جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۱:۳۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 14 دی 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 دی 1397 خبرگزاری شبستان 2 دی 1397 خبرگزاری شبستان 3 دی 1397 خبرگزاری شبستان 4 دی 1397 خبرگزاری شبستان 5 دی 1397 خبرگزاری شبستان 6 دی 1397 خبرگزاری شبستان 7 دی 1397 خبرگزاری شبستان 8 دی 1397 خبرگزاری شبستان 9 دی 1397 خبرگزاری شبستان 10 دی 1397 خبرگزاری شبستان 11 دی 1397 خبرگزاری شبستان 12 دی 1397 خبرگزاری شبستان 13 دی 1397 خبرگزاری شبستان 14 دی 1397 خبرگزاری شبستان 15 دی 1397 خبرگزاری شبستان 16 دی 1397 خبرگزاری شبستان 17 دی 1397 خبرگزاری شبستان 18 دی 1397 خبرگزاری شبستان 19 دی 1397 خبرگزاری شبستان 20 دی 1397 خبرگزاری شبستان 21 دی 1397 خبرگزاری شبستان 22 دی 1397 خبرگزاری شبستان 23 دی 1397 خبرگزاری شبستان 24 دی 1397 خبرگزاری شبستان 25 دی 1397 خبرگزاری شبستان 26 دی 1397 خبرگزاری شبستان 27 دی 1397 خبرگزاری شبستان 28 دی 1397 خبرگزاری شبستان 29 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۹    
استاد قرائتی در این سال ها هیچ دریافتی بابت درس هایی از قرآن از تلویزیون نداشته است؛ او در این باره می گوید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۳    
مهاجم سابق رئال مادرید برای عقد قرارداد با تیم فوتبال استقلال راهی تهران می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۳    
آیت الله ناصری یزدی خواستار برنامه ریزی برای گردآوری و انتشار خاطرات مربوط به شهدا و ایثارگران بهاباد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۳    
آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید به خوبی برای تمام جهانیان معرفی شود گفت: متأسفانه سفارت خانه های ایران نسبت به معرفی انقلاب به کشورهای خارجی کوتاهی کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۳    
خانی زاده بهابادی با بیان اینکه چند روستای شهرستان بهاباد آب ندارند گفت: گازرسانی به شهرستان بهاباد با هزینه 120 میلیارد تومان انجام گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۱    
ثبت نام اعتکاف رجبیه سال 97-98 درمسجد دانشگاه علم و صنعت آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۹    
رییس بخش پروژه های فنی و مهندسی در آستان مطهر حسینی اعلام کرد: مراحل حفاری در پروژه صحن عقیله حضرت زینب (س) به پایان رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۴    
نمایندگان مجلس در جلسات علنی این هفته خود سوال از وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و همچنین طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس درباره استانی شدن را در دستور کار دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای، اخبار منتشر شده به نقل از مدیر کل صنایع خودرو در خصوص توقف تولید به دلیل مشکلات ناشی از تحریم را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۲    
امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه قدرت آمریکا پوشالی است و در بدترین شرایط خود قرار دارد، گفت: تنها راه مبارزه با استکبار، ایستادگی است و راه دیگری ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی به کاهش نرده های حفاظتی در نماز جمعه این هفته تهران واکنش نشان داد و نوشت: خبر خوبی بود. جامعه به همین خبرهای ساده هم امیدوار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۱    
اسکندرپور گفت: تاکنون هشت کیلومتر از مسیر دوچرخه سواری در شیراز اجرا شده و در دهه فجر 22 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۱    
زوربخش گفت: در بوستان جنت پیست دوچرخه سواری حرفه ای به مساحت سه هزار مترمربع در حال احداث است و تلاش داریم این پیست در سال جدید به بهره برداری برسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۱    
اسکندرپور از بهره برداری از ایستگاه خط یک قطارشهری میدان امام حسین (ع) در دهه فجر خبر داد و گفت: تقاطع غیر همسطح در حال گذراندن مراحل نهایی و آماده افتتاح است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۱    
محبت خانی گفت: در حال پیگیری تأمین خرید 150 خودرو عملیاتی مناسب و700 موتورسیکلت مطابق با استانداردهای روز برای محیط بانان هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهار نظری برای چندمین بار ایران را به حمله نظامی تهدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۷    
زینی وند با اشاره به اهمیت وجود دولت الکترونیک برای جلوگیری از فسادهای اداری گفت: دولت الکترونیک نجات دهنده کشور از مشکلات اقتصادی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۷    
سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان یزد آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۷    
حجت السلام تجدد در خطبه های نماز جمعه سنگر اظهار امیدواری کرد: حرکت های خردمندانه ای که در دوره های قبل در تشخیص مصلحت نظام بود استمرار پیدا کند و عامل وحدت مظاعفی بین قوای سه گانه شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۷    
همزمان با گرامی داشت حماسه شهدای هویزه، از تمبر سالگرد شهدای هویزه و 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۳    
رئیس موسسه سیره شهدا با تأکید بر اینکه کربلای هویزه مظهر مظلومیت و غربت است، گفت: شهدا در محضر خدا زنده هستند و امروز دنیا شهادت می دهد که شهدای ما موفق شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۱    
کارگاه آموزشی روانشناسی خانواده ویژه مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۱    
جعفری از تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: در حاشیه این مراسم از قطعه موزیک "چهل سالگی انقلاب" با صدای رضا احمدی، خواننده حماسی کشور رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۱    
غفاری، با بیان اینکه دانشگاه از ابتدای جنگ در میدان جهاد و مبارزه بود، گفت: این حضور همچنان ادامه دارد و امیدواریم فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در فضای دانشگاه و باقی بماند و مبنای عمل و رفتار ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۱    
امام جمعه موقت همدان گفت: مردم نیز باید با پرهیز از اسراف و توجه به اصل قناعت زندگی خود را در مسیر درست پیش ببرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در خوزستان، از احداث مرکز بسیار بزرگ فرهنگی و درمانی و ورزشی شامل درمانگاه و کلینیک، مدرسه و کتابخانه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۴    
آیت الله رحیمی گفت: انسان باید حق را بشناسد و از حق دفاع کند حتی اگر به ضررش باشد، ایستادن در برابر ولی فقیه مخالفت با حق است که باعث تضعیف نظام و جمهوری اسلامی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه موقت چادگان گفت: مسئولان باید به توان داخل کشور اعتماد کنند و نگاه به خارج را کنار بگذازند و به جوانان لایق و متخصص بدون توجه به تعصب های جناحی اعتماد کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه موقت ایلام، گفت: پیوند میان ملت، مسئولان نظام و رهبری معظم انقلاب علی رغم توطئه های دشمنان روز به روز مستحکم تر می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز آدینه این شهر مردم داری و خدمت به مردم را خطاب به مسئولان نظام از بزرگترین عبادات خواند و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۶    
حجت الاسلام سید محمدصادق ابطحی گفت: دشمن با ایجاد تقابل بین حق و باطل صحنه را غبارآلود کرده و از این خاصیت استفاده می کند که تنها راه عبور از این فضا شناخت حق و بصیرت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۴    
آیت الله حسینی همدانی با بیان این مهم که رضاخان سیاست های استکبار را با هدف اسلام زدایی به طور جدّ در ایران اجرا کرد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۶    
حمید هیراد در کنسرت زاهدان، میزبان برخی از خانواده های حادثه دیده در آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش از موافقت رئیس جمهوری برای تهیه آیین نامه استخدامی نیروهای حق التدریس در وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
هیئتی از ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با مفتی جعفری لبنان دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۶    
در حالیکه هنوز سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت رسمی خودروی داخلی را تغییر نداده ایران خودرو بازهم یک محصول دیگر خود را گران کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۶    
سرپاس با بیان اینکه شهدا با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند، گفت: شهیدان سندهای افتخار ایران و اسلام هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه از سفر ظریف به هند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی با بیان اینکه سرود فعالیت فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری است، گفت: سرود مزیت رقابتی کانون های فرهنگی هنری است بنابراین باید در این زمینه برندسازی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۲    
خطیب جمعه شهرکرد تحریم های اقتصادی را جدیدترین روش استکبار برای تضعیف انقلاب اسلامی خواند و گفت: مسئولین کشور باید با تلاش و به دور از سیاسی بازی مشکلات اقتصادی جامعه را رفع نمایند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۲    
آیت الله نورمفیدی گفت: میزان ذخایر کافی آب در استان در اختیار نداریم و شالیکاری چند برابر محصولات دیگر آب مصرف می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه طلبه های خوب و با استعدادی در حوزه علمیه تالش تحصیل می کنند، گفت: حوزه علمیه تالش نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام مطهری اصل با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: دولت باید به گونه ای باشد تا مردم، حس رضایت و اعتماد نسبت به نظام اسلامی داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام باقری ارومی گفت: به پاس 40 سال وحدت شیعه و سنی در اسالم برنامه های دهه فجر در این بخش با شعار 40 سال وحدت، 40 سال اتحاد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام امینی بابیان اینکه دشمن با مشاهده دستاوردهای انقلاب ناامید شده و چراغ امید در دل مردم زنده می شود، گفت: خدمات 40 ساله انقلاب به نسل جدید معرفی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام رهبر با تاکید بر اهمیت رفع مشکل آب کشاورزان اصفهان گفت: توانمندی و صداقت در کار باید محور و معیار گزینش افراد برای مسئولیت ها و استخدام باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر گفت: اجلاسیه نماز برای 24شهرستان استان اصفهان پیش بینی شده که اجلاس نماز در خمینی شهر متفاوت تر و با برنامه اجرا می شود و می تواند الگویی برای دیگر نقاط کشور باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۲    
عبدالله پور در مراسم معرفی فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: سپاه فدایی مردم بوده و خدمت به مردم و اسلام ماموریت اصلی سپاه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۲    
فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: کشف حجاب یک حادثه تلخ و ننگین در تاریخ کشور بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۲    
حجت الاسلام حافظ نیا به وجود برخی ناهنجاری های رخ داده در ایام سال نو میلادی همچون پخش موسیقی زنده در رستوران ها اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با افراد خاطی برخورد کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۲    
پامپئو ادعا کرده که تحریم های آمریکا برای بهتر شدن زندگی مردم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام مهدوی نژاد با تاکید بر اینکه نمایندگان باید در تصویب لایحه بودجه دقت و تلاش خود را مضاعف کنند، گفت: باید به گونه ای پیش رفت تا باری از دوش دردمندان و افرادی که زیر بار فشار اقتصادی هستند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه رفسنجان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم که روز به روز گران تر می شود؛ عدم عمل به وعده ها را نشانه ناکارآمدی دانست و تصریح کرد: مردم دولت کارآمد و مجلس دغدغه مند می خواهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۲    
به گفته آیت الله خاتمی، تضعیف موقعیت سیاسی رژیم بعث عراق از جمله دستاوردهای عملیات کربلای 5 بود که با موفقیت در این عملیات اوضاع جبهه های نبرد به سود رزمندگان ایران اسلامی تثبیت شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام صفایی پورگفت: سران کشورهای اسلامی باید از این توطئه دشمن غافل نشوند و با هوشیاری خود این حربه دشمن را خنثی کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۰    
امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به نگاه ضد استکباری امام و رهبری و مردم و ضرورت داشتن این نگاه در مسئولان و مدیران گفت: مسئولان اگر نگاه ضداستکباری نداشته باشند، انقلاب رو به افول خواهد رفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۲    
حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امسال بهمن متفاوتی را پیش رو داریم، گفت: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به خاطر مقاومت ملت ایران به گورستان آمریکایی ها تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه شهر چوار، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دبیر کل جهاد اسلامی بار دیگر بر پیروزی فلسطین و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی با افزودن این بشارت که فلسطینی ها در تل آویو تشکیل دولت خواهند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام حدادیان، از عضویت بیش از 19 هزارنفر در کانون های مساجد استان سمنان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
نورمحمدی گفت:738 نفر درآزمون قرآن وعترت استان سمنان شرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز برخی ها در فضای دیگری به دنبال ترویج بدحجابی ها هستند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
کبیری، بابیان اینکه مشکلی برای تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود ندارد، گفت: با تلاش راهداری و عوامل انتظامی تردد در محورهای کوهستانی هم اکنون برقرار است اما همچنان احتمال لغزندگی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۰    
نشست مشورتیِ سرمربیان گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در محل ستاد عالی این کانون ها برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۰    
سعادتی با اشاره به برگزاری نشست مشورتی سرمربیان گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد، در محل ستاد عالی این کانون ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۰    
با معرفی فیلم های بخش سودای سیمرغ فیلم فجر فهرست آثار حاضر در این دوره از جشنواره کامل شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۰    
حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به پیوند امام خمینی(ره) با مردم و مبارزان و علما، ادامه داد: قیام مردم قم در 19 دی ماه سال 1356 زمینه ساز نهضت انقلاب اسلامی شده است و امیدواریم همچنان راه شهدا و علما را ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۶    
یک کارشناس مهدوی با بیان اینکه شناخت امام مرز حیات و ممات است، گفت: امیرالمومنین(ع) در خطبه 150 نهج البلاغه می فرمایند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۴    
حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان اینکه هرگز نسبت به دیدگاه ها و یافته های علوم انسانی گارد نمی گیریم، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۰    
عکاس خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی رتبه سوم پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان را به خود اختصاص داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۲    
آمار پایین مطالعه هنوز برای جامعه ما به درد نرسیده. گویا برای کنش فعال در این زمینه باید منتظر التهابی شدید باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۴    
جعفری با اشاره به اینکه صنعت پوشاک کشور ما سودآور نیست زیرا قاچاق کالا راه نفس تولید و واردات قانونی را تنگ کرده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۰    
دژپسند با حضور در قم با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۸    
امام جمعه شهر دیشموک ضمن تاکید بر اینکه باید هر منطقه، بخش و روستا بودجه ای برای انجام فعالیت های فرهنگی داشته باشد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۲    
نخستین همایش سبک زندگی آسان به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر دیشموک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۹    
نبی زاده با تاکید بر اینکه توسعه همه جانبه و محرومیت زدایی از استان هدف اصلی رسانه ها است، افزود: رفع محرومیت با جلب نگاه ملی به استان باید با کوشش مضاعف و همت همگانی همراه شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۷    
ضیایی پرور با تاکید بر اینکه اکنون به دلیل دسترسی مردم به اطلاع رسانی جدید باید به سمت تولید محتوای دیجیتالی حرکت کنیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۹    
یکتا با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران در حال صادر شدن به تمام نقاط جهان و به ویژه اروپا است، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: ما باید دنبال تبیین علمی جایگاه ولایت باشیم، دموکراسی و دیکتاتوری مشکل جامعه امروز بشر را حل نمی کند بلکه مدیریت صحیح جامعه بشری هیچ راهی جز ولایت ندارد.