پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 11 آبان 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای با بزرگداشت یوم الله 13 آبان از ملت ایران اسلامی دعوت کرد با حضور در مراسم 13 آبان ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی بر مواضع اصولی خود و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۱    
مدیر سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان گفت: در روز سوم نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان بیش از 233 میلیون و 600 هزار تومن بن کارت کتاب فروخته شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۴    
شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، با انتشار بیانیه ای خطاب به ریاست صدا و سیما ، نکاتی را مطرح کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۴    
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عرضه کتاب هایی همچون خانواده در اسلام ، سیره تربیتی پیامبر صلی الله علیه و آله و تربیت دینی ، پاییز پررونقی را برای علوم انسانی اسلامی رقم می زند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۱    
همایش علمی جنگ جهانی جمعیت با حضور شخصیت هایی همچون حسن رحیم پور ازغدی در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۵۵    
دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با انتشار مطلبی به مرور تأکیدات رهبر انقلاب درباره مسئله شفاف سازی پرداخته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۴۵    
اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان و بریتانیا با صدور یک بیانیه مشترک از بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران عمیقا ابراز تاسف کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۰۳    
مقامات آمریکایی از تحریم های جدید این کشور برای ایران که 13 آبان اجرایی می شود خبر دادند این در حالی است که پمپئو اعلام کرد دولت ترامپ هشت کشور را از تحریم های نفتی علیه ایران معاف می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۳۷    
امام جمعه شهرکرد بر شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان تأکید کرد و ادامه داد: 13 آبان تنها ویژه دانش آموزان نیست بلکه روزی برای استکبارستیزی همه آحاد مردم است و مردم باید حضوری پررنگ در این ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۳۷    
امام جمعه رودسر حوزه های علمیه مراقب فتنه انگیزی مجدد سران فتنه باشند گفت: مراجع عظام و حوزه های علمیه در برابر توطئه های دشمن مراقب باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: جنگ روانی دشمن با هدف اخلال در وضعیت اقتصادی کشور و بروز بحران اجتماعی صورت می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۷    
صبح شنبه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود و همین مسئله دانش آموزان و وزیر آموزش و پرورش را وارد یک چالش متقابل کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان البر، مرگ بر آمریکا را شعار تمام ملت های عدالت خواه جهان خواند و گفت: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی، تلاش های آمریکا و اسرائیل شکست داده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه خوی گفت: دانش آموزان در تمامی صحنه های انقلاب نقش آفرین بودند و نباید این مهم فراموش شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه ارومیه گفت: شهید حسین فهمیده دانش آموز 13 ساله بسیجی باید برای نسل جدید سرمشق باشد تا از رشادت های او درس شجاعت و دلیری بیاموزند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت شریف ایران اسلامی در روز 13 آبان مشت محکم دیگری بر دهان آمریکا و دولتمردان این کشور می زنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۳    
امام جمعه قزوین گفت: آیات قرآن تأکید بر این نکته دارد که باید علیه دشمنانی که بر ضد شما دسیسه می کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به تهدید آمریکا برای تحریم های جدید در 13 آبان امسال، گفت: قطعا در تحریم هایی که برای تقابل ملت ایران با نظام صورت می گیرد، جبهه باطل شکست می خورد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر مردم در سنگر بصیرت دینی، اسلامی و حسینی قرار گیرند، دشمن جرات حرف زدن پیدا نخواهد کرد، گفت: یکی از درس های مهم عاشورا؛ مبارزه با ظلم و عدم تبعیت از ظالمان عالم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه گرگان گفت: راه آهن اینچه برون به ترکمنستان می تواند یک پدافند غیرعامل در برابر تحریم های اقتصادی آمریکا باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۲    
امام جمعه موقت سمنان به ضرورت ها برای پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان اشاره داشت وگفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان در جبهه های نبرد امری اجتناب ناپذیر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۲    
امام جمعه موقت تهران علما را محافظ دین، اخلاق و معنویت دانست و گفت: استکبار جهانی آرزوی تحقق فتنه نفوذ تفکرات تفرقه انگیز میان علما و روحانیت را دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۲    
نماینده ولی فقیه در مازندران از زحمات محمد اسلامی استاندار سابق مازندران وزیر راه و شهرسازی کنونی قدردانی کرد و خواستار استانداری قوی ،مسلط و آشنا به مسائل استان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۲    
شهردار منطقه شش گفت:تمهیدات لازم برای توزیع روزانه حدود سه هزار غذا در بین زائرین نیز انجام شده و کلیه خدمات پیش بینی شده به صورت رایگان خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان این مطلب که ملت ما فراموش نخواهد کرد که معاون وزیر خارجه آمریکا در سال 1392 بدترین اهانت را به تمام ایرانی ها کرد و گفت: حقه بازی و فریب و دغل ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: 13 بزرگ از رویداد های بزرگ انقلاب اسلامی است
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: مسئولان کشور قبل از اینکه نگاه به خارج داشته باشند باید نگاهشان به درون کشور باشد و به جای اینکه دنبال کشورهای اروپایی باشند به تقویت ظرفیت های ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: سرنوشت آمریکا، وهابیت و رژیم صهیونیستی سرنگونی است و من به ترامپ می گویم دوران زور گویی وقلداری رو به افول است و کشورهای اروپایی هم پیمان هم خسته شده اند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه چوار گفت: وحدت امت اسلامی به ویژه جهان تشیع، تبلور تفکر عاشورایی در خلق حماسه های بزرگ و بی تأثیر بودن تحریم ها و مشکلات اقتصادی در اراده مردم ایران ازجمله دستاوردهای مراسم اربعین سال جاری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه رشت با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار اعلام کرد: خط مبارزه با آمریکا در دل مردم ایران وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه موقت زنجان به سه رخداد مهم 13 آبان از جمله سالروز تبعید امام، کشتار دانش آموزان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: این وقایع در یوم الله 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۲    
امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه هرگاه امت اسلامی از اصل قرآنی و تفکر دینی غافل شدند به جز ذلت و تباهی چیز دیگری نصیبشان نشده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۵    
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه آمریکا 40 سال در همه حرکت های استکباری خود شکست خورده و درصدد است تحریم های دوره دوم را اجرا کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۵    
پزشکیان گفت: ما شعار نمی خواهیم شعور می خواهیم؛ به عبارتی با وجود جوانان خلاق، مبتکر و اندیشمند کشور شایسته نیست کارخانه ها بخوابند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۳    
خطیب جمعه کرمان با اشاره به مناسبت های ایام پایانی ماه صفر و تاکید بر ضرورت تاسی به سیره معصومین علیهم السلام، درباره 13 آبان نیز نکاتی بیان و متذکر شد: مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترور، ظلم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۹    
امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است ، روز مبارزه با استکبار جهانی این پیام را دارد که ملت غیور و شجاع ایران هیچ وقت از مبارزه علیه مستکبران جهان و حمایت از ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکا همه جای دنیا بخشی از سیاست خود را با خلق تروریسم ایجاد می کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۷    
امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: توسعه، رشد و بالندگی کشور نیازمند جدیدترین روش های آموزشی است به عنوان مثال در دوران آموزشی بعد از چندین سال آموزش انگلیسی یا عربی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاح بخشنامه به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی را با توجه به قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در بخشنامه ای ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۱    
امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: با تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه و طلسم آمریکا شکست و این حرکت انقلابی در تاریخ انقلاب ما ماندگار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس ستاد بازسازی عتبات سامرا از آمادگی پذیرایی بیش از 60 هزار نفر در موج بازگشت زائران به سامراء خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۲    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه آخر صفر، مراسم عزاداری همه روز در حرم رضوی برای زائران و مجاوران در قالب ویژه برنامه خیمه امت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۶    
جانشین ستاد بازسازی عتبات کاظمین از انتقال زائران اربعین به مرز خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در موکب های کاظمین اسکان داده شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۸    
دیپلمات بازنشسته کشورمان از سیاسیون داخلی خواست تا نگاه خوشبینانه به وضعیت تحریم ها را کنار بگذارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۸    
وزارت امورخارجه اعلام کرده که ظریف امروز برای دومین بار در طول هفته گذشته سفری به ترکیه دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۸    
تلاش های آمریکا برای قطع سوئیفت به نتیجه نرسیده و خبرها حاکی از آن است که ارتباط ایران با سوئیفت قطع نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزیر خارجه کشورمان امروز به ترکیه سفر می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۴    
خطیب حرم مطهر رضوی گفت: از جمله آثار یاد مرگ، رهایی از غفلت و هوشیاری نسبت به حقایق مهم پیرامون است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۴    
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد از آماده باش 14 سوله بحران برای خدمات دهی در مواقع اضطرار به زائران در دهه آخر صفر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۵    
یک محقق حوزه و دانشگاه گفت: بدترین و وحشتناک ترین جهل، جهل انسان به خودش است، باید انسان تلاش کند خود را بشناسد بدون اینکه دچار خودپسندی و تکبر شود که این صفات از آن انسان های حقیر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۸    
سید محمد بطحایی گردش مالی موسسات کمک آموزشی را برای کشوری که فرزندانش نیاز به تمرین مهارتهای زندگی کردن دارند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۶:۵۲    
مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود فردوس طی پیامی از حمایت های مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در برپایی موکب موعود (عج) کاظمین تشکر ...