پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 11 دی 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 دی 1397 خبرگزاری شبستان 2 دی 1397 خبرگزاری شبستان 3 دی 1397 خبرگزاری شبستان 4 دی 1397 خبرگزاری شبستان 5 دی 1397 خبرگزاری شبستان 6 دی 1397 خبرگزاری شبستان 7 دی 1397 خبرگزاری شبستان 8 دی 1397 خبرگزاری شبستان 9 دی 1397 خبرگزاری شبستان 10 دی 1397 خبرگزاری شبستان 11 دی 1397 خبرگزاری شبستان 12 دی 1397 خبرگزاری شبستان 13 دی 1397 خبرگزاری شبستان 14 دی 1397 خبرگزاری شبستان 15 دی 1397 خبرگزاری شبستان 16 دی 1397 خبرگزاری شبستان 17 دی 1397 خبرگزاری شبستان 18 دی 1397 خبرگزاری شبستان 19 دی 1397 خبرگزاری شبستان 20 دی 1397 خبرگزاری شبستان 21 دی 1397 خبرگزاری شبستان 22 دی 1397 خبرگزاری شبستان 23 دی 1397 خبرگزاری شبستان 24 دی 1397 خبرگزاری شبستان 25 دی 1397 خبرگزاری شبستان 26 دی 1397 خبرگزاری شبستان 27 دی 1397 خبرگزاری شبستان 28 دی 1397 خبرگزاری شبستان 29 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۹    
درویش نژاد به اهمیت برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه به کرامت های انسانی از مبانی مهم انقلاب اسلامی ایران است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۱    
11 دی 1367 نامه تاریخی امام خمینی خطاب به میخائیل گورباچف آخرین رئیس جمهور شوروی در زمینه مرگ کمونیسم و ضرورت پرهیز روسیه از اتکا به غرب منتشر شد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۱۱    
مومنی گفت: تا پایان سال جاری 425 واحد مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین تحویل داده می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۵    
شاه محمدی گفت: تعامل سیستم بانکداری با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای تسریع کننده کارها است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مدیر مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورای دزفول، از برگزاری هشتمین سوگواره شعر و پژوهش فاطمی با موضوع پژوهش در زمینه زندگانی و شخصیت حضرت زهرا (س) خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۲    
ثبت نام رسانه های دیداری (شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی ، رسانه های تصویری فضای مجازی) ، شنیداری (رادیو) برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ازروز شنبه 15 دی آغاز می شود و تا روز سه شنبه 18 ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۲    
هیات انتخاب فیلم های بخش مستند سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۲    
نحوه ثبت نام در هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برای حضور فعالان این عرصه در بخش های علمی دانشگاهی، جواهرات و زیورآلات، فرهنگی و هنری، شرکت عمومی برای حضور اتحادیه ها، انجمن ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۲    
مسوول دبیرخانه جشنواره ملی آیات استان آذربایجان غربی گفت: آموزش سبک زندگی درست به مخاطبان توسط رسانه ها با بهره گیری از قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۲    
آیین نکوداشت سیدضیاء موحد شاعر و فیلسوف برجسته اصفهانی همراه با رونمایی از مجموعه شعر بعد از سکوت (پنجشنبه، 13 دی) در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۴    
جمالی گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از دهم دی ماه آغاز شده و تا پنجم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۴    
شاکری با بیان اینکه همدلی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در بودجه 98، ضروری است، گفت : کاهش ارزش پول فتنه اقتصادی دشمن است و تحرک بیشتر دستگاه اجرایی برای نظارت بر وضعیت قیمت ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۴    
قیمت خودروی داخلی امروز در حالی منتشر شد که اعلام نرخ رسمی خودرو در روز پنجشنبه موجب ثبات نسبی قیمت ها در امروز شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: ماده مخدر کمیکال به علت ارزان بودن و مصرف راحت آن به صورت سیگار یا اسپری مورد استفاده جوانان قرار می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۲    
وزیر صمت با اشاره به اینکه واردات قطعات اولیه تولید بدون ثبت سفارش انجام می شود، گفت: استان ها در دادن مجوز ثبت سفارش کالا ها تام الاختیار شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۲    
70 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی سالمند و بیمار هستند که نمی توان برای اشتغال این تعداد برنامه ریزی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۲    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی را مورد بررسی قرار می دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۲    
علی اکبری گفت: با توجه به آمار موجود، در آذرماه سال جاری تعداد تردد در آزادراه ها و محورهای ترانزیت استان زنجان 71 درصد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۲    
عبدالله زاده، گفت: یک اقامتگاه برای زائران و مسافران شهرسمنان تا پایان امسال در ضلع غربی پارک سیمرغ این شهر احداث خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۲    
بنیادی گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 400 هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت مستقیم حبوبات رفته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۲    
روزبهان گفت: در اعتبارات هزینه ای بودجه سال آینده، گلستان شاهد رشد 20.5 درصدی است که این رقم در بودجه سال 97 نسبت به سال ماقبل آن 16.5 درصد بیشتر شده بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۲    
مهدیخانی گفت: برخی از اراضی و دشت های قزوین در مناطق مختلف، در معرض خطر فروچاله های عظیم قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۲    
فیروزفر گفت: انصاف و عدالت دو مولفه مهم و اثرگذار در فعالیت های رسانه ای و مطبوعاتی است و اهالی رسانه عموما واجد این دو خصیصه اخلاقی هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۲    
آیت الله مکارم شیرازی به موضوع طب سنتی اشاره کرد و گفت: این امر نباید ابزاری برای افراد غیر متخصص شود و هر کسی کتابی بخواند و بدون گذراندن هیچ دوره ای دستور درمان بدهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۲    
حجت الاسلام صادقی نیارکی بر ضرورت نظارت کامل و جدی بر سازمان های مرتبط بر اصناف و عرضه کنندگان کالاهای اساسی تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۲    
اهدای بیش از یک و نیم تُن مس از سوی مردم همدان، چهار کلنی و کندوی زنبور عسل توسط یک شهروند مهریزی تنها بخشی از عرض ارادت های محبان اهل بیت علیهم السلام در ساخت گنبد جدید امام حسین علیه السلام است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۰    
دبیر شورای نگهبان با حضور در بیمارستان از آیت الله مؤمن عیادت کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۰    
سازمان ملل متحد در آخرین گزارش خود از شاخص توسعه انسانی اعلام کرده ایران در جایگاه شصتم دنیا و نخست منطقه و تنها 0.002 واحد فاصله تا رسیدن به رده کشورهای با توسعه بسیار بالا دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به اقدام رژیم صهیونیستی و آمریکا مبنی بر خروج از یونسکو واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۰    
کلانتری گفت: هم اکنون در شبهای تهران شاهد تردد کامیون هایی هستیم که در زمان جنگ جهانی دوم تولید شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۰    
حناچی گفت: سه شنبه های بدون خودرو آغازی برای تغییر در سبک زندگی است و 1درصد حمل و نقل کنونی تهران با دوچرخه انجام می شود و اگر به 5 درصد افزایش پیدا کند شهرداری لاین های مخصوص دوچرخه سواری در تهران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۰    
علیرضا نجابت، مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش که به تازگی از مدیریت این شبکه برکنار شد طی حکمی مشاور معاون امور استان های صداوسیما شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۰    
روحانی تنها راه دستیابی ملت فلسطین به حقوق تضییع شده خود را ایستادگی و مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل دانست و تاکید کرد: همه مسلمانان باید ملت فلسطین را در رسیدن به حقوق حقه خود پشتیبانی کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۲۰    
حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی در جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی به اتفاق آراء به عنوان دبیر جدید این شورا انتخاب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۰    
سریع القلم گفت: شهروند برای توزیع کالا به صورت مجازی برنامه ریزی دقیقی کرده که شامل 50 هزار قلم کالا است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۹    
ذوالقدر با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کلیات طرح ساماندهی پیام رسان ها با حضور معاون وزیر اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۹    
تابش از تصویب کلیات لایحه بودجه 98در کمیسیون تلفیق خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۹    
سعیدی با اشاره به بررسی حادثه تصادف اتوبوس در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در کمیسیون آموزش گفت: در این جلسه طهرانچی توضیحاتی در مورد اقدامات بعد از حادثه به نمایندگان ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۹    
ثبت نام هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه در رشته های مختلف از 10 لغایت 25 دی ماه آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۹    
منوچهری گفت: توجه ما به نمایشنامه خوانی از این قرار است که فرم قالب نماشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی در ایران کمتر به آن پرداخته شده است و از این رو سلسله نشست هایی را برای نمایشنامه خوانی را برای ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۹    
سیزدهمین همایش کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور روزهای 5شنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم دی ماه 97 در تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۹    
سازندگان مستند قتل غزه مهمان برنامه این هفته راز (Secret) در شبکه پرس تی وی خواهند بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۹    
جنوب کرمان سرشار از سوژه هایی همچون فرهنگ بومی، میراث باستانی، موقعیت جغرافیایی و کشاورزی است که می توانند زمینه فعالیت یک فیلم ساز و مستند ساز در این منطقه را فراهم کنند
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۹    
سلیمی ضمن تشریح برنامه های کارگروه قرآن ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب به برکت و نورانیت قرآن به پیش می رود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۹    
دهقانی خبر داد: با توجه به جمع آوری آثار هنرمندان از زندیه تاکنون توسط یک هنرمند شیرازی در شیراز موزه طراحی ایجاد می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۹    
کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک در روابط عمومی به همت هیات رئیسه شورای روابط عمومی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۷    
به موجب حکم رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی کشور، چهار نفر اعضای هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام دلاوری گفت: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت از اهداف برگزای مسابقات سراسری قرآن است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام حسینخانی از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در تاریخ 9 اسفند سال جاری در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۷    
یادگاری گفت: توسعه آموزش های مهارتی راهی موثر برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۷    
رحمانیان گفت: همایش بزرگ دیده بانان پیشگیری از جرم و همایش مدیریت فرآیند داوری 12 دی ماه در شهر شیراز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۷    
فراهانی گفت: دسترسی عادلانه به امکانات از مهمترین افتخارات دولت تدبیر و امید است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۷    
نجفی از ساخت 6 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دلیجان توسط خیر دلیجانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۷    
انصاری فر گفت: بحث درمان جامعه ایثارگری از اولویت های کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۷    
مازندرانی از برگزاری مراسم نکوداشت یکصدومین سال تاسیس تربیت معلم در 19 دی در استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا با چالش های قانونی متعددی مواجه است که کار او را بسیار سخت تر می کند،به همین دلیل به نظر نمی رسد 2019 سال خوبی برای دونالد ترامپ باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۷    
آمریکا صدها پایگاه در سراسر جهان برای نفوذ و تسلط بر کشورها احداث کرده است که به عنوان ابراز اصلی این کشور در جهان به شمار می آید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۷    
در حالی که در دو سال گذشته هر کسی که برگزیت را به چالش می کشید به عنوان دشمن مردم و خائن به دموکراسی محکوم می شد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۷    
گرچه دولت های قبلی پاکستان نیز بر جامعه مدنی و رسانه ها فشار وارد می آوردند اما بسیاری از پاکستانی هایی که در این زمینه کار می کنند معتقدند که در سال 2018 سرکوب مستقیم و غیرمستقیم به طور قابل توجهی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(ع) گفت: شبکه های وهابی، 70 درصد برنامه های خود را به سمت تخریب انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و اختلاف بین شیعه و سنی برده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: افرادی در داخل کشور به شدت به دنبال جذب و یارگیری برای ترویج فرقه ضاله وهابیت، تفکر داعش و نهایتا حمایت عقیدتی و فکری از این تفکر هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۷    
عزت زمانی گفت: مسجد، محور همه فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی است و این موضوع در استان قم به خوبی دنبال می شود و در خصوص طرح های کاهش آسیب های اجتماعی نگاه خوبی به اداره کل تبلیغات اسلامی استان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهدای استانداری و شهرداری های استان بهمن ماه سال جاری برگزاری می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در رعایت قانون هیچگونه ملاحظه سیاسی و قومی نداریم و با متخلفان برخورد می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۷    
شهردار منطقه 20 از اجرای خیابان ورزش با محوریت بازی های بومی – محلی صبح روز جمعه 14 دی ماه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۷    
بازیان گفت: امروز 800 واحد مسکونی ساخته شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان واگذار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۷    
کریمی گفت: کمیته امداد استان تهران در هشت ماه گذشته موفق به اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای 36 هزار و 772 نفر مددجوی تحت حمایت شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۷    
با وجود اقداماتی چون عرضه مرغ منجمد در بازار همچنان شاهد افزایش قیمت این کالا هستیم تا جایی که امروز بنا به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۷    
امروز سه شنبه یازدهم دی ماه شاخص کل بورس با 435 واحد رشد به 161 هزار و 840 واحد رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۷    
رییس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: احیاء روستای علی آباد قیصریه در دستور کار شورای ری قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۷    
نشست هم اندیشی رییس و هیات رییسه انجمن ورزش های هوایی و رییس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۷    
آیت الله سعیدی با اشاره به نقش مساجد در کارهای فرهنگی گفت: مساجد باید محور فعالیت های فرهنگی و تربیتی باشند و ائمه جماعات باید از مشارکت اهالی محل در برنامه های مسجد استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۷    
رحیمی گل خندان با اشاره به اینکه در حال حاضر 75 درصد مهارت آموزان تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم و 25 درصد دیگر فوق دیپلم تا دکتری دارند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۷    
حسینی با بیان اینکه بودجه سال 98 با توجه به شرایط کشور تدوین شده است، گفت: در این بودجه به مباحث تحریمی و بحث افزایش تورم توجه شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۷    
سردار سرلشکر باقری در جریان سفر خود به مناطق مرزی جنوب، از کارخانجات نداجا مستقر در بندرعباس بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۷    
برزگر با اشاره به بازگشایی سفارت کشورهای عربی در سوریه گفت: این موضوع نشان از پیروزی مقاومت در سوریه دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۷    
نانواکناری در مورد مذاکرات ایران با طالبان گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در منطقه بر مبنای حفظ امنیت در حوزه همسایگان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه شهدا هرگز فراموش نخواهند شد و راهشان ادامه دارد گفت: شهادت بابک هریس یک موج فکری و فرهنگی عظیم در کشور به وجود آورد که هرگز فراموش شدنی نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷    
میرابوطالبی با تاکید براین نکته که اروپا با بدقولی های خود به دنبال خریدن وقت است، گفت: به نظر من امیدی به این نیست که اروپا ساز و کار مالی و بانکی برای ایران تدوین و اجرا کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷    
بانک مرکزی پس از ابلاغ معاون اول رییس جمهوری در بخشنامه ای صادرکنندگان را مکلف به بازگشت ارز حاصل از صادرات حداکثر سه ماه بعد از صادرات کرده بود و حالا در اطلاعیه ای تازه خواستار تسریع این کار از سوی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷    
دومین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی 20 دی ماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام کفیل با اعلام برگزاری اجلاس ملی مهدویت و انقلاب اسلامی گفت: بررسی برکات و آثار انقلاب اسلامی در توسعه معارف مهدوی در ایران و جهان و نیز میزان عمل به چشم اندازهای مهدوی انقلاب از اهداف ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۷    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه های کُردی خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۷    
حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه مذاهب مختلف مسیحیت می کوشند سنت درخت کریسمس را به نام خود ثبت کنند، گفت: این درخت از آیین میتراییسم به معنای مهرپرستی وارد مسیحیت شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۷    
محمدعلی نمایی از تعطیلی 30 واحد متخلف در امر طب سنتی خبر داد و گفت: در حوزه طب سنتی بعضی افراد فاقد صلاحیت درمان در حال فعالیت هستند که این موضوع مشکلات عدیده ای را برای مردم به همراه داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۷    
موسوی، بر آمادگی میراث فرهنگی خوزستان جهت بازارچه های صنایع دستی در 10 شهر استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۷    
تعیین مشوق های بیمه ای و مالیاتی، انتخاب اعضای کمیته اشتغال استانها، صدور حکم هیئت نظارت برای درازهی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۷    
استاندار خوزستان با تأکید بر ایجاد نقشه راه در حوزه گردشگری گفت: با ایجاد نقشه راه باید تعیین کرد کدام یک از اماکن تاریخی قابلیت قرار گرفتن در سطح جهانی و بین المللی و کدامیک قابلیت قرار گرفتن در سطح ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر دادستان ها برای محکوم کردن او به اتهام فساد اقدام کنند او استعفا نخواهد داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۷    
نشست انقلاب اسلامی به روایت هنر با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان و هنرمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار و از 8 نفر از پیشکسوتان هنرمند انقلابی تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران از نصب چند نماد کارگری از میدان راه آهن تا بزرگراه حکیم و توسط شهردای تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
نخست وزیر و وزیر امور خارجه لبنان نسبت به تشکیل دولت در اوایل سال 2019 میلادی ابراز امیدواری کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
قیمت خودروی داخلی از روز 5 شنبه 13 دی به صورت رسمی گران خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: توجه به زبان و ادبیات فارسی می تواند زمینه ساز توسعه فرهنگ ایرانی به کشور های دیگر باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: حجم آب موجود در دریاچه بیش از یک ونیم میلیارد مترمکعب شده که در مقایسه با سال گذشته 470 میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
رئیس حوزه هنری خوزستان، با اشاره به ظرفیت بسیار خوب استان در حوزه تئاتر و نمایش، اظهار داشت: نهادهای مختلف و بخش خصوصی به یاری این حوزه بیاید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: قرآن بزرگترین منبع در جهت دهی و تعیین خط مشی رسانه ها بوده که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
دادگاه عالی در بحرین، حکم زندانی پنج سال نبیل رجب را تایید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی هشدار داد که سال 2019 میلادی برای افغانستان می تواند به علت عدم صلح با طالبان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
مدیر سایت باشگاه ایده پردازان مسجدی با اشاره به فراخوان ایده های مسجدی، گفت: دریافت ایده های مسجدی اقدام مبارکی در جهت آماده سازی عمران و آبادانی مساجد است.