شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 4 آبان 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۷    
رئیس اداره زکات کمیته امداد خراسان شمالی، با اعلام اینکه در نیمه نخست سال جاری مردم نیکوکار استان هشت میلیارد و 500 میلیون تومان زکات پرداخت کردند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: 12 پایگاه امداد جاده ای هلال احمر همدان با 2 پایگاه موقت در اربعین حسینی به زائران امام حسین(ع) امداد رسانی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، از تکمیل و تجهیز فرهنگسرای آبادان توسط وزارت ارشاد و منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار داشت: با مواقت ویزرفرهنگ و ارشاد اسلامی بناست در منطقه آزاد اروند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۷    
زائران اربعین که در سامانه سماح درخواست روادید کرده اند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن تاپ دینار دریافت کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از بهره مندی بیش از 15 هزار و 800 زائر حسینی از خدمات هلال احمر در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۲    
امام جمعه موقت یاسوج مبارزه دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی را یک امر مهم دانست و گفت: این برخورد اعتماد مردم به نظام و انقلاب را بیشتر خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدباقر سپهری مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۸    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تمدید نام نویسی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۶    
امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به اینکه دنیا طلبی محور همه شرارت ها و کج روی ها است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف بین امت اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۸    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه راه آهن قزوین- رشت طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسد گفت: راه آهن رشت- قزوین متصل کننده این شهر به شبکه سراسری و بین المللی ریلی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۹    
امام جمعه موقت شهرکرد راهپیمایی بزرگ اربعین را پاسخی به تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب خواند و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی مردم سال جاری نیز در این راهپیمایی باشکوه حضوری گسترده دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان البرز، تغییر هویت و ماهیت دینی ایران را برنامه رسانه ای استکبار خواند و گفت: جنگ نرم رسانه ای بیشترین ابزار استکبار برای تغییر آرمان های دینی و ایمانی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۹    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه گفت: مجمع مشورتی راهی برای حضور واقعی زنان در تصمیم سازی ها است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۵    
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه مظهر عمومی دیپلماسی شیعه راهپیمایی اربعین است، گفت: مسئولین باید با صداقت با مردم صحبت کنند و بگوئید مشکل چیست مردم هم حتما با مسئولین همراهی خواهند کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۳    
زوارقی با اشاره به این که گشت و گذار در فضای مجازی موجب اتلاف وقت و هزینه می شود، گفت: از آنجایی که مطالب زاید در فضای مجازی بسیار است؛ استفاده هدف دار از آن ممکن نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۳    
ماهوتی گفت: در روزهای ابتدایی، هر روزه بیش از 120 هزار نفر از نمایشگاه کتاب تبریز بازدید کرده اند و به نظر می رسد که استقبال در روز پایانی بیشتر نیز خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۳    
امام جمعه گرگان گفت: مسلمانان 40 کشور در اربعین جمع می شوند و حضور در اربعین دفاع از شهید و سیدالشهدا(علیه السلام)است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: دفاع از حقوق بشر و مظلوم برای استکبار جهانی تنها یک شعار است و آنان هیچ اعتقادی به حقوق بشر ندارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۳    
امام جمعه شهر چوار، گفت: راهپیمایی عاشقان حسینی در اربعین سرور و سالار شهیدان، یک حرکت فرهنگی بزرگ، یکی از شعائر الهی و رمز جاودانگی نهضت حسینی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: آمریکا اگر می خواهد میزان انسجام اقوام ایران را بسنجد به اربعین نگاه کند و رفته رفته شعارهای جهانی امام حسین (ع) ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان، پیاده روی اربعین حسینی را بزرگترین رویداد فرهنگی جهان دانست و گفت: اربعین حسینی فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ دینی و رسوا شدن توطئه های دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: باعث تأسف است که برخی ادارات نسبت به مطالبات و درخواست های مردم بی توجهی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه بجنورد، با بیان اینکه اربعین، جهاد فرهنگی و جهاد کبیر در مقابل طوفان تبلیغات دشمنان است، گفت: اربعین، تمرین تمدن اسلامی و مشق ظهور است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه رشت اعلام کرد: اربعین حسینی نماد حذف تفکر اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۳    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیمارستان نایین تجهیزات مناسبی دارد اما باید ساختار آن اصلاح شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۵    
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امام حسین(ع) در هر شرایطی عزت خود را حفظ کردند، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و حضور بیش از 20 میلیون نفر از 40 کشور دنیا در بین الحرمین یک مانور بزرگ در پیش ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: ماشین جنگی آمریکا و اسرائیل به گل نشسته است، استراتژی و راهبرد ایران این است که مانع جنگ شود و نگذارد که آمریکا به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به پیاده روی اربعین با حضور 22 میلیون نفر در کربلا اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش این حضور را مدیون مدافعان حرم هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۹    
خدابخش در جریان بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از شیوه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی شمال غرب کشور تمجید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۹    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: زائران حسینی که در موکب مهدی موعود (عج) مستقر در کاظمین حضور یافتند پنج قرآن به نیت 2 هزار شهید استان و شهدای مدافعان حرم ختم کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اربعین دانشگاهی است که در زمینه ایستادگی، فداکاری و حقیقت گویی حرف اول را می زند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۹    
جمعی از زوار اربعین حسینی علیه السلام از کرمان در مسیر پیاده روی به سمت کربلای معلی، حامل پیام شهدا هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی کشور، از تردد یک میلیون و 500 هزار نفر از مرزهای سه گانه چزابه، مهران و شلمچه از ابتدای صفر تاکنون برای حضور در کنگره بزرگ اربعین حسینی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۵    
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سنگ اندازی و تلاش دشمن برای کمرنگ کردن راهپیمایی بزرگ اربعین در چند ماه اخیر گفت: دشمن باری دیگر برای ایجاد تفرقه و کینه بین دو کشور مسلمان ایران و عراق ناکام ماند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان با حضور 500 ناشر با ارائه بیش از 40 هزار عنوان کتاب از (9 لغایت 15 آبان) در اصفهان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۶    
مدیر کل حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه هر فردی که درخواست ویزا کند، ویزای وی را صادر خواهیم کرد، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۴    
مدیر اجرایی موکب مهدی موعود (عج) فردوس مستقر در کاظمین از توزیع 26 هزار و 530 قرص نان بین زائران پیاده اربعین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۱    
یک محقق حوزه و دانشگاه گفت: انسان بایستی به سرمایه های درونی و ارزشمندی که خداوند به او عطا کرده است شناخت پیدا کند و به طور عمیق به آن ها فکر کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۱    
آیت الله سرخه ای سالها در مسجدسلطانی سمنان به تعلیم و تربیت طالبان علم و معرفت پرداخت و جویندگان راه معرفت را روشنی بخشید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۱    
چندرسانه ای 1397/8/4 - 11:57 735999 نماهنگ گفت ای گروه با صدای محمود کریمی دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۸:۳۵    
جلسه شب خاطره و تجلیل از یکصد نفر از والدین شهدا، با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۷:۰۳    
خبرگزاری شبستان:مدیر کاروان زیارتی احسان الحسین(ع) از اعزام 120 جوان زائر اولی به راهپیمایی اربعین حسینی خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۲۱    
سومین همایش شعر عاشورایی بر آستان جانان، با حضور بیش از 150 فعال فرهنگ و هنر شهرستان شوشتر در چذابه برگزار شد.