نیوز 28 دی 1398 صراط نیوز 29 دی 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۵:۰۴    
اگر دقت کنید می بینید به واقع مرزی میان خواب ها و بیداری ما وجود ندارد، یعنی اگر من در بیداری خود فردی نگران و مضطرب هستم، این نگرانی و اضطراب را با خود به خواب هایم هم خواهم برد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۷    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه واحدهای مسکونی مهر نیمه تمام تا خرداد 99 باید فروش اقساطی شود، از راه اندازی سامانه تا پایان امسال خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۲    
درست یک هفته پس از حمله موشکی تاریخی جمهوری اسلامی ایران به مهم ترین پایگاه پنتاگون در عراق موسوم به پایتخت آمریکا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۱    
هرمزگان سیل ویرانگر که از پنج شنبه هفته گذشته تا یک شنبه در شرق هرمزگان وجود داشت، باعث ایجاد خسارت های فراوانی به زیر ساخت های ارتباطی، برق، مسکن، آب و... برای روستاییان جاسک و بشاگرد شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۹:۳۱    
مشتاقان ورزش سوارکاری در گنبدکاووس، عصر روز پنجشنبه شاهد برگزاری روز نخست هفته دهم مسابقات اسب دوانی کورس در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند که در آن 58 راس اسب در 6 دور مختلف رقابت کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۸    
دختری که مرتب با مادرش جر و بحث داشت او را در یک دعوای همیشگی به قتل رساند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۳    
جمعی از مداحان و اعضای هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان کشور از سردار علی فضلی عیادت کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۱    
برخی از افراد هنگام دویدن، دچار درد پهلو می شوند؛ این درد دلایل و راه های درمان مختلفی دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۱    
حمام طولانی مدت به ویژه اگر با آب داغ باشد باعث خشکی پوست، افزایش میزان دفع آب بدن، سستی و رخوت و تندی ضربان قلب می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۶    
انسان برای ادامه حیات و تحرک نیازمند غذای سالم است و عدم تحقق این امر، انسان را از فعالیت های فیزیکی و حتی فکری باز می دارد و در عین حال مصرف مواد غذایی فاسد و بیماری زا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۷:۰۱    
مطالعات محققان دانشگاه آریزونا نشان می دهد قرارگرفتن در معرض نور آبی به طور روزانه، آسیب های خفیف مغزی را بهبود می بخشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۶:۱۶    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست از انتشار کتابی در آینده نزدیک خبر داده که به نوشته این رسانه دمدمی بودن دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا و در مواقعی، بی اطلاعی او درباره پاره ای از مسائل را تشریح می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۵:۰۶    
مطالعات جدید محققان یک مرکز پزشکی در لس انجلس نشان می دهد نرخ افزایش فشار خون در زنان سریعتر است و از سنین پایین تری آغاز شده و آنان را بیش از مردان مستعد ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۴:۳۰    
ایران و مصر دارای زمینه های بسیاری برای برقراری روابط نزدیک و راهبردی هستند و نزدیکی تهران و قاهره می تواند فرصت ها و امتیازهای بسیاری را برای دو کشور و دیگر کشورهای منطقه به دنبال داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۲:۳۶    
سندرم پای بی قرار اختلالی محسوب می شود که به گزارش مؤسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی (به اختصار NINDS)، بیش از 5 میلیون بزرگسال را در آمریکا مبتلا ساخته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۱:۵۱    
نخست وزیر جدید روسیه، ریاست بر خدمات مالیاتی فدرال روسیه را در کارنامه خود دارد، اما منتقدان او مدعی هستند که وی از تجربه کافی برای ریاست دولت برخوردار نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۱:۰۳    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: سالانه 55 تا 60 میلیارد نخ سیگار در کشور مصرف می شود و از هر یک میلیون نخ سیگار، یک مرگ داریم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۹    
دقایق قبل انفجار مهیبی در منطقه پالوجده شهرستان چالوس رخ داد که در گمانه زنی های اولیه بنا به اعلام رئیس آتش نشانی چالوس علت این انفجار نشت گاز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۷    
زلزله ای به بزرگی 3 و 2 دهم ریشتر بازار جمعه صومعه سرا را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۲    
امیر سرتیپ حاتمی صبح پنجشنبه 26 دی 1398 با حضور در دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش از نمایشگاه پیشرفت و تقویت سبک های آموزشی این دانشگاه بازدید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۴    
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با حضور در صحن سنا، پرونده اتهامات رئیس جمهور آمریکا را به سناتورها تحویل داد تا محاکمه ترامپ در سنا رسما آغاز شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۲    
در آستانه آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ های اروپایی، در بوندسلیگای آلمان تیم های هرتابرلین و بایرن مونیخ روز یکشنبه هفته آینده در برلین به مصاف هم می روند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
یک منبع آگاه گفت: برخی رسانه های ضد انقلاب با شایعه پراکنی و خبرسازی های مضحک قصد دارند تا فضا را متشنج کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۹    
دقایق قبل انفجار مهیبی در منطقه پالوجده شهرستان چالوس رخ داد که در گمانه زنی های اولیه بنا به اعلام رئیس آتش نشانی چالوس علت این انفجار نشت گاز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۳    
حملات راکتی گروه های تروریستی به یک محله مسکونی شهر حلب با کشته شدن 6غیرنظامی و زخمی شدن پانزده نفر دیگر همراه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۷    
طالع بینی را می توان راه فرار مناسب برای افرادی دانست که می خواهند به هر نحوی شده از تصمیم گیری شانه خالی کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۸    
خزانه داری آمریکا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به شرکت های خارجی فرصتی 90 روزه داده تا خود را به تحریم هایی که هفته گذشته علیه ایران اعلام شد، منطبق کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۵    
نگاهی به عرصه های گوناگون رسانه ای از رادیو و تلویزیون گرفته تا نشریات چاپی و اینترنتی، نشان می دهد که دارو های گیاهی به پای ثابت آگهی های بازرگانی تبدیل شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۶    
ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سفر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۰    
رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: نرخ هر بند کاغذ در بازار از 700 هزار به 250 هزار تومان رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۱    
وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: مژده به همه ما در ایران و در عراق که عمل جراحی مرجع بزرگ جناب آیت الله عظمی سید علی سیستانی -أدام ظله الوارف- با موفقیت انجام شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۸    
منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از حضور قریب الوقوع دکتر روحانی ریاست جمهوری در مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۵    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران کفت:با توجه به وعده وزیر صنعت،معدن و تجارت پیش بینی می شود روند ریزش قیمت ها از ماه آینده آغاز شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۶    
نوید محمد زاده با اشتراک گذاری تصویر شهاب حسینی، حرف های او را مبنی بر مخالفت با تحریم جشنواره فجر، تایید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۷    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، گفت: در بحث معیشت آن چیزی که در چندماهه اخیر اتفاق افتاده این است که آرامش و ثبات نسبی در اکثر کالاهای بازار وجود دارد به این دلیل که در سیاست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه ای از تشدید فعالیت سامانه بارشی در هفته آینده خبر و در مورد اتراق در حاشیه رودخانه ها و سفرهای غیر ضروری هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۵۴    
شریعتمداری با اشاره به اینکه تنها 40 درصد مردم تسهیلات بانکی دریافت کرده اند، گفت:از 25 میلیون خانوار ایرانی تنها100هزارخانوار وام بالای 100 میلیون تومان دریافت کرده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۵    
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از تأمین اعتبار 2،800 میلیارد تومان برای پرداخت وام 7 میلیون تومانی به 400 هزار بازنشسته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با یکدیگر بر اهمیت حفظ واقعیت تاریخی جنگ جهانی دوم تاکید کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۱    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده نوشت: انتظار است در روند بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات مجلس تجدیدنظر و ایران با همه تنوع و تکثرش دیده شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۹    
با وجود اینکه برانکو می گوید گزینه سرمربیگری در تیم ملی ایران نیست، ولی به نظر می رسد او دوباره وارد این چرخه شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۳    
شکر برای مغز حکم ماده مخدر دارد!یک مطالعه جدید نشان داده است که قند، درست مثل داروهای اعتیاد آور بر سامانه پاداش مغز تأثیر می گذارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۱    
ثبت بالاترین سطح بدهی جهانی: 253 تریلیون دلارطبق گزارش جدید موسسه فاینانس بین الملل، سطح بدهی جهانی به 253 تریلیون دلار رسیده که این بالاترین سطح در تاریخ است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۱    
طبق اعلام یک منبع پزشکی در نجف اشرف، آیت الله علی سیستانی به دلیل شکستگی در ران پای چپ تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۵    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فردا در شهر تهران راهپیمایی نخواهیم داشت ولی در تمام استان های کشور و تمام شهرستان های استان تهران فردا بعد از نماز جمعه راهپیمایی باشکوه برگزار ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از کشف 2 محموله اسلحه قاچاق در مرزهای غربی کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۷    
منابع خبری از کشته شدن دو نظامی ترکیه به همراه چند شبه نظامی متحد این کشور از جمله یک سرکرده میدانی گروه های مسلح، در شمال سوریه خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۴    
رئیس جمهور روسیه در بخشی از سخنرانی اخیرش در مورد اصلاحات قانون اساسی، تأکید کرد که رئیس جمهور و دیگر مقام های ارشد دولتی نباید تابعیت دوگانه یا اقامت دائمی کشوری دیگر را داشته باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۱    
بدیهی است توسعه روابط سیاسی با همه دولتهایی که بطور متقابل به کشور ما احترام میگذارند هم، به نفع اقتصاد ایران است و باید همچنان در دستور کار دولت محترم باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۹    
خبرآنلاین نوشت: پرش مسافران بنگلادشی از روی قطاری به قطار دیگر برای تغییر در مسیر سوژه رسانه ها شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۱    
این رفتار حتی در میان هنرمندان و طرفداران و مخاطبینش نیز شکاف عمیق و شاید جبران ناپذیری ایجاد کند که به صلاح هیچ کس نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۹    
عمل جراحی آیت الله سیستانی که از ناحیه ران پای چپ دچار شکستگی شده بود، با موفقیت به پایان رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۶    
داریوش ارجمند ضمن انتقاد از برخی سلبریتی های بی وطن گفت: چرا همین جا کار را نمی کنی؟ چرا این بضاعت را در وطنت نداری؟ مگر آنجا کجاست؟
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۳    
براساس اعلام بانک مرکزی از روز شنبه عملیات بازار باز توسط بانک مرکزی آغاز می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۹    
دستگاه قضایی آمریکا دو فرد ایرانی تبار را با ادعای اینکه از گروهک منافقین جاسوسی می کرده اند به حبس محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۹    
همراه با فناوری های کاربردی و مفید، محصولات و فناوری هایی بودند که به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکردند و به یک شکست تبدیل شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۳    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی می گوید که قیمت گوجه فرنگی بوته ای درجه 1 در خرده فروشی ها حدود 9500 تومان است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۱    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت:سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۰    
نقش آفرینی بسیار کوتاه بادلی در سال 1960 برای او نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به ارمغان آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۷    
رئیس پلیس راه البرز گفت: باتوجه به بارش برف و یخبندان در جاده کرج - کندوان مسافران سفر خود را به شب موکول نکنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۴    
مراسم تشییع پیکر شهیده ساجده سرائیان و شهید محمدجواد میانجی که در سانحه هوایی به شهادت رسیده بودند، صبح پنجشنبه 26 دی 1398 در خیابان استادمعین تهران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۱    
رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از تشکیل پرونده قضائی مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در محور باغین به بردسیر در استان کرمان که منجر به فوت تعدادی از هموطنان شد، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۳    
عورکی بزرگ یا خدابخش روستایی در دهستان پیرسهراب بخش مرکزی شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان ایران است. بر اثر سیل اخیر اغلب راه های مواصلاتی این روستا قطع شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۷    
این کارشناس حقوقی چنین بیان کرد: در سانحه اخیر نه ارزیابی ریسکی انجام شده و نه از بخش نظامی درخواستی شده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس پلیس راهور پایتخت از تمهیدات پلیس برای برگزاری نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری خبرداد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۷    
رئیس جمهور گفت: اینکه در مقام عمل یک پایگاه آمریکا را نیمه شب بلرزانیم و پنتاگون را برای 24 ساعت در برابر این حادثه بیدار نگه داریم و ناچار کنیم آنها را تا از تهدیدشان عقب بنشینند، بسیار مهم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۱    
مراسم تشییع پیکر 4 نفر از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی صبح امروز پنج شنبه با حضور مردم و مسئولان در همدان برگزار شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۸    
در لیست 10 کشور برتر رده بندی امسال، بیشتر کشورهای اسکاندیناوی و شمال اروپا دیده می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مهندس آب نیکی روایتی از حواشی دوران حضور شهید مصطفی احمدی روشن در سازمان هسته ای کشور را بیان می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۷    
زمین لرزه لحظاتی قبل شهرستان راور در استان کرمان را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۱    
سیدحسن خمینی، اسحاق جهانگیری، موسوی بجنوردی، مجید انصاری، صالحی، آذری جهرمی و تعدادی دیگر از مسوولان کشوری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی حاضر شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۸    
صد ها شیرینی پز و آشپز در جنوب هند طولانی ترین کیک جهان به طول 6.5 کیلومتر را پختند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۶    
پدر نظامی آمریکایی می گوید: رسانه های آمریکا گفتند هیچ تلفاتی در الاسد نبوده است اما الان یک هفته است از وضعیت پسرم بی خبرم و پاسخ تماس های مرا نمی دهد. خدا ترامپ را لعنت کند!
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۳    
حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)در شهرری، بامداد پنجشنبه 26 دی 1398 با حضور مردم و مسؤولان غبارروبی و عطرافشانی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۳    
وزیر خارجه فرانسه از تمامی شهروندان این کشور خواست تا سفر به ایران و عراق را در پی خطر بی ثباتی در منطقه به تاخیر بیندازند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۱    
یک نماینده مجلس گفت: برخی از افراد سرشناس نیستند و زمانی که رد صلاحیت می شوند رسانه ها به آنها نمی پردازند. از چند روز قبل هم می گویند فلانی رد شده و در حوزه انتخابیه پخش می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک، از کشف جسد دختری 14 ساله در این شهرستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۹    
طوفان برندان با سرعت 90 کیلومتر در ساعت جنوب انگلیس را درنوردید. وزش شدید باد سیستم حمل و نقل این کشور را مختل کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۶    
کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روز های آینده را تشریح کرد و گفت: از جمعه ناپایداری های جوی وارد تهران می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۰    
سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مناطق سیلزده چابهار و بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بر تامین آب آشامیدنی و بازگشایی راه ها روستایی برای امدادرسانی تاکید کرد و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۷    
استان چهارمحال و بختیاری یکی از مرتفع ترین مناطق کشور می باشد که مستعد رونق ورزش ها و تفریحات زمستانه است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان اورژانس استان یزد از واژگونی یک دستگاه کامیون در کمربند غربی اردکان میبد بعد از کارخانه شیشه اردکان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۷    
وزیر خارجه ایران با انتقاد از تسلیم شدن اروپا مقابل آمریکا در موضوع توافق هسته ای، گفت آنها برجام را برای دوری از تعرفه های رئیس جمهور آمریکا فروختند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۳    
برای همه ی ما پیش می آید که گاهی احساس دلتنگی یا غم و اندوه داشته باشیم، اما این احساسات با تجربه ی افسردگی کاملا متفاوت است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۳    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بازگشایی اغلب جاده های مسدود هرمزگان و سیستان وبلوچستان که به دلیل سیلاب مسدود شده بود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۱    
دستیار سرمربی استقلال دقایقی پیش وارد ایران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۱    
وزرای امور خارجه ایران و هند صبح امروز (پنجشنبه) در صبحانه ای کاری آخرین تحولات روابط دوجانبه و شرایط منطقه را بررسی کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده قربانی این حادثه دردناک، برای وی از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۸    
جوان عاشق به خاطر مشکلات روانی اش می خواست همسرش را بسوزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۲    
معاون بنیاد مستضعفان از اجرای مرحله تردد آزمایشی از قطعه نخست آزادراه تهران-شمال تا حدود دو هفته آینده خبر داد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۶    
پسر افغان پس از اینکه در افغانستان مردی را با شلیک گلوله به قتل رسانده و به ایران گریخته بود، پسرخاله اش را هم به قتل رساند. متهم روز گذشته در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۶    
مدتی قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گوشی تلفن همراه و پول هایش توسط سرنشینان یک خودرو پراید خبر داد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۱    
مدیر ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین خبر شهادت سردار فضلی را تکذیب کرد.