سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۸Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 10 آذر 1399 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 31 فروردین 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1399 صراط نیوز 31 خرداد 1399 صراط نیوز 31 تیر 1399 صراط نیوز 31 مرداد 1399 صراط نیوز 31 شهریور 1399 صراط نیوز 30 مهر 1399 صراط نیوز 30 آبان 1399 صراط نیوز 30 دی 1399 صراط نیوز 1 بهمن 1399 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 1 آذر 1399 صراط نیوز 2 آذر 1399 صراط نیوز 3 آذر 1399 صراط نیوز 4 آذر 1399 صراط نیوز 5 آذر 1399 صراط نیوز 6 آذر 1399 صراط نیوز 7 آذر 1399 صراط نیوز 8 آذر 1399 صراط نیوز 9 آذر 1399 صراط نیوز 10 آذر 1399 صراط نیوز 11 آذر 1399 صراط نیوز 12 آذر 1399 صراط نیوز 13 آذر 1399 صراط نیوز 14 آذر 1399 صراط نیوز 15 آذر 1399 صراط نیوز 16 آذر 1399 صراط نیوز 17 آذر 1399 صراط نیوز 18 آذر 1399 صراط نیوز 19 آذر 1399 صراط نیوز 20 آذر 1399 صراط نیوز 21 آذر 1399 صراط نیوز 22 آذر 1399 صراط نیوز 23 آذر 1399 صراط نیوز 24 آذر 1399 صراط نیوز 25 آذر 1399 صراط نیوز 26 آذر 1399 صراط نیوز 27 آذر 1399 صراط نیوز 28 آذر 1399 صراط نیوز 29 آذر 1399 صراط نیوز 30 آذر 1399 
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۳    
در حالی که یکی از اعضای ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده از دریافت واکسن فایزر انصراف دادیم، چون هواپیما و امکانات حمل این واکسن را نداریم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۴    
قسمت های مختلف سازمان مدیریت پسماند اعم از تنظیف شهری، جمع آوری زباله ها از سطح شهر، سایت توزین و انتقال پسماندها ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۳    
ماشین شخصی داشتن، در کنار محاسنش گرفتاری هایی هم دارد و یکی از آن ها مسئله تصادف است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۸    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت، ضمن تشریح نکات آموزشی و ایمنی مهم در مورد ضدعفونی تلفن همراه در زمان شیوع کرونا هشدار داد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۷    
در شرایطی که دلیل دقیق گاستروپارزی مشخص نیست، تصور بر این است که با اختلالات سیگنال های عصبی در معده مرتبط باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۱    
برای ادامه اجرای موفق عملیات بازار باز ابتدا دولت باید مخارج خود را بطور قابل توجهی کاهش دهد سپس برای افزایش جذابیت اوراق دولتی، نرخ بهره اسمی آنها در حد قابل قبولی افزایش یابد
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد بزودی با موضوع برجام تشکیل جلسه می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۳    
قرعه کشی نهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، با حضور نمایندگان نهاد های ناظر برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۷:۱۷    
در مطلب زیر سالم ترین خوراکی های شناخته شده روی زمین را معرفی می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۴:۲۶    
در سال 1995، یک روانپزشکی و روزنامه نگار دانش به نام دانیل گلمن، کتابی منتشر کرد به نام هوش هیجانی و به این ترتیب، دنیا را با مفهوم هوش هیجانی آشنا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۱:۴۷    
کافئین موجود در چای سیاه و سبز باعث ایجاد ضربان قلب نامنظم و بیشتر شدن اضطراب در افراد خاص می شود بنابراین اگر بیماری قلبی دارید، کافئین را محدود کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۰    
بهنوش بختیاری از هنرمندان تئاتر و تلویزیون در اینستاگرام خود شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان انرژی اتمی را موظف به تامین اورانیوم با غنای بالای 20 درصد برای مصارف صلح آمیز کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۴    
وزیر آموزش وپرورش در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی اظهار کرد: پایان جعل مدارک تحصیلی و صرفه جویی در زمان از مزایای سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۲    
دو دوست با طراحی نقشه ای به خانه مردی دستبرد زدند و معادل 150 میلیون تومان سرقت کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۴    
به بهانه آغاز 43 سالگی سالار عقیلی، از فراز های مهم زندگی این خواننده خواهیم گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۱    
پخش آخرین نقش آفرینی زنده یاد سیروس گرجستانی در سریال شرم روی آنتن شبکه سه رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۵    
امروز آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی است و متقاضیان تا پایان امشب فرصت دارند که کد ملی سرپرست خانوار خود را به سرشماره 6369 ارسال کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۶    
دنیله ارگوچی، دوست صمیمی دیگو مارادونا فقید ادعای جالبی درباره خوشحالی بعد از گل لیونل مسی در دیدار روز گذشته بارسلونا مقابل اوساسونا مطرح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۳    
سام درخشانی با انتشار این استوری به زایمان های گران قیمت در 99/09/09 واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۷:۳۳    
مجموعه داستان های کوتاه بهزاد فراهانی که شامل تجربه ها و آموخته های شخصی وی می شود، منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۷:۰۶    
محققان برای نخستین بار موفق به دستکاری یک ویروس و تبدیل آن به ویروسی مخفی کار برای مقابله با انواع پیشرفته سرطان شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۶:۴۵    
یافته های جدید نشان می دهد فشار اکسایشی مزمن در طول سفر فضایی بر طول تلومرها تاثیر دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۵:۵۰    
زنان در دوران جنگ تحمیلی از جمله افرادی بودند که گاهی دوشادوش مردان در جبهه و نزدیک ترین فاصله به دشمن حضور میافتند. تعدادی از این زنان شهید، جانباز و اسیر شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۵:۰۲    
تولد یک نوزاد دارای آنتی بادی های ضد ویروس کرونا اما بدون ابتلا به این بیماری از یک مادر دارای عفونت با این ویروس باعث تعجب مقامات بهداشتی سنگاپور شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۴:۳۲    
شاید شما هم وعده ها درباره کرم های دور چشم را شنیده باشید، وعده های کاستن نشانه های پیری مانند چین و چروک و حلقه های تیره یا برطرف کردن کامل آنها.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۳:۴۱    
عضو فرهنگستان علوم پزشکی درباره زمان پایان بحران کووید-19 گفت: طبق مدل های بیولوژیکی ای که محققان در دنیا ارائه کردند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۳:۰۲    
"ریتم شبانه روزی" یک چرخه 24 ساعته در فرایندهای فیزیولوژیکی موجودات زنده است. این ریتم، الگوی خواب و تغذیه همه حیوانات از جمله انسان را کنترل می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۲:۳۲    
بیماری کووید 19 با علائم مختلفی همراه است که تب و لرز، تنگی نفس، سرفه خشک و از دست دادن حس بویایی از جمله علائم شایع است، اما بنا بر تحقیقات جدید پزشکی و براساس آنچه مبتلایان اظهار می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۱:۴۷    
سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور ضمن تشریح نکات تغذیه ای کلیدی در دوران بلوغ هشدار داد: مصرف ناکافی مواد مغذی مورد نیاز در این دوران می تواند منجر به تأخیر در روند "بلوغ جنسی" شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۱:۰۲    
بانوی پیر ایتالیا با حضور کریس رونالدو عملکرد درخشانی داشته اما در غیاب قوق ستاره پرتغالی تیمی متوسط بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۳۲    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 11 آذر را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۲۹    
صدر اعظم آلمان درباره وقوع موج سوم کرونا در کشورش در صورت عدم رعایت احتیاط و محدودیت های ضد کرونایی از طرف شهروندان هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۲۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مدعی شد که توقف بازرسی از تأسیسات هسته ای برای ایران و سایر طرفها سودی در پی نخواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۲۶    
دو روز پیش هواپیمای سعودی در پاسخ به عملیات نیروی موشکی یمن علیه شرکت آرامکو در جده ، کلیه الشرطه را در صنعا که حاوی اسب های اصیل بود هدف قرار دادند و تعدادی از این اسب ها مردند و تعدادی دیگری زخمی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۲۶    
یکی از پیشنهادهای جدی و موثر در زمینه افزایش نظارت بر بازار و مقابله با گرانفروشی و کم فروشی می تواند استفاده از خیل نیروهای مخلص و پا به رکاب بسیجی به عنوان بازوی کمکی سازمان تعزیرات حکومتی باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۲۳    
منابع خبری شامگاه دوشنبه از وقوع انفجار و آتش سوزی در دو میدان نفتی زاکوم و الفاتح در امارات متحده عربی خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۱۷    
هدایت گفت: تسریع در اجرای پروژه اقدام ملی مسکن در گرو همکاری قوه قضاییه و رفع مشکلات معارض زمین های این طرح است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۱۴    
بازار شایعات پیرامون وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین پس از هفته ها همچنان داغ است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۱۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده اند عربستان سعودی به هواپیماهای رژیم صهیونیستی مجوز داده در پروازهای خود به مسیر امارات از حریم هوایی عربستان استفاده کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۸    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دستور فوری وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۵    
بازیکن دورگه تیم ملی بسکتبال بعد از شکست برابر سوریه با تاکید بر لزوم افزایش تلاش برای نتیجه گیری گفت: با قدرت بیشتری باز خواهیم گشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۵    
علیرضا طلیسچی، خواننده موسیقی سبک پاپ نیز با اشاره به همین موضوع، نوشته طنز و کنایه داری را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در واکنش به خبر مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: علل متعددی می تواند باعث مرگ یک نفر در اتاق عمل شود و باید جوانب کار با دقت بررسی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۷    
نازدار افشنگ معلم فداکار اشنویه ای گفت: به دلیل عدم دسترسی به اینترنت هر روز مجبور است برای تدریس آنلاین کیلومتر ها راه برفی کوهستان را طی کند تا به نقطه ای برسد که دکل مخابرات برای برقراری اینترنت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۴    
صبح امروز گشت مشترک تعزیرات تهران با موضوع اجرا محدودیت ها در صنوف، قیمت مرغ و چگونگی عرضه آن برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۱    
سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت پایتخت7 مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید پایتخت وارد پیش تولید شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۸    
کارشناس هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از فردا شب در بسیاری از مناطق کشور بارش باران و برف خواهیم داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۴    
نسیم نوشت: گستاخی وقیحانه عامل موساد در پخش زنده روسیاالیوم؛ "منتظر موشک های ایران هستیم ولی ایرانی ها پاسخی نمی دهند " "ایدی کوهین" عامل سازمان جاسوسی موساد که سناریوی تحریک ایرانیان برای وارد شدن ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۸    
قیمت دلار در بازار آزاد امروز 25500 تومان و دلار صرافی ملی 25000 تومان بوده است. این دو نرخ در روز گذشته به ترتیب 25000 و 24450 تومان بود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۵    
ماجرا از این قرار است که در سال 1388 (11 سال قبل) قطعه ای از آلبوم عبور از مه علی زند وکیلی با شعری که اعلام شد متعلق به حسین منزوی است ساخته شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۹    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه شنبه 11 آذر 99 که از شبکه های 7، 4 و معارف پخش می شود، منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۷    
پس از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا امید به شکل گیری توافق میان ایران و آمریکا بیشتر شد. این امیدواری تاثیرات کاهش بر بازار ارز و طلا گذاشته است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۷    
با شروع مجدد تحریم ها در سال 97، دو برند کره ای با ارسال نکردن قطعات به شرکای ایرانی شان، ایران را ترک کردند، اما به قاچاق گسترده و سازمان یافته محصولات خود به ایران روی آوردند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۴    
وزیر انرژی الجزایر اعلام کرد، اعضای اوپک در نشست رسمی روز دوشنبه درباره ضرورت تمدید محدودیت عرضه فعلی اوپک به مدت سه ماه از ژانویه به توافق رسیدند و برای متقاعد کردن همکارانشان در گروه اوپک پلاس به ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۸    
در روز اول هفته چهارم لیگ برتر، گل گهر صدر جدول را حفظ کرد و پرسپولیس به رده دوم رسید. در اولین روز از هفته چهارم لیگ برتر ایران ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۵    
احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس پس از گلزنی برابر شهرخودرو، خوشحالی جالبی انجام داد. او پس از پایان بازی در صفحه اینستاگرامش نوشت: شادی گل امروز من ادای احترام کوچکی بود به یگانه شماره 10 تاریخ ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۲    
فیلم سینمایی جمشیدیه ساخته یلدا جبلی اکران آنلاین می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۳    
معاون سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد که مردم در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی با سامانه 135 سازمان تعزیرات و 124 سازمان صنعت و معدن تماس بگیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۰    
وزارت خارجه بحرین ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۷    
نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق دلیل تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات پرونده ترور فرماندهان پیروزی را تعارف دولت الکاظمی با آمریکا دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۴    
دختر 12ساله بندرعباسی که شبانه همراه دوستش برای بازی روی پشت بام رفته بودند، خود را حلق آویز کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۱    
ثبت نام داوطلبان متقاضی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هفته آینده آغاز می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۲    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: وجوه دریافتی مازاد از مشرف شدگان حج تمتع سال 1398 به حساب های فعال آنان در شعب بانک ملی واریز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۹    
وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی، شرکت ملی واردات و صادارت الکترونیک چین را به بهانه ارائه خدمات به ونزوئلا تحریم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۷    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با ارسال نامه ای به مدیرکل دفترسازمان ملل در وین، ضمن محکومیت ترورشهید فخری زاده، خواهان محکومیت این اقدام تروریستی ازسوی وی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۴    
سخنگوی حزب حاکم دولت فرانسه امروز و پس از اعتراضات گسترده مردمی از لغو لایحه جنجالی ممنوعیت فیلمبرداری از نیروهای پلیس حین انجام وظیفه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۸    
تست کرونای سناتور ایالت پنسیلوانیا زمانی که وی در کاخ سفید در نشست بازگرداندن آراء به نفع پرزیدنت با ترامپ دیدار داشت، مثبت اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۷    
جانشین وزیر راه در ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه از امروز عملیات اجرایی برای آمادگی واردات واکسن کرونا آغاز شد، گفت: 5 فروند هواپیمای مورد نیاز واردات واکسن را آماده کرده ایم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۸    
سرمای رکود همچنان بر بازار خودرو حاکم است و همانند روزهای قبل تقریبا کمتر خرید و فروشی انجام می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۶    
کیم جونگ اون در نشست دفتر سیاسی حزب حاکم کارگر به شدت از اوضاع فعلی نابسامان اداره اقتصاد کره شمالی انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۰    
تصویری از اورژانس بیمارستان طالقانی امروز صبح، بعد از بیش یک ماه نداشتن تخت خالی را ببینید
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۸    
در پایان دیدار پرسپولیس مقابل شهر خودرو از چهار بازیکن 2 تیم تست دوپینگ گرفته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۵    
ماست سبو پروبیوتیک هراز با مقدار 2 کیلوگرم به قیمت 31 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۶    
حسینی با اشاره به اینکه برداشت زعفران تا 20 آذر ادامه دارد، گفت: حداقل نرخ هر کیلو زعفران 8 میلیون و حداکثر 16 میلیون تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۳    
سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وجوه مازاد هزینه های حج تمتع 1398 به حساب فعال حجاج واریز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ گرم 26 تا 29 هزار تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۱    
متخصصان انگلیسی اعلام کردند سطح بالای کلسترول خون می تواند منجر به بروز علائم خاصی در بدن افراد شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۹    
مردم شمال شرق سوریه در اعتراض به اقدامات شبه نظامیان کُرد وابسته به آمریکا و برای اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور تظاهرات کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۳    
رئیس اورژانس تهران از فوت فردی که در مترو اقدام به خودکشی کرده بود، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۵    
وزارت امور خارجه افغانستان در واکنش به انتشار تصویر جنجالی سرباز استرالیایی اعلام کرد تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۹    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با تشریح شروط نمایندگان برای واردات خودرو به کشور، گفت: این شرایط در قالب طرح ساماندهی بازار خودرو پیش بینی شده که باید در صحن به قانون تبدیل شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۶    
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه فقط دولت هایی تروریسم را محکوم نمی کنند که از وجود و اشاعه تروریسم سود می برند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۳    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به 68 پرسش مهم در رابطه با سهام عدالت پاسخ داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۰    
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا از تشکیل تیم رسانه ای کاملا زنانه برای کاخ سفید خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۴    
یکصدوهشتادمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش با حضور وزیران نفت و انرژی این سازمان از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۷    
در حالی که لس آنجلس همواره با مشکل بی خانمانی مواجه بوده، ساکنان این شهر می گویند با شیوع همه گیری کرونا این بحران وخیم تر شده و اوضاع در حال خارج شدن از کنترل است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۶    
تیم های فوتبال پرسپولیس - شهرخودرو در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۰    
در جریان درگیری ها میان زندانیان و زندانبانان یک زندان در کشور سریلانکا، واقع در جنوب آسیا، 8 نفر کشته و بیش از 50 نفر زخمی شده اند
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۷    
با شروع معاملات بازار سهام در این هفته ارزش و حجم معاملات بالا رفته و شاخص کل محدوده مقاومتی یک میلیون و 400 هزار واحد را هم پس گرفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۸    
از آنجایی که سلامت قلب برای سلامتی بدن انسان اهمیت زیادی دارد، باید از علائم بیماری های قلبی آگاه باشید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۰    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت که اخیراً در حوزه دیوان عدالت اداری 10 وکیل و کارچاق کن، در استان آذربایجان شرقی 14 وکیل ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۷    
کمیسیون ملی یونسکو در حاشیه برپایی اولین دوره از جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 از ژالو علو تقدیر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۱    
جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا که با رأی اکثریت زنان کشورش پیروز میدان انتخابات شده، اکنون در روند چیدن مهره های کابینه و پست های مختلف دولتی، قصد دارد تا با میدان دادن به زنان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از آخرین وداع خانواده شهید محسن فخری زاده بر سر مزار وی را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
افزایش قیمت برنج وارداتی از حدود یکسال پیش همچنان ادامه دارد و نسبت به پارسال بیش از 140 درصد رشد داشته است، ولی میزان افزایش قیمت نسبت به مهرماه تا حدی کاهشی بوده و از حدود 12 به 7.9 درصد رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر گفت: دامادی که بدون توجه به محدودیت های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده و بازداشت شده بود به تهیه و توزیع ماسک رایگان محکوم شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۵    
معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه از 22 آذر ماه صدور چک در وجه حامل ممنوع است، گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
مریم امیر جلالی با انتشار این عکس نوشت: قابل توجه هوچی های باصطلاح محترم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر شهرخودرو را اعلام کرد.
  • ۱