پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۹:۴۲Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 22 دی 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 بهمن 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 دی 1397 ستاره 2 دی 1397 ستاره 3 دی 1397 ستاره 4 دی 1397 ستاره 5 دی 1397 ستاره 6 دی 1397 ستاره 7 دی 1397 ستاره 8 دی 1397 ستاره 9 دی 1397 ستاره 10 دی 1397 ستاره 11 دی 1397 ستاره 12 دی 1397 ستاره 13 دی 1397 ستاره 14 دی 1397 ستاره 15 دی 1397 ستاره 16 دی 1397 ستاره 17 دی 1397 ستاره 18 دی 1397 ستاره 19 دی 1397 ستاره 20 دی 1397 ستاره 21 دی 1397 ستاره 22 دی 1397 ستاره 23 دی 1397 ستاره 24 دی 1397 ستاره 25 دی 1397 ستاره 26 دی 1397 ستاره 27 دی 1397 ستاره 28 دی 1397 ستاره 29 دی 1397 ستاره 30 دی 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
سرمربی عراق گفت: بازی های ایران را تماشا کرده ام و مشاهداتم را به ثبت رسانده ام. باید بگویم که آن ها نقاط ضعف زیادی دارند و ما در بازی با آن ها از این نقطه ضعف ها استفاده خواهیم کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۹    
سید حسن آقامیری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از خلع لباس خود خبر داده و جزییاتی از احکامی که برایش صادر شده را عنوان کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۹    
می گویند شما همان چیزی هستید که می خورید؛ به عبارت دیگر اگر خوراکی های سالم و مقوی بخورید، بدنتان سالم تر و قوی تر خواهد بود و اگر مرتب هله هوله به خورد خودتان بدهید ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۷    
عسل و خربزه دو ماده غذایی ناسازگار هستند که نباید با هم مصرف شوند. از عوارض مصرف عسل و خربزه دیر هضم و بد هضم بودن آن است که باعث فشار بر دستگاه گوارش و دل درد های شدید می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۷    
ساز های کوبه ای یا ممبرافون به ساز هایی گفته می شود که تولید صدا در آن ها در اثر ضربه دست یا چوب انجام می شود. سازهای کوبه ای انواع مختلفی دارند و بسیار متنوع هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۷    
حافظیه شیراز، مکانی عجیب و منحصر بفرد است که چه ایرانی باشید چه خارجی، حس و حال آن را دریافت می کنید ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۷    
برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی نیاز به مواد شیمیایی نیست. شما می توانید از جوش شیرین، سرکه و صابون استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید محفظه کف ماشین را باز کنید تا بتوانید فیلتر را خارج کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۷    
مصرف خربزه در بارداری، مزایای بی شماری برای مادر و جنین به همراه دارد. این میوه سرشار از اسید فولیک، آهن و ویتامین C است که به رشد جنین کمک شایانی می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۸    
آموزش ساخت جعبه کادو قلب با طرح های متنوع شامل جعبه قلب بزرگ، جعبه قلب کوچک، جعبه کادویی ساده و قلبی کوچک، ساخته شده از مقوا و... همراه الگو در مطلب حاضر آورده شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۰۹    
نقش آینده نگری در زندگی به ایجاد چشم اندازی روشن برای داشتن برنامه ریزی صحیح بازمی گردد، تکنیک هایی چون به اشتراک گذاری اهداف، صبر و ساخت اهداف کوتاه مدت می تواند به ما کمک کند تا آینده نگر باشیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۹    
تئاتر موزیکال یکی از زیر شاخه های تئاتر یا یکی از اشکال هنر های نمایشی است که ترکیبی از دیالوگ، رقص و موسیقی بوده و همراه با صحنه آرائی، لباس، آرایش و جلوه های نمایشی، داستانی به نمایش گذاشته می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۹    
زمان تعویض لنت ترمز یکی از نکاتی است که تمام رانندگان باید به طور کامل از آن باخبر باشند. به این دلیل که ترمز خودرو یکی از بخش های مهم و حساس آن به شمار می رود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۹    
منابع خبری از وقوع انفجار در پایتخت فرانسه و زخمی شدن چند تن در پی آن خبر می دهند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۴    
از ساعاتی پیش خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی اش در کانادا دست به دست می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۹    
همان طور که می دانید همه افراد پیش از ازدواج باید دوره مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج را سپری کنند. شاید برخی افراد به دلیل عدم آشنایی با چگونگی انجام این دوره هنگام برخورد با آن دچار استرس و نگرانی شوند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۳    
امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون کشور، با ادغام مسائل ورزشی، سیاسی و حاشیه ای در فضای مجازی، پستی خلاقانه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۸    
تعمیر چکه شیر آب کار چندان دشواری نیست و می توان آن را به تنهایی و بدون کمک گرفتن از دیگران نیز انجام داد. در مطلب پیش رو به چگونگی انجام این کار می پردازیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۳    
نگار جواهریان متولد 22 دیماه سال 61، همسر رامبد جوان است. به همین مناسبت رامبد جوان در یکی از سالن های پردیس سینمای کوروش به همراه حضار داخل سالن تولد او را تبریک گفت و فیلمش را در اینستاگرام منتشر ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۸    
داریوش فرضیایی، مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان صدا و سیما، ویدیویی را به همراه مادرش در اینستاگرام منتشر کرد و درباره حال این روزهای مادرش نوشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۳    
محسن افشانی چهره پرحاشیه کشور، دابسمشی را با آهنگ "آخرش قشنگه" علیرضا طلیسچی برای همسرش اجرا و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۸    
اگر مو های کوتاهی دارید بدانید که انواع مختلفی از مدل مو ی مجلسی کوتاه وجود دارد که شما می توانید از بین این مدل های متنوع مدلی مناسب و شیک را برای فرم دادن به موهایتان انتخاب کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۳    
شاید برایتان جالب باشد بدانید کشورهای غربی تازه در حال کشف انواع کباب هستند و اصلا اینطور نبوده که مثل ما کبابشان قدمت چند صد ساله داشته باشد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۳    
مینا وحید بازیگر سریال تاریخی بانوی عمارت، در مصاحبه اخیر خود با تی وی پلاس، درباره موضوع اختلافش با آزاده زارعی و منشا پیدایش این حاشیه صحبت کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۸    
پارک ساعی تهران، در سال 1337 به دستان توانمند کریم ساعی در خیابان ولیعصر تهران تاسیس شد. گویی کریم ساعی این روز های پرترافیک و آلوده تهران را پیش بینی می کرد و با فلسفه ریه های تنفسی تهران اقدام به ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۷    
مراحل تصفیه آب در تصفیه خانه شامل آبگیری، آشغالگیری، تصفیه شیمیایی مقدماتی، ته نشینی مقدماتی، توری آب سطحی، هوادهی، لخته سازی، کاهش سختی و ذخیره سازی نهایی آب می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۷    
تهیه باقلوا رشته ای رولی دشوار نیست و در کمترین زمان ممکن می توان یک دسر عربی خوشمزه درست کرد. این شیرینی را می توان در فر یا بدون فر تهیه کرد و پختن آن نیاز به مهارت یک قناد حرفه ای ندارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور گفت: هنوز زیرساخت های لازم برای استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم نشده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۷    
جواد خیابانی پس از پایان دیدار کره جنوبی و قرقیزستان با استفاده از جملات مشهور خود، مخاطبین خود را بار دیگر دچار سردرگمی کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۰۷    
طبع چای سبز سرد و خشک است و باعث کاهش متایولیسم بدن می شود. این چای خواص فراوانی دارد از جمله اینکه از پیری جلوگیری کرده و ضد سرطان و پیشگیری کننده از بیماری های قلبی و عروقی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۷:۰۷    
چیستان های خنده دار و معما های جالب و سر کاری از جمله سرگرمی های جالب و هیجان انگیز است که می توان در جمع دوستان و خانواده ها از شنیدن و مطرح کردن آن ها لذت برد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۶:۰۷    
امروزه برای برخوردار بودن از لبخندی زیبا با داشتن دندان هایی مرتب و هماهنگ، روش های مختلفی در قالب اصلاح طرح لبخند به وجود آمده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۵:۰۷    
در عمل آب مروارید ابتدا چشم را بی حس کرده، سپس، جراح، برش های کوچکی را در نزدیکی قرنیه ایجاد و به عدسی چشم دسترسی پیدا می کند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۴:۰۷    
بابا غنوج نوعی پیش غذای لبنانی نرم و کرمی با بوی دودی و عطر سیر است که با استفاده از بادمجان کبابی درست می شود و طعم دهنده های خاصی مانند روغن زیتون در آن به کار می روند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۳:۰۷    
برای ترمیم پارگی شلوار بسته به نوع و میزان پارگی روش هایی مانند رفو کردن پارچه شلوار و استفاده از یک تکه پارچه همرنگ و متناسب با جنس شلوار برای وصله زدن شلوار وجود دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۲:۰۷    
اگر دکوراسیون منزل شما سبک و سیاقی مدرن دارد، پس اکسسوری ها و سایر جزییات موجود در چنین فضایی هم باید سبک و سیاقی مدرن داشته باشند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۱:۰۷    
متعادل سازی فشار خون، بهبود عملکد دستگاه ایمنی بدن و تضمین سلامت چشم از جمله مهمترین خواص آب طالبی است. ویتامین B6، نیاسین، ویتامین آ و فولات نیز در این میوه یافت می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۷    
در فال روزانه 22 دی 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده شود.