پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 1 آبان 1397 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 30 فروردین 1397 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1397 ستاره نیوز 31 خرداد 1397 ستاره نیوز 1 تیر 1397 ستاره نیوز 30 مرداد 1397 ستاره نیوز 1 شهریور 1397 ستاره نیوز 30 مهر 1397 ستاره نیوز 29 آذر 1397 ستاره نیوز 30 دی 1397 ستاره نیوز 30 بهمن 1397 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 1 آبان 1397 ستاره نیوز 2 آبان 1397 ستاره نیوز 3 آبان 1397 ستاره نیوز 4 آبان 1397 ستاره نیوز 5 آبان 1397 ستاره نیوز 6 آبان 1397 ستاره نیوز 7 آبان 1397 ستاره نیوز 8 آبان 1397 ستاره نیوز 9 آبان 1397 ستاره نیوز 10 آبان 1397 ستاره نیوز 11 آبان 1397 ستاره نیوز 12 آبان 1397 ستاره نیوز 13 آبان 1397 ستاره نیوز 14 آبان 1397 ستاره نیوز 15 آبان 1397 ستاره نیوز 18 آبان 1397 ستاره نیوز 19 آبان 1397 ستاره نیوز 20 آبان 1397 ستاره نیوز 21 آبان 1397 ستاره نیوز 22 آبان 1397 ستاره نیوز 23 آبان 1397 ستاره نیوز 24 آبان 1397 ستاره نیوز 25 آبان 1397 ستاره نیوز 26 آبان 1397 ستاره نیوز 27 آبان 1397 ستاره نیوز 28 آبان 1397 ستاره نیوز 29 آبان 1397 ستاره نیوز 30 آبان 1397 
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۱    
پخش مجموعه ساخت ایران 2 در شبکه نمایش خانگی به قسمت های پایانی اش نزدیک شده و به زودی به پایان می رسد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۱    
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم یوونتوس با ساعت گرانقیمتی که به دست داشت، در نشست خبری دیدار با منچستریونایتد شرکت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برخورد تریلی و پژو 405 خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۴    
لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از خود در حال موتورسواری را منتشر کرد. او همچنین اعلام کرد که گواهی موتورسواری نیز دریافت کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۶    
بیرانوند مقابل السد موفق به ثبت هفتمین کلین شیت فصل نشد، ولی دو واکنش استثنائی او هیچ گاه از ذهن فوتبالدوستان پاک نمی شود. درست مثل مهار پنالتی کریستیانو رونالدو.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۴    
بازیگر فیلم "ماهورا" می گوید مردم این روزها حال خوبی ندارند و با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه ای که صرف رفتن به سینما می کنند، بیشتر به فیلم های کمدی تمایل دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۳    
انعکاس تصویر دونالد ترامپ در عینک آفتابی یکی از محافظان او در سرویس مخفی کاخ سفید/ آسوشیتدپرس
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۴    
دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: زائران پاکستانی اربعین حسینی به محض ورود به کشور از طریق مرز میرجاوه توسط تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی مستقر در مرز از لحاظ مسائل ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۸    
سیگارمطابق آمارهای مرکز آمار ایران در مهرماه سال جاری تمامی بخش های زیر مجموعه شاخص کل افزایش قیمت داشته اند که سهم خوراکی ها و آشامیدنی ها 16.8 بوده است. همچنین دخانیات با 46 ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۹    
سفیر ایران در انگلیس درباره امید به اروپایی ها برای مقابله با تحریم های آمریکا، گفت: ان شاءالله با تلاش هایی که در حال انجام است، امید است شرایط کشور بیشتر تثبیت شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۶    
مدال های طلای اوزان 70 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان به ترتیب از آن قاضی ماگمدوف و عبدالرشید سعدالله یف، هر دو از روسیه شد و در پایان این رقابت ها روسیه با 4 طلا ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قتل جمال خاشقجی را تجاوز به آزادی بیان دانست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۱    
کاهش قیمت دلار و سکه همزمان با نزدیکی به 13 آبان یعنی زمان اعمال تحریم های آمریکا واکنشی است که در بازار تهران اتفاق افتاد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۸    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش استحقاق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۸    
روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران، نسبت به انتشار اخبار سوء مبنی بر اعمال تبعیض تحمل حبس مددجویان موسوم به دراویش، پاسخ داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۵    
بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بعد از صعود این تیم به فینال آسیا اشک ریخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۲    
صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش چهره های سرشناس را به همراه داشت که در بین آنها بازیکنان قدیمی این تیم و یک مجری مشهور تلویزیون هم دیده می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۳    
کادر فنی دوتیم پرسپولیس و السد قطر بر سر حرکات توپ جمع کن بازی درگیری لفظی پیدا کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۰    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار با السد قطر انتخاب شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: به تیم پرسپولیس به خاطر صعودش به فینال لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم و امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۷    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: السد برای صعود به تهران آمده بود اما بازی خوب ما باعث شد تا آنها نتوانند به هدفشان دست پیدا کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۴    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی خاتمه یافت و پرسپولیس فینالیست شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۰    
فدراسیون جهانی والیبال نحوه راهیابی تیم های ملی والیبال برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۰    
دادستان تهران گفت: از 100 نفر فهرست خریداران سکه که بیش از 2000 سکه خریداری کرده بودند، چند مورد پیگیری شد. در یکی از این موارد، خانمی با اعضای خانواده اش 32 هزار سکه خرید کرده اند .
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۱    
نیسان در نمایشگاه آتی لس آنجلس از مدل به روز و ارتقاء یافته ماکسیما 2019 رونمایی خواهد کرد. این خودرو با ظاهر خارجی بازطراحی شده و تجهیزات ایمنی بیشتر در ماه های آینده معرفی می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۱    
مستند به کجا می رویم؟ ساخته رضا مجلسی از جشنواره اوتاوا در کانادا جایزه گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۹    
سنگربان تیم ملی هندبال گفت: با میل شخصی خودم در برابر تیم صهیونیستی قرار نگرفتم چرا که می خواستم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۶    
سند داشتیم که دیگر نداریم. بدون سند هم که از وام خبری نیست. برای آب و برق و گاز هم، آن قدر هزینه می گیرند که امتیاز اگر دوباره بخری، به صرف تر است. همه خانه ها عقب نشسته اند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۰    
امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتخاب حجازی به عنوان بهترین دروازه بان و مهدوی کیا به عنوان بهترین مدافع راست تاریخ جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۴    
مایکل نیسون پسر لیام نیسون بازیگر مشهور فیلم های فهرست شیندلر و ربوده شده به افتخار مادر درگذشته اش نام خانوادگی خود را به ریچاردسون تغییر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران طبق گزارشات آژانس بین المللی انرژی اتمی به تمام تعهدات خود در عرصه عمل کرده و امروز انتظار است که اروپا اقدام عملی برای اجرای توافق هسته ای انجام دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۹    
زهره فکورصبور با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۶    
استقلالی ها اگر از حسینی شکایت می کردند مشکل بزرگی برای او پیش می آمد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۰    
پرواز همای از سفر به شهر های اهواز، تبریز، رشت، شیراز، اصفهان و کرمان و اجرای اپرای حلاج با دکور پرتابل ایوان عطار کاخ سعدآبادِ تهران در ورزشگاه های این شهر ها گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۴    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: علت مرگ مشکوک خواهر و برادر اهوازی توسط تیم تخصصی پزشکی در دست بررسی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۵    
فرماندار محلات با بیان این که 90 درصد صادرات ماهیان زینتی کشور از این شهرستان صورت می گیرد از احداث نخستین شهرک پرورش ماهیان زینتی کشور در محلات خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۹    
بیرانوند با امیدواری درباره بازی امروز حرف می زند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۴    
مراسم افتتاحیه تازه ترین ساخته عبدالرضا کاهانی با نام آزاد مثل هوا با حضور بازیگران ایرانی و خارجی در تورنتو کانادا برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۴    
پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: درپنج ماه نخست امسال31 مورد فوت ناشی از غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش یافته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۶    
اردیبهشت امسال خبرشکنجه فاطمه 12 ساله، ام البنین هشت ساله و علی اکبر پنج ساله به دست پدر و نامادری شان در بندرماهشهر تیتر خبرهای اجتماعی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۰    
:آهن یکی از عوامل تشکیل دهنده آنزیم های متعدد در بدن بوده و به عنوان یک ماده غذایی ضروری، وظیفه حمل اکسیژن در بدن را به عهده دارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۰    
داریوش ارجمند که به تازگی کتاب جدیدش در قالب یک نمایشنامه که برگرفته از شعری از سعدی است، منتشر شده می گوید از کودکی به واسطه عشق پدرش به سعدی شعرهای این شاعر را می خوانده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۴    
معاون وزیر ارتباطات گفت: با انتخاب مرکز ملی فضای مجازی، پنج پیام رسان بومی از میان هفت پیام رسان فعلی، از گردونه حمایت حذف و حمایت از دو پیام رسان دیگر ادامه می یابد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر پوشه: نسیم ادبی به نمایش شیروانی داغ اثر ایوب آقاخانی پیوست. ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
جمعی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مقابل مجلس تجمع کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رضا رویگری با انتشار این عکس نوشت : در کنار همسر عزیزم و خانم نگین صدق گویا
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۴    
معاون برنامه ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از بررسی نرخ های خرید تضمینی پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در شورای اقتصاد خبر داد و تاکید کرد که قطعا نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۱    
زندانی فراری در ترکیه با چاقو به یک مغازه قصابی حمله و 11 نفر را مجروح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور، رسالت و نقش دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان را در روند زدودن سریعتر مشکلات جامعه، محوری و بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۹    
السدی ها در حالی امروز به مصاف پرسپولیس می روند که روزنامه الدوحه قطر مدعی شده آنها ترسی از تماشاگران ایرانی ندارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۶    
پویا امینی با انتشار این عکس نوشت : همکاری دوباره با دکتر ایمان اشراقی بعد از سالهااااا...این بار با بولدوزر میایم سراغتون! نمایش بولدوزر از اول آبان هر شب ساعت 21 در تماشاخانه دیوار چهارم
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۷    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروزسه شنبه اول آبان ماه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 4 میلیون و 320 هزارتومان رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۴    
همچنان که سنتان افزایش پیدا می کند، تغییراتی در وضعیت جنسی تان ایجاد می شود، اما این تغییرات نباید مانع زندگی جنسی رضایت بخش شما شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
تیم ملی کشتی آزاد روسیه به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 بوداپست دست یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
شگفت آور بود که حاج آقا مصطفی در منزل امام مانند یکی از واردین این منزل و کسانی بود که به طور طبیعی در این خانه رفت و آمد می کردند، چنان که کسی احساس نمی کرد او فرزند امام است .
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
لیلا حاتمی و پیمان معادی بازیگران سینمای ایران در جشنواره فیلم بوغازایچی شرکت می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه همانگونه که وعده داده بود در پارلمان حاضر شد و به ذکر جزئیاتی از پرونده قتل جمال خاشقجی پرداخت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۴    
هواداران پرسپولیس با اجرای طرح موزاییکی به بشار رسن بازیکن تیم خود برای از دست دادن مادرش همدردی کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۱    
با پرس و جوهایی که از مقامات مسئول شده است فعلاً دولت برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت هایی نظیر بنزین و گازوئیل و کاهش یارانه سوخت ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۵    
دارنده مدال برنز رقابت های W1 تیراندازی باکمان بازی های پارا آسیایی گفت: مدال برنزم را به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) تقدیم می کنم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس اداره تصادفات راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک کارگر شهرداری در تصادف با خودروی سواری خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۰    
پانته آ بهرام که با اسب بسیار زیبا در حال سوارکاری هستن.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۰    
رییس اتحادیه زعفران فروشان مشهد گفت: تجار به دلیل عدم پرداخت 38 درصد عوارض به کشورهای چین، هندوستان، آمریکا و عربستان ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۴    
یک عضو هیات مدیره خانه سینما دلایل راه اندازی سایت فروش بلیت فیلم های در حال اکران توسط این نهاد صنفی را تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۱    
فردا ساعت 7 صبح یعنی قبل از اینکه بری دادگاه بیا اینجا. یک چیزی برات می نویسم تا وقتی زنت روبه روی قاضی نشست زبونش بند بیاد و نتونه حرفی بزنه و مثل بره رام برگرد خونه ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۵    
جان هوستون، کارگردان فیلم فرار به سوی پیروزی درباره تجربه کار با پله گفت: مدام سر صحنه فریاد می زدم، پله آروم باش! این فقط یه فیلم لعنتیه!
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۶    
بدون شک می توان گفت که 2018 سال لیدی گاگا بود. او در آگست این سال توانست سرمایه اش را به 275 میلیون دلار برساند، اما خب پس از بازی در فیلم A ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۵    
داستان این آلبوم صرفا حماسه نیست و بخش هایی از آن سوگواری و امید است. این داستان یک زندگی است که ممکن است در جایی حماسی و در جایی حالت غمگین و روایی داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۹    
یکی از عکاسان حرفه ای مطبوعات ایران، عکس جالبی از ستاره السد قطر ثبت کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۶    
استقبال غیرمنتظره هواداران پرسپولیس در صبح بازی این تیم و السد قطر، باعث غافلگیری مسئولان شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۴    
قرار دادن محدودیت های ترافیکی یکی از روش های شهرهای بزرگ برای مقابله با آلودگی هوا است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۸    
گیلان همیشه زیباست. در هر فصلی؛ اما کیست که نداند این استان زیبا در پادشاه فصل ها -پاییز- چیز دیگری است؟ ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۵    
جانشین رئیس پلیس امنیت اخلاقی فاتب تهران بزرگ، خبر ممنوع الفعالیت بودن چند تن از بازیگران زن سینمای کشور را تکذیب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۹    
کودکان با خود شادی می آورند و با وجود تمام مشغله ها و مسئولیت هایی که روی دوش والدین خود می گذارند، می توانند شادترین لحظات را نیز برای آنها به وجود آورند و به زندگی آنها رنگ و طراوت بیشتر ببخشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۰    
همه می گویند برانکو، ما هم می گوییم برانکو. در این میان، برانکو که حرفش حرف آخر است و دستورش فصل الخطاب، از مردم می گوید. از حضور مردم، از انرژی مردم و از تیم 80 هزار نفره یار دوازدهم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۴    
خالق راننده تاکسی و گاو خشمگین از تاثیر آثار سینمای ایتالیا بر زندگی و کارش سخن گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۸    
محققان از وجود اکسیژن کافی برای زندگی در مریخ خبر دادند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۵    
میانگین بارش کشور به 200 میلیمتر کاهش یافت! شاید در نگاه اول این آمار چندان جلب توجه نکند اما دقیق شدن در میزان کاهش حجم سدها و هم چنین میزان روان آب های کشور گویای عمق فاجعه این عدد است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۹    
پورشه که در ابتدای سال جاری میلادی یک خودروی برقی قدرتمند 600 اسب بخاری تولید کرده بود، حالا با به روز کردن این مدل از محصول تازه ای رونمایی کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۶    
نوید محمد زاده با انتشار پستی در اینستاگرام در حمایت از عادل فردوسی پور نوشت: شما بودی، هستی، می مونی
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس آکادمی اسکار تهیه کنندگان نود و یکمین مراسم اسکار را معرفی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارشی کشور را طی امروز و دو روز آینده ( 1 تا 3 آبان ماه) اعلام و اظهار کرد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۱    
کشتی آزاد ایران با سه مدال برنز به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد؛ نتیجه ای که انتظارات را برآورده نکرد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۵    
تحقیقات جدید دانشمندان ممکن است منجر به تولید یک داروی ضدکهولت سن شود که می تواند طول عمر انسان را بیشتر کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با بیان اینکه آخوندی در مورد بافت فرسوده هر چیزی گفت فقط روی کاغذ بود، افزود: امیدواریم این طلسم شکسته شود چرا که در زمینه بافت فرسوده تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۳    
دبیرکل حزب وطن ترکیه مدعی شد که بخش هایی از جسد جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست از داخل چاهی در محوطه کنسولگری عربستان در استانبول پیدا شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۷    
بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیدار برگشت پرسپولیس و السد به خبرورزشی گفت: پرسپولیس با دو گل السد را شکست می دهد و گل های بازی را منشا و سیدجلال می زنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۴    
نخستین تصویر از فیلم غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه کنندگی سعید ملکان منتشر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۸    
قرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان در شرایطی فسخ شده است که این بازیکن از روزهای اوجش به دور بود و حتی برای ادامه کار در این باشگاه، متمم پیشنهادی را قبول نکرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۵    
گی یرمو دل تورو کارگردان برنده جایزه اسکار، پینوکیو را برای نتفلیکس کارگردانی، نویسندگی و تهیه خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۶    
تحقیقات جنایی برای یافتن ردی از عاملان قتل وکیل دادگستری که چند شب قبل جسد سوخته اش در نزدیکی خانه اش کشف شد از سوی پلیس ادامه دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۷    
معاون اول رییس جمهوری گفت: 100 درصد هزینه های صندوق نیروهای مسلح و 70الی 80درصد هزینه های صندوق های بازنشستگی را دولت پرداخت می کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
آرسنال اونای امری با کسب 10 پیروزی پیاپی روی فرم ترین تیم در پنج لیگ برتر اروپا محسوب می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
یک هفته پس از نصب و رونمایی از تندیس دکتر علی شریعتی در پردیس دکتر شریعتی دانشگاه فرهنگیان ساری، به دستور مسوولان دانشگاه، کراوات این تندیس از روی مجسمه حذف شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۲    
پژوهش ها نشان داده اند که برخی ویتامین ها از ترکیبات ضد التهابی برخوردار هستند. این ویتامین ها می توانند از طریق مصرف مکمل یا منابع غذایی طبیعی دریافت شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران با انتقاد از نحوه قرعه کشی ها در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: بهترین تیم های ایران هم اگر بودند نمی توانستند بهتر از این نتیجه بگیرند.
  • ۱