چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 10 دی 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 بهمن 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 دی 1397 ستاره 2 دی 1397 ستاره 3 دی 1397 ستاره 4 دی 1397 ستاره 5 دی 1397 ستاره 6 دی 1397 ستاره 7 دی 1397 ستاره 8 دی 1397 ستاره 9 دی 1397 ستاره 10 دی 1397 ستاره 11 دی 1397 ستاره 12 دی 1397 ستاره 13 دی 1397 ستاره 14 دی 1397 ستاره 15 دی 1397 ستاره 16 دی 1397 ستاره 17 دی 1397 ستاره 18 دی 1397 ستاره 19 دی 1397 ستاره 20 دی 1397 ستاره 21 دی 1397 ستاره 22 دی 1397 ستاره 23 دی 1397 ستاره 24 دی 1397 ستاره 25 دی 1397 ستاره 26 دی 1397 ستاره 27 دی 1397 ستاره 28 دی 1397 ستاره 29 دی 1397 ستاره 30 دی 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۹    
داریوش فرضیایی به تازگی ویدیویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که در آن با دیدن معلم کلاس اولش به شدت احساساتی شده و گریه می افتد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۶    
خاک پرلیت به دانه های کوچک، سبک و سفیدرنگی گفته می شود که در بیشتر انواع خاک گلدانی وجود دارد. این ماده نوعی سنگ آتشفشانی است و استفاده از آن در باغبانی و کشاورزی به بهبود تهویه خاک ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۰۷    
ساز دیوان یک ساز زهی زخمه ای است که توسط مضراب پلاستیکی نواخته می شود. دیوان ساز مناطق کرد نشین است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۷    
اثرات قرص اورژانسی تا بیست و چهار ساعت پس از مصرف باقی می ماند و رابطه بعد از قرص اورژانسی هیچ مشکلی ندارد اما نباید استفاده از روش های محافظتی را فراموش کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۵۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص رد لایحه مربوط به کودک همسری در کمیسیون قضایی مجلس گفت ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۸:۵۰    
بهرام قاسمی گفت: علیرغم اینکه در اراده سیاسی اروپا حفظ برجام و پیشبرد آن مشهود بود ولی در عمل اروپا و مجموعه اتحادیه اروپا نشان دادند که در مقابل فشار آمریکا از توانایی لازم برخوردار نیستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۴۵    
فرمانده سپاه قدس قدس تاکید کرد که کربلای 4 عملیات فرعی نبود، ولی دشمن به علت اینکه ما عملیات کربلای 5 را بلافاصله آغاز کردیم، تصور کرد که فرعی بوده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۱۲    
مدل رنگ و مش 2019 را باید در میان مدل هایی به رنگ مرجانی جستجو کرد. این هایلایت ها قطعا نباید به رنگ مرجانی جیغ دربیایند و می توانند سایر طیف های رنگی مرتبط را پوشش دهند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۰:۰۷    
امروزه تاثیر طب سوزنی و روش های درمانی آن در برطرف کردن چربی های موضعی و به خصوص نواحی پهلوها و شکم به اثبات رسیده است و به عنوان یک روش لاغری به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۵۶    
باوجود اینکه حسین اردکانی، استاد علم هواشناسی، مدعی پیش بینی وقوع یخبندان 10 روزه در 15 تا 25 دی ماه شده است، سازمان هواشناسی می گوید این پیش بینی قابل استناد نیست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۴۵    
عبدالعظیم رضایی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تجمعاتی در داخل دانشگاه آزاد به دلیل اتفاق تاثربرانگیز برای دانشجویان این دانشگاه، برگزار شده است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
امروزه نقره جایگاه خود را در بین خانم ها به خوبی حفظ کرده است؛ بنابراین انتخاب یک مدل سرویس نقره شیک می تواند برای شما تا حد زیادی به صرفه باشد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۰۱    
احتمالا جسد روزنامه نگار سعودی به محل اقامت کنسول عربستان انتقال یافته اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۸:۱۵    
در روزهایی که شاهد شرایط نابسامان اقتصادی هستیم احتمالا بسیاری از رانندگان از خود می پرسند که چگونه مصرف سوخت را کاهش دهیم؟ پرسشی که به آن پاسخ خواهیم داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
حسن قاضی زاده وزیر بهداشت صبح امروز در جلسه معاونان وزارت بهداشت از همکاران خود خداحافظی کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۶    
پارافیلیا نوعی اختلال جنسی است که در آن فرد، به علت عدم توانایی در برقراری ارتباطات معمول، فرد با اشیاء خاص یا رفتارهای خاص به برانگیختگی و یا لذت جنسی دست می یابد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۵    
عفونت معده نوزاد که آنفولانزای معده نیز نامیده می شود، موجب بروز اسهال و استفراغ می شود. در این شرایط خطر کم آبی بدن کودک را تهدید می کند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۵    
اگر انواع گوناگونی از پد های آرایشی را در بیشتر تبلیغات و مغازه های آرایشی می بینید بهتر است قبل از خرید با کاربرد انواع پد آرایشی آشنا شده و آن ها را در جای درست خودشان به کار ببرید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
گربه ها موجوداتی دوست داشتنی و حیواناتی وفادار هستند. این حیوانات اهلی نژادهای مختلفی دارند که هریک دارای ویژگی های خاص ظاهری مانند رنگ پوست، مو شکل بدن و رفتاری منحصر به فردی هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
چراغ ها مدتهاست که تنها با هدف روشنایی ساخته نمی شوند. امروزه طرح ها و مدل های بسیار متنوعی از انواع مدل چراغ دیواری دکوراتیو در بازار موجود است که هر یک عملکرد متفاوتی داشته و برای اتاق خواب یا سالن ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۰    
تیم فوتبال ایران که برای بازی های جام ملت های آسیا آماده می شود، در اردوی دو هفته ای خود، امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم قطر می رود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۳    
مدتی پیش شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر جدایی رامبد جوان از نگار جواهریان به راه افتاد که بلافاصله از سوی منابع خبری تکذیب شد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
آیت الله جوادی آملی درباره دلیل زودتر به تکلیف رسیدن زنان به نسبت مردان می گوید توفیق زن بیش از مرد است که 6 سال زودتر به تکلیف می رسد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
رییس دانشگاه آزاد تهران با حضور در جمع معترضان دانشگاه گفت که جرات عذرخواهی کردن دارد، ولی کسانیکه 30 سال پیش این جاده را کشیدند و 46 میلیارد پول تله کابین دادند باید پاسخگو باشند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
پخش تصاویری نامتعارف از فیلمی سینمایی در سیمای کیش حواشی، واکنش ها و انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
حسام منظور، بازیگر نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت، به سوالی درباره وجود بانوان با بینی های عمل شده در این سریال و عدم تطابق زمانی آن با دوران قاجار پاسخ داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید ازروز چهارشنبه (12 دی ماه) خبر داد و گفت ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۱    
دوخت پاپیون نمدی و تزیین کردن وسایل منزل با آن کار بسیار ساده و جذابی است که با وسایل اندک و ارزانی مانند پارچه نمدی، چسب، نخ و سوزن و الگو امکان پذیر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
شبکه تلویزیونی الاتجاه با بیان اینکه سفر مخفیانه رئیس جمهور آمریکا به عراق سوالات زیادی را درباره علت این مخفی کاری به وجود آورده، گزارشی را در این باره منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
رعایت اصول بهداشتی از جمله شستشوی کامل دست ها و پخت صحیح انواع گوشت بهترین روش برای جلوگیری از ورود کرم انگلی به بدن است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۹    
مامه تیام سنگالی خرید شگفت انگیز کل لیگ برتر لقب گرفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۹    
ساخت دریم کچر یک سرگرمی جذاب است که برای دور کردن کابوس و خواب های آشفته از کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۶:۰۹    
زنجبیل یکی از گیاهان دارویی پر خاصیتی است که برای پوست و مو نیز فوائد بسیاری دارد. از جمله خواص زنجبیل برای پوست، اثرات ضد پیری، رفع سوزش و ضد جوش و لک است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۴:۳۹    
در یک رژیم برای پسردار شدن باید مصرف غذاهای غنی از سدیم و پتاسیم را افزایش دهید. همچنین، مصرف غلات صبحانه نیز شانس پسردار شدن را افزایش می دهد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۳:۰۹    
لیست استخرهای تهران بر اساس مناطق 22 گانه شهری (آدرس، شماره تلفن و اطلاعات این مراکز در سراسر شهر تهران)
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۳۹    
یکی از خواص معنوی تسبیح شاه مقصود جذب انرژی های مثبت محیط است. شاه مقصود یک سنگ سبز و زرد رنگ بسیار محبوب است و در ساخت تسبیح بسیار مورد استفاده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۹    
حتما متعجب خواهید شد که بدانید فال روزانه 10 دی 1397 چه چیزی برای شما پیش بینی خواهد کرد. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به فال روزانه بر اساس ماه تولد شما.