پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 27 دی 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 بهمن 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 دی 1397 ستاره 2 دی 1397 ستاره 3 دی 1397 ستاره 4 دی 1397 ستاره 5 دی 1397 ستاره 6 دی 1397 ستاره 7 دی 1397 ستاره 8 دی 1397 ستاره 9 دی 1397 ستاره 10 دی 1397 ستاره 11 دی 1397 ستاره 12 دی 1397 ستاره 13 دی 1397 ستاره 14 دی 1397 ستاره 15 دی 1397 ستاره 16 دی 1397 ستاره 17 دی 1397 ستاره 18 دی 1397 ستاره 19 دی 1397 ستاره 20 دی 1397 ستاره 21 دی 1397 ستاره 22 دی 1397 ستاره 23 دی 1397 ستاره 24 دی 1397 ستاره 25 دی 1397 ستاره 26 دی 1397 ستاره 27 دی 1397 ستاره 28 دی 1397 ستاره 29 دی 1397 ستاره 30 دی 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۰    
متن عذرخواهی رسمی اداری از جملاتی تشکیل شده که به صورت رسمی درخواست بخشش را مطرح می کند. معذرتخواهی در چنین مواقعی می تواند روابط همکاری در اداره را بهبود ببخشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تیم عراق و بازیکنانش تلاش داشتند در زمانهایی از بازی، بازی را به سمت عصبی شدن و احساساتی کردن بکشند تا مخل بازی شوند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۵    
بولتون در ماه سپتامبر گذشته، زمانی که شبه نظامیان شیعه در بغداد سه خمپاره به سوی منطقه سبز شلیک کردند با برگزاری جلسات اضطراری به پنتاگون دستور داد تا تا فهرستی از اهداف نظامی و حساس در ایران را برای ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۵    
معاون رئیس جمهور افتخار خود را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: براساس برنامه ریزی که انجام دادم پنج شنبه و جمعه ها در جمع مردم مناطق مختلفی از کشور حضور پیدا می کنم تا تدبیری برای برطرف کردن مشکلات ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آماده سازی پرداخت مرحله دوم بسته حمایتی خبر داد و گفت: مرحله نخست بسته حمایتی به کارمندان، بازنشستگان ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۵    
از جمله خواص قیسی می توان به محافظت از قلب، رفع بوی بد دهان، رفع یبوست، مراقبت از پوست و سلامت استخوان اشاره کرد. همچنین قیسی حاوی ویتامین C ،B ،A و مواد معدنی پتاسیم، منیزیم، آهن، فیبر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: من آینده روابط اقتصادی و سیاسی ایران و عراق را بسیار درخشان می بینم و امیدوارم که هر روز رابطه مان بهتر از روز قبل شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۶    
از انواع چادر های موجود در بازار می توان به مدل های پرطرفدار دانشجویی، قجری، اماراتی، عربی، چادر عبایی، شال دار، ملی، جلابیب و لبنانی اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۷    
داستان کوتاه خیانت پسر به دختر قصه ای غمگین، پرغصه و تلخ است. داستانی که در انتهای آن دختری با قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده، از عمق جان گریه می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۹:۰۷    
گردن درد عصبی ممکن است در اثر آسیب استخوانی، افزایش سن، حالت نادرست بدن حین انجام کارهای روزانه و برخی بیماری های خاص به وجود آید. درمان این نوع گردن درد با و حتی جراحی امکان پذیر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۷    
کفش کالج زنانه عموما به کفش هایی گفته می شود که تخت، بدون پاشنه و راحت هستند و برای استفاده مداوم به طور روزانه مناسبند. ورنی، چرم و جیر مدل های تکرار نشدنی کفش کالج برای بانوان هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۷    
سخنان بزرگان در مورد زندگی همانند چراغی هستند که ما را به سوی عشق، موفقیت و انسانیت رهنمون می شوند. سخنان بزرگان در مورد زندگی با عکس نوشته در این مطلب گردآوری شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۷    
خشکی دهان، تاری دید، بی خوابی و سردرد برخی از عوارض مصرف قرص بتاسرک (Betaserc) است. نام دیگر این قرص بتاهیستین است. بتاسرک برای درمان سرگیجه مورد استفاده قرار می گیرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۷    
یکی از رایج ترین مدل های گوشواره، مدل گوشواره بخیه ای است. گوشواره های بخیه ای و یا پرسینگ مناسب بانوانی است که گوش خود را چندین بار سوراخ کرده اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۷    
بیوگرافی بهزاد فراهانی: بهزاد فراهانی متولد 1 بهمن 1323 در فراهان؛ بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. او پدر شقایق فراهانی، گلشیفته و آذرخش فراهانی است که هر سه در زمینه بازیگری مشغول هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۷    
مهمترین روش های شناسایی کانی ها شامل مقایسه جلا، سختی، طعم و بوی کانی و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آن ها می شود. در این بین ابتدا باید بدانیک که یک کانی آلی است یا معدنی؟!
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۷    
حسین محب اهری متولد سال 1330، پیشکسوت بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون کشور بود. وی بامداد روز گذشته و به علت بیماری سرطان در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
قانون بقای ماده و انرژی و رابطه آن با خالق یکی از شبهات است و به عنوان دلیلی برای انکار وجود خالق مطرح شده که ماده گرایان به آن استناد می کنند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۲    
مرضیه ابراهیمی، از قربانیان اسیدپاشی های سال 93 در اصفهان، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره نگاه ها و برخورد مردم با او پس از مساله ای که چهار سال پیش برایش بوجود آمده ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۷    
پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) فردی را که قصد داشت با موشک ضدتانک به کاخ سفید و برخی دیگر از اماکن حساس این کشور در واشنگتن حمله کند، دستگیر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۲    
محمد لقمانیان، عروسک گردان و صداپیشه هنری، در دابسمش تازه خود کاری را با صحبت های رییس جمهور درباره صدا و سیما و حواشی مرتبط با نظر کارشناس جنجالی یکی از برنامه های تلویزیونی درباره اینستاگرام منتشر ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۲    
انتشار ویدیوی کوتاهی از ملاقات عارف، خواننده پیش از انقلاب، و مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال کشور، در ورزشگاه امارات که دیروز محل برگزاری بازی ایران و عراق بود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۷    
جعبه سیاه نوعی دستگاه ضبط کننده اطلاعات است که برای تسهیل بررسی حوادث هوایی در هواپیما جاسازی می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۷    
به تازگی در فضای مجازی کلیپی از رقص و شادی حسین محب اهری در آخرین روز های زندگی اش دست به دست می شود که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۱    
انواع ساندویچ با پنیر چدار می تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل یا میان وعده ای مغذی مورد استفاده قرار گیرند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۱    
عکس نوشته ایام فاطمیه به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س). با مجموعه زیبا از عکس تسلیت ایام فاطمیه برای پروفایل همراه ما باشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۶    
اگر پوست خشکی دارید اصلا نگران نباشید، با تهیه انواع اسکراب خانگی صورت برای پوست خشک که بسیار کم هزینه هستند می توانید پوستی لطیف و زیبا داشته باشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۷:۰۶    
روش کرایولیپولیز در لاغری، متد درمانی جدیدی است که در آن با منجمد کردن سلول های چربی باعث تجزیه و سپس دفع طبیعی آن ها از بدن می شوند. این روش هیچگونه دردی ندارد و تا کنون عوارض خاصی مشاهده نشده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۶:۰۵    
شعر نو غمگین از غم و درد شاعر پرده برمی دارد. اندوه و گریه موجود در شعر می تواند از درد جدایی و هجران باشد و یا غصه هایی که در میان انسان ها مشترک هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۵:۰۵    
افراد گاها یا به علت عدم پختگی و یا برای جلب توجه، از قهر کردن به عنوان سلاح استفاده می کنند. روش برخورد با قهر شوهر باید به گونه ای باشد که این کار برای او تبدیل به عادت نشود و در عین حال بداند که ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۴:۰۵    
طبع سیب های قرمز و زرد گرم و تر است. این گرمی و تری هر چه سیب رسیده باشد بیشتر می شود. اما هر چه سیب نارس تر باشد یا اینکه سبز باشد (سیب ترش) طبعش سرد و خشک تر می شود و خوردنش به سردمزاجان توصیه نمی ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۳:۱۰    
ترشحات قبل از قاعدگی امری طبیعی است. ویژگی این ترشحات در زمان تخمک گذاری، پس از تخمک گذاری، قبل از قاعدگی و پس از قاعدگی متفاوت است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۲:۰۵    
لیست کامل دفاتر پلیس +10 استان کردستان شامل شهرهای (سنندج، سقز، قروه، کامیاران، بیجار، بانه، سرو آباد، دیواندره، مریوان، دهگلان) به همراه آدرس، شماره تلفن و اطلاعات این مراکز در استان کردستان.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۱:۰۵    
بهترین رژیم چربی سوزی شکم استفاده از مواد غذایی حاوی فیبر مانند اسفناج، کلم و ... است که باعث احساس سیری شده و در نتیجه با مصرف کمتر غذا، بدن برای تامین انرژی، چربی های اضافه را می سوزاند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۵    
در فال روزانه 27 دی 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده شود.