پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 شهریور 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 2 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 3 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 4 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 5 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 6 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 7 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 8 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 9 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 10 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 11 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 12 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 13 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 14 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 15 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 16 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 17 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 18 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 19 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 20 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 21 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 22 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 23 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 24 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 25 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 26 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 27 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 28 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 29 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس، ارتقای سطح بهداشت و درمان هرمزگان را نیازمند برنامه ریزی جامع دانست و گفت: هدف برنامه های توسعه ای بهداشت و درمان در هرمزگان، باید رسیدن به میانگین کشوری باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۰    
یکی از سنت هایی که در مقابل دستجات عزاداری با اقبال زیادی روبرو است، قربانی کردن حیوانات برای ادای نذر به صورت سنتی در مقابل عزاداران و در معابر عمومی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۰    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از پذیرفته شدن 577 نفر در 56 رشته مقطع دکتری و ثبت نام آنان در این واحد دانشگاهی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۰    
مسئول کانون های فرهنگی و هنری خراسان رضوی گفت:مهمترین هدف و وظیفه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جذب و تربیت جوانان و نوجوانان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۱    
نشست تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب به میزبانی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: پنج درخت چنار کهنسال شهر رازمیان و 2 درخت توت کهنسال روستای صفرین منطقه الموت غربی در فهرست میراث ملی طبیعی کشور به ثبت رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲    
آل هاشم گفت: یکی از آفت های امروز؛ خاک خوردن پایان نامه ها و رساله های دانشگاهی در آرشیو و قفسه های کتابخانه ها است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲    
مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی گفت:مراسم سوگواری و عزادران حسینی در ایام محرم در اقصی نقاط استان با پوشش گسترده رادیویی و تلویزیونی، با شکوه تمام به سمع و نظر مخاطبان می رسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۲    
فصل جدید سلسله نشست های سوژه یابی مستند با موضوع بررسی نقش روشنفکران در نهضت مشروطه و پس از آن در سالن کنفرانس سلمان هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۲    
هنرمندان و گروه های علاقه مند برای شرکت در جشنواره الف می توانند تا 30 مهر نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۲    
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نحوه خدمات دهی مجتمع های گردشگری رفاهی بین راهی مورد توجه قرار می گیرند، گفت: نظارت ها براین مراکز بیشتر و به لحاظ ساختاری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۲    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: تاکید می کنم رابطه سپاه با مراجع باید قوی باشد و جدایی نیفتد عده ای هستند دلشان می خواهد بین سپاه و مرجعیت و حوزه های علمیه جدایی ایجاد کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۲    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) بمناسبت روز ملی سینما بلیت سینماها در استان همزمان با سراسر کشور نیم بهاست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۲    
یک استاد دانشگاه قیام عاشورا را احیاگر تشیع دانست و گفت: پس از انقلاب تنها ساخت سیاسی فرو پاشید و ساخت اقتصادی عدالت محور شیعی و انقلابی حاکم نشد که در نتیجه آن امروز شاهد ظهور پدیده آقازادگی هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۲    
موکب شهدای تدارکات ، شیفتگان امام حسین و امام رضا (علیه السلام) استان سمنان پذیرای عزاداران حسینی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۰    
براساس توافق انجام شده بین سازمان سنجش و مرکز تِلک (TELC)، قرار است تا این آزمون در ایران برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: بازرسی ها و صدور رأی باید همراه با رعایت انصاف و عدالت و با هدف اصلاح و جلوگیری و برچیده شدن زمینه تخلفات انجام شود و در مواردی که تخلف سنگین و گسترده است با ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۰    
زمانی از اختصاص یارانه یکسان به احزاب انتقاد کرد و گفت: اختصاص یکسان یارانه به احزاب در سطح استان و مرکز از عدالت به دور بوده و موجب سوء استفاده خواهد شد و به نوعی احزاب مرکزی را از فعالیت های اصلی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰    
سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: براساس ماده 59 قانون برنامه ششم توسعه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰    
با شروع فصل دوم سریال دلدادگان روند این سریال مهیج تر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۸    
شهردار بیرجند گفت: خیابان ها و میادین مرکز استان خراسان جنوبی همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، سیاه پوش شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه زنجان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز در راس یک هیئت بلند پایه سیاسی اقتصادی عازم ترکمنستان می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: طی تفاهم نامه ای کارخانه 800 هزار تنی پودر آلومینا در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان احداث می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
خوشرو با اشاره به اینکه حضور آمریکا در سوریه غیر قانونی است، گفت: مبارزه با تروریسم در ادلب بخش لاینفک مأموریت برقراری دوباره امنیت و ثبات در سوریه بدون آسیب رساندن به غیرنظامیان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
با حضور معاون اول رئیس جمهور قرارداد ساخت و بهره برداری از تصفیه خانه طرح آّرسانی از سد طالقان به 14 شهر و 194 روستای قزوین در مراسمی در تهران به امضا رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نشست شورای عالی خانه هنرمندان ایران با حضور حجت السلام و مسلمین احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول الله 2 با هدف اعلام آمادگی بسیجیان و پاسداران برای دفاع از کیان تظام و انقلاب اسلامی و حضور همه جانبه در عرصه های ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
آیت الله سعیدی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید برای حفظ منافع ملی مقتدرانه عمل کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه تصمیمات دولت بر مبنای قانون و توانمندی کشور اخذ می شود گفت: بیش از 75 درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان ها محقق شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۵    
استاندارگیلان با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه دهه فجر امسال افتتاح راه آهن رشت-قزوین است،گفت: در مناصب سیاسی از کسی که همراه دولت نیست به هیچ وجه استفاده نمی کنم، زیرا اخلاقی نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل توسعه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: بحران کاغذ در کشور قابل انکار نیست و این مهم شرایط را برای فرهنگ مکتوب سخت تر کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش یا در خواب است و یا خود را به خواب زده و نمی خواهد بیدار شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۱    
شانزدهمین نمایشگاه کتاب با حضور 229 ناشر، امروز(20شهریور) در ارومیه به مدت 5روز آغاز بکار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: با تفاهم نامه ای که مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار ایلام منعقدشده، چشم انداز و افق روشنی در راستای توسعه فضاهای فرهنگی در استان دیده می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۱    
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان سنندج از ثبت یک هزار و 800 رقبه مسکونی سنندج در سامانه جامع موقوفات خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۱    
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان با تشریح برنامه های این سازمان در ماه محرم گفت: 14بقاع متبرکه شاخص کردستان میزبان سوگواره عاشورایی در سال جاری هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۱    
رییس کمیته معماری شورای شهر تهران از تبیین حدود و اختیارات شورای معماری مناطق در کمیته معماری شورای شهر تهران خبر داد و گفت: طرح جایگزین برج باغ ها به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۱    
مراسم سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانش در مسجد جامع نور ولایت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۱    
مراسم سوگواری شهادت امام حسین (ع) در مسجد فیلسوف الدوله برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۱    
استاندار تهران بر لزوم رسیدن جوانان به خودباوری تاکید کرد و افزود: تا زمانی که جوانان به خودباوری نرسند، موفق نخواهند شد و ما هر زمانی از جوانان استفاده کردیم، موفق بودیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۱    
مراسم سوگواری شهادت امام حسین (ع) به مدت 11 شب، در مسجد ولی عصر (عج) اسلامشهر، برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۱    
یک سازمان یهودی با انتشار گزارشی از تعرض 28800 شهرک نشین به مسجد الاقصی در سال گذشته عبری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۱    
مراسم سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانش در مسجد جامع حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۱    
با آغاز سال هجری قمری، مسجد 500 ساله پس از نوسازی با نام علی بن ابی طالب (ع) در استان اربد اردن افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
آیت الله مدنی پس از شهادت اولین شهید محراب، شهید قاضی طباطبایی، امام جمعه تبریز شد و در آن ایام در خنثی کردن فتنه های حزب خلق در تبریز نقش به سزایی داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۱    
طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش و طرح دائمی شدن قانون استخدام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۱    
دوازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی(ع) همزمان با پنج هزار نقطه ایران و جهان در رشت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۱    
مفسّر، محقق و پژوهشگر علوم و معارف اهل بیت(ع) گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) مصداق بارز رحمت واسعه الهی و راه میانبر هدایت انسان ها است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۱    
آوایی با تاکید بر لزوم همزبانی مردم و مسئولین در پیشبرد اهداف کلان کشور از جمله تحقق حقوق مالکیت فکری گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۱    
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص 194 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس مدارس خبر داد و گفت: امسال نرخ کرایه سرویس مدارس 15 درصد افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۱    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: تاکنون 921 طرح در دو بخش اشتغال روستایی و فراگیر به مبلغ 301 میلیارد و 596 میلیون تومان به بانک معرفی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۱    
بحران سالخوردگی منافقین، افزایش جابجایی مسافران با قطار در پی گرانی بلیت هواپیما، 4 دلیل برای فیلترنشدن تلگرام طلایی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین نشست قرارگاه بصیرت عاشورایی گفت: با همین رصدی که در این قرارگاه انجام می شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۱    
همایش ویژه تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز با حضور نماینده ولی فقیه، جمعی از مدیران استان و طلایه داران فریضتین در مجتمع امام خمینی سنندج برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۱    
اجرای طرح خانه تئاتر بچه های مسجد برای اولین بار در کشور و انتظار60 ساله برای مرمت مسجد عتیق شیراز، از مهم ترین اخبار حوزه مسجد در روز 20 شهریورماه 97 است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به آموزش 12 هزار و 450 طلایه دار و ضابط فریضتین در استان گفت: فرهنگ سازی فریضتین رسالت آحاد جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۱    
ائتلاف های سیاسی عراق این روزها درپی معرفی نامزدهای خود هستند و چشم به تایید نامزدهای خود از سوی آیت الله سیستانی دوختند؛ اما سیستانی به مانند همیشه دقیق و خردمندانه موضع می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۱    
تحریم دادگاه لاهه از سوی واشنگتن فرصتی است برای جامعه بین الملل و سازمان ملل که شرایطی را مهیا کنند تا طبق قانون با دولت ترامپ برخورد شود تا واشنگتن یک بار برای همیشه بفهمد که نمی تواند بالاتر از ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۱    
لبنان مانند هرساله به برگزاری مراسم عاشورایی در ایام محرم الحرام اقدام می کند و تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از هرگونه برنامه تروریستی اتخاذ شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان گفت: کانون فرهنگی یک مجموعه مردم نهاد است که توسط مردم محله و مسجد و آتش به اختیار اداره می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۱    
وزیر آموزش اتریش از گسترش ممنوعیت حجاب در مراحل مختلف تحصیلی و آموزشی در این کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف با اشاره به اینکه سیاست سازمان بر تعامل با موسسات خیریه موجود است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۱    
تشکیل نهادهای گوناگون در مسجد هدایت، کارویژه طالقانی برای فراگیری برنامه ها و همراهی بیشتر گروه های مختلف مردم با فعالیت های این مسجد بود از این رو نهادهایی مانند انجمن اسلامی دانشجویان و کانون اسلام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۱    
امام جماعت مسجد اومینای تاشکند به خاطر انتقاد از رییس جمهوری و اعتراض به ممنوعیت حجاب از کار خود برکنار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۱    
مشاورعالی سازمان سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه نتایج کنکور سراسری امروز ساعت 18 اعلام می شود گفت: بیش از 400 هزار نفر در کنکور سراسری پذیرفته شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۱    
نشست بازخوانی تحلیلی چهار دهه علوم انسانی در ایران به مناسبت 40 سالگی انقلاب در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۱    
چندرسانه ای 1397/6/20 - 15:41 727224 نماهنگ فصل اول کتاب فتح خون نوشته سید مرتضی آوینی دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۱    
نماینده ولی فقیه در کردستان، با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن گفت: ساماندهی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم معروف است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۹    
روحانی تا روزهای ابتدایی آذرماه فرصت دارد که تکلیف وزارت خانه های اقتصاد و کار را که وزرایشان را براساس استیضاح نمایندگان مجلس از دست دادند تعیین کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۹    
سالاری: بر اساس تصمیم گرفته شده در دادستانی قرار بر این شد که نظارت دقیقی بر تخلفات بزرگ مقیاس در سطح تهران انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۹    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با انتقاد از اینکه استاندار از زمان حضورش در استان وقتی برای این ستاد مشخص نکرده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۹    
نشست بسترها و زمینه های شکل گیری فاجعه کربلا با حضور مدیر موسسه موعود عصر(عج) و رییس پژوهشگاه دارالحدیث قم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۹    
برنامه "قرآن کربلا" با هدف آموزش سبک زندگی حسینی به خانواده ها از 20 تا 31 شهریور به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان در دیدار با عباس معبودی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم، حمایت از کانون های شاخص را یکی از اصلی ترین سیاست های ستاد عالی دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۹    
سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز هویت بخشی به کانون های فرهنگی هنری مساجد را در قالب ویژه برنامه های اجرایی مهم خواند و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۹    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردم با درس گرفتن از عاشورای حسینی نقش بر آب کردند و همواره پیروز میدان مردم بوده اند؛ ان شالله عاشورای امسال مبدا و مبنای شکست نظام سلطه خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۰    
مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس گفت: کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در 10 کتابخانه عمومی تازه تأسیس شهر شیراز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز سهم کانون های فرهنگی هنری مساجد را در پویایی مسجد مهم خواند و گفت: اهداف شورای عالی انقلاب فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد عملیاتی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۰    
مشاور استاندار در امور جوانان ضمن تشریح جزییات فعالیت مجمع مشورتی جوانان استان هدف از تشکیل این مجمع را گفتمان سازی موضوع جوان باوری و جوان یاوری در جامعه دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۰    
آن قافله، قافله عشق است و این راه، راهی فراخور هر مهاجر در همه تاریخ. هجرت مقدمه جهاد است و مردان حق را هرگز سزاوار نیست که راهی جز این در پیش گیرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام روزشمار بصیرت عاشورایی ، گفت: 39 مبلغ اعزامی این برنامه ها را اجرا می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۰    
استاد حوزه علمیه گفت: برای همراهی با اهل بیت(ع) از وادی عاشورا وارد شوید، دوری از هوی و هوس و هر حرام و گناهی ساده نیست اما با تمسک به امام حسین(ع) و یادآوری مصائب و رنج های اهل بیت(ع) این امر برای ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۸    
فضای شهر در سایه حضور گسترده جوانان در برپایی تکیه های عزاداری و سیاه پوش شده کوچه ها و خیابان ها، محرمی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۲    
بزرگی می گفت کسی به من مراجعه کرده و پرسیده چه کار کنم که خدمت حضرت(عج) برسم؟ ایشان گفت: من به او گفتم شما اگر به واجبات عمل و از محرمات اجتناب کنید و کمی مراقب خودتان باشید، حضرت(عج) پیش شما می آیند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۲    
سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۲    
رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: مجموعه نغمه های ماندگار مراثی اردبیل با عنوان نی ناله ها به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان اردبیل بزودی منتشر خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هر کسی به هر نحوی ظلم و کفر را تأیید و در مقابل آن سکوت کند در ظلم آن ها شریک است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: اگر به توسعه فکر می کنیم حتماً نیاز داریم که بحث های فرهنگی را دنبال کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۴    
حجت الاسلام شهریاری از افزایش زندانیان مهریه با توجه به افزایش قیمت سکه خبر داد و خواستار توجه بیشتر به حکم اعسار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۴    
سرپرست معاونت امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با تصمیم شورای صنفی نمایش کشور، بلیت سینما های استان 21 شهریور همزمان با "روز ملی سینما" نیم بها می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۴    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به ویژه برنامه کانون های مساجد استان به مناسبت ماه محرم و صفر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۴    
مراسم غمزدگان بلا ، سنتی دیرینه در اعلام شروع ماه غم و عزا در روستای بیداخوید در یزد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان خواستار تلاش همه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی برای افزایش صددرصدی حجم صادرات از گمرکات استان
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۴    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی عنوان وبیان کرد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۲    
معاونت حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور موضوع غیرقانونی شدن اخذ آبونمان تلفن را به تمامی دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۲    
508 فرصت شغلی از محل اعتبارات اشتغال روستایی بانک کشاورزی برای مددجویان روستایی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری ایجاد می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۲    
مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) و واقعه بزرگ عاشورا 23 شهریور ماه در ورزشگاه رضازاده با حضور مادران و شیرخوارگان اردبیل برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۶    
یکی از سرکرده های مهم و برجسته گروهک تروریستی داعش پس از بازداشت از حقایقی درباره ابوبکر البغدادی پرده برداشت.